Oh die heeft ook mijn eerste KS gedaan, aardige vrouw!quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:08 schreef marky het volgende:
Dr Siemens als ik het goed heb heeft de ks gedaan (ik was niet compleet helder meer). Verpleging is echt heel erg aardig.
hahaha zou ik me ook druk over kunnen maken hoor, maar dan vraag je gewoon een andere kamer heb ik ook laatst gedaan werd GEK van mijn kamergenoot! Toen mocht ik lekker alleen liggenquote:Op donderdag 25 februari 2010 08:47 schreef Ticootje het volgende:
Orea, ik vond jou toch al een meisjesmama![]()
![]()
Oh en ik kom ook uit Zuid-Holland.... Maar ik wil niet in het RDGG bevallen... Straks lig ik in dezelfde kamer als de exvrouw van M. (Waar kun je je druk om maken).
Haha, nou dat duurt nog een jaar of 16 hoor.quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:38 schreef Orea het volgende:ik zit al de hele ochtend te JANKEN (echt dit is geen huilen meer hoor
) van geluk!
![]()
En ik wil naar de Hema, maar dat gaat zo niet natuurlijk, dat bij alles waar ik aan denk ik volschiet![]()
bedacht me dus net dat ik straks mijn uggs, make-up, tassen, jurken, hakken etc. kwijt ben![]()
Spannend!quote:Op donderdag 25 februari 2010 12:12 schreef Orea het volgende:
Ik vind het overigens verdacht stil rondom Leonieke en Ymme![]()
Zou het?
quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:11 schreef flugeltje het volgende:
Zo heeft mijn Willem een perfecte piemel![]()
Met 10 weken al, op 26-1. Nekplooimeting op 10-2. Maar toen had ik van der vlos allerlei formulieren meegekregen (naar de SHL, huisartsenlaboratorium) waarop stond dat ik een echo moest krijgen, en nu heb ik er geen meer. Maar ik zal binnenkort dus gewoon maar even bellen.quote:Op donderdag 25 februari 2010 12:55 schreef Orea het volgende:
Gaat echt vet snel hè
Qua 20 weken echo, ik heb toen een nummer van mijn vlos gekregen voor de termijn echo, en daar kon ik direct de 20 weken echo inplannen... Waar heb je jouw termijnecho gehad? Want daar zal je waarschijnlijk ook naartoe moeten.... Ik mag 23 maart!
Fijn dat de kleine het nog goed doet in ieder geval. Maar je geduld wordt wel op de proef gesteld.quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:12 schreef ymme het volgende:
Hier weer terug van de gyn. Alles is goed.
Hartje klopt mooi regelmatig, vruchtwater ziet er goed uit. En de baby is weer goed gegroeid.
Gyn schat hem op 9 pond, en de vk's op 8... Nou ik hoop toch echt die 8. (wil een baby en geen peuter)!
Kortom, rustig blijven wachten. Alles is goed. En als er niets vanzelf gebeurd as maandag om 07.30 melden bij de verloskamers.
Zucht.....
Maar gelukkig is met de baby alles goed.
Oreo, wat een mooie echo foto's![]()
![]()
En het is inderdaad stil rondom Leo... zal het
Nog even volhouden meid, straks heb jij ook je baby in je armen.quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:35 schreef ymme het volgende:
En toch voel ik stiekem van binnen iets wrangs. Waarom (ook hier in het dorp enzo) bevalt iedereen maar en ik gewoon nog niet. Ik wil ook zóóóó graag. Niet dat ik het iemand niet gun hoor. Zeker wel. Wat ik iemand niet gun is, ver over tijd gaan (dadelijk krijg ik nog een stickertje op mijn voorhoofd met 35 % korting erop.
Was wel opvallend de gehele ks operatie is door vrouwen uitgevoerd.quote:Op donderdag 25 februari 2010 08:03 schreef MamaNik het volgende:
[..]
Oh die heeft ook mijn eerste KS gedaan, aardige vrouw!
En zo blijkt ineens dat er toch meer mensen bij mij in de buurt wonen dan ik dacht!Dacht dat er niemand uit Zuid Holland kwam behalve Vicky dat wist ik..
Vicky Sonnetje en HuupHuup
Dit zouden bij ons trouwens 4 koelkasten betekenenquote:Op woensdag 24 februari 2010 23:12 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik lag op een 4-persoonskamer en daar is het zeker niet zo. En voor zover ik weet op de 1-persoonskamers ook niet.
En een 06, die heb ik helemaal nietquote:Op donderdag 25 februari 2010 13:35 schreef ymme het volgende:
Hoop het zo voor haar.
Maar misschien is ze gewoon nog wat doen en heeft ze geen tijd om te posten.
Leo, laat eens wat van je horen....... (niemand die haar 06 heeft?).
En toch voel ik stiekem van binnen iets wrangs. Waarom (ook hier in het dorp enzo) bevalt iedereen maar en ik gewoon nog niet. Ik wil ook zóóóó graag. Niet dat ik het iemand niet gun hoor. Zeker wel. Wat ik iemand niet gun is, ver over tijd gaan (dadelijk krijg ik nog een stickertje op mijn voorhoofd met 35 % korting erop.
Dat is wel een leuk idee van je.quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:45 schreef Ticootje het volgende:
Ymme vraag ff zo'n sticker bij de ah!!! Plak op je buik voor de foto!!
En zaterdag waarschijnlijk ook. Maar het lopen gaat hier zo beroerd, dat ik al blij ben dat ik bij de wc kan komen.quote:
Ik herken je gevoel! Maar er is ook een voordeel aan een kind dat te laat geboren wordt. Straks zal je zoon namelijk een voorlijk mannetje zijn. In de baarmoeder gaat zijn ontwikkeling gewoon door. Mijn zoon was heel snel met rondkijken en lachen en grijpen. Ik had geen flauw idee dat het zó leuk is om een baby te hebben die te laat geboren is!quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:35 schreef ymme het volgende:
Mij hebben ze vandaag wijsgemaakt dat ze meer slapen en minder eten.quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:35 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik herken je gevoel! Maar er is ook een voordeel aan een kind dat te laat geboren wordt. Straks zal je zoon namelijk een voorlijk mannetje zijn. In de baarmoeder gaat zijn ontwikkeling gewoon door. Mijn zoon was heel snel met rondkijken en lachen en grijpen. Ik had geen flauw idee dat het zó leuk is om een baby te hebben die te laat geboren is!
Hm, weet ik eigenlijk niet! Het is wel zo dat die van mij veel slaapt en dat hij eigenlijk al meteen 3 uur tussen de voedingen in liet. Hij heeft nooit meer dan 7 keer per dag gedronken. Er zijn vast allerlei uitzonderingen op, maar hey, jij krijgt vast een heel makkelijk kind.quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:40 schreef leonieke het volgende:
[..]
Mij hebben ze vandaag wijsgemaakt dat ze meer slapen en minder eten.
Klopt dat ook of was dat om me moed in te praten?
quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:36 schreef Orea het volgende:
Ik vrees dat ik mijn bankpas ga afgeven![]()
Wat heeft Hans Textiel ook een leuke kledingHeb een rompertje, knaloranje met de tekst: Prinses van Oranje
te fout, maar te leuk!! En een rompertje met de tekst: I tried to be good but I got bored
![]()
komt niet meer goed dit![]()
2 baby's gemist is nog niets...quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:14 schreef Grunsfan het volgende:
Jemig, wat gaat het toch weer hard hier!
Volgens mij heb ik al weer 2 baby's gemist! Robin en Daan, welkom!!![]()
![]()
En een meisje voor Orea, wat een mooie foto's![]()
Dat zal vanaf nu niemand meer geloven, vrees ikquote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:36 schreef Orea het volgende:
dat kan ik me voorstellen!! Ik ben normaal al helemaal niet huilerig, laat staan in het openbaar
Dat gebeurd thuis dus ook al.. om dat soort redenen.. Of als mijn man staat te oefenen op de tekst: 'wat doet je vader?' voor als ze over een jaar of 16 met een vriendje thuiskomtquote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:38 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dat zal vanaf nu niemand meer geloven, vrees ik![]()
Maar ah, jij weent tenminste als er een aanleiding is, ik zat hier onlangs te wenen toen ik gewoon zat te denken hoe het zou voelen als ze de baby op mijn buik leggen na de bevalling
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:52 schreef leonieke het volgende:
Hey ymmeNog geen duidelijke veranderingen te merken?
En Orea, ik geloof je helemaal dat je al gewend bent![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |