Hier precies hetzelfde, hoor! De afgelopen weken zijn er bij mij gewoon ook niet echt grote dingen gebeurd. Ik ben redelijke uitgehyperd, heb alles gelezen en gevraagd wat los en vast zit, voel me goed en hoef nog niet zo veel aan voorbereidingen te doen.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:42 schreef flugeltje het volgende:
Merk dat het bij mij ook in vlagen gaat momenteel. In het begin had ik heel veel zin om te posten, nu is het meer 'op de hoogte houden'... Merk dat het bij meer dames zo gaat... Geeft ook niets, valt alleen op dat het wat rustiger is weer
Ik ben de eerste keer ingeleid.quote:Op zondag 28 februari 2010 13:31 schreef ymme het volgende:
Inleiden, dat gaat toch meestal snel? Of begrijp ik dat nu verkeerd. Het is toch niet zo dat je dadelijk 24 uur met weeen ligt?
Ik was pas 37+4.... dus dat maakt dan misschien toch niet uit...quote:Op zondag 28 februari 2010 13:56 schreef lily het volgende:
[..]
Ik ben de eerste keer ingeleid.
Mijn bevalling duurde 36 uur![]()
Ik was wel pas 38 weken zwanger dus dat kan het een en ander vertraagd hebben natuurlijk..
Woehahaha! Het duurde even, maar Leonieke is los!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:38 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik heb maar niet gezegd dat ik heb staan schiften in de winkel
Echt he? Ik lees véél meer mee dan dat ik nog meepost ook, omdat ik me altijd lullig voel om maar een paar mensen iets te zeggenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:58 schreef DJRandall het volgende:
[..]
![]()
En dan heb je echt weinig tijd over.......
Sorry, geen verstand vanquote:Op zondag 28 februari 2010 17:29 schreef draculettetje het volgende:
suzannagefeliciteerd!
fijne zwangerschap gewenst!
Weet er iemand toevallig een goede babyuitzet lijst, kom er zoveel verschillende tegen
dat ik het ff niet meer weet
denk wel dat we echt nog te weinig kleertjes hebben, vandaag even alles nagegaan, ik dacht al dat het weinig was maar het is nog minder als ik dacht
Ik heb ook verschillende bekeken, en heb nu die van Trotse Moeders opgeslapen op m'n laptop. Maar ik vraag ook wat rond aan de ervaringsdeskundigen in mijn omgeving wat je moet hebben en wat handig is. En t.z.t. hier natuurlijk ook.quote:Op zondag 28 februari 2010 17:29 schreef draculettetje het volgende:
suzannagefeliciteerd!
Weet er iemand toevallig een goede babyuitzet lijst, kom er zoveel verschillende tegen
denk wel dat we echt nog te weinig kleertjes hebben, vandaag even alles nagegaan, ik dacht al dat het weinig was maar het is nog minder als ik dacht
Zet 'm op morgen Ymme!!! Ik zal aan je denkenquote:Op zondag 28 februari 2010 14:38 schreef ymme het volgende:
McLaura, zal jullie morgen op de hoogte houden van het hele gebeuren.
Hopelijk kan zij snel met goed nieuws hier komen.
Op de site van Dreambaby (waar wij onze lijst hebben liggen) staat er een vrij uitgebreide checklist: http://www.dreambaby.be/d(...)boortecheklist_n.pdfquote:Op zondag 28 februari 2010 17:29 schreef draculettetje het volgende:
suzannagefeliciteerd!
Jaa, dat had ik ookquote:Op zondag 28 februari 2010 19:50 schreef Brighteyes het volgende:
Suzanna! Wat leuk!
Ik had al zo'n vermoeden dat er mss wel eentje in de maak was, wrsch omdat je weer wat meer aanwezig was.Echt leuk! Gefeliciteerd!
Wow, datumtweelingquote:Op woensdag 24 februari 2010 07:27 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
Nee wel Scorp news...
Ben net terug van het zkh. Gisterenavond rond 23:00 kwam een andere vk en om bepaalde redenen moesten we naar het zkh. Gevolg na een uur bad, uur persen en daarna nog de vacuumpomp eindelijk rond 5:30 onze zoon Robin geboren. (ja weer een Robin) (net geen 7 pond)
Pfff, daar heb ik 20 uur over gedaan, met veel en sterke weeën. Ben ook nooit verder gekomen trouiwens.....quote:Op zondag 28 februari 2010 22:21 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Wow, datumtweelingJullie ook gefeliciteerd met zoon Robin!
![]()
Oh en ik las dat Orea een meisje krijgt met dikke kadetten!Gefeliciteerd met je mooie (en lange) echo!
Leo, bij jou toch ook al actie (verweking is ook iets natuurlijk). Hopen dat dinsdag al iets te zien is op de CTG. Ik had al bijna 5 cm zonder een wee gevoeld te hebben![]()
![]()
Hmmm... nou ja, ik was er bijna met bijlezen, maar mijn zoon heeft honger dus die gaat voor natuurlijk.
dat vermoeden had ik ookquote:Op zondag 28 februari 2010 19:50 schreef Brighteyes het volgende:
Suzanna! Wat leuk!
Ik had al zo'n vermoeden dat er mss wel eentje in de maak was, wrsch omdat je weer wat meer aanwezig was.Echt leuk! Gefeliciteerd!
Leuk, ja, lekker druk he! Ik vind het wel heel grappig hoor, ik wilde 'vroeger' geen groot gezin, en kijk mij nou. Ik zit bijna op de helft van het aantal kinderen waarin ik opgegroeid ben... (ik ben de jongste van 8). Maar ik denk dat het hier wel bij blijftquote:Op zondag 28 februari 2010 21:28 schreef Libell het volgende:
Wat leuk Suzanna!
Ook een vierde!
Kunnen we ervaringen uitwisselen![]()
Proficiat!
quote:Het gaat goed. Verloskundige is zojuist geweest, geen ontsluiting nog dus ze hebben gel ingebracht. Mocht dit niks doen, dan rond de middag nog één keer gel. En mocht dat ook zijn werk niet doen morgen weer verder. Groetjes Ymme
Nee, maar ik heb het ideale excuus. Ze komen vanmiddag de meubelen van de eetplaats brengen en dus zal het weer vuil wordenquote:Op zondag 28 februari 2010 21:24 schreef Mereltje het volgende:
Leonieke fijn dat de meubels en alles voor de kinderkamer er voor de bevalling toch zijnnog niet aan het poetsen geslagen, nesteldrang enzo
Ik zei de laatste keer tegen de gyn al lachend zoietsquote:Op zondag 28 februari 2010 22:21 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Leo, bij jou toch ook al actie (verweking is ook iets natuurlijk). Hopen dat dinsdag al iets te zien is op de CTG. Ik had al bijna 5 cm zonder een wee gevoeld te hebben![]()
![]()
Sh*t, we zitten voor op schemaquote:Op maandag 1 maart 2010 06:56 schreef flugeltje het volgende:
Leo nog zo'n 2 dagen, dan is de kamer klaar en wordt je mannetje geboren hoor
Harde buiken hier volgens mij nog niet gehad. Wel wat meer last van de banden bij beweging, maar iets waaruit ik een harde buik zou kunnen halen heb ik nog niet meegemaakt. Ook m'n borsten blijven ontzettend rustig wat dat betreft, ze zijn wel ietwat gegroeid, maar van een explosie is geen sprake. Heb ook af en toe wel wat steken, maar verder valt het me allemaal 100% mee. Zo zie je maar dat je er niet veel van kunt zeggen....
En de wieg, vergeet dat niet!quote:Op maandag 1 maart 2010 09:29 schreef leonieke het volgende:
Enkel de commode moet nog gevuld worden.
quote:Op maandag 1 maart 2010 09:45 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En de wiegbox, vergeet dat niet!
gefeliciteerd en welkom!quote:Op maandag 1 maart 2010 10:49 schreef Silmarwen het volgende:
Plus minus halverwege november denken we.
Weer samen zwanger!quote:Op maandag 1 maart 2010 10:49 schreef Silmarwen het volgende:
quote:Op maandag 1 maart 2010 10:49 schreef Silmarwen het volgende:
Whahaha van Huup zekerquote:Op maandag 1 maart 2010 10:53 schreef pinquit het volgende:
dacht heel even dat barbabientje een kloon van iemand was
Ohh maar jij bent al de eerste 3 maanden door xDquote:Op maandag 1 maart 2010 10:54 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Weer samen zwanger!![]()
Hier 15 weken, nog 175 dagen![]()
Vrijdag verloskundige... En mijn mams wil mee, gezellig.
Hey wat leuk! Gefeliciteerd!quote:Op maandag 1 maart 2010 10:49 schreef Silmarwen het volgende:
bedoel je misschien het boek van Lennart Nilsson? daar hebben wij het uit geleerd iigquote:Op maandag 1 maart 2010 10:56 schreef devilishbaby het volgende:
Weet iemand trouwens hoe dat boek heet dat vol staat met foto's over de zwangerschap? Het is al een oud boek, kan me nog heugen dat mijn mama me aan de hand van dat boek verteld heeft hoe dat nou allemaal in zijn werk ging met babietjes in een buik. Maar ik weet niet hoe het heet. Maar het lijkt me een goed boek om aan te schaffen voordat we het de kindjes vertellen.
Owja, die site die we nooit updatenquote:Op maandag 1 maart 2010 10:57 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Hey wat leuk! Gefeliciteerd!
Ik zat afgelopen weekend nog aan je te denken!
Dat ik eens moest spieken op de site van Yade om te zien of er nog nieuws was.
Ik dacht dat ook!quote:Op maandag 1 maart 2010 10:53 schreef pinquit het volgende:
Maak daar 25 vanquote:Op maandag 1 maart 2010 10:56 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ohh maar jij bent al de eerste 3 maanden door xD
Ik heb het hele huis al schoongepoetst, gisteren om 9 uur viel ik al in slaap, en ik ben veel meer misselijk dan de laatste keer. Eten is dan ook beh.
Ach, ik wil ook niet weer 20 kilo aankomen tijdens de zwangerschap.
En dit alles nog wel zonder clomid.
Nee hoor, ben geen kloon.quote:Op maandag 1 maart 2010 10:53 schreef pinquit het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |