abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 28 februari 2010 @ 13:41:24 #201
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_78550311
Barba welkom!

En Ymme succes morgen in het ziekenhuis. Ik hoop dat jullie kindje snel zal komen!
pi_78550608
Het hoeft (helaas) niet altijd snel te gaan Ymme, ik ken veel verhalen van de vier uur die het bij mij duurde, maar ook andere verhalen... Ook bij inleiden is elke bevalling weer anders!
pi_78550753
quote:
Op zondag 28 februari 2010 13:31 schreef ymme het volgende:
Inleiden, dat gaat toch meestal snel? Of begrijp ik dat nu verkeerd. Het is toch niet zo dat je dadelijk 24 uur met weeen ligt?
Ik ben de eerste keer ingeleid.

Mijn bevalling duurde 36 uur
Ik was wel pas 38 weken zwanger dus dat kan het een en ander vertraagd hebben natuurlijk..
pi_78550805
Flugel, want ontzettend lief....
En dan heet de poes ook nog Mollie!!!.. Ongelooflijk.. vorig jaar vlak voor m'n trouwdag is mijn liefste liefje Molly (ook poes) overleden en nu ik dit zie.... aahhh...

Hier is baby nog even aan het genieten van de ruimte die het nu nog heeft... al het hele weekend word er gedraaid, gefriemeld, geschopt en geslagen....
Volgens mij weet het gewoon dat het binnenkort niet meer zo kan gymnastieken.
Want ze lacht alleen nog naar mij!
  zondag 28 februari 2010 @ 14:14:27 #205
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_78551330
Ymme, het ligt er ook vooral aan hoe snel de ontsluiting gaat... gaat ie vrij snel naar de 10 cm dan zul je ook sneller bevallen. Mocht de ontsluiting niet komen, dan duurt het gewoon langer en gaat het infuus omhoog...

Ik ben zelf 2x ingeleid, de eerste keer ben ik 's morgens om 8 uur aan het infuus gegaan en 's middag om half 5 bevallen. Ik begon toen met 1 cm ontsluiting de rest van de dag ging het eigenlijk best snel.
De tweede keer was een ander verhaal, toen had ik nog geen ontsluiting en moest eerst de baarmoedermond verweekt zijn en hebben ze een zgn. veter ingebracht rond 12 uur 's middags.. de veter zorgt voor ontsluiting en kan als (welkome) bijwerking hebben dat je er weeën van krijgt. In de loop van die dag kreeg ik wel weeën maar de ontsluiting kwam niet echt. Aan het einde van de avond hebben ze me panthedine tegen de pijn gegeven om nog de nacht door te kunnen slapen, zodat ze dan de volgende ochtend actief konden beginnen met inleiden. Uiteindelijk was dat niet nodig omdat ik 's nacht hele zware weeën kreeg en binnen een half van 4 cm naar 10 cm ontsluiting ging... Om half 4 is toen Lennon geboren.

Ow bij de 1e was ik precies 42 weken zwanger, bij de tweede 41 weken en 3 dagen.

Het is voor iedereen dus anders.... ik wens je en je man morgen heel veel succes!!

[ Bericht 3% gewijzigd door Diaan73 op 28-02-2010 14:34:39 ]
Make love, not war ☮
pi_78551729
quote:
Op zondag 28 februari 2010 13:56 schreef lily het volgende:

[..]

Ik ben de eerste keer ingeleid.

Mijn bevalling duurde 36 uur
Ik was wel pas 38 weken zwanger dus dat kan het een en ander vertraagd hebben natuurlijk..
Ik was pas 37+4.... dus dat maakt dan misschien toch niet uit...
pi_78552166
McLaura, zal jullie morgen op de hoogte houden van het hele gebeuren.
Hopelijk kan zij snel met goed nieuws hier komen.
pi_78552492
Morgen hebben we dus weer een F5-topic
Ik kijk er al naar uit
  zondag 28 februari 2010 @ 14:53:57 #209
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_78552658
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 19:38 schreef leonieke het volgende:

[..]

Ik heb maar niet gezegd dat ik heb staan schiften in de winkel
Woehahaha! Het duurde even, maar Leonieke is los!
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 19:58 schreef DJRandall het volgende:

[..]

En dan heb je echt weinig tijd over.......

Echt he? Ik lees véél meer mee dan dat ik nog meepost ook, omdat ik me altijd lullig voel om maar een paar mensen iets te zeggen Ik blijf stiekum een lappen-tekst-mens..

Fluugs, die fóto! Wat lief!

Ymme en Leonieke, de zenuwen zijn hardstikke logisch toch? Dikke en zet 'm op! Er wordt met jullie meegeleefd!

Ticootje en Saffier, dikke voor jullie schopperds

Dikke voor alle zwangere dames!
3!
pi_78554720
Dracu, wat cute van je hond Echt héél erg
Barba, wat lief! Dank je wel

Son, ik kon er echt niet omheen inderdaad.. Leuke was dat mijn andere nichtje van bijna 3 maar op schoot bleef plakken en ik hetzelfde boekje 4 keer heb moeten voorlezen en dat terwijl ze type rouwdouwer is (zo één wil ik er ook! Ziet er vreselijk meisjesachtig uit, maar is dat absoluut niet heerlijk) maar dit keer lekker knuffelen... Tijdens het voorlezen stonden alle kindjes die er waren ineens tegen me aangedrukt en waren zo aandachtig aan het luisteren... *zucht* zo wil ik er ook wel 4... (kom ik wel van terug hoor ) maar dat was echt even dik genieten!!

Ymme, morgen de grote dag! Ik hoop dat het vlot gaat voor je...! Succes!!
Leo, voor jou ook nog maar een paar daagjes...
Jullie krijgen visjes, en vissen zijn leuk (ben er zelf één )

En voelen, ik heb momenteel een druk meisje in mijn buik glas cola gedronken net op de verjaardag, dus het kind is lekker aan het bungee jumpen in mijn buik!! Ik voelde haar inderdaad al erg vroeg.. met 14 weken heeeel af en toe, en met 15 weken was het duidelijk!
pi_78554822
Oh en het was echt heel bizar, mijn nichtje (die dus 5 wordt ) had in het begin al gezegd je krijgt een meisje (sja 50% kans..) dus we zaten te grappen, ik zeg weet jij nog leuke namen? Noemt ze de naam die we aan ons meisje gaan geven dus ik zeg vertel dat maar eens aan M. die is er nog niet uit namelijk dus mijn vent kijkt me echt aan van, euh, heb je het nou verteld? Dus ik zat al heftig nee te schudden...

Zo grappig, 't kind lijkt wel helderziend
  zondag 28 februari 2010 @ 16:04:02 #212
45621 Suzanna
Mama van...
pi_78554933
Ik kom even voorzichtig melden hier... dat we een vierde kindje gaan krijgen in (ongeveer) oktober! De precieze datum moet nog even op zich laten wachten, ik weet niet precies hoever ik ben.
Onze meiden krijgen een broertje of zusje! (eigenlijk hadden ze liever een hondje gewild kwamen wij vandaag achter maar een broertje of zusje was een leuke tweede )

We zijn alleen een beetje snel geweest met het vertellen aan de kinderen - eigenlijk niet aan gedacht (stom stom ) dat dan waarschijnlijk straks de hele school het weet. Dat is dan maar niet anders...
pi_78554974
Wow, Suzanna! Ik zag je naam staan en dacht 'zou het..?' en ja dus! Wat gaaf, gefeliciteerd!
  † In Memoriam † zondag 28 februari 2010 @ 16:07:41 #214
43556 miss_dynastie
pi_78555078
Suzanna, wat gaaf
Gefeliciteerd!
pi_78555112
Suzanne, wat leuk!! Gefeliciteerd!! En sja, met het vroeg vertellen... Haha je meiden zijn inderdaad nog van een leeftijd dat ze zeggen: we mogen niet vertellen dat mama een baby in haar buik heeft

Wel heel leuk!!
pi_78555122
Ow, was ook wel een grappig iets vandaag. Zat ik even mijn voetjes te bewonderen en was ik nog aan het zeggen tegen mijn man dat ik me toch zo gelukkig mag prijzen dat ik van heel de zwangerschap geen vocht heb opgehouden zijn mijn enkels vandaag opeens verdwenen

Echt... ik heb nog bijna niets gedronken vandaag (dus vocht ophouden? ) en mijn voeten zijn gewoon klompen geworden. Berepoten... ik weet niet hoe ik het moet noemen, maar het lijkt wel steeds erger te worden (ze zijn nog dikker dan vanochtend merk ik net).

Wel raar dat dit nu nog gebeurt want gisteren had ik gewoon nog 'slanke' voeten (ik heb sowieso wel wat bredere voeten, maar de structuur onderbeen - enkel - voet is altijd te zien, nu is het 1 blok). Net alsof je je voet verstuikt hebt en hij helemaal opgezwollen zit.

Dat zal toch wel geen kwaad kunnen, hé?
pi_78555190
Suzanna wat een leuk nieuws Proficiat!
Ik had je hier deze week nog zien posten (toch?) en ik dacht nog: zou het? Maar ja, er posten hier zoveel mensen die niet zwanger zijn, dus ik heb het maar zo gelaten
Maar wat leuk een broertje of een zus voor jullie drie dochters. En ik voorspel nu al een mooie naam
pi_78555201
Kan volgens mij geen kwaad Leonie (mits je ook geen andere klachten hebt), maar wel even flink bij gaan drinken dat stimuleert je nieren om ook het extra vocht wat je vasthoud af te voeren!!
pi_78555251
Toch drinken?
Ik dacht net dat ik beter niet meer zou drinken
  zondag 28 februari 2010 @ 16:17:00 #220
45621 Suzanna
Mama van...
pi_78555469
Gewoon blijven drinken Leonie! Juist heel goed. Volgens mij helpt het ook om komkommer te eten (vochtafdrijvend ofzo!) en kruidenthee, wat je níet moet doen is veel zout eten. Dan houd je meer vocht vast.

Enne, bedankt allemaal voor de felicitaties leuk om te lezen. Wij zijn er ook heel blij mee. Ik zag het nu ook wel weer zitten nu Julia (mijn jongste) wat ouder is. Zij wordt dit jaar december 4 en gaat dan begin januari naar school. Als ze wat groter zijn, zijn ze ook een stuk zelfstandiger... dat scheelt echt!

Zit nog steeds mezelf te verwijten dat we de kinderen het al verteld hebben. Komt omdat mijn moeder vond dat het wel érg vroeg was... en daar heeft ze ook wel gelijk in... maar ja, dat heeft nu weinig zin om te zeggen nu ze het toch al weten. Zal wel door de hormonen komen dat ik me daar meer druk om maak nu ...

We hadden het eigenlijk pas willen vertellen met de eerste echo - dan wordt het wat reëeler voor de meiden - maar ik denk dat we allebei gewoon enorme flapuiten zijn. Mijn man kan ook nooit voor zich houden wat hij voor mijn verjaardag heeft gekocht of wat voor leuk uitje hij heeft verzonnen voor onze trouwdag of mijn verjaardag.

[ Bericht 0% gewijzigd door Suzanna op 28-02-2010 16:30:26 ]
pi_78555823
wow Suzanna wat leuk!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 28 februari 2010 @ 16:48:52 #222
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_78556644
Suzanna, gefeliciteerd! Een vierde kindje! Wat spannend!

En het geeft toch niks dat de meiden het al weten? Luuke wist ook direct van mijn 3e zwangerschap. Toen het later toch misging heb ik haar verteld dat er geen plaats was in mijn buik voor het kindje om te groeien. En soms praten we daar nog over. Hoefde ik ook niet krampachtig mn verdriet te verbergen ofzo.
Ik wens je natuurlijk een voorspoedige zwangerschap!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_78557705
Suzanna wat leuk! Gefeliciteerd!
  zondag 28 februari 2010 @ 17:25:16 #224
45621 Suzanna
Mama van...
pi_78558076
Lishe, je hebt wel gelijk vind ik, en aan de andere kant wil ik ze ook zo graag beschermen voor zoiets. Was precies ook waar ik aan zat te denken, wat als het nu misgaat...
Maar ik houd sowieso niet van geheimen in huis hebben, al is het maar voor je kinderen. Ik had het niet leuk gevonden als mijn familie het eerder wist dan degenen die er het meeste mee te maken gaan hebben: mijn kinderen.

Bedankt voor je reactie! En van iedereen trouwens, lieve reacties!
pi_78558132
Wat leuk suzanna!! Gefeliciteerd!!!
*poef* nu is het weg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')