Ik ook.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:23 schreef Yannick567 het volgende:
Ik wil die mcflurry solero weer terug
Daarvoor kan je ook even naar onze zuiderburen, die hebben hem ookquote:Op zondag 7 maart 2010 22:15 schreef kawotski het volgende:
Ik hoop dat begin juni deze heerlijke NYCrispy nog te krijgen is als ik in het zuiden van Europa zit..![]()
http://www.mcdonalds.es/#/nyc/
Oh McFlurry Daimquote:
Ik heb er nog niks over gehoord, maar ze worden wel ooit veranderd.quote:Op maandag 8 maart 2010 01:07 schreef misz--kelliej het volgende:
En de euroknallers? wprden die oooooooit nog veranderd?
bedankt voor de tipquote:Op zondag 7 maart 2010 22:35 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Daarvoor kan je ook even naar onze zuiderburen, die hebben hem ook
wees blij dat je niet in Belgie zit dan, altijd een ham/cheeseburger voor 1¤ en een filet-o-fish/double cheeseburger voor 2 ¤ en dan ergens 2 desserten voor 1 ¤.quote:Op maandag 8 maart 2010 01:07 schreef misz--kelliej het volgende:
En de euroknallers? wprden die oooooooit nog veranderd?
De Mac in Duitslandquote:
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:01 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
De Mac in Duitsland
Op 20min rijden
Dat kan niet nee, en die komt (voorlopig) niet meer terugquote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:38 schreef Slurpgeit het volgende:
Je kan zeker geen Quarter Pounder met bacon bestellen?![]()
Sterker nog, wanneer komt de mcbacon terug
Inderdaad, was altijd zo lekker. Het enigste wat ik nu lust is de McFlurry M&Ms en die ben ik ook wel zat.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:37 schreef delano.888 het volgende:
Tja als ze nou de rolo variant terug brengen, snap echt niet dat ze die ooit weg hebben gedaan.
quote:Op maandag 22 maart 2010 11:28 schreef Remzz het volgende:
Rolo en Kitkat smaken toch nagenoeg hetzelfde?
http://en.wikipedia.org/wiki/Going_Dutchquote:Op maandag 22 maart 2010 14:46 schreef delano.888 het volgende:
Leuk hoe die amerikanen over ons denken
je kunt toch ook los je friet, drinken en je mckroket bestellen?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:36 schreef djpj1337 het volgende:
Doe het nou eens zo dat ik gvd een mckroket menu kan bestellen, doe er dan 2 mckroketten in ofzo. Nou ben ik aangewezen op die burgers die altijd uit elkaar vallen en gewoon niet te eten zijn
Vraag gewoon: Mag ik alsjeblieft 2 mckroketten, een kleine/medium/groot [Drinken] en een kleine/medium/grote grote friet + eventueel fritessaus. Geen medewerker zal je raar aankijken.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:47 schreef djpj1337 het volgende:
Ja, en hoe heet het dan? Een mckroket menu! maja blijkbaar heeft de mc dat nog steeds niet uitgevonden
Ik kan daar nog aan toevoegen dat waarschijnlijk de bitterballen, onder voorbehoud, uit het assortiment gaan.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:19 schreef Battlefan het volgende:
Vanaf 13 april komt de Oriental Wrap ipv de salsa, met ketjap/sesam saus, gefrituurde uitjes, komkomer en sla. Vanaf 4 mei nieuwe euroknallers, met in iedergeval HB, nuggets, fish en garnalen
Heel goed te eten!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:15 schreef djpj1337 het volgende:
is die chickensensation nog te vreten dan?
Ik weet dat ze in Portugal superbock hebben, in spanje weet ik het niet. Ik zie op mcdonaldmenu.info wel cerveza staan (=bier) en alcoholvrij bier staan maar geen merk.quote:Op donderdag 1 april 2010 19:50 schreef RacerDKB het volgende:
Klopt het dat ze in de McDonalds in Spanje bier hebben? Welk merk is dat?
Verkrijgbaar in ham/kip, tonijn en griek.quote:Op zaterdag 3 april 2010 13:53 schreef Battlefan het volgende:
Salad Shaker komt terug, 10 mei zijn ze er weer aldus de McTeam
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, eindelijk!!quote:Op zaterdag 3 april 2010 14:13 schreef Yannick567 het volgende:
Fans van de SaladShakers:
[..]
Verkrijgbaar in ham/kip, tonijn en griek.
![]()
yes yes yessssquote:Op zaterdag 3 april 2010 14:13 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
![]()
Gaan deze in plaats van de huidige salades komen?quote:Op zaterdag 3 april 2010 14:13 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zaterdag 3 april 2010 18:59 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Gaan deze in plaats van de huidige salades komen?
Waarom nietquote:Op zondag 4 april 2010 10:00 schreef rockin_the_lowland het volgende:
Is de mac tijdens de paasdagen geopend?
makkelijke en slimme oplossingquote:Op zaterdag 3 april 2010 19:01 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
De sidesalad en caesarsalad blijven gewoon in 'normaal' formaat, griek en tonijn komen dan in een beker en daar komt dan ham/kip bij.
je kan beter vragen wanneer hij niet open isquote:Op zondag 4 april 2010 10:00 schreef rockin_the_lowland het volgende:
Is de mac tijdens de paasdagen geopend?
1e kerstdagquote:Op zondag 4 april 2010 13:23 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
je kan beter vragen wanneer hij niet open is
De Mc Donalds is nog nauwelijks openquote:Op dinsdag 13 april 2010 10:08 schreef Kabouter_Batsgraag het volgende:
Iemand die nieuwe wrap al getest?
Misschien zo maar ff testen...quote:Op dinsdag 13 april 2010 10:08 schreef Kabouter_Batsgraag het volgende:
Iemand die nieuwe wrap al getest?
ketjap/sesam vind ik juist bij een wrap passen. honingmosterd in een wrap zag ik niet eerder dan bij de Mc (wel lekker, daar niet van).quote:Op dinsdag 13 april 2010 16:12 schreef muiterij het volgende:
Hij is pas vanaf vandaag te krijgen. Niet mijn stijl, maar als je van de saus houdt is het een lekkere variatie. Maar ik vond de salsa goddelijk.
zo vies kan ie nooit zijnquote:Op woensdag 14 april 2010 18:17 schreef junkiesietze het volgende:
ranzig kankerding die oriental![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!!!!!!!!!!!!!!
honing mosterd
Je bent een van de weinige...quote:Op maandag 19 april 2010 01:34 schreef misz--kelliej het volgende:
Ik vind die wrap echt goddelijk, die oriental
Cursusje klantvriendelijkheid was wel nodig hier. Hier leert iedereen dat hij altijd naar gasten moet luisteren en beleeft moet blijven. In dit geval duidelijk niet gebeurd.quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:28 schreef FutureFairytale het volgende:
ik had vnv nog een lekker big mac menu, zonder patat...
die zouden ze komen brengen. dus ik had mn burger al op.. wachten. komt er iemand met een dienblad met patat en loopt direct door naar boven.. tijdje later weer naar beneden en direct naar de kassa..
ik liep toen maar naar haar, zegt ze heel nijdig: "nee want het meisje waar ik moest brengen zit boven".![]()
(ik had helemaal niks aangegeven ofzo).
meisje achter de kassa dat mij hielp herkende mij en bood verontschuldigingen aan. kreeg een gratis sundae ijsje () en dat andere meisje werd naar achteren geroepen door de manager...
Zo zie je ook maar weer, ijsje aanbieden o.i.d. maakt vele situaties alweer goedquote:Op zondag 25 april 2010 13:15 schreef muiterij het volgende:
[..]
Cursusje klantvriendelijkheid was wel nodig hier. Hier leert iedereen dat hij altijd naar gasten moet luisteren en beleeft moet blijven. In dit geval duidelijk niet gebeurd.
Staan die ook op internet of niet?quote:Op zondag 25 april 2010 14:20 schreef Bartjebart het volgende:
Ze hebben hier speciale kortingsbonnen alleen geldig in Hengelo en Enschede
Met oa 2 chicken wraps voor 3.-...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |