abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 23 april 2010 @ 19:17:48 #201
67670 Skv
Cynist.
pi_80643343
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 19:16 schreef Complexiteit het volgende:

[..]

Tegen 'op kamers' hoor je mij niks zeggen. Maar tegen de achterlijkste 'grappen' wel. Misschien was het niet duidelijk maar ik doelde met m'n post vooral op dat iemand z'n kamer helemaal vol is getaped, dat is te triest voor woorden. En soortgelijke zaken..
Ik vind het hilarisch en zou het zo weer doen.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  vrijdag 23 april 2010 @ 19:19:37 #202
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_80643404
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 19:03 schreef BasementDweller het volgende:

[..]

Dat is dan wel weer het andere uiterste van in een varkensstal leven met rottend kipfilet aan het plafond
Lekker hee. Met zn 13'en een toilet delen en een douche.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_80643727
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 19:17 schreef Skv het volgende:

[..]

Ik vind het hilarisch en zou het zo weer doen.
Ah, was jij dat die dat postte.

Mja, met verstand op 0 zou ik het ook wel hilarisch vinden misschien. En die huisgenoot zal vast ook niks beters te doen hebben, dus als er niet dingen kapot gaan door te tape eraf te trekken, valt het wel mee qua opgelopen schade.

Als je die huisgenoot dan ook nog een beetje kent.. mja, dan kan ie er zelf misschien ook wel om lachen.
  vrijdag 23 april 2010 @ 20:23:51 #204
67670 Skv
Cynist.
pi_80646037
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 19:29 schreef Complexiteit het volgende:

[..]

Ah, was jij dat die dat postte.

Mja, met verstand op 0 zou ik het ook wel hilarisch vinden misschien. En die huisgenoot zal vast ook niks beters te doen hebben, dus als er niet dingen kapot gaan door te tape eraf te trekken, valt het wel mee qua opgelopen schade.

Als je die huisgenoot dan ook nog een beetje kent.. mja, dan kan ie er zelf misschien ook wel om lachen.
We zitten met vijf kerels in een groot huis met een eigen kroeg en grote tuin, geintjes als dit horen er gewoon bij. Net als doordeweekse borrels, aanschaf van stomme dingen (flipperkasten, limousine) en andere ongein. Ik vind het een prachtig leventje!

En dingen als dat het vervelend is om er allemaal op te plakken of er af te halen is mijn inziens ondergeschikt aan het hele idee en het verhaal dat je er aan overhoudt. Natuurlijk is hij ook wel wat geholpen met het opruimen van de zooi. Moet overigens wel opmerken dat niemand hier thuis écht hard aan het studeren is, de meesten nemen een paar jaartjes extra de tijd. Ik ook.
  vrijdag 23 april 2010 @ 20:40:44 #205
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_80646831
terugleestvptje
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
  vrijdag 23 april 2010 @ 20:59:31 #206
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_80647675
quote:

[..]

Tegen 'op kamers' hoor je mij niks zeggen. Maar tegen de achterlijkste 'grappen' wel. Misschien was het niet duidelijk maar ik doelde met m'n post vooral op dat iemand z'n kamer helemaal vol is getaped, dat is te triest voor woorden.
Man , dat is gewoon grappig .
  vrijdag 23 april 2010 @ 21:07:07 #207
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_80648111
We gingen een keer kingsen met een paar flessen echt bisonwodka uit polen en grappa ofzo. Naja ik had in polen dus al een paar weken korte dagen nachten gemaakt en me helemaal lens gezopen, dus ik was niet in goeden doen. Eigenlijk was ik dus gewoon de lul. Ik moest heel snel achter elkaar te veel shotjes nemen. Na een tijdje laat het zich natuurlijk raden dat ik gigantisch over mn nek ging. In de wasbak van de gemeenschappelijke keuken. En daarna weer lekker doorgaan. Dus na 2 shots weer nekken. En daarna weer doorgaan en weer nekken.

Komt de volgende dag een buurmeisje naar ons toe: "Jullie moeten niet meer je eten in de wasbak spoelen hoor... ik heb het maar even schoongemaakt".

Andere naaistreek die ik heb geleverd is dat ik in een bierflesje had gepist, omdat de wc bezet was. Dus ik dacht, lachen, dan doe ik er een dop op. Dop erop gedaan. Kom ik in de kamer van degene die het feestje gaf. Dus die had net de koelkast openstaan. Ik leg dat bierflesje erin en zij doet de deur weer dicht. 2 minuten later hoor ik haar schreeuwen: AAH ER IS EEN BIERFLESJE OPENGESPRONGEN IN MN KOELKAST.

Of die avond dat we zooi in ons raam gegooid kregen in de keuken. Wij teruggooien enzo, naar boven. Werd steeds gekker. Op een gegeven moment kwamen er flessen ketchup en een broodrooster aan een touwtje naar beneden. Wij naar boven gegaan en plastic zakjes met water in de keuken die boven ons zat gegooid. Op een gegeven moment dachten we van eh... wtf... we moeten echt iets raars verzinnen, dat ze niet meer weten wat er gebeurt. Toen hebben we een stofzuiger aangezet en die uit het raam gehangen. Kwam er zo'n woeste gast de keuken in gerend... "WAT ZIJN JULLIE MET MIJN STOFZUIGER AAN HET DOEN? " .

Naja. Bizar. Het is gewoon flauw vooral.

[ Bericht 0% gewijzigd door wallofdolls op 24-04-2010 04:50:22 ]
pi_80648536
quote:

[..]

Tegen 'op kamers' hoor je mij niks zeggen. Maar tegen de achterlijkste 'grappen' wel. Misschien was het niet duidelijk maar ik doelde met m'n post vooral op dat iemand z'n kamer helemaal vol is getaped, dat is te triest voor woorden.
idd... wat een triestigheid.
5caring motherfuckers like stephen king flicks
  vrijdag 23 april 2010 @ 21:16:24 #209
219073 pietkanarie
Vreemde vogel
pi_80648606
haha die laatste (van wallofdolls)! Ik woon (nog) niet op kamers, maar het is erg gezellig zo te lezen!
I believe i can fly!
I believe i can touch the sky!
  vrijdag 23 april 2010 @ 22:05:28 #210
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_80650943
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 20:23 schreef Skv het volgende:

[..]

We zitten met vijf kerels in een groot huis met een eigen kroeg en grote tuin, geintjes als dit horen er gewoon bij. Net als doordeweekse borrels, aanschaf van stomme dingen (flipperkasten, limousine) en andere ongein. Ik vind het een prachtig leventje!

En dingen als dat het vervelend is om er allemaal op te plakken of er af te halen is mijn inziens ondergeschikt aan het hele idee en het verhaal dat je er aan overhoudt. Natuurlijk is hij ook wel wat geholpen met het opruimen van de zooi. Moet overigens wel opmerken dat niemand hier thuis écht hard aan het studeren is, de meesten nemen een paar jaartjes extra de tijd. Ik ook.
Ik vind de grap hilarisch, maar ik zou minder blij zijn als het schade opleverde.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_80653352
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 22:05 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ik vind de grap hilarisch, maar ik zou minder blij zijn als het schade opleverde.
Je kan erop rekenen dat je aan alles wat je aanraakt blijft plakken.
  zaterdag 24 april 2010 @ 10:47:47 #212
67670 Skv
Cynist.
pi_80662411
Schade is relatief. Alsof iemand waarde hecht aan zijn Ikea-studentenkamerkast van 100 Euro. Als je gaat burgeren koop je toch wel nieuw spul lijkt me..

Zal vanmiddag eens kijken of ik nog meer van dit soort dingen kan herinneren..
  Moderator zaterdag 24 april 2010 @ 10:55:25 #213
138438 crew  Pizzakoppo
pi_80662583
quote:

[..]

toch geen mercedes limo he?haha volgens mij woon je dan hier om de hoek op stadsveld?
pi_80663064
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 10:47 schreef Skv het volgende:
Schade is relatief. Alsof iemand waarde hecht aan zijn Ikea-studentenkamerkast van 100 Euro. Als je gaat burgeren koop je toch wel nieuw spul lijkt me..

Zal vanmiddag eens kijken of ik nog meer van dit soort dingen kan herinneren..
Nou, ik toevallig wel. En ik hecht nog meer waarde aan mijn boeken en ik denk niet dat je tape zomaar van boeken af kan trekken zonder dat de boel beschadigt. Even zo met dingen als muziekinstrumenten of elektronische apparatuur. Ik heb een aantal vrij unieke dingen (boeken uit de 18e en 19e eeuw) en die zijn niet zo makkelijk vervangbaar. Evenals persoonlijke bezittingen (bijvoorbeeld foto's). Daarnaast vind ik gewoon dat je je huisgenoten geen schade moet bezorgen: dat jij het niet erg vindt, wil niet zeggen dat iemand anders er dezelfde mening op na houdt.

Ik denk dat ik de grap beter had gevonden als er aluminiumfolie was gebruikt, dat plakt niet en kun je zo om voorwerpen vouwen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Ewelina op 24-04-2010 11:56:42 ]
  zaterdag 24 april 2010 @ 11:44:18 #215
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_80663643
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 11:16 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Nou, ik toevallig wel. En ik hecht nog meer waarde aan mijn boeken en ik denk niet dat je tape zomaar van boeken af kan trekken zonder dat de boel beschadigt. Even zo met dingen als muziekinstrumenten of elektronische apparatuur. Ik heb een aantal vrij unieke exemplaren (boeken uit de 18e en 19e eeuw) en die zijn niet zo makkelijk vervangbaar. Daarnaast vind ik gewoon dat je je huisgenoten geen schade moet bezorgen: dat jij het niet erg vindt, wil niet zeggen dat iemand anders er dezelfde mening op na houdt.

Ik denk dat ik de grap beter had gevonden als er aluminiumfolie was gebruikt, dat plakt niet en kun je zo om voorwerpen vouwen.
Ben het wel eens met Ewelina. Iemand anders zijn spullen vernielen is gewoon not done. je kan ook niet in iemands portemonnee kijken
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_80663742
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 21:07 schreef wallofdolls het volgende:

Andere naaistreek die ik heb geleverd is dat ik in een bierflesje had gepist, omdat de wc bezet was. Dus ik dacht, lachen, dan doe ik er een dop op. Dop erop gedaan. Kom ik in de kamer van degene die het feestje gaf. Dus die had net de koelkast openstaan. Ik leg dat bierflesje erin en zij doet de deur weer dicht. 2 minuten later hoor ik haar schreeuwen: AAH ER IS EEN BIERFLESJE OPENGESPRONGEN IN MN KOELKAST.

Hahahahaha doet me denken aan een verhaal, weliswaar niet op kamers gebeurd maar daarvoor. Vriend van mij had ook in een bierflesje gepist en in de koelkast gezet. Was een half leeg flesje bier, ware het niet dat deze niet opensprong in de koelkast, maar iemand het flesje pakte en helemaal op heeft gedronken. En tot op de dag van vandaag nog niet wilt geloven dat hij iemands pis heeft gedronken
  zaterdag 24 april 2010 @ 11:56:35 #217
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_80663894
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 11:48 schreef v0lt026 het volgende:

[..]

Hahahahaha doet me denken aan een verhaal, weliswaar niet op kamers gebeurd maar daarvoor. Vriend van mij had ook in een bierflesje gepist en in de koelkast gezet. Was een half leeg flesje bier, ware het niet dat deze niet opensprong in de koelkast, maar iemand het flesje pakte en helemaal op heeft gedronken. En tot op de dag van vandaag nog niet wilt geloven dat hij iemands pis heeft gedronken
Dan moet het bier wel heel erg slecht geweest zijn op dat feest als je het verschil niet merkt
pi_80663904
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 11:56 schreef Maraca het volgende:

[..]

Dan moet het bier wel heel erg slecht geweest zijn op dat feest als je het verschil niet merkt
Ze schonken Oranjeboom denk ik.
pi_80663923
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 11:56 schreef Maraca het volgende:

[..]

Want jij weet hoe koude pis smaakt?

Nee naja het was ook niet z'n eerste biertje die avond zeg maar.
  zaterdag 24 april 2010 @ 12:02:30 #220
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_80664011
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 11:58 schreef v0lt026 het volgende:

[..]

Want jij weet hoe koude pis smaakt?
Nee, gelukkig niet zeg!
quote:
Nee naja het was ook niet z'n eerste biertje die avond zeg maar.
Dat kan een hoop verklaren
pi_80664147
quote:

[..]

Nou, ik toevallig wel. En ik hecht nog meer waarde aan mijn boeken en ik denk niet dat je tape zomaar van boeken af kan trekken zonder dat de boel beschadigt. Even zo met dingen als muziekinstrumenten of elektronische apparatuur. Ik heb een aantal vrij unieke dingen (boeken uit de 18e en 19e eeuw) en die zijn niet zo makkelijk vervangbaar. Evenals persoonlijke bezittingen (bijvoorbeeld foto's). Daarnaast vind ik gewoon dat je je huisgenoten geen schade moet bezorgen: dat jij het niet erg vindt, wil niet zeggen dat iemand anders er dezelfde mening op na houdt.

So true.
  Moderator zaterdag 24 april 2010 @ 12:27:19 #222
18653 crew  D.
pi_80664526
tvp'tje
  zaterdag 24 april 2010 @ 12:56:27 #223
249182 Holy_Goat
mhèèhèhè
pi_80665238
quote:

[..]

en pappa maar alles betalen zeker
pi_80665471
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 18:57 schreef Skv het volgende:

[..]

Zeker 'lekker makkelijk' bij je ouders blijven wonen 'omdat ik het daar prima naar mijn zin heb', 'er elke avond voor me wordt gekookt' en het 'dichtbij school' is?

Altijd heerlijk triest hoe mensen gaan pochen met hun eigen verzonnen status dat ze verkregen hebben uit schijnonafhankelijkheid.
  zaterdag 24 april 2010 @ 14:31:50 #225
67670 Skv
Cynist.
pi_80667532
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 10:55 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

toch geen mercedes limo he?haha volgens mij woon je dan hier om de hoek op stadsveld?
quote:

[..]

We hebben alles wel tevoren met een stuk krant omwikkeld hoor, alleen de kasten enzo niet. Boeken e.d. zijn niet aan gort. En omdat jij toevallig 18e eeuwse boeken op je studentenkamer hebt staan ( ) wil dat niet zeggen dat iedereen dat heeft en dat er met dit soort grappen geen rekening mee wordt gehouden. Alleen op wat kasten enzo zaten nog wat strepen ducktape, boeken en computer etc is niks kapot aan gegaan. Alleen het opruimen heeft een tijdje geduurd.
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 12:56 schreef Holy_Goat het volgende:

[..]

en pappa maar alles betalen zeker
Ik heb vier baantjes.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')