Die heb ik hier nog niet gezienquote:Op zaterdag 3 april 2010 01:28 schreef Karasta het volgende:
Enige wat ik mis aan de Mac zijn al die makkelijke 16 jarige breezahs die er werken.
quote:
Vaak kunnen ze de druk niet aan en gaan ze snel weer weg. Maar het worden er steeds minder.quote:Op zaterdag 3 april 2010 03:18 schreef Karasta het volgende:
[..]
Toen ik bij de mac werkte in zeeland kwammen en gingen er een paar elke maand
Gelukkig worden dat er steeds minder.quote:Op zaterdag 3 april 2010 10:48 schreef muiterij het volgende:
[..]
Vaak kunnen ze de druk niet aan en gaan ze snel weer weg. Maar het worden er steeds minder.Ze zijn vaak al 3 keer bij supermarkt ontslagen.
Idd, die nooit iets kunnen. Vraag je ze om shakemix aan te vullen, zeggen ze: kan ik niet! Ga je ze het uitleggen vraag je het 2 uur later nog eens, kunnen ze het niet meer.quote:Op zaterdag 3 april 2010 11:18 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Gelukkig worden dat er steeds minder.
Dat zijn ook van die figuren die je vandaag alles uitlegt en het volgende week weer vergeten zijn
Nee, hoe wordt dat precies gemeten hoe goed je iets doet? Gaat het puur op snelheid of kijkt men ook naar hoe goed je iets doet. Iemand kan namelijk snel hb-dressen, maar kan hij dat ook netjes.quote:Op zaterdag 3 april 2010 11:41 schreef MarkoAlmelo het volgende:
wie heeft hier al een keer meegedaan aan sterrenslag? Ik heb er zelf 3 jr geleden aan meegedaan, 10:1.
Helaas niet gewonnen, wel tot de finale in amsterdam gekomen. Wel leuk om mee te maken!
hehe...ik wou het net postenquote:Op zaterdag 3 april 2010 13:53 schreef Battlefan het volgende:
Salad Shaker komt terug, 10 mei zijn ze er weer aldus de McTeam
lucky bastardquote:Op zaterdag 3 april 2010 14:05 schreef Yannick567 het volgende:
Hier valt net de McTeam op de deurmat, plus een andere envelop van McDonald's Nederland.
Hebben jullie je voor McDeal geregistreerd, dat er toen stond dat elke 50e aanmelding een hotelbon/dinercheque/biosbon kon winnen? Ik was schijnbaar een van die 50, nu heb ik een overnachting voor 2 gewonnen
Dat kan bij die andere salades ook, heb ik wel eens gehad. Ik had een caesarsalad en ik had alles gesneden enzo dus ik deed die deksel erop om de dressing te mixen, zat die deksel er niet goed op.quote:Op zaterdag 3 april 2010 14:42 schreef Studiotje het volgende:
Salad Shakers
Deksel er niet goed op doen en schudden maar!
Lekker danquote:Op zaterdag 3 april 2010 20:07 schreef Battlefan het volgende:
Spannende momenten netEr was een vol flesje water in de KVA frituur gevallen, heb er een deksel overheen gegooid en hem uitgezet, niet veel later kwam er veel lawaai uit
Naahh, Utrecht staat er nog steeds.quote:
Boehoeee meid tochquote:Op zaterdag 3 april 2010 22:20 schreef Jetfly het volgende:
Battlefan, Ed heeft nog 1 uur en 40 minuten te gaan. Anders sleep ik hem voor de rechter, omdat ik nog niet ben uitbetaald van Maart!!!!!!Elk 3e van de maand horen we uitbetaald te krijgen! Vorige maand kreeg ik hem op de 2e. En van deze maand nog nikss!! WAAAAHHH
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |