Ymme gaat gewoon morgen beginnen en voor het weekend een kindje krijgen!quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:23 schreef octopussy het volgende:
Och wat een zoetje die Daniel (die naam hadden wij in gedachten voor een jongetje)![]()
Gefeliciteerd Happyme en Marky. Rust lekker uit en herstel goed van de keizersnee.
Het is wel weer tijd voor wat voorspoedige bevallingen nu.![]()
![]()
Leonieke, nu mag jij he!quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:07 schreef leonieke het volgende:
Happy en Marky wat een fantastisch nieuwsProficiat! En wat is hij mooi
quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:01 schreef happyme28 het volgende:
Hier even een kort berichtje uit het zkh met mijn mobiel. Naar omstandigheden maak ik het prima. Net even een uurtje geslapen en nu ligt er een heerlijk zoet mannetje naast me. Zo dadelijk komen de opa's en oma's op bezoek en als het zo voorspoedig blijft gaan mag ik waarschijnlijk voor het weekend naar huis! Binnenkort het hele verhaal van deze mega trotse mama!
Ik denk niet dat het voor één van de eerste dagen zal zijn, hoor. Ik heb nog op geen enkel moment ook maar enige kramp gehad en als ik zie wat de dames die mij hier voorafgaan eerst allemaal meemaken, dan heb ik nog een hele weg af te leggen.quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:15 schreef amaranta het volgende:
[..]
Leonieke, nu mag jij he!
Alleen jij en Ymme zijn er nog van de feb. mama's!
Je klinkt als mijn zusquote:Op woensdag 24 februari 2010 15:23 schreef sindell het volgende:
En Leo, ik had ook eigenlijk nergens last van hoor, totdat mijn vliezen ineens braken
Hier ook 2 keer geen voorwerk gehad!quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:29 schreef leonieke het volgende:
[..]
Je klinkt als mijn zusDie zegt ook dat al dat voorwerk niet nodig is
Van de drie bevallingen is er maar 1 spontaan begonnen (nr 2) en daar heb ik ook nooit voorwerk van gehad.quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:20 schreef leonieke het volgende:
Ik heb nog op geen enkel moment ook maar enige kramp gehad en als ik zie wat de dames die mij hier voorafgaan eerst allemaal meemaken, dan heb ik nog een hele weg af te leggen.
Bij de eerste ingeleid met 38 weken. Ik lag toen al met 30 weken in het zkh wegens zware bloedingen.quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:55 schreef leonieke het volgende:
En bij de andere twee ingeleid op 42 weken, lily?
Ik heb ook geen kramp of voorwerk gehad. Op zondagavond toen we gingen slapen zei ik: nou mag het wel, ik heb gedaan wat ik nog wilde, dus nu maakt het me niet meer uit wanneer het begint.quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:20 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het voor één van de eerste dagen zal zijn, hoor. Ik heb nog op geen enkel moment ook maar enige kramp gehad en als ik zie wat de dames die mij hier voorafgaan eerst allemaal meemaken, dan heb ik nog een hele weg af te leggen.
Morgen nog eens op controle bij de gyn, maar er is tov vorige week donderdag nog helemaal niets veranderd volgens mij (ook geen andere vorm of hoeveelheid afscheiding (dat zou ook een teken zijn zei de gyn))
Mijn zus en ma hopen daarentegen op vrijdag zodat ze in het weekend op bezoek kunnen komen. Moest ik zondag bevallen, zouden ze tot het weekend erop moeten wachten om langs te komen en dat bevalt hen eigenlijk niet
Mag hetquote:Op woensdag 24 februari 2010 14:28 schreef pessie het volgende:
[..]
Ymme gaat gewoon morgen beginnen en voor het weekend een kindje krijgen!
Gefeliciteerd met jullie zoon Daniël!! Wat een knapperd!quote:Op woensdag 24 februari 2010 13:28 schreef marky het volgende:
Vanmorgen om 7.45 is geboren
Daniël Alexander Johannes 7.5 pond zwaar en 50cm groot.
Daan is uiteindelijk met een keizersnede op de wereld gekomen. De bevalling verliep in eerste insatantie heel erg vlot en goed maar Daan was een beetje te groot voor de 9.5 cm ontsluiting dat persen en trekken niet meer verantwoord was. Happyme maakt het goed ze is in mijn ogen de stoerste vrouw in de hele wereld pappa staat aan het bed te janken maar mama ging stug door.
[ afbeelding ]
Eng, hé? vond ik tochquote:Op woensdag 24 februari 2010 17:23 schreef _NIKKI_ het volgende:
Happy en Marky gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Daniël!
ik sta ineens in de top 5![]()
Leonieke geen idee hoe dat met indalen werkt, maar ik dacht in elk geval dat het een goed teken is als het kindje goed is ingedaald dat de bevalling er dan aan zit te komen, maar als dat bij 34 weken al zo is dan is het natuurlijk niet de bedoeling dat je dan al gaat bevallen..quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:57 schreef leonieke het volgende:
De gyn zegt dat de baby ingedaald is (maar ik vraag me af of ze niet gewoon bedoelt dat hij goed ligt of is dat hetzelfde? Want toen ik vroeg of hij ingedaald lag, zei ze dat ik dat toch al wist op 34 weken).
Wanneer weet je de resultaten van het onderzoek, Mereltje?
Ja idd en zeer tevreden over zowel onze verloskundig als het Reinier de Graafquote:Op woensdag 24 februari 2010 17:05 schreef MamaNik het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met jullie zoon Daniël!! Wat een knapperd!
Zo te zijn het Reinier in Delft???
Wie was er in eerste instantie bij de bevalling??quote:Op woensdag 24 februari 2010 19:31 schreef marky het volgende:
[..]
Ja idd en zeer tevreden over zowel onze verloskundig als het Reinier de Graaf
ja inderdaad TOP verpleging heb er 3 1/2 werk voor de bevalling gelegen en was zeer tevreden. Wie heeft KS gedaan??quote:Op woensdag 24 februari 2010 19:31 schreef marky het volgende:
[..]
Ja idd en zeer tevreden over zowel onze verloskundig als het Reinier de Graaf
Verrek idd! Nu je het zegt herken ik het hemeltjequote:Op woensdag 24 februari 2010 17:05 schreef MamaNik het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met jullie zoon Daniël!! Wat een knapperd!
Zo te zijn het Reinier in Delft???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |