Die garnalen zien eruit alsof het gefrituurde restanten zijn van een gecastreerde hondquote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:19 schreef Battlefan het volgende:
Vanaf 13 april komt de Oriental Wrap ipv de salsa, met ketjap/sesam saus, gefrituurde uitjes, komkomer en sla. Vanaf 4 mei nieuwe euroknallers, met in iedergeval HB, nuggets, fish en garnalen
Ben benieuwd naar de oriental wrap, klinkt lekker zomers. Ik zag hier ook wat liggen van de nieuwe euroknallers, nog niet gekeken wat ze inhielden, maar ik meende te horen dat de bitterballen eruit gingen. Ze liepen toch niet echt goed meer bij ons.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:19 schreef Battlefan het volgende:
Vanaf 13 april komt de Oriental Wrap ipv de salsa, met ketjap/sesam saus, gefrituurde uitjes, komkomer en sla. Vanaf 4 mei nieuwe euroknallers, met in iedergeval HB, nuggets, fish en garnalen
Die saus klinkt goedquote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:19 schreef Battlefan het volgende:
Aan jou de eerquote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:41 schreef muiterij het volgende:
Wie gaat het mcdonalds topic bumpen met dit nieuws?
Chilli chickenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:47 schreef Yannick567 het volgende:
Denk je dat de bitterballen eruit zouden gaan? Denk het niet eigenlijk, ze lopen hier best goed.Of vast aan het assortiment toevoegen, kan ook nog
Vraag me wel af wat ze dan als invulling nemen voor die andere 2 'plaatsen'. Als het maar niet weer een donut voor 1 euro is of iets in die richting![]()
Kom maar eens met wat nieuws of iets ouds wat weer terugkomt
Misschien een klein frietje voor 1 euro en een chickenburger (zoals chillichicken). Ik denk persoonlijk dat ze bitterballen vast aan het assortiment zullen toevoegen.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:47 schreef Yannick567 het volgende:
Denk je dat de bitterballen eruit zouden gaan? Denk het niet eigenlijk, ze lopen hier best goed.Of vast aan het assortiment toevoegen, kan ook nog
Vraag me wel af wat ze dan als invulling nemen voor die andere 2 'plaatsen'. Als het maar niet weer een donut voor 1 euro is of iets in die richting![]()
Kom maar eens met wat nieuws of iets ouds wat weer terugkomt
De stoutertquote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:50 schreef Yannick567 het volgende:
Mathijs zal wel weer op intranet hebben zitten neuzen, dat doet ie altijd als hij met dit soort nieuws komt![]()
Of niet Mathijs
quote:
Die was zo lekker he. Stiekem kan je hem nu nog makenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:03 schreef muiterij het volgende:
Die kleine friet was idd toen eraan toegevoegd, ik had die reden voor het niet doorgaan niet gehoord. Maar die el nacho duurde toch niet zo lang met dressen? Was salsa, cream and shiversaus, 3 nacho's, sla ,een plak kaas en de burger. Is zo gedaan, mits je een redelijk iemand hebt op de hb. En je kon ze goed op voorraad houden.
Does sound great, die oriental wrap, ik vind die salsasaus echt niet lekker namelijk :pquote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:19 schreef Battlefan het volgende:
Je mist alleen het brood. Dit tijden waren echt fantastisch aan het hb-station. Soms kwam het voor dat we 2 man dress hadden staan 1 voor hb 1 voor de nacho.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:10 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Die was zo lekker he. Stiekem kan je hem nu nog maken
Hij liep hard ook bij ons. 4 per bestelling was heel normaal
Mathijs? Die ken ik niet, Matthijs ken ik welquote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:50 schreef Yannick567 het volgende:
Mathijs zal wel weer op intranet hebben zitten neuzen, dat doet ie altijd als hij met dit soort nieuws komt![]()
Of niet Mathijs
Hij is idd ook goed te doen op een hb broodje. En anders op een QP broodjequote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:51 schreef muiterij het volgende:
[..]
Je mist alleen het brood. Dit tijden waren echt fantastisch aan het hb-station. Soms kwam het voor dat we 2 man dress hadden staan 1 voor hb 1 voor de nacho.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |