abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78474759
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 11:45 schreef ymme het volgende:
Meld. Met baby in de buik
Schiet nog eens op!
♥ K, N, R en F ♥
pi_78474804
Cantare, daar willen we natuurlijk bewijs van zien in het buikentopic
pi_78475245
Ik heb m'n man al gemeld dat 'ie vandaag een foto moet maken, dus komt goed.
  vrijdag 26 februari 2010 @ 12:24:44 #104
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_78475669
och ymme, lekkerlangbinnenblijvers zijn vaak hele leuke kinderen hoor!
in de haak.
pi_78475907
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 11:57 schreef Cantare het volgende:

Baldria, long time no see. Hoe gaat 'ie?

Hier begint m'n buikje nu zichtbaar te worden, ik heb al een paar opmerkingen gekregen wel heel leuk, zo wordt het steeds echter.
Ja gaat wel lekker. Heb nu een weekje vakantie (achter de rug) en ik baal er stiekem wel van dat ik nog 6 weken aan de bak moet voordat ik verlof heb. Er komen 6 heftige weken op 't werk, met als klap op de vuurpijl in m'n laatste week het voetbaltoernooi op woensdagmiddag.

En leuk is dat hè? Als mensen het beginnen te zien. Een aantal weken terug vroeg de man van de dierenwinkel zich af waarom ik toch iedere keer dikker werd (zo van: hé, wanneer komt jullie baby).
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 11:58 schreef ymme het volgende:

[..]

Bij jouw ook niet las ik net.
Naja, wie weet bevallen we misschien beide dit weekend nog wel joh.
Of vanavond.
Want ze lacht alleen nog naar mij!
  vrijdag 26 februari 2010 @ 13:25:11 #106
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_78478235
Ymme en Leonieke
pi_78478350
Ymme, als je mij nadoet beval je morgen (11 dagen was ik overtijd) edit: oh nee dat ben je nu al.
ik kan me dus zo levendig voorstellen hoe irritant dat wachten is, maarrr denk maar zo: binnen een paar dagen heb jij hoe dan ook je baby!!

Leonieke ik volg je op de voet hier hoor
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_78478399
Jemig Leonieke, wat een bedragen zeg! Dat vind ik ook nogal overdreven. Ik wil best wat geld uitgeven voor kwaliteit, maar niet in die kleine maatjes. Verder heb ik (gelukkig ) niets met merkkleding, Burberry vind ik echt spuuglelijk en Tommy niets aan, zeker niet als zijn naam er zo groot op staat. Sorry Tico

Ik ben ook fan van Hema en H&M voor mijn zoontje. Enige nadeel is dat heel veel moeders dat zijn en zo iedereen op het kdv dus in hetzelfde loopt. Verder vind ik Name It echt superleuk voor jochies. Wibra enzo kom ik eigenlijk nooit, ik vind dat altijd een beetje 'enge' winkels....

Het is maar goed dat ik het geslacht nog niet weet want anders was ik ook helemaal los gegaan ben ik bang, nu kan ik me inhouden want in unisex is er niet veel keus zelfbescherming dus.

Ymme, ik hoop echt dat je kindje dit weekend nog uit zichzelf besluit te komen zodat je lekker thuis mag bevallen!
En Leonieke, wat fijn dat het ziekenhuis zo met je meedenkt met bevallen voor het weekend volgende week!
pi_78479095
Ymme, wat moet je lang wachten Hopelijk komt-ie dit weekend!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_78479205
Gruns, mocht het een jongen zijn Ik ben ook Name It fan
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
  vrijdag 26 februari 2010 @ 14:03:22 #111
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_78479656
Goedemiddag! Ik zie dat er tot nu toe vandaag nog geen kindjes zijn geboren, maar wat niet is kan nog komen. Nog even moed houden.
Gisteren de stad in geweest, bij de noppies winkel hing een t-shirt: "do not touch" ik had em bijna meegenomen! Maar vond een ander shirt wat beter bij mij past! Het was erg grappig, er was een vrouw die 14 weken zwanger was en waarbij je nog niet zo goed kon zien dat ze zwanger was. Ik heb haar dat shirt aangeraden, zo van, als mensen het straks zien ben je niet meer veilig!
  vrijdag 26 februari 2010 @ 14:47:25 #112
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_78481241
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 14:03 schreef pessie het volgende:
Goedemiddag! Ik zie dat er tot nu toe vandaag nog geen kindjes zijn geboren, maar wat niet is kan nog komen. Nog even moed houden.
Gisteren de stad in geweest, bij de noppies winkel hing een t-shirt: "do not touch" ik had em bijna meegenomen! Maar vond een ander shirt wat beter bij mij past! Het was erg grappig, er was een vrouw die 14 weken zwanger was en waarbij je nog niet zo goed kon zien dat ze zwanger was. Ik heb haar dat shirt aangeraden, zo van, als mensen het straks zien ben je niet meer veilig!
Als je het leuk vindt, dan hebik nog wel een zwarte buikband met die tekst. don't touch
Ik heb er ook een met een vraagteken

[ Bericht 4% gewijzigd door amaranta op 26-02-2010 14:52:43 ]
  vrijdag 26 februari 2010 @ 15:39:46 #113
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_78483171
poh, ik heb geen tijd meer over om Fok nog bij te houden!

Leonie en ymme, kom op! Nog heel eventjes en dan hebben jullie ook je kleine spruitjes in je armen
  vrijdag 26 februari 2010 @ 17:41:20 #114
259886 pessie
pi_78487837
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 14:47 schreef amaranta het volgende:

[..]

Als je het leuk vindt, dan hebik nog wel een zwarte buikband met die tekst. don't touch
Ik heb er ook een met een vraagteken

Wat wil je ervoor hebben? (die met don't touch).
  vrijdag 26 februari 2010 @ 18:37:13 #115
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_78489404
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 17:41 schreef pessie het volgende:

[..]

Wat wil je ervoor hebben? (die met don't touch).
Heb je een pm gestuurd.
pi_78490443
Ymme en Leonieke, hopelijk dit weekend mooi bericht!

Even een joepie-momentje voor mezelf: Ik ben vandaag 150 dagen heerlijk zwanger
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_78493031
Zojuist naar de veroskamers van het ziekenhuis geweest.
Heel weinig tot geen leven gehad vandaag, totdat.. ja hoor de ctg aan werd gezet.
Naja alles dus in orde.

Maar... ik heb lekker al wel één van de kamers gezien waar ik dan eventueel as maandag kom te liggen.
  vrijdag 26 februari 2010 @ 20:17:18 #118
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_78493146
Gelukkig maar ymme. Maar anderzijds, een rustige baby is een teken van een naderende bevalling.
pi_78493482
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 20:14 schreef ymme het volgende:
Zojuist naar de veroskamers van het ziekenhuis geweest.
Heel weinig tot geen leven gehad vandaag, totdat.. ja hoor de ctg aan werd gezet.
Naja alles dus in orde.

Maar... ik heb lekker al wel één van de kamers gezien waar ik dan eventueel as maandag kom te liggen.
De voorbereiding is in ieder geval goed dan
pi_78493964
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 19:09 schreef djenneke het volgende:
Ymme en Leonieke, hopelijk dit weekend mooi bericht!

Even een joepie-momentje voor mezelf: Ik ben vandaag 150 dagen heerlijk zwanger
Jeej, 150 dagen al
Ik ging t gelijk even controleren en tis gewoon echt zo haha.
En nog 130 dagen te gaan
(ook gelijk voor mezelf haha)
pi_78494102
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 20:38 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

Jeej, 150 dagen al
Ik ging t gelijk even controleren en tis gewoon echt zo haha.
En nog 130 dagen te gaan
(ook gelijk voor mezelf haha)
Ook gelijk voor jou
pi_78494192
haha
Ik was helemaal verbaasd, zat gister toevallig nog te kijken dat ik over 31 dagen nog maar 100 dagen moet, maar hoeveel dagen in zwanger was had ik niet gezien haha.
Is ook een leuke mijlpaal
pi_78496182
Ik heb leuke dingen gezien van noppies..... Oh wist ik maar of ik een meiske of een jochie krijg.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  zaterdag 27 februari 2010 @ 08:49:30 #124
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_78512533
Ik mag Happy en onze Daan zo uit het ziekenhuis ophalen
pi_78512565
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 08:49 schreef marky het volgende:
Ik mag Happy en onze Daan zo uit het ziekenhuis ophalen
super!! Lekker thuis gaan genieten met zn 3tjes!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zaterdag 27 februari 2010 @ 09:10:31 #126
229476 Libell
Mama v Aiken,Iben,Junah,Marten
pi_78512651
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 21:58 schreef leonieke het volgende:

En wat de hema betreft, ik denk dat die collectie bij jullie veel uitgebreider is want hier in de Hema zijn er echt niet zoveel kleren te vinden
Euhm, dat ben ik toch helemaal niet met je eens hoor
Mijn kinderen hebben niets anders aan dan 'hema'...
Geweldig leuke dingen hebben ze daar!
pi_78512727
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 09:10 schreef Libell het volgende:

[..]

Euhm, dat ben ik toch helemaal niet met je eens hoor
Mijn kinderen hebben niets anders aan dan 'hema'...
Geweldig leuke dingen hebben ze daar!
Mja, ik snap ook niet hoe mijn zus aan al die Hema-kleertjes komt. Misschien heeft niet elke winkel dezelfde collectie. De Hema hier in de stad is wel veel kleiner dan die waar mijn zus gaat. Het enige wat ik in onze Hema heb gevonden zijn héél veel body'tjes en een paar stukken kleren.
Maar dat is hier niet hetzelfde met de h&m. Zwangerschapskledij zit in deze winkel niet in de collectie, 15km verder wel.
  zaterdag 27 februari 2010 @ 09:50:44 #128
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_78512989
Leo en ymme, hopelijk dit weekend echte actie voor jullie zodat jullie allebei eindelijk je kindje in armen kunnen sluiten....

mijlpaal voor djenneke, 150 dagen en Sonnetje al 130... Fijn he die ronde getallen in je zwangerschap?

Jaaa, Happy en Daan komen naar huis... Marky en Happy, geniet van jullie gezinnetje

Leonieke, de collectie kan per Hema verschillen, is bij H&M ook zo. Bij sommige winkels is de collectie wat uitgebreider, andere winkels hebben alleen de basiscollectie.

Mijn mijlpaal is a.s. woensdag, dan zit ik precies op de helft. Blijf er overigens van balen dat ik Willem maar niet goed voel. Dacht ik vorige week nog dat hij het begrepen had omdat ik een paar dagen wat duidelijker gevoel had, inmiddels is dat wel helemaal weg. Voelde het ook steeds heel erg onderin m'n buik, nét onder het bovenste randje van m'n schaambot. Inmiddels hoef ik ook al een paar nachten pas rond 6 uur voor de eerste keer te plassen dus vermoedelijk is m'n baarmoeder nu echt boven het schaambot uit... Pffft, hoop toch wel dat het binnenkort allemaal duidelijk gaat worden, de placenta ligt achter dus het zou toch echt wel moeten komen nu. Misschien ligt het wel aan m'n vet, dat lijkt me een stuk minder gevoelig....

Enfin, verder alles wel okay. Het is dat ik een buik heb anders zou ik niet in de gaten hebben dat ik zwanger ben.
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_78513079
Ik ben voor het ogenblik eigenlijk nog niet zo superongeduldig hoor De enige reden waarom ik nu zou willen bevallen, is omdat onze zoon dan niet groter wordt in mijn buik Maar voor de rest: zolang hij zich daar goed voelt, mag hij blijven zitten wat mij betreft Hij zal er gewoon nog niet klaar voor zijn. En echt, sinds ik thuis ben van mijn werk geniet ik ook veel meer van mijn zwangerschap, dus ik vind het echt eigenlijk nog allemaal fijn
En zijn kleerkast staat er sinds gisteren Alleen krijgen we de deuren niet perfect waterpas dus daar gaat mijn man vandaag nog eens verder voor zien aan wat het zou kunnen liggen. En dan moet er nog een bed en commode in elkaar geknutseld worden.

En wat die collecties betreft: het zijn alletwee vrij kleine winkels (Hema en H&M) hier in het shopping center (toch tov andere winkels die ik ken), dus waarschijnlijk zal het daaraan liggen. Scheelt natuurlijk ook wel in mijn portefeuille

Wat jammer dat je hem nog niet zo duidelijk voelt, maar misschien ga je hem dan, net zoals ik, langer mogen voelen Ik voelde onze zoon pas met 22 weken en zie... nu mag ik overtijd gaan van hem
  zaterdag 27 februari 2010 @ 10:10:27 #130
259886 pessie
pi_78513244
Ik vond het bij de hema hier in het plaatselijke wijkwinkelcentrum ook vrij moeilijk met babykleertjes. Afgelopen donderdag was ik bij de hema in het centrum, en daar hing veel, heel veel! En daar hebben ze ook zwangerschapskleding, maar eigenlijk alleen basiskleding.. Het hangt dus inderdaad heel erg af hoe groot het filiaal is.

Verder vannacht voor de verandering aan een keer doorgeslapen tot 8 uur! Ik vermoed dat het komt omdat ik gisteravond eerst de Rennies heb gehad en daarna pas mn bakje vla. Nou ja, kijken hoe het vannacht gaat!

En Happy en Daan mogen naar huis!
  zaterdag 27 februari 2010 @ 11:27:51 #131
259886 pessie
pi_78514514
Ha! Ik zit op 130 dagen en heb nog 150 dagen te gaan zie ik net! Dus over 10 dagen zitten we precies op de helft! Wat gaat het snel!
pi_78514578
Moguh!!
Sinds een aantal dagen kan ik er weer om de haverklap uit 's nachts... maar ik kijk tegenwoordig niet meer op de klok, dus ik heb geen idee hoe vaak ik er vannacht uit ben geweest. Het zal op den duur wel een keer beter moeten gaan. Wel was ik vanmorgen ingebouwd door mijn katten! Die lagen half op me, nog net niet op hun rug diep in coma... Lief wel...

En door jullie verhalen wéér over de Hema en de H&M ben ik in staat om de meneer straks mee te slepen naar de stad onder het mom van 'even kijken' (right!) Moet echt aan de kinderkamer gaan beginnen, anders kan ik al het spul straks nergens kwijt
pi_78514656
Ik ben er weer. En weer, nog steeds, met baby in de buik.
Zojuist verschikkelijk pijn gehad, omdat mijn buik knapte, leek wel. Mijn huid kan geen kant meer op joh.
Pijnlijk. Naja, nog heel eventjes volhouden.

Maar de zenuwen en tranen lopen nu wel behoorlijk op. Pff
pi_78514747
Ymme, je bent er bijna nu hoor! laat je maar lekker verwennen thuis!
pi_78514905
Dat is effectief wel een heel vervelend gevoel. Alsof je echt gewoon huid te kort komt nu en de buik dan heel gespannen staat. Hopelijk duurt dat gevoel niet te lang (het helpt soms bij mij als ik dan ga douchen ).

Ik hoop zo erg dat je vandaag nog aan de beurt bent, ymme
pi_78514917
Sterkte ymme!
Ik wist niet dat ze tegenwoordig vrouwen ook nog zo lang 'overtijd' laten lopen??
pi_78515313
2 weken is toch nog vrij normaal? zolang het kindje niet te groot wordt?
pi_78515423
Ymme en Leonieke, jullie laatste weekend als mama met baby nog in de buik!
Dames zet em op.
onder de riem voor Ymme.
pi_78518835
ymme nog heel even volhouden

en leonieke ook natuurlijk!

Happy en Daan naar huis da;s echt wel fijn!

ik heb geloof ik juist erg weinig gekocht als ik jullie zo lees, het weekend zijn we van plan eens te kijken wat we nou hebben en wat er echt nog bij moet!

ow en had ik al verteld dat ik het recept voor de b12 binnen heb? dat mijn ijdele hoop van 1x in de maand een injectie aardig vervlogen is, dat ik blij ben dat ik ervoor gekozen heb het bij de huisarts te laten zetten, ik anders om de 2 a 3 dagen naar het ziekenhuis had kunnen gaan,
pi_78518942
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 12:03 schreef mijsje het volgende:
2 weken is toch nog vrij normaal? zolang het kindje niet te groot wordt?
En wat is niet te groot De gyn schat hem op 9 pond.
Ooooh en de luiers die we vollop in voorraad hebben gaan maar tot 5 kilo
  zaterdag 27 februari 2010 @ 14:13:07 #141
259886 pessie
pi_78519158
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 14:06 schreef ymme het volgende:

[..]

