ik denk dat het voor zwakbegaafden wel mentaal uitdagend is jaquote:Op dinsdag 1 september 2015 18:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Er is meer fysiek werk, ja. Maar mentaal wordt je aan de kassa juist meer uitgedaagd. De meeste heren die 'alleen maar keuken staan' weten bijvoorbeeld niet eens dat gasten over het algemeen retelastig kunnen zijn en dat je ondanks hun lastige gedrag ontzettend vriendelijk moet blijven. Het is maar net naar welk aspect je kijkt en welke je vergelijkt. Maar het totaal plaatje, daar zit geen verschil in, qua zwaarte van het soort werk
Met jou valt geen fatsoenlijk woordje te wisselen of wel? Gelijk een persoonlijke aanval, gelijk komen met 'voor zwakbegaafden blabla'.quote:Op dinsdag 1 september 2015 18:46 schreef Roces18 het volgende:
[..]
ik denk dat het voor zwakbegaafden wel mentaal uitdagend is ja
Niet ervoor, wel erachter. ik zie al dat nederlands niet je sterkste punt isquote:Op dinsdag 1 september 2015 18:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Met jou valt geen fatsoenlijk woordje te wisselen of wel? Gelijk een persoonlijke aanval, gelijk komen met 'voor zwakbegaafden blabla'.
Heb jij zelf eigenlijk ooit wel eens kassa gestaan?
Ik zeg nergens 'ervoor' of 'erachter'.quote:Op dinsdag 1 september 2015 18:47 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Niet ervoor, wel erachter. ik zie al dat nederlands niet je sterkste punt is
ik werk niet eens meer bij de mc , hihihiquote:Op dinsdag 1 september 2015 18:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik zeg nergens 'ervoor' of 'erachter'.
En wederom een persoonlijke aanval. Ik kap met deze discussie, met mensen die direct op de persoon gaan ga ik niet in discussie. Als jij wil denken dat je het zwaarder hebt, dan moet je dat vooral denken, jochie
Wat kom je dan zeuren, als je er toch niet meer werkt?quote:Op dinsdag 1 september 2015 18:50 schreef Roces18 het volgende:
[..]
ik werk niet eens meer bij de mc , hihihi
ik kom hier alleen om te klessebessen
en dan ga jij meteen in de persoonlijke aanval
dat gaat nergens over dus
ik heb nog last van mijn nachtmerriesquote:Op dinsdag 1 september 2015 18:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wat kom je dan zeuren, als je er toch niet meer werkt?
Ach kindje. Succes daarmee. Ze hebben vast wel ergens een 'Ik heb nachtmerries' topic in R&Pquote:Op dinsdag 1 september 2015 18:50 schreef Roces18 het volgende:
[..]
ik heb nog last van mijn nachtmerries
Ik werk zelf al vijf jaar bij McDonald's en de vraag was meer bedoelt zo van: als je het eigelijk niets vindt (al van te voren), waarom begin je daar dan?quote:Op dinsdag 1 september 2015 15:46 schreef Iwanius het volgende:
Leuk dit.
Wil toch er dit aan toevoegen inzake een opmerking van iemand zoals 1410 die vroeg waarom iemand juist bij Mc Donalds gaat werken.
Simpel: Mc Donalds is als Amerikaans bedrijf uitstekend om je een basis te geven inzake hoe te opereren in de F&B industrie. Je leert namelijk theorie en praktijk tegelijkertijd en je leert het een beetje op de Amerikaanse manier i.c.m met je Hollandse eigenschappen. Dat maakt dat een hoop mensen die daar tijdelijk carrière maken op den duur een goed basis leggen om later eventueel zelfstandig verder te gaan in de horeca.
Dus de opmerking die sommigen ventileren als ze horen dat iemand bij Mc Donalds werkt: "Oh...hamburgers flippen" doet zij die er werken te kort, want het is veel meer dan dat! Maar dat kan je leken nooit wijsmaken die denken dat hun werk zoveel meer of beter is op den lange duur.
Denk je dat banen voor het oprapen liggenquote:Op zondag 6 september 2015 16:02 schreef 1410 het volgende:
[..]
Ik werk zelf al vijf jaar bij McDonald's en de vraag was meer bedoelt zo van: als je het eigelijk niets vindt (al van te voren), waarom begin je daar dan?
Bedrijfsleider van locatie in kwestie staat bekend om het intimideren van de werknemers. Verder is het gewoon geen baan voor een 22-jarige met een afgeronde opleiding.quote:Op maandag 4 april 2016 22:41 schreef Yannick567 het volgende:
Dat minderwaardige gedoe altijd... jammer.
Een 'baard' van 6-7 mm wordt niet toegestaan.
Niks is toegestaan inderdaad.quote:Op maandag 4 april 2016 22:57 schreef Xetran het volgende:
[..]
Bedrijfsleider van locatie in kwestie staat bekend om het intimideren van de werknemers. Verder is het gewoon geen baan voor een 22-jarige met een afgeronde opleiding.
Wat dan wel? Helemaal niks?
Belachelijk als je kijkt naar hoe menig crewlid zijn/haar kapsel heeft onder die hoofddeksel die je moet dragen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |