Goedemorgen!
Orea, de laatste keer dat ik een kinderverjaardag had van een meisje dat 4 werd toen zijn we niet gegaan haha. Nja kwam ook omdat de oma van lief even langskwam, maar dat kwam op zich wel goed uit

Ik probeer t te ontwijken zolang het nog kan

(mja nichtje is dan wel weer wat anders haha)
En wat betreft de hema, wat ze hebben ligt idd heel erg aan het formaat van de winkel. Ik zal de precieze details voor me laten en jullie er niet mee vervelen

En Happy lekker thuis met Daan

Lekker hoor! Schoonzusje was vrijdag naar een rondleiding in het ziekenhuis geweest en zei dat er maar 1 persoon met baby lag, toen moest ik nog aan Happy denken en die was t dan waarschijnlijk ook haha.
Leuk die foto met die kat Flugel

Mijn katten liggen meestal bij mijn vriend (nja ze hebben voorkeur voor een bepaalde bank en daar zit/ligt mijn vriend dus bijna altijd op haha).
zo en de rest weet ik niet meer

Hier gaat het z'n gangetje, gisteravond verjaardag van mijn zus gehad. Was gezellig, en we hebben met z'n 2en aan de alcoholvrije wijn gezeten

Die was wel erg lekker trouwens

Babykamer schiet hier ook al op, al t gips zit erop, dus moet alleen nog afgewerkt (gestuct) gaan worden. Maar eerst de rest van de zolder een beetje op orde maken. Dus al mijn babyspullen liggen door het hele huis verstopt

Ik heb trouwens mijn eerste echt hormonale bui gehad, jaja. Ik zat me vrijdagavond opeens te bedenken dat ik mijn kind niet gevoeld had die dag en de dag ervooor niet. Nja goed ging me dus helemaal zorgen maken enzo

Vriendlief even op internet gezocht dat het normaal was met dit termijn haha. Ach ja, valt me nog mee dat ik pas met ruim 21 weken me ergens echt zorgen over maak haha.
Heb nu de angelsounds van mijn zus te leen en net even geluisterd en hij doet t nog

En tis hier idd rustig trouwens. Mja bij is t zo dat ik niet zoveel te melden heb. Alles gaat zo z'n gangetje. En omdat nou iedere dag te komen melden