Ik ben ook van de Hema, Zeeman en Wibra voor wat betreft kleertjes. Zit echt heel erg leuk spul tussen. H&M doet het wat dat betreft ook wel heel erg okay hier. Daarnaast was ik al een enorme rommelmarktfan, dus daar ga ik ook nog wel wat tussenuit plukken zodra het seizoen weer begint.
Heb laatst in een boetiekje in Utrecht een geweldige zwembroek gezien met fotoprint van goudvissen, was eigenlijk veel te duur, maar ga 'm binnenkort wel kopen. Wist toen helaas nog niet dat het een jungske zou worden. En ik denk ook dat een jongen 'makkelijker' is wat dat betreft, voor meisjes ben ik al meer duurdere dingen tegengekomen waarbij ik mezelf waarschijnlijk niet had kunnen beheersen

Misschien nog wel een goeie tip voor de dames hier, op marktplaats kun je erg leuke positiekleding vinden voor schappelijke prijzen. Zit ook nogal wat merkspul tussen... Ik heb daar inmiddels een toffe garderobe gevonden die ik aanvul met gekochte spullen. Niet omdat ik het niet kan betalen, maar meer omdat ik het best wel zonde vind om voor die paar maanden een hele nieuwe garderobe aan te schaffen. (ik heb graag véél keus

) Aangezien de meeste kleding echt maar een paar keer gedragen is heb je vrijwel nieuw spul voor minder dan een tientje in de kast liggen

Ben er ooit mee begonnen omdat ik een moeilijke maat heb voor positiekleding en dat is zo goed bevallen dat het een sport is geworden...
Enfin, Martijn heeft dan wel alweer een iMac aangeschaft voor Willem

Zo'n ouderwets bolletje wat ie helemaal aan het opknappen is. Zo'n typisch vader-ding... "ik-koop-het-voor-m'n-zoon-maar-speel-er-zelf-mee" Het is wachten op de eerste racebaan wat dat betreft
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:flugeltje is een kloon van yvonne toch?