quote:Op woensdag 24 februari 2010 13:14 schreef ymme het volgende:
Ik probeer het allemaal een plekje te geven.
Het kan anders lopen, dan dat ik 9 maanden gedacht en gehoopt heb. En dat moet ik mij wel goed beseffen, voordat die klap ná bevalling komt. Vind het soms wel verdrietig enzo, maar hé ik word moeder! En wel heel snel.
En de lieve berichtjes hier doen me ook goed.
Ruggeprik dus ze was er wel bij maar het maakte haar eigenlijk niet meer zoveel uit. Het moest er gewoon uit.quote:Op woensdag 24 februari 2010 13:35 schreef Faja-Lobi het volgende:
Happyme en Marky van harte gefeliciteerd met de geboorte van Daniel. Is het een keizersnede onder plaatselijke of algehele geworden. Lijkt me als moeder fijn als je de geboorte mee kan maken. Geniet van elkaar!
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 24 februari 2010 13:28 schreef marky het volgende:
Vanmorgen om 7.45 is geboren
Daniël Alexander Johannes 7.5 pond zwaar en 50cm groot.
Daan is uiteindelijk met een keizersnede op de wereld gekomen. De bevalling verliep in eerste insatantie heel erg vlot en goed maar Daan was een beetje te groot voor de 9.5 cm ontsluiting dat persen en trekken niet meer verantwoord was. Happyme maakt het goed ze is in mijn ogen de stoerste vrouw in de hele wereld pappa staat aan het bed te janken maar mama ging stug door.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |