abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78382999
Scorp en vrouw! Gefeliciteerd!!

en over toucheren, ik heb er werkelijk waar helemaal niets van gevoeld ofzo. De eerste keer was ietwat ongemakkelijk (als in heuh er zit toch iemand met zn vingers in je doos ) maar daarna kon het me roesten.
En over stagiaires, ik heb ook liever dat een stagiair actief meekijkt enzo dan dat we straks een klimaat creëeren waarin afgestudeerde vk's nog nooit een échte bevalling hebben gedaan
Overigens heb ik volgens mij wel de stagiaire die mijn doos bekeek na de bevalling een hartverzakking bezorgd ik was de eerste ontplofte egel die ze echt live zag dat er nog maar vele mogen volgen voor haar
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_78383134
Scorpion en K, gefeliciteerd met jullie zoontje Robin Toch nog snel gegaan vannacht!

Ik ben ook benieuwd naar Ymme
pi_78383313
Gefeliciteerd Scorp!
En Ymme, doe es een update!
Hardloper.
IG @webkim
  woensdag 24 februari 2010 @ 10:23:06 #154
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_78383758
Moet nog even bijlezen maar ik zag wel dat bij Scorpion de baby gearriveerd is!
Van harte gefeliciteerd met jullie zoon Robin!
  woensdag 24 februari 2010 @ 10:25:10 #155
186094 Floria
Ghost of shark
pi_78383804
Scorpion, EIN-DE-LIJK! Gefeliciteerd!

Hot topic dat toucheren. Grappig dat het vooral over stagiaires gaat nu want in mijn geval maakt het me geen bal uit of het een stagiaire of een gyn is; ik wil geen gedonder in het vooronder. Punt
.
Het komt voort uit een drang om alles te kunnen plannen en een bevalling is een natuurlijk proces. Ik heb het gewoon niet nodig om te weten hoe ver ik ben en als de gyn goede redenen heeft waarom hij WEL moet weten hoeveel ontsluiting ik heb dan is het natuurlijk geen probleem. Maar dat om te haverklap voelen dat wil ik niet.

Met mijn benen wijd liggen voor de kraam boeit me niet. Het gaat namelijk niet om dat ik niet wil dat mensen in mijn kruis kijken, of mij naakt zien maar het gaat erom dat ik niet wil dat mensen ongevraagd IN mij zitten. Dat vind ik buiten het bevallen al niet normaal (....) en ook niet tijdens het bevallen (want bespreek dit vooraf!!).

En Ymme is stiekem keihard bevallen!
Do you feel helpless, anxxious, malcontent, pissed off at the government, antisocial, anarchistic and seriously fatalisitic?
pi_78384353
Scorpion en vrouw van harte met de geboorte van Robin
pi_78384518
Jeej, Scorpion is papa!! Gefeliciteerd met Robin!!!!

En wat betreft stagaires, van mij mogen ze kijken Ik vond het ook fijn als ik dingen mocht doen tijdens mijn stages. Bijvoorbeeld catheteriseren, ja tis leuk op een pop hoor, maar in t echt is t zo anders, als je t nooit mag doen bij een patiënt dan wordt je er nooit handig in
Prettig zal ik het niet vinden, mja vind ik al niet van de verloskundige en dat moet toch ook tzt
Mijn moeder had bij dr eerste bevalling veel mensen aan dr bed van wie ze niet wist wie ze waren. Bij dr tweede bevalling vroeg ze aan iedereen wie ze waren, mja dat was ze daarna ook weer vergeten *lol*
pi_78384562
Eindelijk is het dan zover. Van harte Scorpion en K.
pi_78384577
Sorry.....

Ze hebben gisteren niets voor mij kunnen doen. De binnenkant zit nog helemaal dicht. Wat ik niet verwacht had gezien de voorweeen enzo. Maar goed, morgenvroeg om 10.00 uur naar de gyn. En als het allemaal goed is met de baby, doen ze nog niets. Tot zondag heeft hij dan de tijd om nog uit zichzelf te komen, anders as maandag inleiden.

Naja, zolang hij het nog naar zijn zin heeft ben ik gerust. Als de baby maar gezond is. Dan kan ik die paar dagen ook nog wel wachten! Maar liever gisteren dan vandaag hoor
pi_78384582
.verdorie
moet eens leren niet te posten in de verkeerde topics
I'm not a sinner.
pi_78384647
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 10:54 schreef ymme het volgende:
Sorry.....

Ze hebben gisteren niets voor mij kunnen doen. De binnenkant zit nog helemaal dicht. Wat ik niet verwacht had gezien de voorweeen enzo. Maar goed, morgenvroeg om 10.00 uur naar de gyn. En als het allemaal goed is met de baby, doen ze nog niets. Tot zondag heeft hij dan de tijd om nog uit zichzelf te komen, anders as maandag inleiden.

Naja, zolang hij het nog naar zijn zin heeft ben ik gerust. Als de baby maar gezond is. Dan kan ik die paar dagen ook nog wel wachten! Maar liever gisteren dan vandaag hoor
Wat een domper....

Nou wel fijn dat je dan maandag wordt ingeleid...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_78384674
Scorpion en vrouw, van harte gefeliciteerd
  woensdag 24 februari 2010 @ 10:58:12 #163
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_78384703
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 10:52 schreef Sonnetje85 het volgende:
Jeej, Scorpion is papa!! Gefeliciteerd met Robin!!!!

En wat betreft stagaires, van mij mogen ze kijken Ik vond het ook fijn als ik dingen mocht doen tijdens mijn stages. Bijvoorbeeld catheteriseren, ja tis leuk op een pop hoor, maar in t echt is t zo anders, als je t nooit mag doen bij een patiënt dan wordt je er nooit handig in
Prettig zal ik het niet vinden, mja vind ik al niet van de verloskundige en dat moet toch ook tzt
Mijn moeder had bij dr eerste bevalling veel mensen aan dr bed van wie ze niet wist wie ze waren. Bij dr tweede bevalling vroeg ze aan iedereen wie ze waren, mja dat was ze daarna ook weer vergeten *lol*
Ik had het daar maandag nog over met een vriendinnetje. Ik vond het dus ook geen probleem, idd wil je zelf op een stage ook zoveel mogelijk leren, zien en meemaken.
Alleen op het moment supreme...
Ze vroegen of de co ook even mocht voelen, dus die met d'r hand naar binnen 'ehm... tsja... ehm... eh... ik denk 8cm' en ik had echt zoiets van schiet op doos!
pi_78384724
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 10:56 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Wat een domper....

Nou wel fijn dat je dan maandag wordt ingeleid...
We praten al elke keer tegen de buik, maandag ben je er. Maar misschien ook nog wel gewoon eerder hè. Maar ik houd rekening met inleiden maandag, kan het alleen nog maar meevallen. En dat het dan eventueel geen thuis bevallen zal zijn, helaas pindakaas. Heb me er al bij neergelegt. Zoals al gezegt: Alles voor onze zoon. Daar denk ik maar aan, en ik red mij wel. (naja )
pi_78384818
Gefeliciteerd Scorpion! Daar is jullie Robin dan eindelijk!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  woensdag 24 februari 2010 @ 11:02:49 #166
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_78384835
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 21:47 schreef Mone het volgende:

[..]

als het goed is, is dat met ruggeprik ook niet nodig, dan voel je die helse laatste centimeter helemaal niet.
Ik voelde toch wel degelijk de laatste paar cm's hoor, ruggeprik en al!
Ik weet het zeker omdat ik nl. aan het mopperen was dat dat helemaal niet zo hoorde te zijn bij een ruggeprik.
pi_78384953
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 10:58 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ik had het daar maandag nog over met een vriendinnetje. Ik vond het dus ook geen probleem, idd wil je zelf op een stage ook zoveel mogelijk leren, zien en meemaken.
Alleen op het moment supreme...
Ze vroegen of de co ook even mocht voelen, dus die met d'r hand naar binnen 'ehm... tsja... ehm... eh... ik denk 8cm' en ik had echt zoiets van schiet op doos!
*lol* ben ook benieuwd of ik nog zo dapper ben in juli hoor
pi_78385415
Scorpion + K, van harte met Robin!!

En qua toucheren enzo.... met de ivf-en ben ik inmiddels wel wat gewend.. Maar ik weet niet of ik dat met mijn bevalling ook zie zitten... Liever niet in elk geval, beetje onder het mom van ik heb mijn portie al wel een beetje gehad

En vanavond, vanavond ben er helemaal hyper en emo van. Ben zo benieuwd of ik met mijn gevoel al die tijd goed heb gezeten, of dat ik net zo ontaard ben als Sonnetje ik lach me echt rot als het toch een meisje blijkt te zijn (denk dus heeeeeel sterk een jongen, eigenlijk iedereen in mijn omgeving... nog niemand heeft gezegd ik denk een meid... )
  woensdag 24 februari 2010 @ 11:21:26 #169
186094 Floria
Ghost of shark
pi_78385438
Ymme, laat je niet ontmoedigen hoor! Dat je NU potdicht zit zegt niets over hoe het over een uur is. je hebt iig een einddatum nu
Do you feel helpless, anxxious, malcontent, pissed off at the government, antisocial, anarchistic and seriously fatalisitic?
pi_78385612
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 11:20 schreef Orea het volgende:
Scorpion + K, van harte met Robin!!

En qua toucheren enzo.... met de ivf-en ben ik inmiddels wel wat gewend.. Maar ik weet niet of ik dat met mijn bevalling ook zie zitten... Liever niet in elk geval, beetje onder het mom van ik heb mijn portie al wel een beetje gehad

En vanavond, vanavond ben er helemaal hyper en emo van. Ben zo benieuwd of ik met mijn gevoel al die tijd goed heb gezeten, of dat ik net zo ontaard ben als Sonnetje ik lach me echt rot als het toch een meisje blijkt te zijn (denk dus heeeeeel sterk een jongen, eigenlijk iedereen in mijn omgeving... nog niemand heeft gezegd ik denk een meid... )

pi_78386135
Ymme, ik hoop dat je zoon nu gauw komt!
pi_78386617
Scorpion en K, van harte met Robin!
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 10:54 schreef ymme het volgende:
Sorry.....

Jammer dat er nog niks kon gebeuren. Maar hij komt er toch écht binnenkort uit, hoor! Sterkte!

Orea, spannend, ik ben ook heel benieuwd!

Hier gaat alles z'n normale gangetje. Gisteren heb ik die wieg gezien die we krijgen (de wieg waar mijn man zelf in heeft gelegen) en hij is Binnenkort stof uitzoeken, dan gaat mijn schoonmoeder 'm opnieuw bekleden.
  woensdag 24 februari 2010 @ 11:52:30 #173
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_78386713
*Maffe blij is duidelijke afspraken heeft met zowel gyn/vk als kraamzorg bureau, geen stagaires bij mijn bevalling.*
Dit heeft dan wel te maken met nare sexuele ervaringen dat ik mensen echt moet "vertrouwen en kennen" voor ze aan mn doos komen. gelukkig wel begrip voor.
Ook mijn Kraamverzorgster mag geen stagaire zijn van het kraambureau zelf door mijn verleden( het verliezen van 2 kindjes tijdens de zwangerschap), hier zetten ze liever iemand in die al langer mee draait en ook de andere kant ervaren heeft voor de goede opvang tijdens de kraamtranen. Pas na 5 dagen zal als het nodig is een stagaire mee kunnen draaien, na dat we zelf even hebben kunnen cocoonen en wennen aan de nieuwe situatie. Gelukkig kwam dit van het kraamzorgbureau zelf af, want k had niet geweten hoe k het had moeten brengen .
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
pi_78387422
Fijn maffe, dat ze zo goed met je mee denken! het is ook vreselijk om zoiets te moeten bespreken. wat dat betreft is er gelukkig goede opvang voor mensen met een vervelende (traumatische) ervaring.
pi_78388280
Ik had daadwerkelijk een stagiaire die mijn bevalling gedaan heeft, totaal geen problemen mee gehad hoor. Er moet altijd een vk bij aanwezig zijn om te zien of de stagiare het goed doet enzo, en wie er op dat moment mij van ''beneden'' aan het voelen was interesseerde me echt niks meer, als dat kind er maar uitkwam!
Ik heb overigens in het ziekenhuis voor letterlijk 6 artsen mn ''benedenkant'' moeten laten zien, dus ik ben alle schaamte die ik daarvoor had wel kwijt geloof ik
Ik heb zelfs gezegd voordat ik zwanger werd dat ik alleen door een vrouwelijke gyn wou bekeken worden

Maffe dat is ook wel een heel logsich besluit dan hoor

en laatste cm's heb ik niks van gevoeld, het was dat de vk zei ''ik zie het hoofdje, zuchten NU!" en 1 zucht en hij viel er letterlijk uit, echt MEGAsnel(daardoor dus finaal uitgescheurd), iedereen stond met open mond
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_78388954
ymme ik had gehoopt op een ander berichtje van jou, maar je klinkt wel een pak positiever dan een paar dagen geleden
pi_78389606
Ik probeer het allemaal een plekje te geven.
Het kan anders lopen, dan dat ik 9 maanden gedacht en gehoopt heb. En dat moet ik mij wel goed beseffen, voordat die klap ná bevalling komt. Vind het soms wel verdrietig enzo, maar hé ik word moeder! En wel heel snel.

En de lieve berichtjes hier doen me ook goed.
  woensdag 24 februari 2010 @ 13:28:54 #178
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_78390180
Vanmorgen om 7.45 is geboren
Daniël Alexander Johannes 7.5 pond zwaar en 50cm groot.

Daan is uiteindelijk met een keizersnede op de wereld gekomen. De bevalling verliep in eerste insatantie heel erg vlot en goed maar Daan was een beetje te groot voor de 9.5 cm ontsluiting dat persen en trekken niet meer verantwoord was. Happyme maakt het goed ze is in mijn ogen de stoerste vrouw in de hele wereld pappa staat aan het bed te janken maar mama ging stug door.

[ Bericht 0% gewijzigd door marky op 24-02-2010 13:56:58 ]
pi_78390202
Wat een mooierd Gefeliciteerd
Lotte!
Noah!
pi_78390230
Dat heeft ze mooi gebakken! Gefeliciteerd..
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  † In Memoriam † woensdag 24 februari 2010 @ 13:31:55 #181
43556 miss_dynastie
pi_78390296
Ah Veel geluk
pi_78390301
Wat een mooierd!!! Gefeliciteerd!!!
*poef* nu is het weg
pi_78390349
ooooh wauw gefeliciteerd!!
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_78390426
Wat een mooierd hebben jullie Happy en Marky!!!!!

Leuke naam ook!
Geniet ervan!
  woensdag 24 februari 2010 @ 13:35:30 #185
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_78390434
Happy, daar is ie dan eindelijk

Van harte meid!!

Enne Marky, jij ook goed gedaan trotse pa!

Wat een eer trouwens dat jullie hem naar me vernoemd hebben
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_78390439
Happyme en Marky van harte gefeliciteerd met de geboorte van Daniel. Is het een keizersnede onder plaatselijke of algehele geworden. Lijkt me als moeder fijn als je de geboorte mee kan maken. Geniet van elkaar!
pi_78390448
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 13:14 schreef ymme het volgende:
Ik probeer het allemaal een plekje te geven.
Het kan anders lopen, dan dat ik 9 maanden gedacht en gehoopt heb. En dat moet ik mij wel goed beseffen, voordat die klap ná bevalling komt. Vind het soms wel verdrietig enzo, maar hé ik word moeder! En wel heel snel.

En de lieve berichtjes hier doen me ook goed.
sterkte meid
Hopelijk hoef je niet lang meer te wachten
pi_78390486
Ohhhh Happy mama & Marky..hij is er!! Jullie zoon, jullie Daan! wat goed zeg!! Wat een knapperd! Heel erg veel geluk, liefde en plezier met zn 3tjes!

[ Bericht 4% gewijzigd door Poppedein op 24-02-2010 13:48:47 ]
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  woensdag 24 februari 2010 @ 13:39:09 #189
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_78390590
Bedankt allemaal!
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 13:35 schreef Faja-Lobi het volgende:
Happyme en Marky van harte gefeliciteerd met de geboorte van Daniel. Is het een keizersnede onder plaatselijke of algehele geworden. Lijkt me als moeder fijn als je de geboorte mee kan maken. Geniet van elkaar!
Ruggeprik dus ze was er wel bij maar het maakte haar eigenlijk niet meer zoveel uit. Het moest er gewoon uit.
pi_78390722
Na eerst uren weeen weg puffen lijkt me ook idd dat je het niet zo veel uit maakt. Hopelijk gaat het herstel voorspoedig en mogen moeder en zoon gauw naar huis.
pi_78390764
Wat een knapperd die Daniël Gefeliciteerd happy en marky
pi_78390794
happyme en marky, gefeliciteerd met jullie zoon Daan! Wat geweldig dat hij er is.
Beterschap voor happy, een keizersnede lijkt me niet niks
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 24 februari 2010 @ 13:44:25 #193
186094 Floria
Ghost of shark
pi_78390828
Oh wat een prachtige baby! Wat heerlijk! Gefeliciteerd!
Ik wil ook! oh wacht I will!
  woensdag 24 februari 2010 @ 13:48:34 #194
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_78391004
scorp gefeliciteerd met Robin.

Happy gefeliciteerd met Daan.

En mooie foto's van de kuikens!
pi_78391178
Scorpio, gefeliciteerd met jullie zoon Robin

Happyme en marky, gefeliciteerd met jullie zoon Daniel
  woensdag 24 februari 2010 @ 13:54:25 #196
229476 Libell
Mama v Aiken,Iben,Junah,Marten
pi_78391250
Scorpion, gefeliciteerd met Robin!

Happyme en Marky, gefeliciteerd met Daan!
  woensdag 24 februari 2010 @ 13:55:39 #197
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_78391296
Wat een prachtig nieuws. Twee gezonde kerels erbij!

Scorpion en vrouw en Happyme & Marky, allemaal van harte proficiat met jullie kinders <3
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_78391350
Welkom op de wereld Daniel!
Gefeliciteerd papa marky en mama happyme!
pi_78391469
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 13:28 schreef marky het volgende:
Vanmorgen om 7.45 is geboren
Daniël Alexander Johannes 7.5 pond zwaar en 50cm groot.

Daan is uiteindelijk met een keizersnede op de wereld gekomen. De bevalling verliep in eerste insatantie heel erg vlot en goed maar Daan was een beetje te groot voor de 9.5 cm ontsluiting dat persen en trekken niet meer verantwoord was. Happyme maakt het goed ze is in mijn ogen de stoerste vrouw in de hele wereld pappa staat aan het bed te janken maar mama ging stug door.

[ afbeelding ]
Gefeliciteerd hij is prachtig!
pi_78391651
Happy en Marky, van harte met jullie mooie zoon!
Jammer dat het toch nog een ks moest worden, maar hij is er!
Ik wens jullie heel veel geluk en een fijne kraamtijd toe.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')