Ja gaat wel lekker. Heb nu een weekje vakantie (achter de rug) en ik baal er stiekem wel van dat ik nog 6 weken aan de bak moet voordat ik verlof heb. Er komen 6 heftige weken op 't werk, met als klap op de vuurpijl in m'n laatste week het voetbaltoernooi op woensdagmiddag.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:57 schreef Cantare het volgende:
Baldria, long time no see. Hoe gaat 'ie?
Hier begint m'n buikje nu zichtbaar te worden, ik heb al een paar opmerkingen gekregenwel heel leuk, zo wordt het steeds echter.
Of vanavond.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:58 schreef ymme het volgende:
[..]
![]()
Bij jouw ook niet las ik net.
Naja, wie weet bevallen we misschien beide dit weekend nog wel joh.
Als je het leuk vindt, dan hebik nog wel een zwarte buikband met die tekst. don't touchquote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:03 schreef pessie het volgende:
Goedemiddag! Ik zie dat er tot nu toe vandaag nog geen kindjes zijn geboren, maar wat niet is kan nog komen. Nog even moed houden.
Gisteren de stad in geweest, bij de noppies winkel hing een t-shirt: "do not touch" ik had em bijna meegenomen! Maar vond een ander shirt wat beter bij mij past! Het was erg grappig, er was een vrouw die 14 weken zwanger was en waarbij je nog niet zo goed kon zien dat ze zwanger was. Ik heb haar dat shirt aangeraden, zo van, als mensen het straks zien ben je niet meer veilig!
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:47 schreef amaranta het volgende:
[..]
Als je het leuk vindt, dan hebik nog wel een zwarte buikband met die tekst. don't touch
Ik heb er ook een met een vraagteken
Heb je een pm gestuurd.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:41 schreef pessie het volgende:
[..]
Wat wil je ervoor hebben? (die met don't touch).
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:14 schreef ymme het volgende:
Zojuist naar de veroskamers van het ziekenhuis geweest.
Heel weinig tot geen leven gehad vandaag, totdat.. ja hoor de ctg aan werd gezet.
Naja alles dus in orde.
Maar... ik heb lekker al wel één van de kamers gezien waar ik dan eventueel as maandag kom te liggen.
Jeej, 150 dagen alquote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:09 schreef djenneke het volgende:
Ymme en Leonieke, hopelijk dit weekend mooi bericht!![]()
Even een joepie-momentje voor mezelf: Ik ben vandaag 150 dagen heerlijk zwanger
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:38 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Jeej, 150 dagen al![]()
Ik ging t gelijk even controleren en tis gewoon echt zo haha.
En nog 130 dagen te gaan
(ook gelijk voor mezelf haha)
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 08:49 schreef marky het volgende:
Ik mag Happy en onze Daan zo uit het ziekenhuis ophalen
![]()
Euhm, dat ben ik toch helemaal niet met je eens hoorquote:Op donderdag 25 februari 2010 21:58 schreef leonieke het volgende:
En wat de hema betreft, ik denk dat die collectie bij jullie veel uitgebreider is want hier in de Hema zijn er echt niet zoveel kleren te vinden
Mja, ik snap ook niet hoe mijn zus aan al die Hema-kleertjes komt. Misschien heeft niet elke winkel dezelfde collectie. De Hema hier in de stad is wel veel kleiner dan die waar mijn zus gaat. Het enige wat ik in onze Hema heb gevonden zijn héél veel body'tjes en een paar stukken kleren.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 09:10 schreef Libell het volgende:
[..]
Euhm, dat ben ik toch helemaal niet met je eens hoor![]()
Mijn kinderen hebben niets anders aan dan 'hema'...
Geweldig leuke dingen hebben ze daar!
En wat is niet te grootquote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:03 schreef mijsje het volgende:
2 weken is toch nog vrij normaal? zolang het kindje niet te groot wordt?
In het begin gebruiken ze al gauw 10 luiers op een dagquote:Op zaterdag 27 februari 2010 14:06 schreef ymme het volgende:
[..]
En wat is niet te grootDe gyn schat hem op 9 pond.
Ooooh en de luiers die we vollop in voorraad hebben gaan maar tot 5 kilo
Was toch niet mijn man die dat zei hé?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 14:28 schreef amaranta het volgende:
Gheghe, een vriend van ons grapte laatst, toen wij de luier van Fabian aan het verschonen waren.
Nu al? Er gaat 5 kg plas in hoor! Dat staat toch op de verpakking! Tot 5 kg
Nee, maar ik zie het jouw man ook wel zeggen ja.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 14:31 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Was toch niet mijn man die dat zei hé?
Of gebruiken bij de 2dequote:Op zaterdag 27 februari 2010 14:13 schreef pessie het volgende:
[..]
In het begin gebruiken ze al gauw 10 luiers op een dagDan ben je er vrij vlug doorheen! En anders gewoon marktplaatsen, of hier op fok! zetten...
Ik denk dat we dan waarschijnlijk aan elkaar gewaagd zijnquote:Op zaterdag 27 februari 2010 14:02 schreef draculettetje het volgende:
ik heb geloof ik juist erg weinig gekocht als ik jullie zo lees, het weekend zijn we van plan eens te kijken wat we nou hebben en wat er echt nog bij moet!
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 14:31 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Was toch niet mijn man die dat zei hé?![]()
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 14:36 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nee, maar ik zie het jouw man ook wel zeggen ja.
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 14:29 schreef DuchessX het volgende:
Flugel het is gewoon zo tof dat jij zwanger bent en dat ik je hier zie posten!Ben nog steeds erg blij voor jullie, een wonderkindje in jouw buik
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:56 schreef flugeltje het volgende:
[..]![]()
Het is maar rustig hier in het topic de laatste tijd, je kunt merken dat er wat dames bevallen zijn...
Ik kom hier ook veeeel te weinigquote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:56 schreef flugeltje het volgende:
[..]![]()
Het is maar rustig hier in het topic de laatste tijd, je kunt merken dat er wat dames bevallen zijn...
Flugeltje, mooi buikje! en schattig met de poesquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:26 schreef flugeltje het volgende:
Hi Barbabientje, welkom hier.... Van harte met je zwangerschap... Kan dat spiraaltje geen kwaad?
Omdat het zo rustig is een suikerzoete foto die Martijn net gemaakt heeft. Met GSM dus brakke kwaliteit
[ afbeelding ]
Onze Mollie wilde ook even 'hoi' zeggen tegen Willem
Bijna letterlijk te walvissen, ik lag de tsunami-reports op CNN te kijkenquote:Op zondag 28 februari 2010 09:56 schreef Ticootje het volgende:
flugel wat lig je daar lekker te walvissen!!![]()
Ik voel schopjes... denk ik.
of dat hij denkt: het duurde even voor ik hierin zat, nu wil ik ook alles eruit halen wat er in een zwangerschap kan zitten, dus de volle 40 weken zwanger (=42 weken volgens de telling)quote:Op zondag 28 februari 2010 11:11 schreef flugeltje het volgende:
Leo, ik ben ervan overtuigd dat die kleine van jou net zo praktisch ingesteld is als jijzelf. Als alles klaar is beginnen de weeën gewoon, alsof het de normaalste zaak van de wereld is...
Sinds vorige week vrijdag alquote:
Geen probleem voor mij eigenlijkquote:Op zondag 28 februari 2010 11:15 schreef mijsje het volgende:
[..]
of dat hij denkt: het duurde even voor ik hierin zat, nu wil ik ook alles eruit halen wat er in een zwangerschap kan zitten, dus de volle 40 weken zwanger (=42 weken volgens de telling)
Verdorie, heb ik speciaal een nieuw t-shirt gekocht hiervoorquote:Op zondag 28 februari 2010 13:00 schreef octopussy het volgende:
Ymme, tuurlijk ben je zenuwachtig. Je hele leven gaat morgen veranderen![]()
Nog een klein tipje: neem niet je beste shirt mee om in te bevallen. De vlekken gaan er niet zo gemakkelijk uit namelijk
Ieuw... daar had ik nog niet aan gedachtquote:Op zondag 28 februari 2010 13:17 schreef amaranta het volgende:
Ik ben twee keer in een sexy blauw zuekenhuis shirt bevallen. Jeweetel, metzonder achterkant.
Ach, voordeel is dat ze hem zo bij je uitdoen en dan heb je zo weer een schone. Kun je daarna je nieuwe shirt aan.quote:Op zondag 28 februari 2010 13:18 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ieuw... daar had ik nog niet aan gedachtZoiets kunnen ze me natuurlijk ook aantrekken
Lekker los is het natuurlijk wel![]()
Die had ik ook aan in het ziekenhuis, en bedacht me net te laat toen ik van de wc terug kwam dat de achterkant open was, compleet in omaonderbroek met giga verbandquote:Op zondag 28 februari 2010 13:17 schreef amaranta het volgende:
Ik ben twee keer in een sexy blauw zuekenhuis shirt bevallen. Jeweetel, metzonder achterkant.
hahaaa charming Poppejansquote:Op zondag 28 februari 2010 13:26 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Die had ik ook aan in het ziekenhuis, en bedacht me net te laat toen ik van de wc terug kwam dat de achterkant open was, compleet in omaonderbroek met giga verband![]()
Hier precies hetzelfde, hoor! De afgelopen weken zijn er bij mij gewoon ook niet echt grote dingen gebeurd. Ik ben redelijke uitgehyperd, heb alles gelezen en gevraagd wat los en vast zit, voel me goed en hoef nog niet zo veel aan voorbereidingen te doen.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:42 schreef flugeltje het volgende:
Merk dat het bij mij ook in vlagen gaat momenteel. In het begin had ik heel veel zin om te posten, nu is het meer 'op de hoogte houden'... Merk dat het bij meer dames zo gaat... Geeft ook niets, valt alleen op dat het wat rustiger is weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |