abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78384353
Scorpion en vrouw van harte met de geboorte van Robin
pi_78384518
Jeej, Scorpion is papa!! Gefeliciteerd met Robin!!!!

En wat betreft stagaires, van mij mogen ze kijken Ik vond het ook fijn als ik dingen mocht doen tijdens mijn stages. Bijvoorbeeld catheteriseren, ja tis leuk op een pop hoor, maar in t echt is t zo anders, als je t nooit mag doen bij een patiënt dan wordt je er nooit handig in
Prettig zal ik het niet vinden, mja vind ik al niet van de verloskundige en dat moet toch ook tzt
Mijn moeder had bij dr eerste bevalling veel mensen aan dr bed van wie ze niet wist wie ze waren. Bij dr tweede bevalling vroeg ze aan iedereen wie ze waren, mja dat was ze daarna ook weer vergeten *lol*
pi_78384562
Eindelijk is het dan zover. Van harte Scorpion en K.
pi_78384577
Sorry.....

Ze hebben gisteren niets voor mij kunnen doen. De binnenkant zit nog helemaal dicht. Wat ik niet verwacht had gezien de voorweeen enzo. Maar goed, morgenvroeg om 10.00 uur naar de gyn. En als het allemaal goed is met de baby, doen ze nog niets. Tot zondag heeft hij dan de tijd om nog uit zichzelf te komen, anders as maandag inleiden.

Naja, zolang hij het nog naar zijn zin heeft ben ik gerust. Als de baby maar gezond is. Dan kan ik die paar dagen ook nog wel wachten! Maar liever gisteren dan vandaag hoor
pi_78384582
.verdorie
moet eens leren niet te posten in de verkeerde topics
I'm not a sinner.
pi_78384647
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 10:54 schreef ymme het volgende:
Sorry.....

Ze hebben gisteren niets voor mij kunnen doen. De binnenkant zit nog helemaal dicht. Wat ik niet verwacht had gezien de voorweeen enzo. Maar goed, morgenvroeg om 10.00 uur naar de gyn. En als het allemaal goed is met de baby, doen ze nog niets. Tot zondag heeft hij dan de tijd om nog uit zichzelf te komen, anders as maandag inleiden.

Naja, zolang hij het nog naar zijn zin heeft ben ik gerust. Als de baby maar gezond is. Dan kan ik die paar dagen ook nog wel wachten! Maar liever gisteren dan vandaag hoor
Wat een domper....

Nou wel fijn dat je dan maandag wordt ingeleid...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_78384674
Scorpion en vrouw, van harte gefeliciteerd
  woensdag 24 februari 2010 @ 10:58:12 #163
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_78384703
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 10:52 schreef Sonnetje85 het volgende:
Jeej, Scorpion is papa!! Gefeliciteerd met Robin!!!!

En wat betreft stagaires, van mij mogen ze kijken Ik vond het ook fijn als ik dingen mocht doen tijdens mijn stages. Bijvoorbeeld catheteriseren, ja tis leuk op een pop hoor, maar in t echt is t zo anders, als je t nooit mag doen bij een patiënt dan wordt je er nooit handig in
Prettig zal ik het niet vinden, mja vind ik al niet van de verloskundige en dat moet toch ook tzt
Mijn moeder had bij dr eerste bevalling veel mensen aan dr bed van wie ze niet wist wie ze waren. Bij dr tweede bevalling vroeg ze aan iedereen wie ze waren, mja dat was ze daarna ook weer vergeten *lol*
Ik had het daar maandag nog over met een vriendinnetje. Ik vond het dus ook geen probleem, idd wil je zelf op een stage ook zoveel mogelijk leren, zien en meemaken.
Alleen op het moment supreme...
Ze vroegen of de co ook even mocht voelen, dus die met d'r hand naar binnen 'ehm... tsja... ehm... eh... ik denk 8cm' en ik had echt zoiets van schiet op doos!
pi_78384724
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 10:56 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Wat een domper....

Nou wel fijn dat je dan maandag wordt ingeleid...
We praten al elke keer tegen de buik, maandag ben je er. Maar misschien ook nog wel gewoon eerder hè. Maar ik houd rekening met inleiden maandag, kan het alleen nog maar meevallen. En dat het dan eventueel geen thuis bevallen zal zijn, helaas pindakaas. Heb me er al bij neergelegt. Zoals al gezegt: Alles voor onze zoon. Daar denk ik maar aan, en ik red mij wel. (naja )
pi_78384818
Gefeliciteerd Scorpion! Daar is jullie Robin dan eindelijk!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  woensdag 24 februari 2010 @ 11:02:49 #166
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_78384835
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 21:47 schreef Mone het volgende:

[..]

als het goed is, is dat met ruggeprik ook niet nodig, dan voel je die helse laatste centimeter helemaal niet.
Ik voelde toch wel degelijk de laatste paar cm's hoor, ruggeprik en al!
Ik weet het zeker omdat ik nl. aan het mopperen was dat dat helemaal niet zo hoorde te zijn bij een ruggeprik.
pi_78384953
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 10:58 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ik had het daar maandag nog over met een vriendinnetje. Ik vond het dus ook geen probleem, idd wil je zelf op een stage ook zoveel mogelijk leren, zien en meemaken.
Alleen op het moment supreme...
Ze vroegen of de co ook even mocht voelen, dus die met d'r hand naar binnen 'ehm... tsja... ehm... eh... ik denk 8cm' en ik had echt zoiets van schiet op doos!
*lol* ben ook benieuwd of ik nog zo dapper ben in juli hoor
pi_78385415
Scorpion + K, van harte met Robin!!

En qua toucheren enzo.... met de ivf-en ben ik inmiddels wel wat gewend.. Maar ik weet niet of ik dat met mijn bevalling ook zie zitten... Liever niet in elk geval, beetje onder het mom van ik heb mijn portie al wel een beetje gehad

En vanavond, vanavond ben er helemaal hyper en emo van. Ben zo benieuwd of ik met mijn gevoel al die tijd goed heb gezeten, of dat ik net zo ontaard ben als Sonnetje ik lach me echt rot als het toch een meisje blijkt te zijn (denk dus heeeeeel sterk een jongen, eigenlijk iedereen in mijn omgeving... nog niemand heeft gezegd ik denk een meid... )
  woensdag 24 februari 2010 @ 11:21:26 #169
186094 Floria
Ghost of shark
pi_78385438
Ymme, laat je niet ontmoedigen hoor! Dat je NU potdicht zit zegt niets over hoe het over een uur is. je hebt iig een einddatum nu
Do you feel helpless, anxxious, malcontent, pissed off at the government, antisocial, anarchistic and seriously fatalisitic?
pi_78385612
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 11:20 schreef Orea het volgende:
Scorpion + K, van harte met Robin!!

En qua toucheren enzo.... met de ivf-en ben ik inmiddels wel wat gewend.. Maar ik weet niet of ik dat met mijn bevalling ook zie zitten... Liever niet in elk geval, beetje onder het mom van ik heb mijn portie al wel een beetje gehad

En vanavond, vanavond ben er helemaal hyper en emo van. Ben zo benieuwd of ik met mijn gevoel al die tijd goed heb gezeten, of dat ik net zo ontaard ben als Sonnetje ik lach me echt rot als het toch een meisje blijkt te zijn (denk dus heeeeeel sterk een jongen, eigenlijk iedereen in mijn omgeving... nog niemand heeft gezegd ik denk een meid... )

pi_78386135
Ymme, ik hoop dat je zoon nu gauw komt!
pi_78386617
Scorpion en K, van harte met Robin!
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 10:54 schreef ymme het volgende:
Sorry.....

Jammer dat er nog niks kon gebeuren. Maar hij komt er toch écht binnenkort uit, hoor! Sterkte!

Orea, spannend, ik ben ook heel benieuwd!

Hier gaat alles z'n normale gangetje. Gisteren heb ik die wieg gezien die we krijgen (de wieg waar mijn man zelf in heeft gelegen) en hij is Binnenkort stof uitzoeken, dan gaat mijn schoonmoeder 'm opnieuw bekleden.
  woensdag 24 februari 2010 @ 11:52:30 #173
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_78386713
*Maffe blij is duidelijke afspraken heeft met zowel gyn/vk als kraamzorg bureau, geen stagaires bij mijn bevalling.*
Dit heeft dan wel te maken met nare sexuele ervaringen dat ik mensen echt moet "vertrouwen en kennen" voor ze aan mn doos komen. gelukkig wel begrip voor.
Ook mijn Kraamverzorgster mag geen stagaire zijn van het kraambureau zelf door mijn verleden( het verliezen van 2 kindjes tijdens de zwangerschap), hier zetten ze liever iemand in die al langer mee draait en ook de andere kant ervaren heeft voor de goede opvang tijdens de kraamtranen. Pas na 5 dagen zal als het nodig is een stagaire mee kunnen draaien, na dat we zelf even hebben kunnen cocoonen en wennen aan de nieuwe situatie. Gelukkig kwam dit van het kraamzorgbureau zelf af, want k had niet geweten hoe k het had moeten brengen .
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
pi_78387422
Fijn maffe, dat ze zo goed met je mee denken! het is ook vreselijk om zoiets te moeten bespreken. wat dat betreft is er gelukkig goede opvang voor mensen met een vervelende (traumatische) ervaring.
pi_78388280
Ik had daadwerkelijk een stagiaire die mijn bevalling gedaan heeft, totaal geen problemen mee gehad hoor. Er moet altijd een vk bij aanwezig zijn om te zien of de stagiare het goed doet enzo, en wie er op dat moment mij van ''beneden'' aan het voelen was interesseerde me echt niks meer, als dat kind er maar uitkwam!
Ik heb overigens in het ziekenhuis voor letterlijk 6 artsen mn ''benedenkant'' moeten laten zien, dus ik ben alle schaamte die ik daarvoor had wel kwijt geloof ik
Ik heb zelfs gezegd voordat ik zwanger werd dat ik alleen door een vrouwelijke gyn wou bekeken worden

Maffe dat is ook wel een heel logsich besluit dan hoor

en laatste cm's heb ik niks van gevoeld, het was dat de vk zei ''ik zie het hoofdje, zuchten NU!" en 1 zucht en hij viel er letterlijk uit, echt MEGAsnel(daardoor dus finaal uitgescheurd), iedereen stond met open mond
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_78388954
ymme ik had gehoopt op een ander berichtje van jou, maar je klinkt wel een pak positiever dan een paar dagen geleden
pi_78389606
Ik probeer het allemaal een plekje te geven.
Het kan anders lopen, dan dat ik 9 maanden gedacht en gehoopt heb. En dat moet ik mij wel goed beseffen, voordat die klap ná bevalling komt. Vind het soms wel verdrietig enzo, maar hé ik word moeder! En wel heel snel.

En de lieve berichtjes hier doen me ook goed.
  woensdag 24 februari 2010 @ 13:28:54 #178
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_78390180
Vanmorgen om 7.45 is geboren
Daniël Alexander Johannes 7.5 pond zwaar en 50cm groot.

Daan is uiteindelijk met een keizersnede op de wereld gekomen. De bevalling verliep in eerste insatantie heel erg vlot en goed maar Daan was een beetje te groot voor de 9.5 cm ontsluiting dat persen en trekken niet meer verantwoord was. Happyme maakt het goed ze is in mijn ogen de stoerste vrouw in de hele wereld pappa staat aan het bed te janken maar mama ging stug door.

[ Bericht 0% gewijzigd door marky op 24-02-2010 13:56:58 ]
pi_78390202
Wat een mooierd Gefeliciteerd
Lotte!
Noah!
pi_78390230
Dat heeft ze mooi gebakken! Gefeliciteerd..
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  † In Memoriam † woensdag 24 februari 2010 @ 13:31:55 #181
43556 miss_dynastie
pi_78390296
Ah Veel geluk
pi_78390301
Wat een mooierd!!! Gefeliciteerd!!!
*poef* nu is het weg
pi_78390349
ooooh wauw gefeliciteerd!!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_78390426
Wat een mooierd hebben jullie Happy en Marky!!!!!

Leuke naam ook!
Geniet ervan!
  woensdag 24 februari 2010 @ 13:35:30 #185
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_78390434
Happy, daar is ie dan eindelijk

Van harte meid!!

Enne Marky, jij ook goed gedaan trotse pa!

Wat een eer trouwens dat jullie hem naar me vernoemd hebben
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_78390439
Happyme en Marky van harte gefeliciteerd met de geboorte van Daniel. Is het een keizersnede onder plaatselijke of algehele geworden. Lijkt me als moeder fijn als je de geboorte mee kan maken. Geniet van elkaar!
pi_78390448
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 13:14 schreef ymme het volgende:
Ik probeer het allemaal een plekje te geven.
Het kan anders lopen, dan dat ik 9 maanden gedacht en gehoopt heb. En dat moet ik mij wel goed beseffen, voordat die klap ná bevalling komt. Vind het soms wel verdrietig enzo, maar hé ik word moeder! En wel heel snel.

En de lieve berichtjes hier doen me ook goed.
sterkte meid
Hopelijk hoef je niet lang meer te wachten
pi_78390486
Ohhhh Happy mama & Marky..hij is er!! Jullie zoon, jullie Daan! wat goed zeg!! Wat een knapperd! Heel erg veel geluk, liefde en plezier met zn 3tjes!

[ Bericht 4% gewijzigd door Poppedein op 24-02-2010 13:48:47 ]
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  woensdag 24 februari 2010 @ 13:39:09 #189
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_78390590
Bedankt allemaal!
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 13:35 schreef Faja-Lobi het volgende:
Happyme en Marky van harte gefeliciteerd met de geboorte van Daniel. Is het een keizersnede onder plaatselijke of algehele geworden. Lijkt me als moeder fijn als je de geboorte mee kan maken. Geniet van elkaar!
Ruggeprik dus ze was er wel bij maar het maakte haar eigenlijk niet meer zoveel uit. Het moest er gewoon uit.
pi_78390722
Na eerst uren weeen weg puffen lijkt me ook idd dat je het niet zo veel uit maakt. Hopelijk gaat het herstel voorspoedig en mogen moeder en zoon gauw naar huis.
pi_78390764
Wat een knapperd die Daniël Gefeliciteerd happy en marky
pi_78390794
happyme en marky, gefeliciteerd met jullie zoon Daan! Wat geweldig dat hij er is.
Beterschap voor happy, een keizersnede lijkt me niet niks
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 24 februari 2010 @ 13:44:25 #193
186094 Floria
Ghost of shark
pi_78390828
Oh wat een prachtige baby! Wat heerlijk! Gefeliciteerd!
Ik wil ook! oh wacht I will!
Do you feel helpless, anxxious, malcontent, pissed off at the government, antisocial, anarchistic and seriously fatalisitic?
  woensdag 24 februari 2010 @ 13:48:34 #194
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_78391004
scorp gefeliciteerd met Robin.

Happy gefeliciteerd met Daan.

En mooie foto's van de kuikens!
pi_78391178
Scorpio, gefeliciteerd met jullie zoon Robin

Happyme en marky, gefeliciteerd met jullie zoon Daniel
  woensdag 24 februari 2010 @ 13:54:25 #196
229476 Libell
Mama v Aiken,Iben,Junah,Marten
pi_78391250
Scorpion, gefeliciteerd met Robin!

Happyme en Marky, gefeliciteerd met Daan!
  woensdag 24 februari 2010 @ 13:55:39 #197
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_78391296
Wat een prachtig nieuws. Twee gezonde kerels erbij!

Scorpion en vrouw en Happyme & Marky, allemaal van harte proficiat met jullie kinders <3
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_78391350
Welkom op de wereld Daniel!
Gefeliciteerd papa marky en mama happyme!
pi_78391469
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 13:28 schreef marky het volgende:

Daan is uiteindelijk met een keizersnede op de wereld gekomen. De bevalling verliep in eerste insatantie heel erg vlot en goed maar Daan was een beetje te groot voor de 9.5 cm ontsluiting dat persen en trekken niet meer verantwoord was. Happyme maakt het goed ze is in mijn ogen de stoerste vrouw in de hele wereld pappa staat aan het bed te janken maar mama ging stug door.

[ afbeelding ]
Gefeliciteerd hij is prachtig!
pi_78391651
Happy en Marky, van harte met jullie mooie zoon!
Jammer dat het toch nog een ks moest worden, maar hij is er!
Ik wens jullie heel veel geluk en een fijne kraamtijd toe.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  woensdag 24 februari 2010 @ 14:08:33 #201
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_78391820
Oh Happy meid! Eindelijk is dan toch ook jullie kindje daar! Geniet van hem en van je vent!
pi_78391826
ymme jammer dat ze niks voor je konden doen, maar zoals je zelf al zegt je bent nu wel al heel bijna mama

Scorpion en K van harte met Robin

en ook Happyme en Marky van harte met daniel! wat een mooi ventje!

alle verse ouders een fijne kraamtijd!

maffemuts, wat fijn dat het kraambureau zo mee denkt! klinkt zo heel fijn voor jullie
pi_78392064
Happy en Marky, ook van mij, van harte gefeliciteerd met jullie prachtige zoon! wat is hij een plaatje om te zien!!! Ik hoop dat Happy gauw weer opknapt van de keizersnede, zodat ze met volle teugen van haar mooie zoon kan gaan genieten!
pi_78392196
Happy en Marky, van harte gefeliciteerd met jullie zoon!! Wat een prachtig mannetje!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_78392422
Och wat een zoetje die Daniel (die naam hadden wij in gedachten voor een jongetje)
Gefeliciteerd Happyme en Marky. Rust lekker uit en herstel goed van de keizersnee.

Het is wel weer tijd voor wat voorspoedige bevallingen nu.
  woensdag 24 februari 2010 @ 14:28:15 #206
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_78392643
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 14:23 schreef octopussy het volgende:
Och wat een zoetje die Daniel (die naam hadden wij in gedachten voor een jongetje)
Gefeliciteerd Happyme en Marky. Rust lekker uit en herstel goed van de keizersnee.

Het is wel weer tijd voor wat voorspoedige bevallingen nu.
Ymme gaat gewoon morgen beginnen en voor het weekend een kindje krijgen!
pi_78393285
Nieuwe baby's!

Scorpion van harte met jullie zoon Robin!

Marky en happy van harte met jullie zoon Daan!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  woensdag 24 februari 2010 @ 14:47:08 #208
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_78393337
scorpio en K van harte met jullie zoon robin
happy en marky ook gefeliciteerd met jullie zoon daniel
Be happy with the little things in life
pi_78393677
Weer een zoon erbij

Papa en mama gefeliciteerd met Daniël
pi_78393940
Hier even een kort berichtje uit het zkh met mijn mobiel. Naar omstandigheden maak ik het prima. Net even een uurtje geslapen en nu ligt er een heerlijk zoet mannetje naast me. Zo dadelijk komen de opa's en oma's op bezoek en als het zo voorspoedig blijft gaan mag ik waarschijnlijk voor het weekend naar huis! Binnenkort het hele verhaal van deze mega trotse mama!
pi_78394094
Happy en Marky, gefeliciteerd met Daniël!!

Rust maar lekker uit en geniet!! Maar zo te horen komt dat wel goed
pi_78394168
Happy en Marky wat een fantastisch nieuws Proficiat! En wat is hij mooi
pi_78394482
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 15:07 schreef leonieke het volgende:
Happy en Marky wat een fantastisch nieuws Proficiat! En wat is hij mooi
Leonieke, nu mag jij he!
Alleen jij en Ymme zijn er nog van de feb. mama's!
pi_78394609
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 15:01 schreef happyme28 het volgende:
Hier even een kort berichtje uit het zkh met mijn mobiel. Naar omstandigheden maak ik het prima. Net even een uurtje geslapen en nu ligt er een heerlijk zoet mannetje naast me. Zo dadelijk komen de opa's en oma's op bezoek en als het zo voorspoedig blijft gaan mag ik waarschijnlijk voor het weekend naar huis! Binnenkort het hele verhaal van deze mega trotse mama!

Gewoon wat make-up op en snel proberen je bed uit, lopen en staan dan mag je snel weg hoor
pi_78394655
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 15:15 schreef amaranta het volgende:

[..]

Leonieke, nu mag jij he!
Alleen jij en Ymme zijn er nog van de feb. mama's!
Ik denk niet dat het voor één van de eerste dagen zal zijn, hoor. Ik heb nog op geen enkel moment ook maar enige kramp gehad en als ik zie wat de dames die mij hier voorafgaan eerst allemaal meemaken, dan heb ik nog een hele weg af te leggen.
Morgen nog eens op controle bij de gyn, maar er is tov vorige week donderdag nog helemaal niets veranderd volgens mij (ook geen andere vorm of hoeveelheid afscheiding (dat zou ook een teken zijn zei de gyn))
Mijn zus en ma hopen daarentegen op vrijdag zodat ze in het weekend op bezoek kunnen komen. Moest ik zondag bevallen, zouden ze tot het weekend erop moeten wachten om langs te komen en dat bevalt hen eigenlijk niet
  woensdag 24 februari 2010 @ 15:22:00 #216
279296 manda-rijn
Citrus reticulata
pi_78394724
Happy en Marky gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!

En wat is hij mooi!
man.da.rijn de; -en 3 m,v kleine, oranje citrusvrucht
pi_78394780
Scorpion en vrouw gefeliciteerd met jullie zoon!

Happyme en Marky ook gefeliciteerd, wat een schatje ook weer.

En Leo, ik had ook eigenlijk nergens last van hoor, totdat mijn vliezen ineens braken
pi_78395042
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 15:23 schreef sindell het volgende:

En Leo, ik had ook eigenlijk nergens last van hoor, totdat mijn vliezen ineens braken
Je klinkt als mijn zus Die zegt ook dat al dat voorwerk niet nodig is
pi_78395160
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 15:29 schreef leonieke het volgende:

[..]

Je klinkt als mijn zus Die zegt ook dat al dat voorwerk niet nodig is
Hier ook 2 keer geen voorwerk gehad!
pi_78395862
Mja, het blijft hoe dan ook niet te voorspellen hé

Al heb ik gisteren iets gedaan wat ik nog nooit in mijn leven heb gedaan: een pak pannenkoeken gekocht En eigenlijk heb ik me pas achteraf beseft wat ik gedaan had. Maar misschien leeft het toch in mijn onderbewustzijn
pi_78395884
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 15:20 schreef leonieke het volgende:
Ik heb nog op geen enkel moment ook maar enige kramp gehad en als ik zie wat de dames die mij hier voorafgaan eerst allemaal meemaken, dan heb ik nog een hele weg af te leggen.
Van de drie bevallingen is er maar 1 spontaan begonnen (nr 2) en daar heb ik ook nooit voorwerk van gehad.
Ik kreeg ineens weeen met precies 41 weken, zonder daarvoor ook maar enig krampje gevoeld te hebben. Geen harde buik, niks.
pi_78396123
En bij de andere twee ingeleid op 42 weken, lily?
Harde buiken ken ik hier ook niet (ik mag echt zo hard in mijn handjes knijpen dat ik vooralsnog zo weinig last heb van iets).

Maar voor mezelf heb ik de bevallingsdatum ook direct op 8 maart gelegd, dus momenteel heb ik nog steeds niet het gevoel dat ik overtijd ben. Al weet ik natuurlijk niet hoe ik mij volgende week zou voelen als ik nog niet bevallen ben
pi_78396563
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 15:55 schreef leonieke het volgende:
En bij de andere twee ingeleid op 42 weken, lily?
Bij de eerste ingeleid met 38 weken. Ik lag toen al met 30 weken in het zkh wegens zware bloedingen.
De laatste was een geplande keizersnede met 39 weken.
pi_78396914
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 15:20 schreef leonieke het volgende:

[..]

Ik denk niet dat het voor één van de eerste dagen zal zijn, hoor. Ik heb nog op geen enkel moment ook maar enige kramp gehad en als ik zie wat de dames die mij hier voorafgaan eerst allemaal meemaken, dan heb ik nog een hele weg af te leggen.
Morgen nog eens op controle bij de gyn, maar er is tov vorige week donderdag nog helemaal niets veranderd volgens mij (ook geen andere vorm of hoeveelheid afscheiding (dat zou ook een teken zijn zei de gyn))
Mijn zus en ma hopen daarentegen op vrijdag zodat ze in het weekend op bezoek kunnen komen. Moest ik zondag bevallen, zouden ze tot het weekend erop moeten wachten om langs te komen en dat bevalt hen eigenlijk niet
Ik heb ook geen kramp of voorwerk gehad. Op zondagavond toen we gingen slapen zei ik: nou mag het wel, ik heb gedaan wat ik nog wilde, dus nu maakt het me niet meer uit wanneer het begint.
En prompt de volgende ochtend werd ik wakker en had ik weeen
Ow, en op zondag wel de trap zijdelings op- en afgelopen, pannenkoeken gegeten en geproglasadingest
pi_78397066
Happy en man, gefeliciteerd.
Geniet ervan en hopelijk mogen mama en zoon snel naar huis.
pi_78397284
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 14:28 schreef pessie het volgende:

[..]

Ymme gaat gewoon morgen beginnen en voor het weekend een kindje krijgen!
Mag het Heel graag namelijk.

oh, maar wil niet zeuren en piepen. Maar alles doet pijn. Mijn bekken zijn verrot en omdraaien in bed moet nu al met behulp van mijn man.

Maar in mijn hoofd ben ik klaar voor alle senario's Voor zover dat kan.
pi_78397538
Marky en Happy van harte met jullie zoon Daan!!! Gefeliciteerd!
Happy, ik wens je een spoedig herstel van de ks, dan kun je snel met je mannetje(s) gaan knuffelen...

Succes LLM's, zet hem op!
pi_78398062
Happy, daar is je lang verwachte zoon!! Geniet van je mooie man(nen)!

Simmu & Sangdrax, wat een geweldig mooie tweeling... wow! Geniet ervan!

Scorpion, gefeliciteerd met jullie mannetje!

En... en... en.... Orea; heel veel plezier bij je echo vanavond! Ben heel benieuwd of het een mannetje is! Spannend!!
**Life is e@sier with your eyes closed**
  woensdag 24 februari 2010 @ 17:05:43 #229
248986 MamaNik
Kleuter en Peuter Tweelingmama
pi_78399296
quote:

[ afbeelding ]
Gefeliciteerd met jullie zoon Daniël!! Wat een knapperd!

Zo te zijn het Reinier in Delft???
pi_78400181
Happy en Marky gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Daniël!

ik sta ineens in de top 5
pi_78400660
Scorpion en Scorpionvrouw, van harte gefeliciteerd met de geboorte van R(obin)

Happy en Marky, van harte gefeliciteerd met de geboorte van mooie Daan
(zo had dochterlief ook geheten als ze een jongetje was geweest )

Simmu en Sangdrax, jullie ook nog gefeliciteerd met de tweeling boys
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
https://www.youtube.com/watch?v=jbhtJh1LXHQRoll
pi_78400692
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 17:23 schreef _NIKKI_ het volgende:
Happy en Marky gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Daniël!

ik sta ineens in de top 5
Eng, hé? vond ik toch maar er is wel een groot gapend gat tussen jou en Webkim
pi_78401136
Scorpion en vrouw van harte met jullie zoon Robin!

Marky en happy gefeliciteerd met jullie zoon Daniël

Orea veel plezier vanavond!

Leonieke ook nog niets van indaling ofzo?

Vandaag heb ik een moedervlek laten weghalen bij de huisarts, zat op mijn linkerborst precies langs mijn bhbandje. Waarschijnlijk zijn mijn borsten gaan groeien waardoor de moedervlek op een andere plaats is komen te zitten, is gaan schuren en onder spanning komen te staan en is gaan bloeden. Nog even twee dagen met een verbandje rondlopen en ik ben er weer vanaf ze gaan het nog wel controleren in het lab of het niets kwaadaardigs is, maar de arts kon zich dat bijna niet voorstellen toen hij het zag (en het zit niet in de familie, huidkanker).
pi_78401343
De gyn zegt dat de baby ingedaald is (maar ik vraag me af of ze niet gewoon bedoelt dat hij goed ligt of is dat hetzelfde? Want toen ik vroeg of hij ingedaald lag, zei ze dat ik dat toch al wist op 34 weken).

Wanneer weet je de resultaten van het onderzoek, Mereltje?
pi_78401403
Leo, dat is waar. Ik maak me nu helemaal nog niet druk om bevallen, voorlopig ben ik nog volop aan het werk. begint wel al de zenuwen te krijgen... maarja, vandaag 'pas' 34 weken, dus het kan nog wel even duren.

Echt heel vreemd dat jij de uitgerekende datum gisteren al had. Het lijkt alsof het hele 'gedoe' in het andere topic pas net is afgerond. Wat gaat het snel zeg...
pi_78401612
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 17:57 schreef leonieke het volgende:
De gyn zegt dat de baby ingedaald is (maar ik vraag me af of ze niet gewoon bedoelt dat hij goed ligt of is dat hetzelfde? Want toen ik vroeg of hij ingedaald lag, zei ze dat ik dat toch al wist op 34 weken).

Wanneer weet je de resultaten van het onderzoek, Mereltje?
Leonieke geen idee hoe dat met indalen werkt, maar ik dacht in elk geval dat het een goed teken is als het kindje goed is ingedaald dat de bevalling er dan aan zit te komen, maar als dat bij 34 weken al zo is dan is het natuurlijk niet de bedoeling dat je dan al gaat bevallen..

Over 2 weken weet ik de uitslag.
pi_78402139
Verse baby's! Gefeliciteerd allen!
  woensdag 24 februari 2010 @ 18:38:06 #238
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_78402584
Leonieke, Ymmy plan een bezoek aan de Ikea in O) Hier stond dat ook gepland voor 24nov2007 ... 'snachts om 3 uur braken de vliezen... geen pijnlijke weeen ( ik durf het zelfs geen weeën te noemen als ik hier af en toe lees ) en om 07:42 mn kleine meid in mijn armen

En welkom nieuw beebje

[ Bericht 12% gewijzigd door maffemuts op 24-02-2010 18:38:30 (dementie-light.) ]
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
pi_78402841
@Mereltje: daarom dat ik denk dat ik iets anders bedoel met indalen dan de gyn (maar ik ben dan ook geen kenner, dus ik laat het maar voor wat het is en zal wel zien wat er wanneer zal gebeuren )

@Nikki: heel raar idd... Ik kan me nog perfect voorstellen hoe en wat er allemaal gebeurd is in Jette en hoe ik me erbij voelde en binnen maximum twee weken zijn we ouders. De envelop voor het kaartje voor het CRG is alleszins al geschreven

@maffemuts: de Ikea? Oh my.... ik word er al gek zonder die hormonen in mijn lijf, ik denk dat ik de mensen nu gewoon zou omver kegelen Maar die bevalling van minder dan 5 uur klinkt wel heel aanlokkelijk
pi_78403483
Happy en Marky, gefeliciteerd met Daan! Wat een knapperd!
pi_78404019
Happyme en Marky gefeliciteerd
  woensdag 24 februari 2010 @ 19:31:28 #242
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_78404740
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 17:05 schreef MamaNik het volgende:

[..]

Ja idd en zeer tevreden over zowel onze verloskundig als het Reinier de Graaf
  woensdag 24 februari 2010 @ 20:14:39 #243
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_78406605
Scorpion, van harte gefeliciteerd met de geboorte van Robin

Marky en Happy, van harte gefeliciteerd met de geboorte van Daniël

Heel veel geluk en gezondheid toegewenst!!
Make love, not war ☮
pi_78406884
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 19:31 schreef marky het volgende:

[..]

Wie was er in eerste instantie bij de bevalling??
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 24 februari 2010 @ 20:32:53 #245
248986 MamaNik
Kleuter en Peuter Tweelingmama
pi_78407537
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 19:31 schreef marky het volgende:

[..]

ja inderdaad TOP verpleging heb er 3 1/2 werk voor de bevalling gelegen en was zeer tevreden. Wie heeft KS gedaan??
pi_78407587
mijn zus is fan van dr ter harmsel
(die heeft bij de haar de ks gedaan en ook zij was erg te spreken over de verpleging daar)
pi_78407992
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 17:05 schreef MamaNik het volgende:

[..]

Verrek idd! Nu je het zegt herken ik het hemeltje

Ik ben ook zeer tevreden over het RDGG
zowel de verpleging bij een opname als de zorg van de gyn bij de bevalling.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_78408719
@ Happy, Gefeliciteerd met jullie mooie zoon!!!

@ Leonieke, indalen is als kindje in je bekken ligt. Vaak als je kindje volledig is ingedaald dan kan je kindje ook niet meer draaien... Je kleine zal wel goed liggen want als ze in stuit liggen melden ze dat wel!
Altijd blijven lachen... :)
pi_78410162
Happy, wat een mooi manneke! Geniet van elkaar en rust lekker uit, dat heb je verdient!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_78410252
Zo ik klim even op mijn blauwe wolk weer hehe.
Ik word de hele tijd geschopt door een klein mannetje
Zo grappig, altijd als ik 's avonds achter de computer zit wordt ie heel actief haha.
En weet nu echt zeker dat hij het is
pi_78410666
Happy en Marky van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie prachtige zoon!
I'm just a Soul whose Intentions are Good
  woensdag 24 februari 2010 @ 21:45:51 #252
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_78411142
Happyme en Marky van harte gefeliciteerd met de geboorte van zoon Daniël
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_78411528
Orea... ben benieuwd hoe de echo was... dus; EN?
**Life is e@sier with your eyes closed**
  woensdag 24 februari 2010 @ 22:08:24 #254
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_78412480
Dr Siemens als ik het goed heb heeft de ks gedaan (ik was niet compleet helder meer). Verpleging is echt heel erg aardig.

De verloskundige praktijk rijswijk was als eerste betrokken bij de bevalling. We hadden een VK die in het laatste traject van haar opleiding zat maar daar merkte je in het geheel niets van ze was zeer accuraat. Ook de andere verloskundig die er later bij kwam heeft heel fijn gewerkt. Ze wisten precies wanneer het genoeg was en op tijd de zaak over te geven aan de Gyn.

De schrik zat er bij mij nogal goed in. Een bevalling die zo voortvarend ging en eigenlijk met niet al te veel pijn. Happy had het helemaal zonder ruggeprik gedaan. En ineens blijkt het dan toch niet te gaan. Komt er toch ineens een invasie van witte jassen (het is natuurlijk ook de reden waarom je voor een ziekenhuis kiest dan je hoopt alle hulp is aanwezig) en worden er slangen aan je vrouw gehangen en allerlij voorbereidende handelingen gedaan. Je staat als man dan zo ineens ontzettend aan de zijlijn te kijken alsof je naar een enge ziekenhuis film zit te kijken. Het alleen wel jou vrouw die daar ligt en je wil eigenlijk maar een ding en dat is dat haar niets overkomt. Maargoed de VK heeft zich een beetje over mij ontfermd en de verpleging nam mij mee naar de operatiekamer. Man man man wat ging dat snel. De anesthesie assitent was nog zo vriendelijk om uit te leggen wat er allemaal ging gebeuren en gebeurde en ook nog foto's te maken. Ondanks mijn toch opgefokte gevoel en verdriet gaf dat toch wel wat meer vertrouwen.

Kortom de gedachte nu is ik doe het noooooooit meer ha ha ha
pi_78414523
pi_78414578
En was t te zien?!
pi_78414606
Oh, Orea, dat meen je niet
Je zei dat je het niet ging kunnen verzwijgen

(nee, serieus, hou het lekker voor jezelf als je dat liever hebt, ik beloof plechtig dat ik niet ga vissen )
pi_78414634
Wat leuk Orea, een jongen, lang leve het moederinstinct!
  woensdag 24 februari 2010 @ 22:39:09 #259
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_78414635
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 22:37 schreef Orea het volgende:
Toe nou!
Oh wacht... andere tactiek prbeert...
pi_78414675
Iedereen aan het F5'en

woensdag 24 februari 2010 @ 22:39:50 #261
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_78414682
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 22:39 schreef Cantare het volgende:
Wat leuk Orea, een jongen, lang leve het moederinstinct!
Ik mis iets?
pi_78414703
of dat is gewoon de tactiek van cantare

en ik dacht hetzelfde hoor haha
pi_78414716
Ik ben net zo ontaard als Sonnetje

De echo van 20 minuten werd er 1 van meer dan een uur, drakenkop wilde het niet laten zien en de echoscopiste kon het niet hebben... Gelukkig waren we de laatste....
pi_78414755
Een meisje dus
pi_78414757
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 22:39 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ik mis iets?
Cantare zal de smiley interpreteren als: "zie me eens mijn lichaam kennen en aanvoelen"
pi_78414775

Ik vind het zooo leuk
pi_78414776
Gaaf zeg
ik las verkeerd haha, leuk zeg een meid
En geweldig dat je net zo ontaard ben als ik
pi_78414777
pi_78414782
BE
pi_78414817
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 22:40 schreef leonieke het volgende:

[..]

Cantare zal de smiley interpreteren als: "zie me eens mijn lichaam kennen en aanvoelen"
Foutje dus

Maar je krijgt een meisje, jij ontaarde moeder!
pi_78414889
Oooh Orea een meiske wat leuk! gefeliciteerd
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_78414907
Nou Son, zouden ze bij ons niet gewoon iets verwisseld hebben??

Mijn vent dacht het al een tijdje, ik ben gelijk gewend maar het is wel ff een shock dat ik dus zo verkeerd zat met mijn gevoel!!

De echoscopiste houdt een slag om de arm, maar er waren wel echt schaambotjes te zien (ik heb gewoon mijn kleinkinderen al in mijn buik )
  woensdag 24 februari 2010 @ 22:43:44 #273
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_78414963
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 22:40 schreef Orea het volgende:
Een meisje dus
Wat leuk! Gefeliciteerd!

En als ik nu toch eens met mijn zevenkop wist wat je me ooit verklapt hebt...
Toch? Of heb ik me dat ingebeeld... Ik zei het toen toch al, je kan het me best vertellen, ik vergeet het wrsch toch wel weer...
pi_78414964
ik denk t
vind t wel komisch eigenlijk
  woensdag 24 februari 2010 @ 22:44:32 #275
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_78415020
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 22:41 schreef Orea het volgende:
BE
Who me? Wat ben ik erg he!
  woensdag 24 februari 2010 @ 22:44:49 #276
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_78415040
Een . maisje .

die zijn het leukst .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_78415063
En ze heeft de billen van mijn man echt volle kadetten, en ik heb platte billen

Enne BE, dat heb ik wel verteld ja, maar inmiddels liggen de namen hier weer op de schop!
pi_78415084
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 22:44 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Who me? Wat ben ik erg he!
Jij weet de naam al ofzo?

Oh, Orea, da's niet fair dat BE de naam al mag weten en wij niet...
  woensdag 24 februari 2010 @ 22:45:52 #279
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_78415122
Ik denk dat ik ook alvast wel een naam kan gokken .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_78415175
Wel fair hoor, want het wordt ws een heeeeel andere naam
pi_78415212
Kim, doe me eens pm-en dan, ik ben benieuwd!!
  woensdag 24 februari 2010 @ 22:48:16 #282
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_78415294
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 22:45 schreef leonieke het volgende:

[..]

Jij weet de naam al ofzo?

Oh, Orea, da's niet fair dat BE de naam al mag weten en wij niet...
Ze heeft me dat heeeeeeeeeel in het begin verteld en ik heb er toen bij gezegd dat ik ze toch weer zou vergeten en dat is dus ook echt zo! Stom he, van mij!
pi_78415345
ja vind ik wel stom BE, heb je ze niet eens ergens opgeschreven
  woensdag 24 februari 2010 @ 22:49:15 #284
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_78415370
Oh trouwens Leonieke, ik zit zo te smullen van de afleveringen (herhalingen) van De Pfaff's op het moment. Debby is net bevallen van Liam en Lindsey moet nog een paar weken. En idd, een koelkast op de kraamkamer in het ziekenhuis etc. etc. Heel leuk om het een soort van te herkennen van jouw verhalen.
pi_78415517
Leuk orea. En grappig dat je idd je kleinkinderen al in jevbuik hebt. Maar dat heb je bij een jongen toch ook een beetje?
pi_78415807
Zaadcellen worden later aangemaakt, dus die er wellicht in aanmaak inzitten als de kleine in je buik zit, zijn niet degene die voor de kinderen zorgen, vanaf zegge 16 jaar later de eicellen die er nu inzitten, daar komen ze wel uit

Whiii ik krijg gewoon een dochter!
pi_78415892
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 22:40 schreef Sonnetje85 het volgende:
of dat is gewoon de tactiek van cantare

Super Orea, een meid
pi_78416244
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 22:49 schreef Brighteyes het volgende:
Oh trouwens Leonieke, ik zit zo te smullen van de afleveringen (herhalingen) van De Pfaff's op het moment. Debby is net bevallen van Liam en Lindsey moet nog een paar weken. En idd, een koelkast op de kraamkamer in het ziekenhuis etc. etc. Heel leuk om het een soort van te herkennen van jouw verhalen.
Ha, precies dat van die koelkast zei ik ook tegen mijn man.
Het viel mr ook op dat ze idd de maxi cosi cadeau had gekregen. Of althans, hij zat nog in cellofaan.
pi_78416489
een meisje voor orea en gewoon een uur lang kunnen spieken
hoop dat het je even alle pijn en narigheid heeft doen kunnen vergeten en dat je er weer tegen aan kan!
  woensdag 24 februari 2010 @ 23:08:29 #290
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_78416600
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 23:02 schreef amaranta het volgende:

[..]

Ha, precies dat van die koelkast zei ik ook tegen mijn man.
Het viel mr ook op dat ze idd de maxi cosi cadeau had gekregen. Of althans, hij zat nog in cellofaan.
't Is trouwens andersom, ik herken veel wat wat Leonieke zegt uit de Pfaff's zeg maar.
Heb deze afleveringen ook zitten kijken toen ik in mijn verlof van Sasha zat. En maar janken en maar janken. Net Carmen zelf.
pi_78416720
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 22:49 schreef Brighteyes het volgende:
ik vind het ook grappig om te zien, maar blijf het ook een beetje raar vinden dat wij dan ook wel een koelkast op de kamer hebben, is dat in nederland dan niet overal?
  woensdag 24 februari 2010 @ 23:12:00 #292
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_78416860
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 23:10 schreef draculettetje het volgende:

[..]

ik vind het ook grappig om te zien, maar blijf het ook een beetje raar vinden dat wij dan ook wel een koelkast op de kamer hebben, is dat in nederland dan niet overal?
Ik lag op een 4-persoonskamer en daar is het zeker niet zo. En voor zover ik weet op de 1-persoonskamers ook niet.
pi_78416931
Nog even spammen, ik vrees dat ik voorlopig niet slaap qua stuiterigheid

Dat neusje
  woensdag 24 februari 2010 @ 23:15:05 #294
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_78417057
BE hier de tweede keer een eenpersoonskamer gekregen het Jozef en geen koelkast hoor! Wel een half maan bedje aan mijn bed geklikt met E erin.

Orea wat een lieve echo.
pi_78417292
Ow, dat is ze, je dochter
Ik vind haar nu al mooi
pi_78417412
Dat neusje inderdaad!

Een meissie! Gefeliciteerd!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_78417848
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 23:13 schreef Orea het volgende:
Nog even spammen, ik vrees dat ik voorlopig niet slaap qua stuiterigheid

[ afbeelding ]

Dat neusje
Ooooh, wat een mooie, ik ben bijna plaatsvervangend trots!
pi_78417943
Die echofoto is écht zooo mooi Dat neusje idd

Oh, en ik had op mijn kraamsuite ook een koelkastje trouwens
  woensdag 24 februari 2010 @ 23:33:29 #299
286043 Sunshine69
Hoping for a miracle
pi_78418101
quote:

[ afbeelding ]
Oh wat een mooierd!!!!
Gefeliciteerd, dat hebben jullie goed gedaan!
Enne...zeg even tegen Happyme dat ze het rustig aan doet!
pi_78418136
Orea, een meissie in je buik en een leukerd ook!

De kraamsuites in het flevoziekenhuis hebben koelkast, aanrecht met verschoonspullen, tv (mits niet gejat), opklapbed voor partner, badkamer en je krijgt er zelfs een kleintje shampoo enzo. Eigenlijk een hotel met verpleegsters.
pi_78418977
Zou het bij ons ook wel mee te maken hebben dat het ziekenh net een grote verbouwing enzo heeft gehad! ben er wel blij mee! ook met slaapbank voor partner! over slaap gesproken: weltrusten allemaal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')