Ja gaat wel lekker. Heb nu een weekje vakantie (achter de rug) en ik baal er stiekem wel van dat ik nog 6 weken aan de bak moet voordat ik verlof heb. Er komen 6 heftige weken op 't werk, met als klap op de vuurpijl in m'n laatste week het voetbaltoernooi op woensdagmiddag.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:57 schreef Cantare het volgende:
Baldria, long time no see. Hoe gaat 'ie?
Hier begint m'n buikje nu zichtbaar te worden, ik heb al een paar opmerkingen gekregenwel heel leuk, zo wordt het steeds echter.
Of vanavond.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:58 schreef ymme het volgende:
[..]
![]()
Bij jouw ook niet las ik net.
Naja, wie weet bevallen we misschien beide dit weekend nog wel joh.
Als je het leuk vindt, dan hebik nog wel een zwarte buikband met die tekst. don't touchquote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:03 schreef pessie het volgende:
Goedemiddag! Ik zie dat er tot nu toe vandaag nog geen kindjes zijn geboren, maar wat niet is kan nog komen. Nog even moed houden.
Gisteren de stad in geweest, bij de noppies winkel hing een t-shirt: "do not touch" ik had em bijna meegenomen! Maar vond een ander shirt wat beter bij mij past! Het was erg grappig, er was een vrouw die 14 weken zwanger was en waarbij je nog niet zo goed kon zien dat ze zwanger was. Ik heb haar dat shirt aangeraden, zo van, als mensen het straks zien ben je niet meer veilig!
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:47 schreef amaranta het volgende:
[..]
Als je het leuk vindt, dan hebik nog wel een zwarte buikband met die tekst. don't touch
Ik heb er ook een met een vraagteken
Heb je een pm gestuurd.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:41 schreef pessie het volgende:
[..]
Wat wil je ervoor hebben? (die met don't touch).
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:14 schreef ymme het volgende:
Zojuist naar de veroskamers van het ziekenhuis geweest.
Heel weinig tot geen leven gehad vandaag, totdat.. ja hoor de ctg aan werd gezet.
Naja alles dus in orde.
Maar... ik heb lekker al wel één van de kamers gezien waar ik dan eventueel as maandag kom te liggen.
Jeej, 150 dagen alquote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:09 schreef djenneke het volgende:
Ymme en Leonieke, hopelijk dit weekend mooi bericht!![]()
Even een joepie-momentje voor mezelf: Ik ben vandaag 150 dagen heerlijk zwanger
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:38 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Jeej, 150 dagen al![]()
Ik ging t gelijk even controleren en tis gewoon echt zo haha.
En nog 130 dagen te gaan
(ook gelijk voor mezelf haha)
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 08:49 schreef marky het volgende:
Ik mag Happy en onze Daan zo uit het ziekenhuis ophalen
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |