abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 27 februari 2010 @ 09:10:31 #126
229476 Libell
Mama v Aiken,Iben,Junah,Marten
pi_78512651
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 21:58 schreef leonieke het volgende:

En wat de hema betreft, ik denk dat die collectie bij jullie veel uitgebreider is want hier in de Hema zijn er echt niet zoveel kleren te vinden
Euhm, dat ben ik toch helemaal niet met je eens hoor
Mijn kinderen hebben niets anders aan dan 'hema'...
Geweldig leuke dingen hebben ze daar!
pi_78512727
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 09:10 schreef Libell het volgende:

[..]

Euhm, dat ben ik toch helemaal niet met je eens hoor
Mijn kinderen hebben niets anders aan dan 'hema'...
Geweldig leuke dingen hebben ze daar!
Mja, ik snap ook niet hoe mijn zus aan al die Hema-kleertjes komt. Misschien heeft niet elke winkel dezelfde collectie. De Hema hier in de stad is wel veel kleiner dan die waar mijn zus gaat. Het enige wat ik in onze Hema heb gevonden zijn héél veel body'tjes en een paar stukken kleren.
Maar dat is hier niet hetzelfde met de h&m. Zwangerschapskledij zit in deze winkel niet in de collectie, 15km verder wel.
  zaterdag 27 februari 2010 @ 09:50:44 #128
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_78512989
Leo en ymme, hopelijk dit weekend echte actie voor jullie zodat jullie allebei eindelijk je kindje in armen kunnen sluiten....

mijlpaal voor djenneke, 150 dagen en Sonnetje al 130... Fijn he die ronde getallen in je zwangerschap?

Jaaa, Happy en Daan komen naar huis... Marky en Happy, geniet van jullie gezinnetje

Leonieke, de collectie kan per Hema verschillen, is bij H&M ook zo. Bij sommige winkels is de collectie wat uitgebreider, andere winkels hebben alleen de basiscollectie.

Mijn mijlpaal is a.s. woensdag, dan zit ik precies op de helft. Blijf er overigens van balen dat ik Willem maar niet goed voel. Dacht ik vorige week nog dat hij het begrepen had omdat ik een paar dagen wat duidelijker gevoel had, inmiddels is dat wel helemaal weg. Voelde het ook steeds heel erg onderin m'n buik, nét onder het bovenste randje van m'n schaambot. Inmiddels hoef ik ook al een paar nachten pas rond 6 uur voor de eerste keer te plassen dus vermoedelijk is m'n baarmoeder nu echt boven het schaambot uit... Pffft, hoop toch wel dat het binnenkort allemaal duidelijk gaat worden, de placenta ligt achter dus het zou toch echt wel moeten komen nu. Misschien ligt het wel aan m'n vet, dat lijkt me een stuk minder gevoelig....

Enfin, verder alles wel okay. Het is dat ik een buik heb anders zou ik niet in de gaten hebben dat ik zwanger ben.
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_78513079
Ik ben voor het ogenblik eigenlijk nog niet zo superongeduldig hoor De enige reden waarom ik nu zou willen bevallen, is omdat onze zoon dan niet groter wordt in mijn buik Maar voor de rest: zolang hij zich daar goed voelt, mag hij blijven zitten wat mij betreft Hij zal er gewoon nog niet klaar voor zijn. En echt, sinds ik thuis ben van mijn werk geniet ik ook veel meer van mijn zwangerschap, dus ik vind het echt eigenlijk nog allemaal fijn
En zijn kleerkast staat er sinds gisteren Alleen krijgen we de deuren niet perfect waterpas dus daar gaat mijn man vandaag nog eens verder voor zien aan wat het zou kunnen liggen. En dan moet er nog een bed en commode in elkaar geknutseld worden.

En wat die collecties betreft: het zijn alletwee vrij kleine winkels (Hema en H&M) hier in het shopping center (toch tov andere winkels die ik ken), dus waarschijnlijk zal het daaraan liggen. Scheelt natuurlijk ook wel in mijn portefeuille

Wat jammer dat je hem nog niet zo duidelijk voelt, maar misschien ga je hem dan, net zoals ik, langer mogen voelen Ik voelde onze zoon pas met 22 weken en zie... nu mag ik overtijd gaan van hem
  zaterdag 27 februari 2010 @ 10:10:27 #130
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_78513244
Ik vond het bij de hema hier in het plaatselijke wijkwinkelcentrum ook vrij moeilijk met babykleertjes. Afgelopen donderdag was ik bij de hema in het centrum, en daar hing veel, heel veel! En daar hebben ze ook zwangerschapskleding, maar eigenlijk alleen basiskleding.. Het hangt dus inderdaad heel erg af hoe groot het filiaal is.

Verder vannacht voor de verandering aan een keer doorgeslapen tot 8 uur! Ik vermoed dat het komt omdat ik gisteravond eerst de Rennies heb gehad en daarna pas mn bakje vla. Nou ja, kijken hoe het vannacht gaat!

En Happy en Daan mogen naar huis!
  zaterdag 27 februari 2010 @ 11:27:51 #131
259886 pessie
pi_78514514
Ha! Ik zit op 130 dagen en heb nog 150 dagen te gaan zie ik net! Dus over 10 dagen zitten we precies op de helft! Wat gaat het snel!
pi_78514578
Moguh!!
Sinds een aantal dagen kan ik er weer om de haverklap uit 's nachts... maar ik kijk tegenwoordig niet meer op de klok, dus ik heb geen idee hoe vaak ik er vannacht uit ben geweest. Het zal op den duur wel een keer beter moeten gaan. Wel was ik vanmorgen ingebouwd door mijn katten! Die lagen half op me, nog net niet op hun rug diep in coma... Lief wel...

En door jullie verhalen wéér over de Hema en de H&M ben ik in staat om de meneer straks mee te slepen naar de stad onder het mom van 'even kijken' (right!) Moet echt aan de kinderkamer gaan beginnen, anders kan ik al het spul straks nergens kwijt
pi_78514656
Ik ben er weer. En weer, nog steeds, met baby in de buik.
Zojuist verschikkelijk pijn gehad, omdat mijn buik knapte, leek wel. Mijn huid kan geen kant meer op joh.
Pijnlijk. Naja, nog heel eventjes volhouden.

Maar de zenuwen en tranen lopen nu wel behoorlijk op. Pff
pi_78514747
Ymme, je bent er bijna nu hoor! laat je maar lekker verwennen thuis!
pi_78514905
Dat is effectief wel een heel vervelend gevoel. Alsof je echt gewoon huid te kort komt nu en de buik dan heel gespannen staat. Hopelijk duurt dat gevoel niet te lang (het helpt soms bij mij als ik dan ga douchen ).

Ik hoop zo erg dat je vandaag nog aan de beurt bent, ymme
pi_78514917
Sterkte ymme!
Ik wist niet dat ze tegenwoordig vrouwen ook nog zo lang 'overtijd' laten lopen??
pi_78515313
2 weken is toch nog vrij normaal? zolang het kindje niet te groot wordt?
pi_78515423
Ymme en Leonieke, jullie laatste weekend als mama met baby nog in de buik!
Dames zet em op.
onder de riem voor Ymme.
pi_78518835
ymme nog heel even volhouden

en leonieke ook natuurlijk!

Happy en Daan naar huis da;s echt wel fijn!

ik heb geloof ik juist erg weinig gekocht als ik jullie zo lees, het weekend zijn we van plan eens te kijken wat we nou hebben en wat er echt nog bij moet!

ow en had ik al verteld dat ik het recept voor de b12 binnen heb? dat mijn ijdele hoop van 1x in de maand een injectie aardig vervlogen is, dat ik blij ben dat ik ervoor gekozen heb het bij de huisarts te laten zetten, ik anders om de 2 a 3 dagen naar het ziekenhuis had kunnen gaan,
pi_78518942
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 12:03 schreef mijsje het volgende:
2 weken is toch nog vrij normaal? zolang het kindje niet te groot wordt?
En wat is niet te groot De gyn schat hem op 9 pond.
Ooooh en de luiers die we vollop in voorraad hebben gaan maar tot 5 kilo
  zaterdag 27 februari 2010 @ 14:13:07 #141
259886 pessie
pi_78519158
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 14:06 schreef ymme het volgende:

[..]

En wat is niet te groot De gyn schat hem op 9 pond.
Ooooh en de luiers die we vollop in voorraad hebben gaan maar tot 5 kilo
In het begin gebruiken ze al gauw 10 luiers op een dag Dan ben je er vrij vlug doorheen! En anders gewoon marktplaatsen, of hier op fok! zetten...

En Orea, balen dat je er weer zoveel uit moest! Dat maakt et er niet makkelijker op!
pi_78519208
ik weet niet precies wat niet te groot is, maar ik dacht dat de grens rond de 10 pond lag... maar het verschilt ook wel eens toch? ook wel eens kindjes die 2 weken overtijd komen, en dan netjes rond de 8 pond zijn, en kindjes die met week 39 komen en tegen de 9 a 10 pond zijn... het zal per geval wel bekeken worden neem ik aan...
pi_78519591
Gheghe, een vriend van ons grapte laatst, toen wij de luier van Fabian aan het verschonen waren.
Nu al? Er gaat 5 kg plas in hoor! Dat staat toch op de verpakking! Tot 5 kg
pi_78519602
Overigens is Fabian 10 weken oud en weegt nog geen 5kg
pi_78519616
Ymme & Leonie volhouden, tis bijna zover

Flugel het is gewoon zo tof dat jij zwanger bent en dat ik je hier zie posten! Ben nog steeds erg blij voor jullie, een wonderkindje in jouw buik
#geen
pi_78519665
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 14:28 schreef amaranta het volgende:
Gheghe, een vriend van ons grapte laatst, toen wij de luier van Fabian aan het verschonen waren.
Nu al? Er gaat 5 kg plas in hoor! Dat staat toch op de verpakking! Tot 5 kg
Was toch niet mijn man die dat zei hé?
#geen
pi_78519806
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 14:31 schreef DuchessX het volgende:

[..]

Was toch niet mijn man die dat zei hé?
Nee, maar ik zie het jouw man ook wel zeggen ja.
pi_78521475
Haha 5 kg aan plasjes..
pi_78525554
Even tussendoor: ik weet niet of het wat is, maar vanavond op RTL 8 een documentaire: "Het wonder van de geboorte"...
pi_78526412
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 14:13 schreef pessie het volgende:

[..]

In het begin gebruiken ze al gauw 10 luiers op een dag Dan ben je er vrij vlug doorheen! En anders gewoon marktplaatsen, of hier op fok! zetten...

Of gebruiken bij de 2de
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')