Oh die heeft ook mijn eerste KS gedaan, aardige vrouw!quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:08 schreef marky het volgende:
Dr Siemens als ik het goed heb heeft de ks gedaan (ik was niet compleet helder meer). Verpleging is echt heel erg aardig.
hahaha zou ik me ook druk over kunnen maken hoor, maar dan vraag je gewoon een andere kamer heb ik ook laatst gedaan werd GEK van mijn kamergenoot! Toen mocht ik lekker alleen liggenquote:Op donderdag 25 februari 2010 08:47 schreef Ticootje het volgende:
Orea, ik vond jou toch al een meisjesmama![]()
![]()
Oh en ik kom ook uit Zuid-Holland.... Maar ik wil niet in het RDGG bevallen... Straks lig ik in dezelfde kamer als de exvrouw van M. (Waar kun je je druk om maken).
Haha, nou dat duurt nog een jaar of 16 hoor.quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:38 schreef Orea het volgende:ik zit al de hele ochtend te JANKEN (echt dit is geen huilen meer hoor
) van geluk!
![]()
En ik wil naar de Hema, maar dat gaat zo niet natuurlijk, dat bij alles waar ik aan denk ik volschiet![]()
bedacht me dus net dat ik straks mijn uggs, make-up, tassen, jurken, hakken etc. kwijt ben![]()
Spannend!quote:Op donderdag 25 februari 2010 12:12 schreef Orea het volgende:
Ik vind het overigens verdacht stil rondom Leonieke en Ymme![]()
Zou het?
quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:11 schreef flugeltje het volgende:
Zo heeft mijn Willem een perfecte piemel![]()
Met 10 weken al, op 26-1. Nekplooimeting op 10-2. Maar toen had ik van der vlos allerlei formulieren meegekregen (naar de SHL, huisartsenlaboratorium) waarop stond dat ik een echo moest krijgen, en nu heb ik er geen meer. Maar ik zal binnenkort dus gewoon maar even bellen.quote:Op donderdag 25 februari 2010 12:55 schreef Orea het volgende:
Gaat echt vet snel hè
Qua 20 weken echo, ik heb toen een nummer van mijn vlos gekregen voor de termijn echo, en daar kon ik direct de 20 weken echo inplannen... Waar heb je jouw termijnecho gehad? Want daar zal je waarschijnlijk ook naartoe moeten.... Ik mag 23 maart!
Fijn dat de kleine het nog goed doet in ieder geval. Maar je geduld wordt wel op de proef gesteld.quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:12 schreef ymme het volgende:
Hier weer terug van de gyn. Alles is goed.
Hartje klopt mooi regelmatig, vruchtwater ziet er goed uit. En de baby is weer goed gegroeid.
Gyn schat hem op 9 pond, en de vk's op 8... Nou ik hoop toch echt die 8. (wil een baby en geen peuter)!
Kortom, rustig blijven wachten. Alles is goed. En als er niets vanzelf gebeurd as maandag om 07.30 melden bij de verloskamers.
Zucht.....
Maar gelukkig is met de baby alles goed.
Oreo, wat een mooie echo foto's![]()
![]()
En het is inderdaad stil rondom Leo... zal het
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |