Oh die heeft ook mijn eerste KS gedaan, aardige vrouw!quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:08 schreef marky het volgende:
Dr Siemens als ik het goed heb heeft de ks gedaan (ik was niet compleet helder meer). Verpleging is echt heel erg aardig.
 Dacht dat er niemand uit Zuid Holland kwam behalve Vicky dat wist ik..
 Dacht dat er niemand uit Zuid Holland kwam behalve Vicky dat wist ik.. 

mag het in de OP? Ze is beeldschoon
 mag het in de OP? Ze is beeldschoon 

voor iedereen, gewoon omdat het kan....
 voor iedereen, gewoon omdat het kan....

whooeoeehoooeee een meisje.  Nu heb je gewoon een missie om hele stoere meisjeskleren te kopen!!! (aan mij heb je niets, ik heb alleen maar roze spul
  whooeoeehoooeee een meisje.  Nu heb je gewoon een missie om hele stoere meisjeskleren te kopen!!! (aan mij heb je niets, ik heb alleen maar roze spul  )
 ) Dus je hoeft niet in Belgie te zijn, voor dat soort luxe!
  Dus je hoeft niet in Belgie te zijn, voor dat soort luxe!

hahaha zou ik me ook druk over kunnen maken hoor, maar dan vraag je gewoon een andere kamer heb ik ook laatst gedaan werd GEK van mijn kamergenoot! Toen mocht ik lekker alleen liggenquote:Op donderdag 25 februari 2010 08:47 schreef Ticootje het volgende:
Orea, ik vond jou toch al een meisjesmama

Oh en ik kom ook uit Zuid-Holland.... Maar ik wil niet in het RDGG bevallen... Straks lig ik in dezelfde kamer als de exvrouw van M. (Waar kun je je druk om maken).

een meisje voor Orea
 een meisje voor Orea 

*zucht* (volschiet
 *zucht* (volschiet  )
) lag in foetus houding te pitten op een gegeven moment (zo slaap ik ook altijd
 lag in foetus houding te pitten op een gegeven moment (zo slaap ik ook altijd   ) en toen we bij het geslacht wilde komen, had ze haar benen zo liggen, zoals die van mijn man ook altijd liggen (voet op knie
 ) en toen we bij het geslacht wilde komen, had ze haar benen zo liggen, zoals die van mijn man ook altijd liggen (voet op knie  ) echt zo cool!
 ) echt zo cool! 

wat een mooie meid!
 wat een mooie meid! 

ik zit al de hele ochtend te JANKEN (echt dit is geen huilen meer hoor
 ik zit al de hele ochtend te JANKEN (echt dit is geen huilen meer hoor   ) van geluk!
 ) van geluk!   

Mijn 1e werd ook een meisje nadat we zelf een jongen dachten en ik kon ook uren janken van geluk!
  Mijn 1e werd ook een meisje nadat we zelf een jongen dachten en ik kon ook uren janken van geluk!  

Haha, nou dat duurt nog een jaar of 16 hoor.quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:38 schreef Orea het volgende:ik zit al de hele ochtend te JANKEN (echt dit is geen huilen meer hoor
) van geluk!

En ik wil naar de Hema, maar dat gaat zo niet natuurlijk, dat bij alles waar ik aan denk ik volschiet
bedacht me dus net dat ik straks mijn uggs, make-up, tassen, jurken, hakken etc. kwijt ben

schandalig
  schandalig  

Spannend!quote:Op donderdag 25 februari 2010 12:12 schreef Orea het volgende:
Ik vind het overigens verdacht stil rondom Leonieke en Ymme
Zou het?

manlief zei al aan de telefoon: doos! Als ze er straks is ga je dat soort dingen kopen met haar in de wandelwagen ofzo in je verlof! Dat doe je nu toch niet!
 manlief zei al aan de telefoon: doos! Als ze er straks is ga je dat soort dingen kopen met haar in de wandelwagen ofzo in je verlof! Dat doe je nu toch niet! 

, dan krijgt ie gewoon die laarsjes aan hoor
 , dan krijgt ie gewoon die laarsjes aan hoor   en die sokken ook. Alleen die jurkjes worden dan wat lastig, maar daar vind ik dan ook wel een slachtoffer voor
 en die sokken ook. Alleen die jurkjes worden dan wat lastig, maar daar vind ik dan ook wel een slachtoffer voor   

Voor mijn gevoel heb ik pas vorige week die test gedaan, en nu weten de meiden boven mij in het lijstje gewoon het geslacht al. En ik maar denken dat die hele zwangerschap een eeuwigheid zou duren.
 Voor mijn gevoel heb ik pas vorige week die test gedaan, en nu weten de meiden boven mij in het lijstje gewoon het geslacht al. En ik maar denken dat die hele zwangerschap een eeuwigheid zou duren.  

quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:11 schreef flugeltje het volgende:
Zo heeft mijn Willem een perfecte piemel

Super!
 Super!   En wat een mooie echo's! Bijzonder, he? Wow...
 En wat een mooie echo's! Bijzonder, he? Wow...  

Met 10 weken al, op 26-1. Nekplooimeting op 10-2. Maar toen had ik van der vlos allerlei formulieren meegekregen (naar de SHL, huisartsenlaboratorium) waarop stond dat ik een echo moest krijgen, en nu heb ik er geen meer. Maar ik zal binnenkort dus gewoon maar even bellen.quote:Op donderdag 25 februari 2010 12:55 schreef Orea het volgende:
Gaat echt vet snel hè
Qua 20 weken echo, ik heb toen een nummer van mijn vlos gekregen voor de termijn echo, en daar kon ik direct de 20 weken echo inplannen... Waar heb je jouw termijnecho gehad? Want daar zal je waarschijnlijk ook naartoe moeten.... Ik mag 23 maart!

Fijn dat de kleine het nog goed doet in ieder geval. Maar je geduld wordt wel op de proef gesteld.quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:12 schreef ymme het volgende:
Hier weer terug van de gyn. Alles is goed.
Hartje klopt mooi regelmatig, vruchtwater ziet er goed uit. En de baby is weer goed gegroeid.
Gyn schat hem op 9 pond, en de vk's op 8... Nou ik hoop toch echt die 8. (wil een baby en geen peuter)!
Kortom, rustig blijven wachten. Alles is goed. En als er niets vanzelf gebeurd as maandag om 07.30 melden bij de verloskamers.
Zucht.....
Maar gelukkig is met de baby alles goed.
Oreo, wat een mooie echo foto's

En het is inderdaad stil rondom Leo... zal het

voor Leo dan maar!
 voor Leo dan maar!Nog even volhouden meid, straks heb jij ook je baby in je armen.quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:35 schreef ymme het volgende:
En toch voel ik stiekem van binnen iets wrangs. Waarom (ook hier in het dorp enzo) bevalt iedereen maar en ik gewoon nog niet. Ik wil ook zóóóó graag. Niet dat ik het iemand niet gun hoor. Zeker wel. Wat ik iemand niet gun is, ver over tijd gaan (dadelijk krijg ik nog een stickertje op mijn voorhoofd met 35 % korting erop.

Was wel opvallend de gehele ks operatie is door vrouwen uitgevoerd.quote:Op donderdag 25 februari 2010 08:03 schreef MamaNik het volgende:
[..]
Oh die heeft ook mijn eerste KS gedaan, aardige vrouw!
En zo blijkt ineens dat er toch meer mensen bij mij in de buurt wonen dan ik dacht!Dacht dat er niemand uit Zuid Holland kwam behalve Vicky dat wist ik..
Vicky Sonnetje en HuupHuup

6 weken zo maar vrij zou hebben om te doen en laten wat ik wilde. Heb heerlijk gelunched met vriendinnen, in de tuin gezeten en Grey's Anatomy zitten kijken, super! Nu neem ik ook weer 6 weken maar dat is meer omdat ik me besef dat ik nu niet aan rust toen kom... Bovendien was ik vorige keer na 10 weken ook echt wel weer klaar om te gaan werken!
  6 weken zo maar vrij zou hebben om te doen en laten wat ik wilde. Heb heerlijk gelunched met vriendinnen, in de tuin gezeten en Grey's Anatomy zitten kijken, super! Nu neem ik ook weer 6 weken maar dat is meer omdat ik me besef dat ik nu niet aan rust toen kom... Bovendien was ik vorige keer na 10 weken ook echt wel weer klaar om te gaan werken!   

Dit zouden bij ons trouwens 4 koelkasten betekenenquote:Op woensdag 24 februari 2010 23:12 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik lag op een 4-persoonskamer en daar is het zeker niet zo. En voor zover ik weet op de 1-persoonskamers ook niet.
 (per bed is er één koelkast voorzien op materniteit
 (per bed is er één koelkast voorzien op materniteit  )
 ) En een 06, die heb ik helemaal nietquote:Op donderdag 25 februari 2010 13:35 schreef ymme het volgende:
Hoop het zo voor haar.
Maar misschien is ze gewoon nog wat doen en heeft ze geen tijd om te posten.
Leo, laat eens wat van je horen....... (niemand die haar 06 heeft?).
En toch voel ik stiekem van binnen iets wrangs. Waarom (ook hier in het dorp enzo) bevalt iedereen maar en ik gewoon nog niet. Ik wil ook zóóóó graag. Niet dat ik het iemand niet gun hoor. Zeker wel. Wat ik iemand niet gun is, ver over tijd gaan (dadelijk krijg ik nog een stickertje op mijn voorhoofd met 35 % korting erop.
 Ik heb een 0472
 Ik heb een 0472  

maar had dan wel geen internet aangezien ik mijn pc van het werk niet wou opstarten.
 maar had dan wel geen internet aangezien ik mijn pc van het werk niet wou opstarten.  ) als de baby er dan nog niet is en op basis van de resultaten wordt er beslist of ik aanstaande vrijdag ingeleid zou worden of vroeger.
 ) als de baby er dan nog niet is en op basis van de resultaten wordt er beslist of ik aanstaande vrijdag ingeleid zou worden of vroeger. 

Dat is echt al dagen geleden. Wel ontzettend moe enzo, maar ik heb vanmiddag gewoon een melige middag gehad met manlief. Heerlijk.
 Dat is echt al dagen geleden. Wel ontzettend moe enzo, maar ik heb vanmiddag gewoon een melige middag gehad met manlief. Heerlijk.

Mooie baby! Wat ligt hij heerlijk zo, wat eng joh toch een keizersnede op het allerlaatst, maar gelukkig dat het allemaal goed gegaan is
  Mooie baby! Wat ligt hij heerlijk zo, wat eng joh toch een keizersnede op het allerlaatst, maar gelukkig dat het allemaal goed gegaan is

Dat is wel een leuk idee van je.quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:45 schreef Ticootje het volgende:
Ymme vraag ff zo'n sticker bij de ah!!! Plak op je buik voor de foto!!
 Maar de volgende keer dat ik bij de AH of welke supermarkt dan ook kom, zal ik niet meer zwanger wezen, maar mama wezen
  Maar de volgende keer dat ik bij de AH of welke supermarkt dan ook kom, zal ik niet meer zwanger wezen, maar mama wezen   

En zaterdag waarschijnlijk ook. Maar het lopen gaat hier zo beroerd, dat ik al blij ben dat ik bij de wc kan komen.quote:

Ik herken je gevoel! Maar er is ook een voordeel aan een kind dat te laat geboren wordt. Straks zal je zoon namelijk een voorlijk mannetje zijn. In de baarmoeder gaat zijn ontwikkeling gewoon door. Mijn zoon was heel snel met rondkijken en lachen en grijpen. Ik had geen flauw idee dat het zó leuk is om een baby te hebben die te laat geboren is!quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:35 schreef ymme het volgende:

Mij hebben ze vandaag wijsgemaakt dat ze meer slapen en minder eten.quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:35 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik herken je gevoel! Maar er is ook een voordeel aan een kind dat te laat geboren wordt. Straks zal je zoon namelijk een voorlijk mannetje zijn. In de baarmoeder gaat zijn ontwikkeling gewoon door. Mijn zoon was heel snel met rondkijken en lachen en grijpen. Ik had geen flauw idee dat het zó leuk is om een baby te hebben die te laat geboren is!

Hm, weet ik eigenlijk niet! Het is wel zo dat die van mij veel slaapt en dat hij eigenlijk al meteen 3 uur tussen de voedingen in liet. Hij heeft nooit meer dan 7 keer per dag gedronken. Er zijn vast allerlei uitzonderingen op, maar hey, jij krijgt vast een heel makkelijk kind.quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:40 schreef leonieke het volgende:
[..]
Mij hebben ze vandaag wijsgemaakt dat ze meer slapen en minder eten.
Klopt dat ook of was dat om me moed in te praten?

voor de LLM's
  voor de LLM's

Heb een rompertje, knaloranje met de tekst: Prinses van Oranje
 Heb een rompertje, knaloranje met de tekst: Prinses van Oranje  te fout, maar te leuk!! En een rompertje met de tekst: I tried to be good but I got bored
 te fout, maar te leuk!! En een rompertje met de tekst: I tried to be good but I got bored   

Ongeveer de hele collectie (nou ja die ze in mijn filiaal verkopen, is gelukkig niet zo gek veel
 Ongeveer de hele collectie (nou ja die ze in mijn filiaal verkopen, is gelukkig niet zo gek veel  ) van de shirtjes.
) van de shirtjes.

quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:36 schreef Orea het volgende:
Ik vrees dat ik mijn bankpas ga afgeven
Wat heeft Hans Textiel ook een leuke kledingHeb een rompertje, knaloranje met de tekst: Prinses van Oranje
te fout, maar te leuk!! En een rompertje met de tekst: I tried to be good but I got bored

komt niet meer goed dit

(+ dat het shoppen tegenwoordig niet meer zo vlotjes gaat
 (+ dat het shoppen tegenwoordig niet meer zo vlotjes gaat  ) ).
 ) ).  En ik voel me al niet helemaal goed bij het feit dat er op onze lijst één kledingstuk staat van bijna 30 euro en zit vol twijfels of ik het niet beter zou schrappen
 En ik voel me al niet helemaal goed bij het feit dat er op onze lijst één kledingstuk staat van bijna 30 euro en zit vol twijfels of ik het niet beter zou schrappen  

En die kan ik echt wel wat langer dan 3 maand dragen
 En die kan ik echt wel wat langer dan 3 maand dragen  Ik snap gewoon niet dat je zo'n dure kleren zou kopen voor een kind dat gewoon overal direct uitgroeit.
 Ik snap gewoon niet dat je zo'n dure kleren zou kopen voor een kind dat gewoon overal direct uitgroeit.  

)
 )

en hoe lang dragen ze het nou?
 en hoe lang dragen ze het nou?  

) Aangezien de meeste kleding echt maar een paar keer gedragen is heb je vrijwel nieuw spul voor minder dan een tientje in de kast liggen
 ) Aangezien de meeste kleding echt maar een paar keer gedragen is heb je vrijwel nieuw spul voor minder dan een tientje in de kast liggen  Ben er ooit mee begonnen omdat ik een moeilijke maat heb voor positiekleding en dat is zo goed bevallen dat het een sport is geworden...
 Ben er ooit mee begonnen omdat ik een moeilijke maat heb voor positiekleding en dat is zo goed bevallen dat het een sport is geworden... Zo'n ouderwets bolletje wat ie helemaal aan het opknappen is. Zo'n typisch vader-ding... "ik-koop-het-voor-m'n-zoon-maar-speel-er-zelf-mee" Het is wachten op de eerste racebaan wat dat betreft
 Zo'n ouderwets bolletje wat ie helemaal aan het opknappen is. Zo'n typisch vader-ding... "ik-koop-het-voor-m'n-zoon-maar-speel-er-zelf-mee" Het is wachten op de eerste racebaan wat dat betreft  

).
 ).  Wat zou het fijn zijn als ik hem dit weekend nog zie staan
 Wat zou het fijn zijn als ik hem dit weekend nog zie staan   

Maar ik denk dat ik die eerste winkels hou voor als de baby echt geboren is.
 Maar ik denk dat ik die eerste winkels hou voor als de baby echt geboren is.  ).
 ).

2 baby's gemist is nog niets...quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:14 schreef Grunsfan het volgende:
Jemig, wat gaat het toch weer hard hier!
Volgens mij heb ik al weer 2 baby's gemist! Robin en Daan, welkom!!

En een meisje voor Orea, wat een mooie foto's

(maar d'r zijn gewoon weinig maart baby's zo te zien).
  (maar d'r zijn gewoon weinig maart baby's zo te zien). 

(serieus ik ben sinds de laatste paar dagen écht emotioneel incontinent
 (serieus ik ben sinds de laatste paar dagen écht emotioneel incontinent  )
 ) 
  hé ik krijg een meisje, die dwingt me die chocolade te eten
 hé ik krijg een meisje, die dwingt me die chocolade te eten  

(en ik denk dat ik hier ook nog ergens zo'n mutsje heb liggen
 (en ik denk dat ik hier ook nog ergens zo'n mutsje heb liggen  )
 ) sorry Orea dat ik wat moest lachen om je post. Maar het is natuurlijk wel heel speciaal om te weten dat je een dochter krijgt
 sorry Orea dat ik wat moest lachen om je post. Maar het is natuurlijk wel heel speciaal om te weten dat je een dochter krijgt   En dat je daardoor wat emotioneler bent dan anders? Ah, wie kan het jou kwalijk nemen?
 En dat je daardoor wat emotioneler bent dan anders? Ah, wie kan het jou kwalijk nemen?  Al zou ik waarschijnlijk wel verschieten als er opeens iemand naast mij in een winkel begint te wenen
 Al zou ik waarschijnlijk wel verschieten als er opeens iemand naast mij in een winkel begint te wenen  

Dat zal vanaf nu niemand meer geloven, vrees ikquote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:36 schreef Orea het volgende:
dat kan ik me voorstellen!! Ik ben normaal al helemaal niet huilerig, laat staan in het openbaar

Wel jammer dat de kleine er nog niet is... ik houd het hier scherp in de gaten, hoor
 Wel jammer dat de kleine er nog niet is... ik houd het hier scherp in de gaten, hoor  
    En wat lachen zeg, dat je gyn zo meedenkt over je moeder...haha
 En wat lachen zeg, dat je gyn zo meedenkt over je moeder...haha   .
 .  . Ik zou zeggen; lekker blijven brullen... je hebt er een geweldige reden voor nu!
 . Ik zou zeggen; lekker blijven brullen... je hebt er een geweldige reden voor nu!   

Dat gebeurd thuis dus ook al.. om dat soort redenen.. Of als mijn man staat te oefenen op de tekst: 'wat doet je vader?' voor als ze over een jaar of 16 met een vriendje thuiskomtquote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:38 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dat zal vanaf nu niemand meer geloven, vrees ik
Maar ah, jij weent tenminste als er een aanleiding is, ik zat hier onlangs te wenen toen ik gewoon zat te denken hoe het zou voelen als ze de baby op mijn buik leggen na de bevalling

Of zoals vanmorgen, belde mijn man nog even vanaf de fiets, die zei: ben je al wakker? Ik zeg wakker? De dames zitten al op de fiets! *slik* en daar ga ik dan weer
 Of zoals vanmorgen, belde mijn man nog even vanaf de fiets, die zei: ben je al wakker? Ik zeg wakker? De dames zitten al op de fiets! *slik* en daar ga ik dan weer  

Nog geen duidelijke veranderingen te merken?
 Nog geen duidelijke veranderingen te merken? 

veel geluk met elkaar!
 veel geluk met elkaar! wel heel leuk, zo wordt het steeds echter.
 wel heel leuk, zo wordt het steeds echter.

quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:52 schreef leonieke het volgende:
Hey ymmeNog geen duidelijke veranderingen te merken?
En Orea, ik geloof je helemaal dat je al gewend bent

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |