Leo en ymme, hopelijk dit weekend echte actie voor jullie zodat jullie allebei eindelijk je kindje in armen kunnen sluiten....
mijlpaal voor djenneke, 150 dagen en Sonnetje al 130... Fijn he die ronde getallen in je zwangerschap?
Jaaa, Happy en Daan komen naar huis... Marky en Happy, geniet van jullie gezinnetje

Leonieke, de collectie kan per Hema verschillen, is bij H&M ook zo. Bij sommige winkels is de collectie wat uitgebreider, andere winkels hebben alleen de basiscollectie.
Mijn mijlpaal is a.s. woensdag, dan zit ik precies op de helft. Blijf er overigens van balen dat ik Willem maar niet goed voel. Dacht ik vorige week nog dat hij het begrepen had omdat ik een paar dagen wat duidelijker gevoel had, inmiddels is dat wel helemaal weg. Voelde het ook steeds heel erg onderin m'n buik, nét onder het bovenste randje van m'n schaambot. Inmiddels hoef ik ook al een paar nachten pas rond 6 uur voor de eerste keer te plassen

dus vermoedelijk is m'n baarmoeder nu echt boven het schaambot uit... Pffft, hoop toch wel dat het binnenkort allemaal duidelijk gaat worden, de placenta ligt achter dus het zou toch echt wel moeten komen nu. Misschien ligt het wel aan m'n vet, dat lijkt me een stuk minder gevoelig....
Enfin, verder alles wel okay. Het is dat ik een buik heb anders zou ik niet in de gaten hebben dat ik zwanger ben.
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:flugeltje is een kloon van yvonne toch?