En wat is niet te groot De gyn schat hem op 9 pond.
Ooooh en de luiers die we vollop in voorraad hebben gaan maar tot 5 kilo
In het begin gebruiken ze al gauw 10 luiers op een dag Dan ben je er vrij vlug doorheen! En anders gewoon marktplaatsen, of hier op fok! zetten...

En Orea, balen dat je er weer zoveel uit moest! Dat maakt et er niet makkelijker op!
pi_78519208
ik weet niet precies wat niet te groot is, maar ik dacht dat de grens rond de 10 pond lag... maar het verschilt ook wel eens toch? ook wel eens kindjes die 2 weken overtijd komen, en dan netjes rond de 8 pond zijn, en kindjes die met week 39 komen en tegen de 9 a 10 pond zijn... het zal per geval wel bekeken worden neem ik aan...
pi_78519591
Gheghe, een vriend van ons grapte laatst, toen wij de luier van Fabian aan het verschonen waren.
Nu al? Er gaat 5 kg plas in hoor! Dat staat toch op de verpakking! Tot 5 kg
pi_78519602
Overigens is Fabian 10 weken oud en weegt nog geen 5kg
pi_78519616
Ymme & Leonie volhouden, tis bijna zover

Flugel het is gewoon zo tof dat jij zwanger bent en dat ik je hier zie posten! Ben nog steeds erg blij voor jullie, een wonderkindje in jouw buik
#geen
pi_78519665
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 14:28 schreef amaranta het volgende:
Gheghe, een vriend van ons grapte laatst, toen wij de luier van Fabian aan het verschonen waren.
Nu al? Er gaat 5 kg plas in hoor! Dat staat toch op de verpakking! Tot 5 kg
Was toch niet mijn man die dat zei hé?
#geen
pi_78519806
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 14:31 schreef DuchessX het volgende:

[..]

Nee, maar ik zie het jouw man ook wel zeggen ja.
pi_78521475
Haha 5 kg aan plasjes..
pi_78525554
Even tussendoor: ik weet niet of het wat is, maar vanavond op RTL 8 een documentaire: "Het wonder van de geboorte"...
pi_78526412
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 14:13 schreef pessie het volgende:

[..]

In het begin gebruiken ze al gauw 10 luiers op een dag Dan ben je er vrij vlug doorheen! En anders gewoon marktplaatsen, of hier op fok! zetten...

Of gebruiken bij de 2de
  zaterdag 27 februari 2010 @ 18:46:08 #151
259886 pessie
pi_78526576
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 18:40 schreef Co_OL het volgende:

[..]

Of gebruiken bij de 2de
Ha! Je bent nu al toe aan nummer 2! Dat gaat vlug!
pi_78528488
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 14:02 schreef draculettetje het volgende:
ik heb geloof ik juist erg weinig gekocht als ik jullie zo lees, het weekend zijn we van plan eens te kijken wat we nou hebben en wat er echt nog bij moet!
Ik denk dat we dan waarschijnlijk aan elkaar gewaagd zijn
Maar ik heb wel het geluk dat mijn zus 2 zoontjes heeft, dus de kleertjes worden eigenlijk allemaal doorgegeven. Ik heb zelf al 3 stuks gekocht ofzo Maar er staan er nog een aantal op de lijst.

Reactie van mijn man toen ik de lijst overliep: ik dacht dat je niet veel kleren ging kiezen?

Ik heb maar niet gezegd dat ik heb staan schiften in de winkel
pi_78529031
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 14:31 schreef DuchessX het volgende:

[..]

quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 14:36 schreef amaranta het volgende:

[..]

Nee, maar ik zie het jouw man ook wel zeggen ja.

zaterdag 27 februari 2010 @ 19:56:30 #154
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_78529169
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 14:29 schreef DuchessX het volgende:

Flugel het is gewoon zo tof dat jij zwanger bent en dat ik je hier zie posten! Ben nog steeds erg blij voor jullie, een wonderkindje in jouw buik

Het is maar rustig hier in het topic de laatste tijd, je kunt merken dat er wat dames bevallen zijn...
pi_78529258
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 19:56 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Het is maar rustig hier in het topic de laatste tijd, je kunt merken dat er wat dames bevallen zijn...

En dan heb je echt weinig tijd over.......

Maar het is zooooooo leuk!!

voor jullie allemaal. Leo en Ymme.....Morgen is een mooie dag!
pi_78532396
Hoi Aanstaande mama's en papa's,

Nu ik al enkele maanden mee lurk, mag ik mezelf hier ook komen melden! Gisteren en vandaag positief getest! Op de clearblue test staat +3 weken! Mede door mee te lezen met jullie kon ik de kwaaltjes plaatsen. We zijn even flink geschrokken omdat we niet bewust bezig zijn met zwanger worden. Ik heb nu ook nog een spiraaltje dus even afwachten tot maandag zodat ik naar de verloskundige kan bellen! En we snel een echo krijgen om te kijken of alles goed is! Vandaag al tegen een collega moeten vertellen, omdat we een patiënt hebben met een infectie waar zwangeren vrouwen niet bij mogen.. Nu al wat meer bekomen van de schrik en zijn we eigenlijk wel heel erg blij!

Ik hoop dat ik hier de komende maanden gezellig mee kan kletsen!

Grtz Elke

Ps. Leonieke en Ymme heel veel succes met de laatste loodjes!
29/10/'10 - 25/03/'13
  zaterdag 27 februari 2010 @ 21:26:53 #157
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_78532719
Hi Barbabientje, welkom hier.... Van harte met je zwangerschap... Kan dat spiraaltje geen kwaad?

Omdat het zo rustig is een suikerzoete foto die Martijn net gemaakt heeft. Met GSM dus brakke kwaliteit

Onze Mollie wilde ook even 'hoi' zeggen tegen Willem
  † In Memoriam † zaterdag 27 februari 2010 @ 21:30:29 #158
43556 miss_dynastie
pi_78532876
Ah , dat pootje ook he
pi_78532882
Flugelbuikkie met kat
#geen
pi_78532945
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 19:56 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Ik kom hier ook veeeel te weinig Heb meestal alleen tijd voor het kinderfototopic en het update-topic..
#geen
  zaterdag 27 februari 2010 @ 21:42:05 #161
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_78533333
Ja lief he? Had ook al een paar dagen niet echt meer iets gevoeld, maar toen Mollie op m'n schoot lag te purren kwamen er wel wat plopjes voorbij... En toen ineens dat pootje

@duchessX Het is ook heel logisch dat je geen tijd meer hebt voor dit topic, daar is het dan ook een doorstroomtopic voor. Merk dat het bij mij ook in vlagen gaat momenteel. In het begin had ik heel veel zin om te posten, nu is het meer 'op de hoogte houden'... Merk dat het bij meer dames zo gaat... Geeft ook niets, valt alleen op dat het wat rustiger is weer
pi_78534486
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 21:26 schreef flugeltje het volgende:
Hi Barbabientje, welkom hier.... Van harte met je zwangerschap... Kan dat spiraaltje geen kwaad?

Omdat het zo rustig is een suikerzoete foto die Martijn net gemaakt heeft. Met GSM dus brakke kwaliteit

[ afbeelding ]

Onze Mollie wilde ook even 'hoi' zeggen tegen Willem
Flugeltje, mooi buikje! en schattig met de poes
tja, wat betreft het spiraaltje, deze moet zo snel mogelijk verwijderd worden, wat de kans op een miskraam vergroot.. dus even duimen tot maandag!
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_78535771
Flugeltje, wat tof zo met Mollie! Die is gewoon nu al dikke vriendjes met Willem!

barbabientje, gefeliciteerd en welkom hier!

Het is idd best rustig hier, Ga Es bevallen!!!
pi_78544894
Moguh dames

Barbabientje, gefeliciteerd! Spannend bezoekje heb je nog voor de boeg. Hopelijk gaat alles goed met het verwijderen en kun je heerljk van je zwangerschap genieten!!

Flugel hoe cute! Hier liggen ze graag zo dicht mogelijk tegen me aan, maar echt op mijn buik doen ze (nog) niet

Wat een nacht eerst niet in slaap kunnen komen, toen naar de wc.. toen een meneer die zo hard snurkte dat ie boven mijn oordoppen uitkwam toen een half uur slaap en weer naar de wc toen de meneer weer, die uiteindelijk maar op de bank is gaan liggen... en toen het buurmeisje, wat alleen thuis is en de jongens uitliet om half 5 (blablablaaaaa ging het een kwartier lang...) waarna de jongen keihard op een scooter wegreed.

Effectieve slaap, 2 uur (en straks de 5e verjaardag van mijn nichtje, met veeeeeeel drukke kids ik geloof dat het 'lot' mij gewoon vast laat wennen )

(en ja ik begin het komisch te vinden, ondanks dat dat het allemaal natuurlijk niet is )

Koffie
  zondag 28 februari 2010 @ 09:52:43 #165
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_78545236
mornings *zwaait ff rond*; nog geen verse beebs hier??
succes alvast LLM's

en succes alle andere dames met de zwangerschapsperikelen...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_78545264
flugel wat lig je daar lekker te walvissen!!

Ik voel schopjes... denk ik.
pi_78545292
Oh, die poes.
Wat schattig.
pi_78545306
Oh en ik ga weer sausicenbroodjes proberen... Gister had ik de laatste hap nog niet doorgeslikt en toen kwamen ze door mn neus weer naar buiten
  zondag 28 februari 2010 @ 10:05:15 #169
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_78545336
Goedemorgen allemaal

Sorry Orea, maar ik slaap dus echt geweldig de laatste tijd. Wordt nog wel zo af en toe wakker om te plassen, maar dat gaat niet in klaarwakkere toestand, eerder een combi tussen slapen en waken... Alleen uitslapen lukt hier nog niet heel goed, rond een uurtje of half negen/ negen uur ben ik uiterlijk wel wakker. Gelukkig lukt het dan nog wel om een beetje te snoezelen, nu het nog kan zo met z'n tweetjes moeten we daar dan ook nog maar veel van genieten

Hoop dat het bij jou ook nog gaat lukken met dat slapen...

Ymme en Leonieke nog rustig in de buik? Ymme is gewoon overmorgen al zeker mama

Barbabientje, veel succes dan! Is het een groot risico of verwaarloosbaar? Spannend allemaal zo zeg, ik zal voor je duimen!

Ik ga vandaag beginnen met het leegruimen van de logeerkamer, alles in dozen stoppen en kijken wat er weg kan. Dan samen met Martijn het bed uit elkaar draaien zodat het helemaal leeg is voor als Willem arriveert We halen ook het ledikantje alvast naar beneden, het dressoir wat ik om ga bouwen staat er al. Dan kan ik op m'n gemakje in verloren uurtjes alvast beginnen met schuren en schilderen... Willem krijgt trouwens een heuse inloopkast (zit een hele diepe inbouwkast op z'n kamer) Enfin, vanaf binnenkort regelmatig updates in het kinderkamertopic
  zondag 28 februari 2010 @ 10:08:05 #170
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_78545360
quote:
Op zondag 28 februari 2010 09:56 schreef Ticootje het volgende:
flugel wat lig je daar lekker te walvissen!!

Ik voel schopjes... denk ik.
Bijna letterlijk te walvissen, ik lag de tsunami-reports op CNN te kijken

Wat heerlijk dat je het al begint te voelen. Hier is het zo af en aan dat ik het nog steeds niet met zekerheid durf te zeggen. Ene moment ben ik er zeker van en tien minuten later twijfel ik weer...

@Kolonia, idd erg schattig, vandaar ook dat ie meteen met z'n mobieltje klaarzat. Eigenwijze beesten veranderen meestal van houding als je met een echt fototoestel aan komt zetten Leukste vond ik overigens wel dat Willem op het gepur leek te reageren... (het is óf dat óf ik had te zwaar gegeten)
pi_78545954
ow flugel wat lief zo

en tico begint het te voelen

orea wat een belabberde nacht

Barbientje spannend! Maar wel heel erg gefeliciteerd

door de foto van flugel moest ik aan van de week denken, toen ik even op de bank lag en Ronja (labrador van 2) bij me op de bank lag, ik legde haar poot op mn buik, toen schopte de baby natuurlijk, Ronja liet d'r poot wel liggen maar ging echt met zo'n schuin koppie kijken, nog een keer plok
toen werd mn buik even helemaal afgesnuffeld, ik heb d'r echt lol van gehad
ze is ook zo aanhankelijk als de pest op het moment!
pi_78546150
Het is hier nog vrij rustig in de buik
Toen het bedje gisterenavond bijna in elkaar stond, begon ik opeens wel wat krampen te krijgen (alsof meneer het wist ofzo ) en ik begon direct wel een beetje te stressen omdat ik volgens de gyn al heel wat weeën heb gehad die ik gewoon niet zo geïnterpreteerd (gevoeld?) heb. En opeens voelde ik iets
Maar dat is helemaal afgezwakt, dus nu is er echt niets meer aan de hand

Na de krampen gisteren had ik wel de indruk dat er iets veranderd was qua ligging want ik moest plots om de 3 minuten naar het toilet door een drukkend gevoel (uiteraard maar voor 2 druppels hé )

Nog 48u wachten zou fijn zijn aangezien echt alles dan geregeld is in huis (morgennamiddag komen ze met de eetplaats en voor het ogenblik ben ik alleen thuis ). Maar als het anders verloopt, vinden we wel een andere oplossen
pi_78546223
Leonieke, was het toch bijna aan de gang!!!
is je zoon wat verder ingedaald misschien? dat ie dan helemaal tegen je blaas aanligt?
wat spannend! ik hoop voor je dat je die twee dagen wachten nog even volhoudt en dat je dan toch echt jullie zoon mag begroeten in deze wereld!
  zondag 28 februari 2010 @ 11:11:33 #174
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_78546238
Leo, ik ben ervan overtuigd dat die kleine van jou net zo praktisch ingesteld is als jijzelf. Als alles klaar is beginnen de weeën gewoon, alsof het de normaalste zaak van de wereld is...
pi_78546284
Ik vermoed dat het indalen was mijsje, maar ik ben afgelopen donderdag in het ziekenhuis gekomen met de mededeling dat er volgens mij nog niets veranderd was terwijl dat duidelijk niet het geval was. Ik durf er niets meer over te zeggen alleszins

En flugeltje, wat zou dat fijn zijn dat hij dat meekrijgt via de genen Hoeven we hem dat al niet meer te leren
pi_78546287
toch wel goede indalingsweeen dan leonieke?
je bent gewoon bijna heel erg bijna mama!
pi_78546290
Goedemorgen!

Orea, de laatste keer dat ik een kinderverjaardag had van een meisje dat 4 werd toen zijn we niet gegaan haha. Nja kwam ook omdat de oma van lief even langskwam, maar dat kwam op zich wel goed uit Ik probeer t te ontwijken zolang het nog kan (mja nichtje is dan wel weer wat anders haha)

En wat betreft de hema, wat ze hebben ligt idd heel erg aan het formaat van de winkel. Ik zal de precieze details voor me laten en jullie er niet mee vervelen

En Happy lekker thuis met Daan Lekker hoor! Schoonzusje was vrijdag naar een rondleiding in het ziekenhuis geweest en zei dat er maar 1 persoon met baby lag, toen moest ik nog aan Happy denken en die was t dan waarschijnlijk ook haha.

Leuk die foto met die kat Flugel Mijn katten liggen meestal bij mijn vriend (nja ze hebben voorkeur voor een bepaalde bank en daar zit/ligt mijn vriend dus bijna altijd op haha).

zo en de rest weet ik niet meer
Hier gaat het z'n gangetje, gisteravond verjaardag van mijn zus gehad. Was gezellig, en we hebben met z'n 2en aan de alcoholvrije wijn gezeten Die was wel erg lekker trouwens
Babykamer schiet hier ook al op, al t gips zit erop, dus moet alleen nog afgewerkt (gestuct) gaan worden. Maar eerst de rest van de zolder een beetje op orde maken. Dus al mijn babyspullen liggen door het hele huis verstopt
Ik heb trouwens mijn eerste echt hormonale bui gehad, jaja. Ik zat me vrijdagavond opeens te bedenken dat ik mijn kind niet gevoeld had die dag en de dag ervooor niet. Nja goed ging me dus helemaal zorgen maken enzo Vriendlief even op internet gezocht dat het normaal was met dit termijn haha. Ach ja, valt me nog mee dat ik pas met ruim 21 weken me ergens echt zorgen over maak haha.
Heb nu de angelsounds van mijn zus te leen en net even geluisterd en hij doet t nog

En tis hier idd rustig trouwens. Mja bij is t zo dat ik niet zoveel te melden heb. Alles gaat zo z'n gangetje. En omdat nou iedere dag te komen melden
pi_78546310
quote:
Op zondag 28 februari 2010 11:11 schreef flugeltje het volgende:
Leo, ik ben ervan overtuigd dat die kleine van jou net zo praktisch ingesteld is als jijzelf. Als alles klaar is beginnen de weeën gewoon, alsof het de normaalste zaak van de wereld is...
of dat hij denkt: het duurde even voor ik hierin zat, nu wil ik ook alles eruit halen wat er in een zwangerschap kan zitten, dus de volle 40 weken zwanger (=42 weken volgens de telling)
  zondag 28 februari 2010 @ 11:16:39 #179
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_78546333
quote:
Op zondag 28 februari 2010 09:56 schreef Ticootje het volgende:

Ik voel schopjes...
Sinds vorige week vrijdag al
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_78546468
quote:
Op zondag 28 februari 2010 11:15 schreef mijsje het volgende:

[..]

of dat hij denkt: het duurde even voor ik hierin zat, nu wil ik ook alles eruit halen wat er in een zwangerschap kan zitten, dus de volle 40 weken zwanger (=42 weken volgens de telling)
Geen probleem voor mij eigenlijk Wat mij betreft, mag het nog wat duren Ik vind het echt wel fijn nu Retenieuwsgierig, dat wel Maar we hebben achteraf zoveel tijd om van hem te genieten dat ik het nu niet erg vind om nog wat te genieten van de zwangerschap

En Sonnetje? Ik heb zo'n hormonale bui nog iets meer dan een week geleden gehad en toen ben ik in de zetel gaan liggen en heb opzettelijk zitten duwen op mijn buik tot ik hem voelde schoppen (en toen wou hij niet meer stoppen met schoppen )
pi_78546548
nja dat hielp bij mij dus niet, is ie ook nog te klein voor natuurlijk Mja kon toen even niet helder/rationeel meer denken
Maar gisteravond voelde k m alweer schoppen enzo, dus dat was wel fijn (mja las op internet dus dat je met 28 weken een kind pas iedere dag moet voelen, dus wat dat betreft heb ik wel even haha)
pi_78546641
Mja, ik vond ook niet dat ik vrij helder aan het denken was op dat moment Ik had zelfs zitten overwegen om mijn man op te bellen op het werk, maar denk niet dat hij dat ging appreciëren We hebben de afspraak gemaakt dat ik enkel nog bel om één van volgende redenen:
- bevalling is begonnen, laat alles vallen en kom me ophalen!
- het huis staat in brand

Voor al de rest moet een simpele sms volstaan, maar dan kan het langer duren voor hij antwoordt en ik was eigenlijk echt niet kalm te krijgen op dat moment.
pi_78547140
Bedankt voor het warme welkom! Inderdaad maandag even afwachten maar het "gevoel" is goed! En dames die schopjes voelen

Orea en flugel even in het bijzonder, ik vindt het zo leuk voor jullie dat jullie een kindje verwachten! En uit jullie posts spreekt alleen maar heel veel liefde en blijdschap! (dit is bij de andere dames ook het geval, maar jullie wilde ik even specifiek benoemen )
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_78548013
Goede morgen allemaal.

Sorry dat ik niet meer de puf heb om bij te lezen. (schaam schaam).
Vandaag de laatste dag. Ben bezig met mijn mp4-speler om er lekker wat muziek op te zetten.
En dan nog de tas inpakken. Vanavond komen mijn ouders nog even (tranen trekken).

En ik trek het allemaal ff niet meer lijkt wel. Ben echt zoooo zenuwachtig. Zo ken ik mezelf helemaal niet.
Maar goed, rustig blijven. Morgen word ik mama.

Maar hoe kan ik jullie hier op fok! op de hoogte houden? Willen jullie dat? Dan zal ik iemand z'n 06 moeten hebben. Hebben geen Iphone ofzo hier. Dus pm me maar, als je je hiervoor in aanmerking wilt komen
pi_78548140
Ymme
pi_78548699
Leonieke en Ymme...zo spannend!

Ymme morgen ben je mama... Och meis wat spannend! Maar het komt allemaal goed, echt waar
#geen
pi_78549015
Ymme, tuurlijk ben je zenuwachtig. Je hele leven gaat morgen veranderen
Nog een klein tipje: neem niet je beste shirt mee om in te bevallen. De vlekken gaan er niet zo gemakkelijk uit namelijk
pi_78549337
quote:
Op zondag 28 februari 2010 13:00 schreef octopussy het volgende:
Ymme, tuurlijk ben je zenuwachtig. Je hele leven gaat morgen veranderen
Nog een klein tipje: neem niet je beste shirt mee om in te bevallen. De vlekken gaan er niet zo gemakkelijk uit namelijk
Verdorie, heb ik speciaal een nieuw t-shirt gekocht hiervoor (echt waar maar ik had geen echt zwangerschaps-t-shirt en ik heb ook geen zin om in een oud te klein t-shirt voor mijn buik daar te liggen. En ah, het is toch goedkoop ).

Ymme, ik begrijp je zenuwen. Die heb ik hier ook hoor Ons leven staat op het punt om te veranderen en het liefst stel ik het nog allemaal een beetje uit omdat ik gewoon niet weet of ik het wel KAN. Gaat het kindje zich goed voelen bij ons? Ga ik weten waarom het huilt? Ga ik hem eten kunnen geven?
Maar dan komt mijn ratio weer boven en dan denk ik: "verdorie, we zijn toch niet de eerste die dit meemaken? Zoveel mensen moeten nog zoveel dingen leren als ze voor de eerste keer ouder worden en bij hen lukt het blijkbaar ook allemaal "
En ik zal mijn nummer maar niet doorgeven, wie weet liggen we daar morgen namelijk samen
  zondag 28 februari 2010 @ 13:17:28 #189
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_78549530
Ik ben twee keer in een sexy blauw zuekenhuis shirt bevallen. Jeweetel, metzonder achterkant.
pi_78549561
quote:
Op zondag 28 februari 2010 13:17 schreef amaranta het volgende:
Ik ben twee keer in een sexy blauw zuekenhuis shirt bevallen. Jeweetel, metzonder achterkant.
Ieuw... daar had ik nog niet aan gedacht Zoiets kunnen ze me natuurlijk ook aantrekken
Lekker los is het natuurlijk wel
  zondag 28 februari 2010 @ 13:21:03 #191
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_78549647
quote:
Op zondag 28 februari 2010 13:18 schreef leonieke het volgende:

[..]

Ieuw... daar had ik nog niet aan gedacht Zoiets kunnen ze me natuurlijk ook aantrekken
Lekker los is het natuurlijk wel
Ach, voordeel is dat ze hem zo bij je uitdoen en dan heb je zo weer een schone. Kun je daarna je nieuwe shirt aan.
pi_78549746
Flugel, wat een een lieve foto met jullie kat!! Ik vind het zo grappig om steeds Willem te lezen, ik zie dan toch steeds mijn Willem voor me, maar die van jou is toch nog een stuk kleiner

Ymme, spannend hoor morgen! Je gevoelens zijn heel normaal. Als opkikker, ik ben ook ingeleid, binnen 2,5 uur volledige ontsluiting, binnen in totaal vier uur was mijn mannetje er. Ik teken er weer voor! Het was wel heel heftig, kort maar krachtig maar toch vond ik het prima zo! Succes, zet m op, morgen zie je jullie mannetje!

En Leonieke, bij jullie ook al zo spannend!

En welkom Barboe....shit, naam kwijt, maar evengoed: welkom!!

Hier alles ok met 21,5 week, gister alleen ontzettend last van bandenpijn. Nog nooit echt gehad, ik liep als een oude vrouw. Vandaag gelukkig al weer een stuk beter.
pi_78549775
Ik vraag me trouwens af wat ik me moet voorstellen bij een bedbad Zou dat gewoon met een washandje zijn dat ze me wassen of mag ik me daar iets spectaculairders van voorstellen?
pi_78549809
Mwah, veel meer zal het niet voorstellen Leo
pi_78549832
quote:
Op zondag 28 februari 2010 13:17 schreef amaranta het volgende:
Die had ik ook aan in het ziekenhuis, en bedacht me net te laat toen ik van de wc terug kwam dat de achterkant open was, compleet in omaonderbroek met giga verband

Ymmen en Leonieke, nog effies dames, succes met de allerlaatste loodjes, bijna mama's!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_78549866
Verdorie Een massage zal er ook niet bij zitten ofzo?

En idd, uit de brochure: "u krijgt van ons een bevallingshemdje. Na de bevalling kunt u op de kraamafdeling uw eigen kledij aantrekken."
  zondag 28 februari 2010 @ 13:28:25 #197
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_78549904
quote:
Op zondag 28 februari 2010 13:26 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Die had ik ook aan in het ziekenhuis, en bedacht me net te laat toen ik van de wc terug kwam dat de achterkant open was, compleet in omaonderbroek met giga verband

hahaaa charming Poppejans
en ach ik had ook allerlei ideeen over wat ik aan zou hebben ; maar ben uiteindelijk bevallen in mijn slaapshirt; zonder bh en met ongekamd haar en ongepoetste tanden
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_78549982
Inleiden, dat gaat toch meestal snel? Of begrijp ik dat nu verkeerd. Het is toch niet zo dat je dadelijk 24 uur met weeen ligt? Naja, ik weet het ook niet. Het maakt mij eigenlijk ook niet uit. Maar in totaal maar 4 uurtjes, nou daar zou ik ook voor tekenen (denk ik). Moeilijk hoor, elke bevalling is natuurlijk anders, maar ik heb het idee helemaal voor het blok te staan. Wat gaat er op me afkomen. Veel En ik moet het maar gewoon laten gebeuren.

Tas staat klaar, en de autostoel ook. Zelfs de babyfoon hebben we zojuist geinstaleerd. Alles is er nu echt klaar voor. Hoe zit/lig ik er morgen bij om dit tijdstip.
pi_78550092
Wat spannend, Ymme! We zullen hier hard voor je duimen en -en, het komt allemaal goed.
pi_78550212
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 21:42 schreef flugeltje het volgende:
Merk dat het bij mij ook in vlagen gaat momenteel. In het begin had ik heel veel zin om te posten, nu is het meer 'op de hoogte houden'... Merk dat het bij meer dames zo gaat... Geeft ook niets, valt alleen op dat het wat rustiger is weer
Hier precies hetzelfde, hoor! De afgelopen weken zijn er bij mij gewoon ook niet echt grote dingen gebeurd. Ik ben redelijke uitgehyperd, heb alles gelezen en gevraagd wat los en vast zit, voel me goed en hoef nog niet zo veel aan voorbereidingen te doen.

Ik voel de baby trouwens nog niet, maar het is ook nog wel erg vroeg. Hoewel ik om me heen regelmatig hoor dat vrouwen het al bij 14/15 weken voelen. Maar we wachten rustig af.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')