Ik mis iets?quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:39 schreef Cantare het volgende:
Wat leuk Orea, een jongen, lang leve het moederinstinct!![]()
![]()
Foutje dusquote:Op woensdag 24 februari 2010 22:40 schreef leonieke het volgende:
[..]
Cantare zal de smiley interpreteren als: "zie me eens mijn lichaam kennen en aanvoelen"
quote:
Ze heeft me dat heeeeeeeeeel in het begin verteld en ik heb er toen bij gezegd dat ik ze toch weer zou vergeten en dat is dus ook echt zo!quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:45 schreef leonieke het volgende:
[..]
Jij weet de naam al ofzo?![]()
Oh, Orea, da's niet fair dat BE de naam al mag weten en wij niet...![]()
quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:40 schreef Sonnetje85 het volgende:
of dat is gewoon de tactiek van cantare![]()
Ha, precies dat van die koelkast zei ik ook tegen mijn man.quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:49 schreef Brighteyes het volgende:
Oh trouwens Leonieke, ik zit zo te smullen van de afleveringen (herhalingen) van De Pfaff's op het moment. Debby is net bevallen van Liam en Lindsey moet nog een paar weken. En idd, een koelkast op de kraamkamer in het ziekenhuis etc. etc. Heel leuk om het een soort van te herkennen van jouw verhalen.
't Is trouwens andersom, ik herken veel wat wat Leonieke zegt uit de Pfaff's zeg maar.quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:02 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ha, precies dat van die koelkast zei ik ook tegen mijn man.
Het viel mr ook op dat ze idd de maxi cosi cadeau had gekregen. Of althans, hij zat nog in cellofaan.
ik vind het ook grappig om te zien, maar blijf het ook een beetje raar vinden dat wij dan ook wel een koelkast op de kamer hebben, is dat in nederland dan niet overal?quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:49 schreef Brighteyes het volgende:
Oh trouwens Leonieke, ik zit zo te smullen van de afleveringen (herhalingen) van De Pfaff's op het moment. Debby is net bevallen van Liam en Lindsey moet nog een paar weken. En idd, een koelkast op de kraamkamer in het ziekenhuis etc. etc. Heel leuk om het een soort van te herkennen van jouw verhalen.
Ik lag op een 4-persoonskamer en daar is het zeker niet zo. En voor zover ik weet op de 1-persoonskamers ook niet.quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:10 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik vind het ook grappig om te zien, maar blijf het ook een beetje raar vinden dat wij dan ook wel een koelkast op de kamer hebben, is dat in nederland dan niet overal?
Ooooh, wat een mooie, ik ben bijna plaatsvervangend trots!quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:13 schreef Orea het volgende:
Nog even spammen, ik vrees dat ik voorlopig niet slaap qua stuiterigheid
[ afbeelding ]
Dat neusje
Oh wat een mooierd!!!!quote:Op woensdag 24 februari 2010 13:28 schreef marky het volgende:
Vanmorgen om 7.45 is geboren
Daniël Alexander Johannes 7.5 pond zwaar en 50cm groot.
Daan is uiteindelijk met een keizersnede op de wereld gekomen. De bevalling verliep in eerste insatantie heel erg vlot en goed maar Daan was een beetje te groot voor de 9.5 cm ontsluiting dat persen en trekken niet meer verantwoord was. Happyme maakt het goed ze is in mijn ogen de stoerste vrouw in de hele wereld pappa staat aan het bed te janken maar mama ging stug door.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |