abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 28 februari 2010 @ 17:26:55 #226
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_78558134
Wat leuk Suzanna! Zijn we weer samen zwanger!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_78558234
suzanna gefeliciteerd!
fijne zwangerschap gewenst!

Weet er iemand toevallig een goede babyuitzet lijst, kom er zoveel verschillende tegen
dat ik het ff niet meer weet
denk wel dat we echt nog te weinig kleertjes hebben, vandaag even alles nagegaan, ik dacht al dat het weinig was maar het is nog minder als ik dacht
  zondag 28 februari 2010 @ 17:34:14 #228
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_78558370
quote:
Op zondag 28 februari 2010 17:29 schreef draculettetje het volgende:
suzanna gefeliciteerd!

Weet er iemand toevallig een goede babyuitzet lijst, kom er zoveel verschillende tegen
denk wel dat we echt nog te weinig kleertjes hebben, vandaag even alles nagegaan, ik dacht al dat het weinig was maar het is nog minder als ik dacht
Sorry, geen verstand van

Maar ehm...hoe is het nu met je!
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
  zondag 28 februari 2010 @ 17:43:33 #229
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_78558679
Ik geloof dat op de Hema-site een goede lijst staat. Ik kan het nu niet voor je opzoeken vanaf mijn foon. Kijk daar maar even
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  zondag 28 februari 2010 @ 17:45:50 #230
56471 pinquit
oh my lama!
pi_78558752
suzanna leeuuk!!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  zondag 28 februari 2010 @ 18:10:46 #231
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_78559410
suzanna wat leuk! Gefeliciteerd!
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_78559957
suzanna, gefeliciteerd en een fijne zwangerschap gewenst natuurlijk!
pi_78560293
quote:
suzanna gefeliciteerd!

Ik heb ook verschillende bekeken, en heb nu die van Trotse Moeders opgeslapen op m'n laptop. Maar ik vraag ook wat rond aan de ervaringsdeskundigen in mijn omgeving wat je moet hebben en wat handig is. En t.z.t. hier natuurlijk ook.

Ik had iets raars. Gisteren was ik in de Thermen van Sanadome en halverwege de dag was het ineens of er een honkbal in mijn onderbuik zat. Het ging snel weer over (< 30 seconden, denk ik), maar het voelde wel vreemd. En nu net werd ik wakker van een middagslaapje en had ik het weer! Het doet geen pijn ofzo, het is alleen net of mijn baarmoeder ineens hard wordt. Is dat nu een harde buik? En is dat met 15 weken niet een beetje vroeg? :|
pi_78560433
Dat kan cantare.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_78560718
quote:
Op zondag 28 februari 2010 14:38 schreef ymme het volgende:
McLaura, zal jullie morgen op de hoogte houden van het hele gebeuren.
Hopelijk kan zij snel met goed nieuws hier komen.
Zet 'm op morgen Ymme!!! Ik zal aan je denken Je kunt het hoor!!! Bijna mama!!!
#geen
pi_78560726
quote:
suzanna gefeliciteerd!

Op de site van Dreambaby (waar wij onze lijst hebben liggen) staat er een vrij uitgebreide checklist: http://www.dreambaby.be/d(...)boortecheklist_n.pdf
Maar denk dat die echt wel heel ruim is
pi_78560764
Gefeliciteerd Suzanna!!

Succes mrogen ymme
  zondag 28 februari 2010 @ 19:12:39 #238
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_78561429
Van harte gefeliciteerd Suzanna!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_78562823
Ymme, hoe snel het gaat met inleiden ligt ook aan de toestand van je baarmoedermond. Wanneer die nog helemaal dicht is zullen ze je eerst 'primen'. Bij mij hebben ze gel ingebracht (brandt een klein beetje) op zondagochtend en zondagmiddag weer. Had toen lichte weeen en ik heb voor de nacht een shot pethidine gehad. De volgende ochtend had ik anderhalve cm ontsluiting en hebben ze de vliezen gebroken en me aan de weeenopwekkers gehangen. Maandagmiddag om 16.36 uur is Hannah geboren. Ga er dus maar niet van uit dat je binnen een paar uurtjes klaar bent, dan valt het alleen maar mee.
  zondag 28 februari 2010 @ 19:50:32 #240
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_78562915
Suzanna! Wat leuk!
Ik had al zo'n vermoeden dat er mss wel eentje in de maak was, wrsch omdat je weer wat meer aanwezig was. Echt leuk! Gefeliciteerd!
pi_78563010
quote:
Op zondag 28 februari 2010 19:50 schreef Brighteyes het volgende:
Suzanna! Wat leuk!
Ik had al zo'n vermoeden dat er mss wel eentje in de maak was, wrsch omdat je weer wat meer aanwezig was. Echt leuk! Gefeliciteerd!
Jaa, dat had ik ook
  zondag 28 februari 2010 @ 19:53:14 #242
57497 happyme28
I'm so happy
pi_78563034
Hallooooooo dan allemaal! Hier even een kort berichtje van mij, met naast mij een prachtige zoon. Naar omstandigheden gaat het super, Daan drinkt als de brandweer, netjes regelmatig ook en huilt amper. Het is nog steeds ongelofelijk maar helemaal fantastisch. Vandaag heeft hij het hielprikje gekregen en hij gaf geen kick (stoere man!!). Met mij gaat het met de dag beter en kan mezelf redelijk redden met hulp van man en kraamhulp. Nog wel erg moe en wondpijn van de keizersnee maar het is te doen. De stuwing is ook al mega dus BH's gaan hier niet meer uit en compressen liggen koud in de vriezer.

Ik zal de komende dagen weer wat meer tijd hebben om te reageren, terug te lezen en te vertellen hoe het hier gaat. Ik zal mijn bevallingsverhaal binnenkort ook posten in het topic daarvoor. Voor nu zeg ik jullie allemaal gedag en zal ik verhuizen naar het kleine baby'tjes topic.

Hier nog even een foto'tje van onze man:

Ymme, ik wil jou nog even succes wensen voor morgen!! Je kunt het meid! Nog even en je hebt ook je zoon in je armen.

Leonieke, jou blijf ik natuurlijk ook volgen maar jij hebt nog even

Oh ja, bedankt voor alle (pm-)berichtjes en felicitaties, binnenkort ga ik ze uitgebreid lezen en reageren.
pi_78563297
Wat een plaatje happyme.

Gefeliciteerd Suzanna, wat leuk!
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_78563662
Suzanna, van harte gefeliciteerd
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  zondag 28 februari 2010 @ 20:34:39 #245
45621 Suzanna
Mama van...
pi_78564974
Haha BE, dat was niet de reden, maar je had wel een juist vermoeden dus wat grappig.
Toen mijn zus voor de tweede keer zwanger was, was ze (net in het begin) bij mij op bezoek... en de manier waarop ze zich gedroeg ofzo, of dat ze niet zo lekker was, deed mij eraan denken dat ze misschien zwanger was... bleek het nog echt zo te zijn ook! Toen was ik de eerste die het wist... niet iedereen in mijn familie vertelt het zo vroeg van de zwangerschap. Ach, ieder zijn ding he.
  zondag 28 februari 2010 @ 20:50:26 #246
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_78565854
Suzanne van harte gefeliciteerd

En wat is Daan een mooierd
Make love, not war ☮
  zondag 28 februari 2010 @ 21:17:39 #247
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_78567464
Suzanna gefeliciteerd!

Echt ik wil steeds op van alles reageren, maar zodra ik het reactie scherm open krijg ik een black out!

ik weet nog dat iemand een harde buik vermoedde. Ik had afgelopen dinsdag ineens zo'n enorme kramp in mn buik dat ik op handen en knieën aan het zuchten was. Heb er nog een aantal dagen spierpijn van gehad. Freecell vond het een harde buik dus heb er verder niets mee gedaan.Voelde de kleine vandaag een aantal keren dus alles zal wel goed zijn. Mocht het weer gebeuren zal ik denk ik toch de verloskundige bellen...

En Ymme die morgen mag beginnen... Succes meid!
pi_78567879
He dames, ik ben er ook weer, druk weekend en drukke week gehad

Een aantal dames is al druk aan het shoppen voor babykleertjes, de HEMA kleertjes zijn inderdaad erg schattig ik heb zelf alleen nog maar kleertjes gekregen, en weet niet of ons kindje een jongen of meisje wordt en misschien wel goed ook anders was ik inmiddels ook wel los gegaan

Leonieke fijn dat de meubels en alles voor de kinderkamer er voor de bevalling toch zijn nog niet aan het poetsen geslagen, nesteldrang enzo

Baldria komt zich ook weer wat vaker melden zie ik.. gezellig

Ymme succes morgen in het ziekenhuis

Flugeltje je vertelde dat je baarmoeder misschien net boven het schaambot zit, maar is dat inmiddels niet veel hoger? mijn baarmoeder zat met 19 weken 2 vingers onder mijn navel... voel je de baby al wat vaker? bij mij zijn het wat van de luchtbewegingen en plopjes, je hoort ook wel meiden over vlindertjes maar dat heb ik niet. Wat ligt Mollie lekker op je buik

Grunsfan, was die uitzending over "Het wonder van de geboorte" nog wat

BarbaBientje01 gefeliciteerd met je zwangerschap en welkom succes met de verloskundige bellen en hopen dat ze je spiraaltje er snel kunnen uithalen.

Suzanne gefeliciteerd met je zwangerschap dat zal wel als een lopend vuur gaan met die kindjes nouja tis toch ook geen ramp dat ze het weten

Sonnetje85 lekker bezig met klussen in het babykamertje Is je zus ook zwanger dat jullie samen aan de alcoholvrije wijn zaten? Leuk dat je zo'n angelsound kunt lenen van je zus om af en toe te luisteren.

Orea gezellig op visite geweest bij kleine kindjes gezellig. Ik was vandaag bij een meisje van 2 en heb met haar in haar keukentje gespeeld

Happyme28 wat een schattig kindje die Daan, lief glimlachje naar de camera

Pessie je kunt morgen toch even bellen om te vragen wat je tegen zo'n harde buik kunt doen

Morgen heb ik een gesprek met mijn baas over mijn zwangerschapsverlof, ben benieuwd hoe het gaat, ik wil graag 4 dagen (32 uur) gaan werken ipv 40 uur. Dit betekent dat ik ook minder taken kan doen, hopelijk doet hij daar ook niet al te moeilijk over. We hebben vandaag het familiewiegje opgehaald en hierdoor wordt het ook steeds tastbaarder
  zondag 28 februari 2010 @ 21:28:41 #249
229476 Libell
Mama v Aiken,Iben,Junah,Marten
pi_78568162
Wat leuk Suzanna!
Ook een vierde!
Kunnen we ervaringen uitwisselen

Proficiat!
  zondag 28 februari 2010 @ 21:55:57 #250
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_78569972
Wat geweldig Suzanna! Gefeliciteerd met je zwangerschap!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')