Wat een domper....quote:Op woensdag 24 februari 2010 10:54 schreef ymme het volgende:
Sorry.....
Ze hebben gisteren niets voor mij kunnen doen. De binnenkant zit nog helemaal dicht. Wat ik niet verwacht had gezien de voorweeen enzo. Maar goed, morgenvroeg om 10.00 uur naar de gyn. En als het allemaal goed is met de baby, doen ze nog niets. Tot zondag heeft hij dan de tijd om nog uit zichzelf te komen, anders as maandag inleiden.
Naja, zolang hij het nog naar zijn zin heeft ben ik gerust. Als de baby maar gezond is. Dan kan ik die paar dagen ook nog wel wachten! Maar liever gisteren dan vandaag hoor
Ik had het daar maandag nog over met een vriendinnetje. Ik vond het dus ook geen probleem, idd wil je zelf op een stage ook zoveel mogelijk leren, zien en meemaken.quote:Op woensdag 24 februari 2010 10:52 schreef Sonnetje85 het volgende:
Jeej, Scorpion is papa!!Gefeliciteerd met Robin!!!!
En wat betreft stagaires, van mij mogen ze kijkenIk vond het ook fijn als ik dingen mocht doen tijdens mijn stages. Bijvoorbeeld catheteriseren, ja tis leuk op een pop hoor, maar in t echt is t zo anders, als je t nooit mag doen bij een patiënt dan wordt je er nooit handig in
Prettig zal ik het niet vinden, mja vind ik al niet van de verloskundige en dat moet toch ook tzt
Mijn moeder had bij dr eerste bevalling veel mensen aan dr bed van wie ze niet wist wie ze waren. Bij dr tweede bevalling vroeg ze aan iedereen wie ze waren, mja dat was ze daarna ook weer vergeten *lol*
We praten al elke keer tegen de buik, maandag ben je er. Maar misschien ook nog wel gewoon eerder hè. Maar ik houd rekening met inleiden maandag, kan het alleen nog maar meevallen. En dat het dan eventueel geen thuis bevallen zal zijn, helaas pindakaas. Heb me er al bij neergelegt. Zoals al gezegt: Alles voor onze zoon. Daar denk ik maar aan, en ik red mij wel. (najaquote:Op woensdag 24 februari 2010 10:56 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Wat een domper....
Nou wel fijn dat je dan maandag wordt ingeleid...
Ik voelde toch wel degelijk de laatste paar cm's hoor, ruggeprik en al!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:47 schreef Mone het volgende:
[..]
als het goed is, is dat met ruggeprik ook niet nodig, dan voel je die helse laatste centimeter helemaal niet.
*lol* ben ook benieuwd of ik nog zo dapper ben in juli hoorquote:Op woensdag 24 februari 2010 10:58 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik had het daar maandag nog over met een vriendinnetje. Ik vond het dus ook geen probleem, idd wil je zelf op een stage ook zoveel mogelijk leren, zien en meemaken.
Alleen op het moment supreme...
Ze vroegen of de co ook even mocht voelen, dus die met d'r hand naar binnen 'ehm... tsja... ehm... eh... ik denk 8cm' en ik had echt zoiets van schiet op doos!![]()
![]()
quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:20 schreef Orea het volgende:
Scorpion + K, van harte met Robin!!
En qua toucheren enzo.... met de ivf-en ben ik inmiddels wel wat gewend.. Maar ik weet niet of ik dat met mijn bevalling ook zie zitten... Liever niet in elk geval, beetje onder het mom van ik heb mijn portie al wel een beetje gehad![]()
En vanavond, vanavond![]()
ben er helemaal hyper en emo van. Ben zo benieuwd of ik met mijn gevoel al die tijd goed heb gezeten, of dat ik net zo ontaard ben als Sonnetje
ik lach me echt rot als het toch een meisje blijkt te zijn
(denk dus heeeeeel sterk een jongen, eigenlijk iedereen in mijn omgeving... nog niemand heeft gezegd ik denk een meid...
)
Jammer dat er nog niks kon gebeuren. Maar hij komt er toch écht binnenkort uit, hoor! Sterkte!quote:Op woensdag 24 februari 2010 10:54 schreef ymme het volgende:
Sorry.....
Ze hebben gisteren niets voor mij kunnen doen. De binnenkant zit nog helemaal dicht. Wat ik niet verwacht had gezien de voorweeen enzo. Maar goed, morgenvroeg om 10.00 uur naar de gyn. En als het allemaal goed is met de baby, doen ze nog niets. Tot zondag heeft hij dan de tijd om nog uit zichzelf te komen, anders as maandag inleiden.
Naja, zolang hij het nog naar zijn zin heeft ben ik gerust. Als de baby maar gezond is. Dan kan ik die paar dagen ook nog wel wachten! Maar liever gisteren dan vandaag hoor
quote:Op woensdag 24 februari 2010 13:14 schreef ymme het volgende:
Ik probeer het allemaal een plekje te geven.
Het kan anders lopen, dan dat ik 9 maanden gedacht en gehoopt heb. En dat moet ik mij wel goed beseffen, voordat die klap ná bevalling komt. Vind het soms wel verdrietig enzo, maar hé ik word moeder! En wel heel snel.
En de lieve berichtjes hier doen me ook goed.
Ruggeprik dus ze was er wel bij maar het maakte haar eigenlijk niet meer zoveel uit. Het moest er gewoon uit.quote:Op woensdag 24 februari 2010 13:35 schreef Faja-Lobi het volgende:
Happyme en Marky van harte gefeliciteerd met de geboorte van Daniel. Is het een keizersnede onder plaatselijke of algehele geworden. Lijkt me als moeder fijn als je de geboorte mee kan maken. Geniet van elkaar!
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 24 februari 2010 13:28 schreef marky het volgende:
Vanmorgen om 7.45 is geboren
Daniël Alexander Johannes 7.5 pond zwaar en 50cm groot.
Daan is uiteindelijk met een keizersnede op de wereld gekomen. De bevalling verliep in eerste insatantie heel erg vlot en goed maar Daan was een beetje te groot voor de 9.5 cm ontsluiting dat persen en trekken niet meer verantwoord was. Happyme maakt het goed ze is in mijn ogen de stoerste vrouw in de hele wereld pappa staat aan het bed te janken maar mama ging stug door.
[ afbeelding ]
Ymme gaat gewoon morgen beginnen en voor het weekend een kindje krijgen!quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:23 schreef octopussy het volgende:
Och wat een zoetje die Daniel (die naam hadden wij in gedachten voor een jongetje)![]()
Gefeliciteerd Happyme en Marky. Rust lekker uit en herstel goed van de keizersnee.
Het is wel weer tijd voor wat voorspoedige bevallingen nu.![]()
![]()
Leonieke, nu mag jij he!quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:07 schreef leonieke het volgende:
Happy en Marky wat een fantastisch nieuwsProficiat! En wat is hij mooi
quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:01 schreef happyme28 het volgende:
Hier even een kort berichtje uit het zkh met mijn mobiel. Naar omstandigheden maak ik het prima. Net even een uurtje geslapen en nu ligt er een heerlijk zoet mannetje naast me. Zo dadelijk komen de opa's en oma's op bezoek en als het zo voorspoedig blijft gaan mag ik waarschijnlijk voor het weekend naar huis! Binnenkort het hele verhaal van deze mega trotse mama!
Ik denk niet dat het voor één van de eerste dagen zal zijn, hoor. Ik heb nog op geen enkel moment ook maar enige kramp gehad en als ik zie wat de dames die mij hier voorafgaan eerst allemaal meemaken, dan heb ik nog een hele weg af te leggen.quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:15 schreef amaranta het volgende:
[..]
Leonieke, nu mag jij he!
Alleen jij en Ymme zijn er nog van de feb. mama's!
Je klinkt als mijn zusquote:Op woensdag 24 februari 2010 15:23 schreef sindell het volgende:
En Leo, ik had ook eigenlijk nergens last van hoor, totdat mijn vliezen ineens braken
Hier ook 2 keer geen voorwerk gehad!quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:29 schreef leonieke het volgende:
[..]
Je klinkt als mijn zusDie zegt ook dat al dat voorwerk niet nodig is
Van de drie bevallingen is er maar 1 spontaan begonnen (nr 2) en daar heb ik ook nooit voorwerk van gehad.quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:20 schreef leonieke het volgende:
Ik heb nog op geen enkel moment ook maar enige kramp gehad en als ik zie wat de dames die mij hier voorafgaan eerst allemaal meemaken, dan heb ik nog een hele weg af te leggen.
Bij de eerste ingeleid met 38 weken. Ik lag toen al met 30 weken in het zkh wegens zware bloedingen.quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:55 schreef leonieke het volgende:
En bij de andere twee ingeleid op 42 weken, lily?
Ik heb ook geen kramp of voorwerk gehad. Op zondagavond toen we gingen slapen zei ik: nou mag het wel, ik heb gedaan wat ik nog wilde, dus nu maakt het me niet meer uit wanneer het begint.quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:20 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het voor één van de eerste dagen zal zijn, hoor. Ik heb nog op geen enkel moment ook maar enige kramp gehad en als ik zie wat de dames die mij hier voorafgaan eerst allemaal meemaken, dan heb ik nog een hele weg af te leggen.
Morgen nog eens op controle bij de gyn, maar er is tov vorige week donderdag nog helemaal niets veranderd volgens mij (ook geen andere vorm of hoeveelheid afscheiding (dat zou ook een teken zijn zei de gyn))
Mijn zus en ma hopen daarentegen op vrijdag zodat ze in het weekend op bezoek kunnen komen. Moest ik zondag bevallen, zouden ze tot het weekend erop moeten wachten om langs te komen en dat bevalt hen eigenlijk niet
Mag hetquote:Op woensdag 24 februari 2010 14:28 schreef pessie het volgende:
[..]
Ymme gaat gewoon morgen beginnen en voor het weekend een kindje krijgen!
Gefeliciteerd met jullie zoon Daniël!! Wat een knapperd!quote:Op woensdag 24 februari 2010 13:28 schreef marky het volgende:
Daan is uiteindelijk met een keizersnede op de wereld gekomen. De bevalling verliep in eerste insatantie heel erg vlot en goed maar Daan was een beetje te groot voor de 9.5 cm ontsluiting dat persen en trekken niet meer verantwoord was. Happyme maakt het goed ze is in mijn ogen de stoerste vrouw in de hele wereld pappa staat aan het bed te janken maar mama ging stug door.
[ afbeelding ]
Eng, hé? vond ik tochquote:Op woensdag 24 februari 2010 17:23 schreef _NIKKI_ het volgende:
Happy en Marky gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Daniël!
ik sta ineens in de top 5![]()
Leonieke geen idee hoe dat met indalen werkt, maar ik dacht in elk geval dat het een goed teken is als het kindje goed is ingedaald dat de bevalling er dan aan zit te komen, maar als dat bij 34 weken al zo is dan is het natuurlijk niet de bedoeling dat je dan al gaat bevallen..quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:57 schreef leonieke het volgende:
De gyn zegt dat de baby ingedaald is (maar ik vraag me af of ze niet gewoon bedoelt dat hij goed ligt of is dat hetzelfde? Want toen ik vroeg of hij ingedaald lag, zei ze dat ik dat toch al wist op 34 weken).
Wanneer weet je de resultaten van het onderzoek, Mereltje?
Ja idd en zeer tevreden over zowel onze verloskundig als het Reinier de Graafquote:Op woensdag 24 februari 2010 17:05 schreef MamaNik het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met jullie zoon Daniël!! Wat een knapperd!
Zo te zijn het Reinier in Delft???
Wie was er in eerste instantie bij de bevalling??quote:Op woensdag 24 februari 2010 19:31 schreef marky het volgende:
[..]
Ja idd en zeer tevreden over zowel onze verloskundig als het Reinier de Graaf
ja inderdaad TOP verpleging heb er 3 1/2 werk voor de bevalling gelegen en was zeer tevreden. Wie heeft KS gedaan??quote:Op woensdag 24 februari 2010 19:31 schreef marky het volgende:
[..]
Ja idd en zeer tevreden over zowel onze verloskundig als het Reinier de Graaf
Verrek idd! Nu je het zegt herken ik het hemeltjequote:Op woensdag 24 februari 2010 17:05 schreef MamaNik het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met jullie zoon Daniël!! Wat een knapperd!
Zo te zijn het Reinier in Delft???
Ik mis iets?quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:39 schreef Cantare het volgende:
Wat leuk Orea, een jongen, lang leve het moederinstinct!![]()
![]()
Foutje dusquote:Op woensdag 24 februari 2010 22:40 schreef leonieke het volgende:
[..]
Cantare zal de smiley interpreteren als: "zie me eens mijn lichaam kennen en aanvoelen"
quote:
Ze heeft me dat heeeeeeeeeel in het begin verteld en ik heb er toen bij gezegd dat ik ze toch weer zou vergeten en dat is dus ook echt zo!quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:45 schreef leonieke het volgende:
[..]
Jij weet de naam al ofzo?![]()
Oh, Orea, da's niet fair dat BE de naam al mag weten en wij niet...![]()
quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:40 schreef Sonnetje85 het volgende:
of dat is gewoon de tactiek van cantare![]()
Ha, precies dat van die koelkast zei ik ook tegen mijn man.quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:49 schreef Brighteyes het volgende:
Oh trouwens Leonieke, ik zit zo te smullen van de afleveringen (herhalingen) van De Pfaff's op het moment. Debby is net bevallen van Liam en Lindsey moet nog een paar weken. En idd, een koelkast op de kraamkamer in het ziekenhuis etc. etc. Heel leuk om het een soort van te herkennen van jouw verhalen.
't Is trouwens andersom, ik herken veel wat wat Leonieke zegt uit de Pfaff's zeg maar.quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:02 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ha, precies dat van die koelkast zei ik ook tegen mijn man.
Het viel mr ook op dat ze idd de maxi cosi cadeau had gekregen. Of althans, hij zat nog in cellofaan.
ik vind het ook grappig om te zien, maar blijf het ook een beetje raar vinden dat wij dan ook wel een koelkast op de kamer hebben, is dat in nederland dan niet overal?quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:49 schreef Brighteyes het volgende:
Oh trouwens Leonieke, ik zit zo te smullen van de afleveringen (herhalingen) van De Pfaff's op het moment. Debby is net bevallen van Liam en Lindsey moet nog een paar weken. En idd, een koelkast op de kraamkamer in het ziekenhuis etc. etc. Heel leuk om het een soort van te herkennen van jouw verhalen.
Ik lag op een 4-persoonskamer en daar is het zeker niet zo. En voor zover ik weet op de 1-persoonskamers ook niet.quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:10 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik vind het ook grappig om te zien, maar blijf het ook een beetje raar vinden dat wij dan ook wel een koelkast op de kamer hebben, is dat in nederland dan niet overal?
Ooooh, wat een mooie, ik ben bijna plaatsvervangend trots!quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:13 schreef Orea het volgende:
Nog even spammen, ik vrees dat ik voorlopig niet slaap qua stuiterigheid
[ afbeelding ]
Dat neusje
Oh wat een mooierd!!!!quote:Op woensdag 24 februari 2010 13:28 schreef marky het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |