Peter wie?quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:35 schreef nattermann het volgende:
-Onderbuurman met een piratenradiozender met allemaal tokkiemuziek (Frans Duijts, Peter Beense e.d.)
Ik snap hem niet denk ik.quote:Op zondag 18 april 2010 20:22 schreef 3rdRock het volgende:
Later kregen we 2 finse uitwisselingsstudenten. Die hadden een keer damesbezoek en ze wisten niet dat ik tussen de gordijnen van mijn schuifpui precies in hun slaapkamer kon kijken als die deur openstond....
nuja, echt bizar was het niet, maar de 't finse damesbezoek was bijzonder appetijtelijkquote:
Serieusquote:Op zondag 18 april 2010 20:39 schreef larry_flynt het volgende:
De beloofde foto!!!!
Hier woonde dus mijn huisgenote met 2 katten en 2 hondjes in....
[ afbeelding ]
Arme beesten. Dit is de gehele kamer neem ik aan?quote:Op zondag 18 april 2010 20:39 schreef larry_flynt het volgende:
De beloofde foto!!!!
[ afbeelding ]
Ja om het hoekje had je nog een kleine uitsparing van 4m.quote:Op zondag 18 april 2010 21:14 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Arme beesten. Dit is de gehele kamer neem ik aan?
Ik zou de dierenbescherming bellen...quote:Op zondag 18 april 2010 21:27 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Ja om het hoekje had je nog een kleine uitsparing van 4m.
Reminder voor de TSquote:Op dinsdag 13 april 2010 11:46 schreef vosss het volgende:
Bij een dergelijk verhaal horen dus links naar het betreffende topic he.
Anders gaat dit nooit een succes worden!
Ze doet zeker iets met kunst en cultuur?quote:Op zondag 18 april 2010 20:39 schreef larry_flynt het volgende:
De beloofde foto!!!!
[ afbeelding ]
Ik vind eerder dat jij raar bent, beetje je huisgenoten bespieden terwijl ze seks hebben.quote:Op zondag 18 april 2010 21:04 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nuja, echt bizar was het niet, maar de 't finse damesbezoek was bijzonder appetijtelijk
en ik vind dat jij dat nogal snel concludeert. Ik zeg nergens dat ze sex hadden.quote:Op maandag 19 april 2010 00:50 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik vind eerder dat jij raar bent, beetje je huisgenoten bespieden terwijl ze seks hebben.
Dat maakt toch niet uit? Het feit dat jij stiekem door een kiertje naar de lekkere vriendin van een huisgenoot staat te loeren is sowieso een "tikkeltje" dubieus nietwaar?quote:Op maandag 19 april 2010 06:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en ik vind dat jij dat nogal snel concludeert. Ik zeg nergens dat ze sex hadden.
Cool! ze heeft Kolonisten van Catan!quote:Op zondag 18 april 2010 20:39 schreef larry_flynt het volgende:
De beloofde foto!!!!
[ afbeelding ]
In die portiekflat hebben 2 vrienden van mij een paar jaar gewoond, iig lijkt er op. Bijlmer?quote:Op donderdag 15 april 2010 18:36 schreef fusionfake het volgende:
Iemand onder m'n raam doodgeschoten
http://www.hv-amsterdam.nl/index.php?Archive=918
quote:Op maandag 19 april 2010 09:47 schreef JH87 het volgende:
- Tijdens wat geduw en getrek een huisgenoot die ineens frontaal door een muur gaat die van gipsplaat bleek te zijn.
- Dagelijks in huis voetballen waarbij per dag zo'n 1 à 2 TL-lichten sneuvelden. Op een gegeven moment was er geen enkel functionerend licht meer waardoor we het hele huis met waxinelichtjes hebben volgezet. Uiteindelijk toch op een andere verdieping maar wat TL-lichten weggejat.
- Een huisgenoot die al wel vaker was opgepakt wegens vechtpartijen die ineens om 3 uur 's nachts midden in je kamer staat, stijf van 't één of het ander en me met de dood bedreigd omdat ik 'met turtles speel'. Echt, huh, turtles?![]()
- Ik woon nu al weer een jaar ergens anders en verkeerde in de veronderstelling dat er een stelletje naast me woonde. Had ze nog nooit gezien, maar ze leken gewoon wat zonderling en één à twee keer in de week hadden ze ruzie, schold hij haar uit en hoor je haar heel hard huilen en schreeuwen.
Kom ik er verdomme een maand geleden achter dat het gewoon één kerel is die gewoon zwaar schizofreen is.
En dit is nog maar de helft van de verhalen geloof ik.
das osdorp / de aker.quote:Op maandag 19 april 2010 09:37 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
In die portiekflat hebben 2 vrienden van mij een paar jaar gewoond, iig lijkt er op. Bijlmer?
Die link was al lang gepost, maar TS is mod en vindt dat ze dat ook kan gebruiken om haar eigen topics bij te sturen als ze even niet lopen zoals ze zelf had bedacht.quote:Op maandag 19 april 2010 08:57 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Dat maakt toch niet uit? Het feit dat jij stiekem door een kiertje naar de lekkere vriendin van een huisgenoot staat te loeren is sowieso een "tikkeltje" dubieus nietwaar?
En waar blijft nou die link van de TS? Dat paniekerige gedit van iedereen die er om vraagt getuigt nou ook niet bepaald van inzicht. Zet gewoon die link neer en het gezeik is voorbij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |