Oh die heeft ook mijn eerste KS gedaan, aardige vrouw!quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:08 schreef marky het volgende:
Dr Siemens als ik het goed heb heeft de ks gedaan (ik was niet compleet helder meer). Verpleging is echt heel erg aardig.
hahaha zou ik me ook druk over kunnen maken hoor, maar dan vraag je gewoon een andere kamer heb ik ook laatst gedaan werd GEK van mijn kamergenoot! Toen mocht ik lekker alleen liggenquote:Op donderdag 25 februari 2010 08:47 schreef Ticootje het volgende:
Orea, ik vond jou toch al een meisjesmama![]()
![]()
Oh en ik kom ook uit Zuid-Holland.... Maar ik wil niet in het RDGG bevallen... Straks lig ik in dezelfde kamer als de exvrouw van M. (Waar kun je je druk om maken).
Haha, nou dat duurt nog een jaar of 16 hoor.quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:38 schreef Orea het volgende:ik zit al de hele ochtend te JANKEN (echt dit is geen huilen meer hoor
) van geluk!
![]()
En ik wil naar de Hema, maar dat gaat zo niet natuurlijk, dat bij alles waar ik aan denk ik volschiet![]()
bedacht me dus net dat ik straks mijn uggs, make-up, tassen, jurken, hakken etc. kwijt ben![]()
Spannend!quote:Op donderdag 25 februari 2010 12:12 schreef Orea het volgende:
Ik vind het overigens verdacht stil rondom Leonieke en Ymme![]()
Zou het?
quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:11 schreef flugeltje het volgende:
Zo heeft mijn Willem een perfecte piemel![]()
Met 10 weken al, op 26-1. Nekplooimeting op 10-2. Maar toen had ik van der vlos allerlei formulieren meegekregen (naar de SHL, huisartsenlaboratorium) waarop stond dat ik een echo moest krijgen, en nu heb ik er geen meer. Maar ik zal binnenkort dus gewoon maar even bellen.quote:Op donderdag 25 februari 2010 12:55 schreef Orea het volgende:
Gaat echt vet snel hè
Qua 20 weken echo, ik heb toen een nummer van mijn vlos gekregen voor de termijn echo, en daar kon ik direct de 20 weken echo inplannen... Waar heb je jouw termijnecho gehad? Want daar zal je waarschijnlijk ook naartoe moeten.... Ik mag 23 maart!
Fijn dat de kleine het nog goed doet in ieder geval. Maar je geduld wordt wel op de proef gesteld.quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:12 schreef ymme het volgende:
Hier weer terug van de gyn. Alles is goed.
Hartje klopt mooi regelmatig, vruchtwater ziet er goed uit. En de baby is weer goed gegroeid.
Gyn schat hem op 9 pond, en de vk's op 8... Nou ik hoop toch echt die 8. (wil een baby en geen peuter)!
Kortom, rustig blijven wachten. Alles is goed. En als er niets vanzelf gebeurd as maandag om 07.30 melden bij de verloskamers.
Zucht.....
Maar gelukkig is met de baby alles goed.
Oreo, wat een mooie echo foto's![]()
![]()
En het is inderdaad stil rondom Leo... zal het
Nog even volhouden meid, straks heb jij ook je baby in je armen.quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:35 schreef ymme het volgende:
En toch voel ik stiekem van binnen iets wrangs. Waarom (ook hier in het dorp enzo) bevalt iedereen maar en ik gewoon nog niet. Ik wil ook zóóóó graag. Niet dat ik het iemand niet gun hoor. Zeker wel. Wat ik iemand niet gun is, ver over tijd gaan (dadelijk krijg ik nog een stickertje op mijn voorhoofd met 35 % korting erop.
Was wel opvallend de gehele ks operatie is door vrouwen uitgevoerd.quote:Op donderdag 25 februari 2010 08:03 schreef MamaNik het volgende:
[..]
Oh die heeft ook mijn eerste KS gedaan, aardige vrouw!
En zo blijkt ineens dat er toch meer mensen bij mij in de buurt wonen dan ik dacht!Dacht dat er niemand uit Zuid Holland kwam behalve Vicky dat wist ik..
Vicky Sonnetje en HuupHuup
Dit zouden bij ons trouwens 4 koelkasten betekenenquote:Op woensdag 24 februari 2010 23:12 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik lag op een 4-persoonskamer en daar is het zeker niet zo. En voor zover ik weet op de 1-persoonskamers ook niet.
En een 06, die heb ik helemaal nietquote:Op donderdag 25 februari 2010 13:35 schreef ymme het volgende:
Hoop het zo voor haar.
Maar misschien is ze gewoon nog wat doen en heeft ze geen tijd om te posten.
Leo, laat eens wat van je horen....... (niemand die haar 06 heeft?).
En toch voel ik stiekem van binnen iets wrangs. Waarom (ook hier in het dorp enzo) bevalt iedereen maar en ik gewoon nog niet. Ik wil ook zóóóó graag. Niet dat ik het iemand niet gun hoor. Zeker wel. Wat ik iemand niet gun is, ver over tijd gaan (dadelijk krijg ik nog een stickertje op mijn voorhoofd met 35 % korting erop.
Dat is wel een leuk idee van je.quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:45 schreef Ticootje het volgende:
Ymme vraag ff zo'n sticker bij de ah!!! Plak op je buik voor de foto!!
En zaterdag waarschijnlijk ook. Maar het lopen gaat hier zo beroerd, dat ik al blij ben dat ik bij de wc kan komen.quote:
Ik herken je gevoel! Maar er is ook een voordeel aan een kind dat te laat geboren wordt. Straks zal je zoon namelijk een voorlijk mannetje zijn. In de baarmoeder gaat zijn ontwikkeling gewoon door. Mijn zoon was heel snel met rondkijken en lachen en grijpen. Ik had geen flauw idee dat het zó leuk is om een baby te hebben die te laat geboren is!quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:35 schreef ymme het volgende:
Mij hebben ze vandaag wijsgemaakt dat ze meer slapen en minder eten.quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:35 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik herken je gevoel! Maar er is ook een voordeel aan een kind dat te laat geboren wordt. Straks zal je zoon namelijk een voorlijk mannetje zijn. In de baarmoeder gaat zijn ontwikkeling gewoon door. Mijn zoon was heel snel met rondkijken en lachen en grijpen. Ik had geen flauw idee dat het zó leuk is om een baby te hebben die te laat geboren is!
Hm, weet ik eigenlijk niet! Het is wel zo dat die van mij veel slaapt en dat hij eigenlijk al meteen 3 uur tussen de voedingen in liet. Hij heeft nooit meer dan 7 keer per dag gedronken. Er zijn vast allerlei uitzonderingen op, maar hey, jij krijgt vast een heel makkelijk kind.quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:40 schreef leonieke het volgende:
[..]
Mij hebben ze vandaag wijsgemaakt dat ze meer slapen en minder eten.
Klopt dat ook of was dat om me moed in te praten?
quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:36 schreef Orea het volgende:
Ik vrees dat ik mijn bankpas ga afgeven![]()
Wat heeft Hans Textiel ook een leuke kledingHeb een rompertje, knaloranje met de tekst: Prinses van Oranje
te fout, maar te leuk!! En een rompertje met de tekst: I tried to be good but I got bored
![]()
komt niet meer goed dit![]()
2 baby's gemist is nog niets...quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:14 schreef Grunsfan het volgende:
Jemig, wat gaat het toch weer hard hier!
Volgens mij heb ik al weer 2 baby's gemist! Robin en Daan, welkom!!![]()
![]()
En een meisje voor Orea, wat een mooie foto's![]()
Dat zal vanaf nu niemand meer geloven, vrees ikquote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:36 schreef Orea het volgende:
dat kan ik me voorstellen!! Ik ben normaal al helemaal niet huilerig, laat staan in het openbaar
Dat gebeurd thuis dus ook al.. om dat soort redenen.. Of als mijn man staat te oefenen op de tekst: 'wat doet je vader?' voor als ze over een jaar of 16 met een vriendje thuiskomtquote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:38 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dat zal vanaf nu niemand meer geloven, vrees ik![]()
Maar ah, jij weent tenminste als er een aanleiding is, ik zat hier onlangs te wenen toen ik gewoon zat te denken hoe het zou voelen als ze de baby op mijn buik leggen na de bevalling
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:52 schreef leonieke het volgende:
Hey ymmeNog geen duidelijke veranderingen te merken?
En Orea, ik geloof je helemaal dat je al gewend bent![]()
Ja gaat wel lekker. Heb nu een weekje vakantie (achter de rug) en ik baal er stiekem wel van dat ik nog 6 weken aan de bak moet voordat ik verlof heb. Er komen 6 heftige weken op 't werk, met als klap op de vuurpijl in m'n laatste week het voetbaltoernooi op woensdagmiddag.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:57 schreef Cantare het volgende:
Baldria, long time no see. Hoe gaat 'ie?
Hier begint m'n buikje nu zichtbaar te worden, ik heb al een paar opmerkingen gekregenwel heel leuk, zo wordt het steeds echter.
Of vanavond.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:58 schreef ymme het volgende:
[..]
![]()
Bij jouw ook niet las ik net.
Naja, wie weet bevallen we misschien beide dit weekend nog wel joh.
Als je het leuk vindt, dan hebik nog wel een zwarte buikband met die tekst. don't touchquote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:03 schreef pessie het volgende:
Goedemiddag! Ik zie dat er tot nu toe vandaag nog geen kindjes zijn geboren, maar wat niet is kan nog komen. Nog even moed houden.
Gisteren de stad in geweest, bij de noppies winkel hing een t-shirt: "do not touch" ik had em bijna meegenomen! Maar vond een ander shirt wat beter bij mij past! Het was erg grappig, er was een vrouw die 14 weken zwanger was en waarbij je nog niet zo goed kon zien dat ze zwanger was. Ik heb haar dat shirt aangeraden, zo van, als mensen het straks zien ben je niet meer veilig!
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:47 schreef amaranta het volgende:
[..]
Als je het leuk vindt, dan hebik nog wel een zwarte buikband met die tekst. don't touch
Ik heb er ook een met een vraagteken
Heb je een pm gestuurd.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:41 schreef pessie het volgende:
[..]
Wat wil je ervoor hebben? (die met don't touch).
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:14 schreef ymme het volgende:
Zojuist naar de veroskamers van het ziekenhuis geweest.
Heel weinig tot geen leven gehad vandaag, totdat.. ja hoor de ctg aan werd gezet.
Naja alles dus in orde.
Maar... ik heb lekker al wel één van de kamers gezien waar ik dan eventueel as maandag kom te liggen.
Jeej, 150 dagen alquote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:09 schreef djenneke het volgende:
Ymme en Leonieke, hopelijk dit weekend mooi bericht!![]()
Even een joepie-momentje voor mezelf: Ik ben vandaag 150 dagen heerlijk zwanger
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:38 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Jeej, 150 dagen al![]()
Ik ging t gelijk even controleren en tis gewoon echt zo haha.
En nog 130 dagen te gaan
(ook gelijk voor mezelf haha)
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 08:49 schreef marky het volgende:
Ik mag Happy en onze Daan zo uit het ziekenhuis ophalen
![]()
Euhm, dat ben ik toch helemaal niet met je eens hoorquote:Op donderdag 25 februari 2010 21:58 schreef leonieke het volgende:
En wat de hema betreft, ik denk dat die collectie bij jullie veel uitgebreider is want hier in de Hema zijn er echt niet zoveel kleren te vinden
Mja, ik snap ook niet hoe mijn zus aan al die Hema-kleertjes komt. Misschien heeft niet elke winkel dezelfde collectie. De Hema hier in de stad is wel veel kleiner dan die waar mijn zus gaat. Het enige wat ik in onze Hema heb gevonden zijn héél veel body'tjes en een paar stukken kleren.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 09:10 schreef Libell het volgende:
[..]
Euhm, dat ben ik toch helemaal niet met je eens hoor![]()
Mijn kinderen hebben niets anders aan dan 'hema'...
Geweldig leuke dingen hebben ze daar!
En wat is niet te grootquote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:03 schreef mijsje het volgende:
2 weken is toch nog vrij normaal? zolang het kindje niet te groot wordt?
In het begin gebruiken ze al gauw 10 luiers op een dagquote:Op zaterdag 27 februari 2010 14:06 schreef ymme het volgende:
[..]
En wat is niet te grootDe gyn schat hem op 9 pond.
Ooooh en de luiers die we vollop in voorraad hebben gaan maar tot 5 kilo
Was toch niet mijn man die dat zei hé?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 14:28 schreef amaranta het volgende:
Gheghe, een vriend van ons grapte laatst, toen wij de luier van Fabian aan het verschonen waren.
Nu al? Er gaat 5 kg plas in hoor! Dat staat toch op de verpakking! Tot 5 kg
Nee, maar ik zie het jouw man ook wel zeggen ja.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 14:31 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Was toch niet mijn man die dat zei hé?
Of gebruiken bij de 2dequote:Op zaterdag 27 februari 2010 14:13 schreef pessie het volgende:
[..]
In het begin gebruiken ze al gauw 10 luiers op een dagDan ben je er vrij vlug doorheen! En anders gewoon marktplaatsen, of hier op fok! zetten...
Ik denk dat we dan waarschijnlijk aan elkaar gewaagd zijnquote:Op zaterdag 27 februari 2010 14:02 schreef draculettetje het volgende:
ik heb geloof ik juist erg weinig gekocht als ik jullie zo lees, het weekend zijn we van plan eens te kijken wat we nou hebben en wat er echt nog bij moet!
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 14:31 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Was toch niet mijn man die dat zei hé?![]()
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 14:36 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nee, maar ik zie het jouw man ook wel zeggen ja.
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 14:29 schreef DuchessX het volgende:
Flugel het is gewoon zo tof dat jij zwanger bent en dat ik je hier zie posten!Ben nog steeds erg blij voor jullie, een wonderkindje in jouw buik
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:56 schreef flugeltje het volgende:
[..]![]()
Het is maar rustig hier in het topic de laatste tijd, je kunt merken dat er wat dames bevallen zijn...
Ik kom hier ook veeeel te weinigquote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:56 schreef flugeltje het volgende:
[..]![]()
Het is maar rustig hier in het topic de laatste tijd, je kunt merken dat er wat dames bevallen zijn...
Flugeltje, mooi buikje! en schattig met de poesquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:26 schreef flugeltje het volgende:
Hi Barbabientje, welkom hier.... Van harte met je zwangerschap... Kan dat spiraaltje geen kwaad?
Omdat het zo rustig is een suikerzoete foto die Martijn net gemaakt heeft. Met GSM dus brakke kwaliteit
[ afbeelding ]
Onze Mollie wilde ook even 'hoi' zeggen tegen Willem
Bijna letterlijk te walvissen, ik lag de tsunami-reports op CNN te kijkenquote:Op zondag 28 februari 2010 09:56 schreef Ticootje het volgende:
flugel wat lig je daar lekker te walvissen!!![]()
Ik voel schopjes... denk ik.
of dat hij denkt: het duurde even voor ik hierin zat, nu wil ik ook alles eruit halen wat er in een zwangerschap kan zitten, dus de volle 40 weken zwanger (=42 weken volgens de telling)quote:Op zondag 28 februari 2010 11:11 schreef flugeltje het volgende:
Leo, ik ben ervan overtuigd dat die kleine van jou net zo praktisch ingesteld is als jijzelf. Als alles klaar is beginnen de weeën gewoon, alsof het de normaalste zaak van de wereld is...
Sinds vorige week vrijdag alquote:
Geen probleem voor mij eigenlijkquote:Op zondag 28 februari 2010 11:15 schreef mijsje het volgende:
[..]
of dat hij denkt: het duurde even voor ik hierin zat, nu wil ik ook alles eruit halen wat er in een zwangerschap kan zitten, dus de volle 40 weken zwanger (=42 weken volgens de telling)
Verdorie, heb ik speciaal een nieuw t-shirt gekocht hiervoorquote:Op zondag 28 februari 2010 13:00 schreef octopussy het volgende:
Ymme, tuurlijk ben je zenuwachtig. Je hele leven gaat morgen veranderen![]()
Nog een klein tipje: neem niet je beste shirt mee om in te bevallen. De vlekken gaan er niet zo gemakkelijk uit namelijk
Ieuw... daar had ik nog niet aan gedachtquote:Op zondag 28 februari 2010 13:17 schreef amaranta het volgende:
Ik ben twee keer in een sexy blauw zuekenhuis shirt bevallen. Jeweetel, metzonder achterkant.
Ach, voordeel is dat ze hem zo bij je uitdoen en dan heb je zo weer een schone. Kun je daarna je nieuwe shirt aan.quote:Op zondag 28 februari 2010 13:18 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ieuw... daar had ik nog niet aan gedachtZoiets kunnen ze me natuurlijk ook aantrekken
Lekker los is het natuurlijk wel![]()
Die had ik ook aan in het ziekenhuis, en bedacht me net te laat toen ik van de wc terug kwam dat de achterkant open was, compleet in omaonderbroek met giga verbandquote:Op zondag 28 februari 2010 13:17 schreef amaranta het volgende:
Ik ben twee keer in een sexy blauw zuekenhuis shirt bevallen. Jeweetel, metzonder achterkant.
hahaaa charming Poppejansquote:Op zondag 28 februari 2010 13:26 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Die had ik ook aan in het ziekenhuis, en bedacht me net te laat toen ik van de wc terug kwam dat de achterkant open was, compleet in omaonderbroek met giga verband![]()
Hier precies hetzelfde, hoor! De afgelopen weken zijn er bij mij gewoon ook niet echt grote dingen gebeurd. Ik ben redelijke uitgehyperd, heb alles gelezen en gevraagd wat los en vast zit, voel me goed en hoef nog niet zo veel aan voorbereidingen te doen.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:42 schreef flugeltje het volgende:
Merk dat het bij mij ook in vlagen gaat momenteel. In het begin had ik heel veel zin om te posten, nu is het meer 'op de hoogte houden'... Merk dat het bij meer dames zo gaat... Geeft ook niets, valt alleen op dat het wat rustiger is weer
Ik ben de eerste keer ingeleid.quote:Op zondag 28 februari 2010 13:31 schreef ymme het volgende:
Inleiden, dat gaat toch meestal snel? Of begrijp ik dat nu verkeerd. Het is toch niet zo dat je dadelijk 24 uur met weeen ligt?
Ik was pas 37+4.... dus dat maakt dan misschien toch niet uit...quote:Op zondag 28 februari 2010 13:56 schreef lily het volgende:
[..]
Ik ben de eerste keer ingeleid.
Mijn bevalling duurde 36 uur![]()
Ik was wel pas 38 weken zwanger dus dat kan het een en ander vertraagd hebben natuurlijk..
Woehahaha! Het duurde even, maar Leonieke is los!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:38 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik heb maar niet gezegd dat ik heb staan schiften in de winkel
Echt he? Ik lees véél meer mee dan dat ik nog meepost ook, omdat ik me altijd lullig voel om maar een paar mensen iets te zeggenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:58 schreef DJRandall het volgende:
[..]
![]()
En dan heb je echt weinig tijd over.......
Sorry, geen verstand vanquote:Op zondag 28 februari 2010 17:29 schreef draculettetje het volgende:
suzannagefeliciteerd!
fijne zwangerschap gewenst!
Weet er iemand toevallig een goede babyuitzet lijst, kom er zoveel verschillende tegen
dat ik het ff niet meer weet
denk wel dat we echt nog te weinig kleertjes hebben, vandaag even alles nagegaan, ik dacht al dat het weinig was maar het is nog minder als ik dacht
Ik heb ook verschillende bekeken, en heb nu die van Trotse Moeders opgeslapen op m'n laptop. Maar ik vraag ook wat rond aan de ervaringsdeskundigen in mijn omgeving wat je moet hebben en wat handig is. En t.z.t. hier natuurlijk ook.quote:Op zondag 28 februari 2010 17:29 schreef draculettetje het volgende:
suzannagefeliciteerd!
Weet er iemand toevallig een goede babyuitzet lijst, kom er zoveel verschillende tegen
denk wel dat we echt nog te weinig kleertjes hebben, vandaag even alles nagegaan, ik dacht al dat het weinig was maar het is nog minder als ik dacht
Zet 'm op morgen Ymme!!! Ik zal aan je denkenquote:Op zondag 28 februari 2010 14:38 schreef ymme het volgende:
McLaura, zal jullie morgen op de hoogte houden van het hele gebeuren.
Hopelijk kan zij snel met goed nieuws hier komen.
Op de site van Dreambaby (waar wij onze lijst hebben liggen) staat er een vrij uitgebreide checklist: http://www.dreambaby.be/d(...)boortecheklist_n.pdfquote:Op zondag 28 februari 2010 17:29 schreef draculettetje het volgende:
suzannagefeliciteerd!
Jaa, dat had ik ookquote:Op zondag 28 februari 2010 19:50 schreef Brighteyes het volgende:
Suzanna! Wat leuk!
Ik had al zo'n vermoeden dat er mss wel eentje in de maak was, wrsch omdat je weer wat meer aanwezig was.Echt leuk! Gefeliciteerd!
Wow, datumtweelingquote:Op woensdag 24 februari 2010 07:27 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
Nee wel Scorp news...
Ben net terug van het zkh. Gisterenavond rond 23:00 kwam een andere vk en om bepaalde redenen moesten we naar het zkh. Gevolg na een uur bad, uur persen en daarna nog de vacuumpomp eindelijk rond 5:30 onze zoon Robin geboren. (ja weer een Robin) (net geen 7 pond)
Pfff, daar heb ik 20 uur over gedaan, met veel en sterke weeën. Ben ook nooit verder gekomen trouiwens.....quote:Op zondag 28 februari 2010 22:21 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Wow, datumtweelingJullie ook gefeliciteerd met zoon Robin!
![]()
Oh en ik las dat Orea een meisje krijgt met dikke kadetten!Gefeliciteerd met je mooie (en lange) echo!
Leo, bij jou toch ook al actie (verweking is ook iets natuurlijk). Hopen dat dinsdag al iets te zien is op de CTG. Ik had al bijna 5 cm zonder een wee gevoeld te hebben![]()
![]()
Hmmm... nou ja, ik was er bijna met bijlezen, maar mijn zoon heeft honger dus die gaat voor natuurlijk.
dat vermoeden had ik ookquote:Op zondag 28 februari 2010 19:50 schreef Brighteyes het volgende:
Suzanna! Wat leuk!
Ik had al zo'n vermoeden dat er mss wel eentje in de maak was, wrsch omdat je weer wat meer aanwezig was.Echt leuk! Gefeliciteerd!
Leuk, ja, lekker druk he! Ik vind het wel heel grappig hoor, ik wilde 'vroeger' geen groot gezin, en kijk mij nou. Ik zit bijna op de helft van het aantal kinderen waarin ik opgegroeid ben... (ik ben de jongste van 8). Maar ik denk dat het hier wel bij blijftquote:Op zondag 28 februari 2010 21:28 schreef Libell het volgende:
Wat leuk Suzanna!
Ook een vierde!
Kunnen we ervaringen uitwisselen![]()
Proficiat!
quote:Het gaat goed. Verloskundige is zojuist geweest, geen ontsluiting nog dus ze hebben gel ingebracht. Mocht dit niks doen, dan rond de middag nog één keer gel. En mocht dat ook zijn werk niet doen morgen weer verder. Groetjes Ymme
Nee, maar ik heb het ideale excuus. Ze komen vanmiddag de meubelen van de eetplaats brengen en dus zal het weer vuil wordenquote:Op zondag 28 februari 2010 21:24 schreef Mereltje het volgende:
Leonieke fijn dat de meubels en alles voor de kinderkamer er voor de bevalling toch zijnnog niet aan het poetsen geslagen, nesteldrang enzo
Ik zei de laatste keer tegen de gyn al lachend zoietsquote:Op zondag 28 februari 2010 22:21 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Leo, bij jou toch ook al actie (verweking is ook iets natuurlijk). Hopen dat dinsdag al iets te zien is op de CTG. Ik had al bijna 5 cm zonder een wee gevoeld te hebben![]()
![]()
Sh*t, we zitten voor op schemaquote:Op maandag 1 maart 2010 06:56 schreef flugeltje het volgende:
Leo nog zo'n 2 dagen, dan is de kamer klaar en wordt je mannetje geboren hoor
Harde buiken hier volgens mij nog niet gehad. Wel wat meer last van de banden bij beweging, maar iets waaruit ik een harde buik zou kunnen halen heb ik nog niet meegemaakt. Ook m'n borsten blijven ontzettend rustig wat dat betreft, ze zijn wel ietwat gegroeid, maar van een explosie is geen sprake. Heb ook af en toe wel wat steken, maar verder valt het me allemaal 100% mee. Zo zie je maar dat je er niet veel van kunt zeggen....
En de wieg, vergeet dat niet!quote:Op maandag 1 maart 2010 09:29 schreef leonieke het volgende:
Enkel de commode moet nog gevuld worden.
quote:Op maandag 1 maart 2010 09:45 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En de wiegbox, vergeet dat niet!
gefeliciteerd en welkom!quote:Op maandag 1 maart 2010 10:49 schreef Silmarwen het volgende:
Plus minus halverwege november denken we.
Weer samen zwanger!quote:Op maandag 1 maart 2010 10:49 schreef Silmarwen het volgende:
quote:Op maandag 1 maart 2010 10:49 schreef Silmarwen het volgende:
Whahaha van Huup zekerquote:Op maandag 1 maart 2010 10:53 schreef pinquit het volgende:
dacht heel even dat barbabientje een kloon van iemand was
Ohh maar jij bent al de eerste 3 maanden door xDquote:Op maandag 1 maart 2010 10:54 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Weer samen zwanger!![]()
Hier 15 weken, nog 175 dagen![]()
Vrijdag verloskundige... En mijn mams wil mee, gezellig.
Hey wat leuk! Gefeliciteerd!quote:Op maandag 1 maart 2010 10:49 schreef Silmarwen het volgende:
bedoel je misschien het boek van Lennart Nilsson? daar hebben wij het uit geleerd iigquote:Op maandag 1 maart 2010 10:56 schreef devilishbaby het volgende:
Weet iemand trouwens hoe dat boek heet dat vol staat met foto's over de zwangerschap? Het is al een oud boek, kan me nog heugen dat mijn mama me aan de hand van dat boek verteld heeft hoe dat nou allemaal in zijn werk ging met babietjes in een buik. Maar ik weet niet hoe het heet. Maar het lijkt me een goed boek om aan te schaffen voordat we het de kindjes vertellen.
Owja, die site die we nooit updatenquote:Op maandag 1 maart 2010 10:57 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Hey wat leuk! Gefeliciteerd!
Ik zat afgelopen weekend nog aan je te denken!
Dat ik eens moest spieken op de site van Yade om te zien of er nog nieuws was.
Ik dacht dat ook!quote:Op maandag 1 maart 2010 10:53 schreef pinquit het volgende:
Maak daar 25 vanquote:Op maandag 1 maart 2010 10:56 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ohh maar jij bent al de eerste 3 maanden door xD
Ik heb het hele huis al schoongepoetst, gisteren om 9 uur viel ik al in slaap, en ik ben veel meer misselijk dan de laatste keer. Eten is dan ook beh.
Ach, ik wil ook niet weer 20 kilo aankomen tijdens de zwangerschap.
En dit alles nog wel zonder clomid.
Nee hoor, ben geen kloon.quote:Op maandag 1 maart 2010 10:53 schreef pinquit het volgende:
Ik schrok me een ongeluk toen ik jou hier zag staan als laatste poster en was al helemaal aan het jompelen...quote:Op maandag 1 maart 2010 11:56 schreef ymme het volgende:
hé kan met de tel van manlief op internet. Lig hier nu een beetje op bed niets te doen. Wel saai hoor dat afwachten. De gel brande in het begin heel erg maar voel nu niets nieuws eigenlijk. Hopelijk doet 't wel wat. Want wij willen onze zoon!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |