Goedemorgen allemaal

Sorry Orea, maar ik slaap dus echt geweldig de laatste tijd. Wordt nog wel zo af en toe wakker om te plassen, maar dat gaat niet in klaarwakkere toestand, eerder een combi tussen slapen en waken... Alleen uitslapen lukt hier nog niet heel goed, rond een uurtje of half negen/ negen uur ben ik uiterlijk wel wakker. Gelukkig lukt het dan nog wel om een beetje te snoezelen, nu het nog kan zo met z'n tweetjes moeten we daar dan ook nog maar veel van genieten
Hoop dat het bij jou ook nog gaat lukken met dat slapen...

Ymme en Leonieke nog rustig in de buik? Ymme is gewoon overmorgen al zeker mama

Barbabientje, veel succes dan! Is het een groot risico of verwaarloosbaar? Spannend allemaal zo zeg, ik zal voor je duimen!
Ik ga vandaag beginnen met het leegruimen van de logeerkamer, alles in dozen stoppen en kijken wat er weg kan. Dan samen met Martijn het bed uit elkaar draaien zodat het helemaal leeg is voor als Willem arriveert

We halen ook het ledikantje alvast naar beneden, het dressoir wat ik om ga bouwen staat er al. Dan kan ik op m'n gemakje in verloren uurtjes alvast beginnen met schuren en schilderen... Willem krijgt trouwens een heuse inloopkast

(zit een hele diepe inbouwkast op z'n kamer) Enfin, vanaf binnenkort regelmatig updates in het kinderkamertopic
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:flugeltje is een kloon van yvonne toch?