He dames, ik ben er ook weer, druk weekend en drukke week gehad  

Een aantal dames is al druk aan het shoppen voor babykleertjes, de HEMA kleertjes zijn inderdaad erg schattig  

ik heb zelf alleen nog maar kleertjes gekregen, en weet niet of ons kindje een jongen of meisje wordt en misschien wel goed ook anders was ik inmiddels ook wel los gegaan 

Leonieke fijn dat de meubels en alles voor de kinderkamer er voor de bevalling toch zijn 

nog niet aan het poetsen geslagen, nesteldrang enzo 

Baldria komt zich ook weer wat vaker melden zie ik.. gezellig 

Ymme succes morgen in het ziekenhuis  

Flugeltje je vertelde dat je baarmoeder misschien net boven het schaambot zit, maar is dat inmiddels niet veel hoger? mijn baarmoeder zat met 19 weken  2 vingers onder mijn navel... 

voel je de baby al wat vaker? bij mij zijn het wat van de luchtbewegingen en plopjes, je hoort ook wel meiden over vlindertjes maar dat heb ik niet. Wat ligt Mollie lekker op je buik  

Grunsfan, was die uitzending over "Het wonder van de geboorte" nog wat 

BarbaBientje01 gefeliciteerd met je zwangerschap en welkom  

succes met de verloskundige bellen en hopen dat ze je spiraaltje er snel kunnen uithalen.
Suzanne gefeliciteerd met je zwangerschap  

dat zal wel als een lopend vuur gaan met die kindjes  

nouja tis toch ook geen ramp dat ze het weten 

Sonnetje85 lekker bezig met klussen in het babykamertje 

Is je zus ook zwanger dat jullie samen aan de alcoholvrije wijn zaten? Leuk dat je zo'n angelsound kunt lenen van je zus om af en toe te luisteren. 
Orea gezellig op visite geweest bij kleine kindjes  

gezellig. Ik was vandaag bij een meisje van 2 en heb met haar in haar keukentje gespeeld  

Happyme28 wat een schattig kindje die Daan, lief glimlachje naar de camera  

Pessie je kunt morgen toch even bellen om te vragen wat je tegen zo'n harde buik kunt doen 

Morgen heb ik een gesprek met mijn baas over mijn zwangerschapsverlof, ben benieuwd hoe het gaat, ik wil graag 4 dagen (32 uur) gaan werken ipv 40 uur. Dit betekent dat ik ook minder taken kan doen, hopelijk doet hij daar ook niet al te moeilijk over. We hebben vandaag het familiewiegje opgehaald en hierdoor wordt het ook steeds tastbaarder