abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78550092
Wat spannend, Ymme! We zullen hier hard voor je duimen en -en, het komt allemaal goed.
pi_78550212
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 21:42 schreef flugeltje het volgende:
Merk dat het bij mij ook in vlagen gaat momenteel. In het begin had ik heel veel zin om te posten, nu is het meer 'op de hoogte houden'... Merk dat het bij meer dames zo gaat... Geeft ook niets, valt alleen op dat het wat rustiger is weer
Hier precies hetzelfde, hoor! De afgelopen weken zijn er bij mij gewoon ook niet echt grote dingen gebeurd. Ik ben redelijke uitgehyperd, heb alles gelezen en gevraagd wat los en vast zit, voel me goed en hoef nog niet zo veel aan voorbereidingen te doen.

Ik voel de baby trouwens nog niet, maar het is ook nog wel erg vroeg. Hoewel ik om me heen regelmatig hoor dat vrouwen het al bij 14/15 weken voelen. Maar we wachten rustig af.
  zondag 28 februari 2010 @ 13:41:24 #201
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_78550311
Barba welkom!

En Ymme succes morgen in het ziekenhuis. Ik hoop dat jullie kindje snel zal komen!
pi_78550608
Het hoeft (helaas) niet altijd snel te gaan Ymme, ik ken veel verhalen van de vier uur die het bij mij duurde, maar ook andere verhalen... Ook bij inleiden is elke bevalling weer anders!
pi_78550753
quote:
Op zondag 28 februari 2010 13:31 schreef ymme het volgende:
Inleiden, dat gaat toch meestal snel? Of begrijp ik dat nu verkeerd. Het is toch niet zo dat je dadelijk 24 uur met weeen ligt?
Ik ben de eerste keer ingeleid.

Mijn bevalling duurde 36 uur
Ik was wel pas 38 weken zwanger dus dat kan het een en ander vertraagd hebben natuurlijk..
pi_78550805
Flugel, want ontzettend lief....
En dan heet de poes ook nog Mollie!!!.. Ongelooflijk.. vorig jaar vlak voor m'n trouwdag is mijn liefste liefje Molly (ook poes) overleden en nu ik dit zie.... aahhh...

Hier is baby nog even aan het genieten van de ruimte die het nu nog heeft... al het hele weekend word er gedraaid, gefriemeld, geschopt en geslagen....
Volgens mij weet het gewoon dat het binnenkort niet meer zo kan gymnastieken.
Want ze lacht alleen nog naar mij!
  zondag 28 februari 2010 @ 14:14:27 #205
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_78551330
Ymme, het ligt er ook vooral aan hoe snel de ontsluiting gaat... gaat ie vrij snel naar de 10 cm dan zul je ook sneller bevallen. Mocht de ontsluiting niet komen, dan duurt het gewoon langer en gaat het infuus omhoog...

Ik ben zelf 2x ingeleid, de eerste keer ben ik 's morgens om 8 uur aan het infuus gegaan en 's middag om half 5 bevallen. Ik begon toen met 1 cm ontsluiting de rest van de dag ging het eigenlijk best snel.
De tweede keer was een ander verhaal, toen had ik nog geen ontsluiting en moest eerst de baarmoedermond verweekt zijn en hebben ze een zgn. veter ingebracht rond 12 uur 's middags.. de veter zorgt voor ontsluiting en kan als (welkome) bijwerking hebben dat je er weeën van krijgt. In de loop van die dag kreeg ik wel weeën maar de ontsluiting kwam niet echt. Aan het einde van de avond hebben ze me panthedine tegen de pijn gegeven om nog de nacht door te kunnen slapen, zodat ze dan de volgende ochtend actief konden beginnen met inleiden. Uiteindelijk was dat niet nodig omdat ik 's nacht hele zware weeën kreeg en binnen een half van 4 cm naar 10 cm ontsluiting ging... Om half 4 is toen Lennon geboren.

Ow bij de 1e was ik precies 42 weken zwanger, bij de tweede 41 weken en 3 dagen.

Het is voor iedereen dus anders.... ik wens je en je man morgen heel veel succes!!

[ Bericht 3% gewijzigd door Diaan73 op 28-02-2010 14:34:39 ]
Make love, not war ☮
pi_78551729
quote:
Op zondag 28 februari 2010 13:56 schreef lily het volgende:

[..]

Ik ben de eerste keer ingeleid.

Mijn bevalling duurde 36 uur
Ik was wel pas 38 weken zwanger dus dat kan het een en ander vertraagd hebben natuurlijk..
Ik was pas 37+4.... dus dat maakt dan misschien toch niet uit...
pi_78552166
McLaura, zal jullie morgen op de hoogte houden van het hele gebeuren.
Hopelijk kan zij snel met goed nieuws hier komen.
pi_78552492
Morgen hebben we dus weer een F5-topic
Ik kijk er al naar uit
  zondag 28 februari 2010 @ 14:53:57 #209
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_78552658
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 19:38 schreef leonieke het volgende:

[..]

Ik heb maar niet gezegd dat ik heb staan schiften in de winkel
Woehahaha! Het duurde even, maar Leonieke is los!
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 19:58 schreef DJRandall het volgende:

[..]

En dan heb je echt weinig tijd over.......

Echt he? Ik lees véél meer mee dan dat ik nog meepost ook, omdat ik me altijd lullig voel om maar een paar mensen iets te zeggen Ik blijf stiekum een lappen-tekst-mens..

Fluugs, die fóto! Wat lief!

Ymme en Leonieke, de zenuwen zijn hardstikke logisch toch? Dikke en zet 'm op! Er wordt met jullie meegeleefd!

Ticootje en Saffier, dikke voor jullie schopperds

Dikke voor alle zwangere dames!
3!
pi_78554720
Dracu, wat cute van je hond Echt héél erg
Barba, wat lief! Dank je wel

Son, ik kon er echt niet omheen inderdaad.. Leuke was dat mijn andere nichtje van bijna 3 maar op schoot bleef plakken en ik hetzelfde boekje 4 keer heb moeten voorlezen en dat terwijl ze type rouwdouwer is (zo één wil ik er ook! Ziet er vreselijk meisjesachtig uit, maar is dat absoluut niet heerlijk) maar dit keer lekker knuffelen... Tijdens het voorlezen stonden alle kindjes die er waren ineens tegen me aangedrukt en waren zo aandachtig aan het luisteren... *zucht* zo wil ik er ook wel 4... (kom ik wel van terug hoor ) maar dat was echt even dik genieten!!

Ymme, morgen de grote dag! Ik hoop dat het vlot gaat voor je...! Succes!!
Leo, voor jou ook nog maar een paar daagjes...
Jullie krijgen visjes, en vissen zijn leuk (ben er zelf één )

En voelen, ik heb momenteel een druk meisje in mijn buik glas cola gedronken net op de verjaardag, dus het kind is lekker aan het bungee jumpen in mijn buik!! Ik voelde haar inderdaad al erg vroeg.. met 14 weken heeeel af en toe, en met 15 weken was het duidelijk!
pi_78554822
Oh en het was echt heel bizar, mijn nichtje (die dus 5 wordt ) had in het begin al gezegd je krijgt een meisje (sja 50% kans..) dus we zaten te grappen, ik zeg weet jij nog leuke namen? Noemt ze de naam die we aan ons meisje gaan geven dus ik zeg vertel dat maar eens aan M. die is er nog niet uit namelijk dus mijn vent kijkt me echt aan van, euh, heb je het nou verteld? Dus ik zat al heftig nee te schudden...

Zo grappig, 't kind lijkt wel helderziend
  zondag 28 februari 2010 @ 16:04:02 #212
45621 Suzanna
Mama van...
pi_78554933
Ik kom even voorzichtig melden hier... dat we een vierde kindje gaan krijgen in (ongeveer) oktober! De precieze datum moet nog even op zich laten wachten, ik weet niet precies hoever ik ben.
Onze meiden krijgen een broertje of zusje! (eigenlijk hadden ze liever een hondje gewild kwamen wij vandaag achter maar een broertje of zusje was een leuke tweede )

We zijn alleen een beetje snel geweest met het vertellen aan de kinderen - eigenlijk niet aan gedacht (stom stom ) dat dan waarschijnlijk straks de hele school het weet. Dat is dan maar niet anders...
pi_78554974
Wow, Suzanna! Ik zag je naam staan en dacht 'zou het..?' en ja dus! Wat gaaf, gefeliciteerd!
  † In Memoriam † zondag 28 februari 2010 @ 16:07:41 #214
43556 miss_dynastie
pi_78555078
Suzanna, wat gaaf
Gefeliciteerd!
pi_78555112
Suzanne, wat leuk!! Gefeliciteerd!! En sja, met het vroeg vertellen... Haha je meiden zijn inderdaad nog van een leeftijd dat ze zeggen: we mogen niet vertellen dat mama een baby in haar buik heeft

Wel heel leuk!!
pi_78555122
Ow, was ook wel een grappig iets vandaag. Zat ik even mijn voetjes te bewonderen en was ik nog aan het zeggen tegen mijn man dat ik me toch zo gelukkig mag prijzen dat ik van heel de zwangerschap geen vocht heb opgehouden zijn mijn enkels vandaag opeens verdwenen

Echt... ik heb nog bijna niets gedronken vandaag (dus vocht ophouden? ) en mijn voeten zijn gewoon klompen geworden. Berepoten... ik weet niet hoe ik het moet noemen, maar het lijkt wel steeds erger te worden (ze zijn nog dikker dan vanochtend merk ik net).

Wel raar dat dit nu nog gebeurt want gisteren had ik gewoon nog 'slanke' voeten (ik heb sowieso wel wat bredere voeten, maar de structuur onderbeen - enkel - voet is altijd te zien, nu is het 1 blok). Net alsof je je voet verstuikt hebt en hij helemaal opgezwollen zit.

Dat zal toch wel geen kwaad kunnen, hé?
pi_78555190
Suzanna wat een leuk nieuws Proficiat!
Ik had je hier deze week nog zien posten (toch?) en ik dacht nog: zou het? Maar ja, er posten hier zoveel mensen die niet zwanger zijn, dus ik heb het maar zo gelaten
Maar wat leuk een broertje of een zus voor jullie drie dochters. En ik voorspel nu al een mooie naam
pi_78555201
Kan volgens mij geen kwaad Leonie (mits je ook geen andere klachten hebt), maar wel even flink bij gaan drinken dat stimuleert je nieren om ook het extra vocht wat je vasthoud af te voeren!!
pi_78555251
Toch drinken?
Ik dacht net dat ik beter niet meer zou drinken
  zondag 28 februari 2010 @ 16:17:00 #220
45621 Suzanna
Mama van...
pi_78555469
Gewoon blijven drinken Leonie! Juist heel goed. Volgens mij helpt het ook om komkommer te eten (vochtafdrijvend ofzo!) en kruidenthee, wat je níet moet doen is veel zout eten. Dan houd je meer vocht vast.

Enne, bedankt allemaal voor de felicitaties leuk om te lezen. Wij zijn er ook heel blij mee. Ik zag het nu ook wel weer zitten nu Julia (mijn jongste) wat ouder is. Zij wordt dit jaar december 4 en gaat dan begin januari naar school. Als ze wat groter zijn, zijn ze ook een stuk zelfstandiger... dat scheelt echt!

Zit nog steeds mezelf te verwijten dat we de kinderen het al verteld hebben. Komt omdat mijn moeder vond dat het wel érg vroeg was... en daar heeft ze ook wel gelijk in... maar ja, dat heeft nu weinig zin om te zeggen nu ze het toch al weten. Zal wel door de hormonen komen dat ik me daar meer druk om maak nu ...

We hadden het eigenlijk pas willen vertellen met de eerste echo - dan wordt het wat reëeler voor de meiden - maar ik denk dat we allebei gewoon enorme flapuiten zijn. Mijn man kan ook nooit voor zich houden wat hij voor mijn verjaardag heeft gekocht of wat voor leuk uitje hij heeft verzonnen voor onze trouwdag of mijn verjaardag.

[ Bericht 0% gewijzigd door Suzanna op 28-02-2010 16:30:26 ]
pi_78555823
wow Suzanna wat leuk!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 28 februari 2010 @ 16:48:52 #222
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_78556644
Suzanna, gefeliciteerd! Een vierde kindje! Wat spannend!

En het geeft toch niks dat de meiden het al weten? Luuke wist ook direct van mijn 3e zwangerschap. Toen het later toch misging heb ik haar verteld dat er geen plaats was in mijn buik voor het kindje om te groeien. En soms praten we daar nog over. Hoefde ik ook niet krampachtig mn verdriet te verbergen ofzo.
Ik wens je natuurlijk een voorspoedige zwangerschap!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_78557705
Suzanna wat leuk! Gefeliciteerd!
  zondag 28 februari 2010 @ 17:25:16 #224
45621 Suzanna
Mama van...
pi_78558076
Lishe, je hebt wel gelijk vind ik, en aan de andere kant wil ik ze ook zo graag beschermen voor zoiets. Was precies ook waar ik aan zat te denken, wat als het nu misgaat...
Maar ik houd sowieso niet van geheimen in huis hebben, al is het maar voor je kinderen. Ik had het niet leuk gevonden als mijn familie het eerder wist dan degenen die er het meeste mee te maken gaan hebben: mijn kinderen.

Bedankt voor je reactie! En van iedereen trouwens, lieve reacties!
pi_78558132
Wat leuk suzanna!! Gefeliciteerd!!!
*poef* nu is het weg
  zondag 28 februari 2010 @ 17:26:55 #226
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_78558134
Wat leuk Suzanna! Zijn we weer samen zwanger!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_78558234
suzanna gefeliciteerd!
fijne zwangerschap gewenst!

Weet er iemand toevallig een goede babyuitzet lijst, kom er zoveel verschillende tegen
dat ik het ff niet meer weet
denk wel dat we echt nog te weinig kleertjes hebben, vandaag even alles nagegaan, ik dacht al dat het weinig was maar het is nog minder als ik dacht
  zondag 28 februari 2010 @ 17:34:14 #228
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_78558370
quote:
Op zondag 28 februari 2010 17:29 schreef draculettetje het volgende:
suzanna gefeliciteerd!

Weet er iemand toevallig een goede babyuitzet lijst, kom er zoveel verschillende tegen
denk wel dat we echt nog te weinig kleertjes hebben, vandaag even alles nagegaan, ik dacht al dat het weinig was maar het is nog minder als ik dacht
Sorry, geen verstand van

Maar ehm...hoe is het nu met je!
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
  zondag 28 februari 2010 @ 17:43:33 #229
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_78558679
Ik geloof dat op de Hema-site een goede lijst staat. Ik kan het nu niet voor je opzoeken vanaf mijn foon. Kijk daar maar even
Ylana
  zondag 28 februari 2010 @ 17:45:50 #230
56471 pinquit
oh my lama!
pi_78558752
suzanna leeuuk!!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  zondag 28 februari 2010 @ 18:10:46 #231
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_78559410
suzanna wat leuk! Gefeliciteerd!
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_78559957
suzanna, gefeliciteerd en een fijne zwangerschap gewenst natuurlijk!
pi_78560293
quote:
suzanna gefeliciteerd!

Ik heb ook verschillende bekeken, en heb nu die van Trotse Moeders opgeslapen op m'n laptop. Maar ik vraag ook wat rond aan de ervaringsdeskundigen in mijn omgeving wat je moet hebben en wat handig is. En t.z.t. hier natuurlijk ook.

Ik had iets raars. Gisteren was ik in de Thermen van Sanadome en halverwege de dag was het ineens of er een honkbal in mijn onderbuik zat. Het ging snel weer over (< 30 seconden, denk ik), maar het voelde wel vreemd. En nu net werd ik wakker van een middagslaapje en had ik het weer! Het doet geen pijn ofzo, het is alleen net of mijn baarmoeder ineens hard wordt. Is dat nu een harde buik? En is dat met 15 weken niet een beetje vroeg? :|
pi_78560433
Dat kan cantare.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_78560718
quote:
Op zondag 28 februari 2010 14:38 schreef ymme het volgende:
McLaura, zal jullie morgen op de hoogte houden van het hele gebeuren.
Hopelijk kan zij snel met goed nieuws hier komen.
Zet 'm op morgen Ymme!!! Ik zal aan je denken Je kunt het hoor!!! Bijna mama!!!
#geen
pi_78560726
quote:
suzanna gefeliciteerd!

Op de site van Dreambaby (waar wij onze lijst hebben liggen) staat er een vrij uitgebreide checklist: http://www.dreambaby.be/d(...)boortecheklist_n.pdf
Maar denk dat die echt wel heel ruim is
pi_78560764
Gefeliciteerd Suzanna!!

Succes mrogen ymme
  zondag 28 februari 2010 @ 19:12:39 #238
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_78561429
Van harte gefeliciteerd Suzanna!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_78562823
Ymme, hoe snel het gaat met inleiden ligt ook aan de toestand van je baarmoedermond. Wanneer die nog helemaal dicht is zullen ze je eerst 'primen'. Bij mij hebben ze gel ingebracht (brandt een klein beetje) op zondagochtend en zondagmiddag weer. Had toen lichte weeen en ik heb voor de nacht een shot pethidine gehad. De volgende ochtend had ik anderhalve cm ontsluiting en hebben ze de vliezen gebroken en me aan de weeenopwekkers gehangen. Maandagmiddag om 16.36 uur is Hannah geboren. Ga er dus maar niet van uit dat je binnen een paar uurtjes klaar bent, dan valt het alleen maar mee.
  zondag 28 februari 2010 @ 19:50:32 #240
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_78562915
Suzanna! Wat leuk!
Ik had al zo'n vermoeden dat er mss wel eentje in de maak was, wrsch omdat je weer wat meer aanwezig was. Echt leuk! Gefeliciteerd!
pi_78563010
quote:
Op zondag 28 februari 2010 19:50 schreef Brighteyes het volgende:
Suzanna! Wat leuk!
Ik had al zo'n vermoeden dat er mss wel eentje in de maak was, wrsch omdat je weer wat meer aanwezig was. Echt leuk! Gefeliciteerd!
Jaa, dat had ik ook
  zondag 28 februari 2010 @ 19:53:14 #242
57497 happyme28
I'm so happy
pi_78563034
Hallooooooo dan allemaal! Hier even een kort berichtje van mij, met naast mij een prachtige zoon. Naar omstandigheden gaat het super, Daan drinkt als de brandweer, netjes regelmatig ook en huilt amper. Het is nog steeds ongelofelijk maar helemaal fantastisch. Vandaag heeft hij het hielprikje gekregen en hij gaf geen kick (stoere man!!). Met mij gaat het met de dag beter en kan mezelf redelijk redden met hulp van man en kraamhulp. Nog wel erg moe en wondpijn van de keizersnee maar het is te doen. De stuwing is ook al mega dus BH's gaan hier niet meer uit en compressen liggen koud in de vriezer.

Ik zal de komende dagen weer wat meer tijd hebben om te reageren, terug te lezen en te vertellen hoe het hier gaat. Ik zal mijn bevallingsverhaal binnenkort ook posten in het topic daarvoor. Voor nu zeg ik jullie allemaal gedag en zal ik verhuizen naar het kleine baby'tjes topic.

Hier nog even een foto'tje van onze man:

Ymme, ik wil jou nog even succes wensen voor morgen!! Je kunt het meid! Nog even en je hebt ook je zoon in je armen.

Leonieke, jou blijf ik natuurlijk ook volgen maar jij hebt nog even

Oh ja, bedankt voor alle (pm-)berichtjes en felicitaties, binnenkort ga ik ze uitgebreid lezen en reageren.
pi_78563297
Wat een plaatje happyme.

Gefeliciteerd Suzanna, wat leuk!
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_78563662
Suzanna, van harte gefeliciteerd
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  zondag 28 februari 2010 @ 20:34:39 #245
45621 Suzanna
Mama van...
pi_78564974
Haha BE, dat was niet de reden, maar je had wel een juist vermoeden dus wat grappig.
Toen mijn zus voor de tweede keer zwanger was, was ze (net in het begin) bij mij op bezoek... en de manier waarop ze zich gedroeg ofzo, of dat ze niet zo lekker was, deed mij eraan denken dat ze misschien zwanger was... bleek het nog echt zo te zijn ook! Toen was ik de eerste die het wist... niet iedereen in mijn familie vertelt het zo vroeg van de zwangerschap. Ach, ieder zijn ding he.
  zondag 28 februari 2010 @ 20:50:26 #246
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_78565854
Suzanne van harte gefeliciteerd

En wat is Daan een mooierd
Make love, not war ☮
  zondag 28 februari 2010 @ 21:17:39 #247
259886 pessie
pi_78567464
Suzanna gefeliciteerd!

Echt ik wil steeds op van alles reageren, maar zodra ik het reactie scherm open krijg ik een black out!

ik weet nog dat iemand een harde buik vermoedde. Ik had afgelopen dinsdag ineens zo'n enorme kramp in mn buik dat ik op handen en knieën aan het zuchten was. Heb er nog een aantal dagen spierpijn van gehad. Freecell vond het een harde buik dus heb er verder niets mee gedaan.Voelde de kleine vandaag een aantal keren dus alles zal wel goed zijn. Mocht het weer gebeuren zal ik denk ik toch de verloskundige bellen...

En Ymme die morgen mag beginnen... Succes meid!
pi_78567879
He dames, ik ben er ook weer, druk weekend en drukke week gehad

Een aantal dames is al druk aan het shoppen voor babykleertjes, de HEMA kleertjes zijn inderdaad erg schattig ik heb zelf alleen nog maar kleertjes gekregen, en weet niet of ons kindje een jongen of meisje wordt en misschien wel goed ook anders was ik inmiddels ook wel los gegaan

Leonieke fijn dat de meubels en alles voor de kinderkamer er voor de bevalling toch zijn nog niet aan het poetsen geslagen, nesteldrang enzo

Baldria komt zich ook weer wat vaker melden zie ik.. gezellig

Ymme succes morgen in het ziekenhuis

Flugeltje je vertelde dat je baarmoeder misschien net boven het schaambot zit, maar is dat inmiddels niet veel hoger? mijn baarmoeder zat met 19 weken 2 vingers onder mijn navel... voel je de baby al wat vaker? bij mij zijn het wat van de luchtbewegingen en plopjes, je hoort ook wel meiden over vlindertjes maar dat heb ik niet. Wat ligt Mollie lekker op je buik

Grunsfan, was die uitzending over "Het wonder van de geboorte" nog wat

BarbaBientje01 gefeliciteerd met je zwangerschap en welkom succes met de verloskundige bellen en hopen dat ze je spiraaltje er snel kunnen uithalen.

Suzanne gefeliciteerd met je zwangerschap dat zal wel als een lopend vuur gaan met die kindjes nouja tis toch ook geen ramp dat ze het weten

Sonnetje85 lekker bezig met klussen in het babykamertje Is je zus ook zwanger dat jullie samen aan de alcoholvrije wijn zaten? Leuk dat je zo'n angelsound kunt lenen van je zus om af en toe te luisteren.

Orea gezellig op visite geweest bij kleine kindjes gezellig. Ik was vandaag bij een meisje van 2 en heb met haar in haar keukentje gespeeld

Happyme28 wat een schattig kindje die Daan, lief glimlachje naar de camera

Pessie je kunt morgen toch even bellen om te vragen wat je tegen zo'n harde buik kunt doen

Morgen heb ik een gesprek met mijn baas over mijn zwangerschapsverlof, ben benieuwd hoe het gaat, ik wil graag 4 dagen (32 uur) gaan werken ipv 40 uur. Dit betekent dat ik ook minder taken kan doen, hopelijk doet hij daar ook niet al te moeilijk over. We hebben vandaag het familiewiegje opgehaald en hierdoor wordt het ook steeds tastbaarder
  zondag 28 februari 2010 @ 21:28:41 #249
229476 Libell
Mama v Aiken,Iben,Junah,Marten
pi_78568162
Wat leuk Suzanna!
Ook een vierde!
Kunnen we ervaringen uitwisselen

Proficiat!
  zondag 28 februari 2010 @ 21:55:57 #250
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_78569972
Wat geweldig Suzanna! Gefeliciteerd met je zwangerschap!
  zondag 28 februari 2010 @ 22:21:14 #251
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_78571328
Ik zie nu pas dat er nog meer nieuwe aanwas is, BarbaBientje01 gefeliciteerd!
  zondag 28 februari 2010 @ 22:21:38 #252
57497 happyme28
I'm so happy
pi_78571351
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 07:27 schreef Sc0rPi0n het volgende:

[..]

Nee wel Scorp news...

Ben net terug van het zkh. Gisterenavond rond 23:00 kwam een andere vk en om bepaalde redenen moesten we naar het zkh. Gevolg na een uur bad, uur persen en daarna nog de vacuumpomp eindelijk rond 5:30 onze zoon Robin geboren. (ja weer een Robin ) (net geen 7 pond)
Wow, datumtweeling Jullie ook gefeliciteerd met zoon Robin!

Oh en ik las dat Orea een meisje krijgt met dikke kadetten! Gefeliciteerd met je mooie (en lange) echo!

Leo, bij jou toch ook al actie (verweking is ook iets natuurlijk). Hopen dat dinsdag al iets te zien is op de CTG. Ik had al bijna 5 cm zonder een wee gevoeld te hebben

Hmmm... nou ja, ik was er bijna met bijlezen, maar mijn zoon heeft honger dus die gaat voor natuurlijk.
pi_78571721
Happy, wat een mooie man!!! nogmaals gefeliciteerd met deze prachtige jongen!!!
pi_78572168
quote:
Op zondag 28 februari 2010 22:21 schreef happyme28 het volgende:

[..]

Wow, datumtweeling Jullie ook gefeliciteerd met zoon Robin!

Oh en ik las dat Orea een meisje krijgt met dikke kadetten! Gefeliciteerd met je mooie (en lange) echo!

Leo, bij jou toch ook al actie (verweking is ook iets natuurlijk). Hopen dat dinsdag al iets te zien is op de CTG. Ik had al bijna 5 cm zonder een wee gevoeld te hebben

Hmmm... nou ja, ik was er bijna met bijlezen, maar mijn zoon heeft honger dus die gaat voor natuurlijk.
Pfff, daar heb ik 20 uur over gedaan, met veel en sterke weeën. Ben ook nooit verder gekomen trouiwens.....
Lekker mannetje heb je ook

Ymme, ga eens puffen
  maandag 1 maart 2010 @ 06:56:05 #255
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_78579480
Suzanna, van harte!!

Oktober al weer

Happy, wat een mooierd en zo lekker stevig ook al

Ymme, heel erg veel succes vandaag, laten we hopen dat het allemaal voorspoedig zal gaan!

Barbabientje, jij ook succes met het verwijderen van je spiraaltje. Ik duim voor een goeie afloop....

Mereltje, ik had het over de onderkant van m'n baarmoeder De bovenkant moet inmiddels wel richting navel gaan ja. Nu heb ik gisteren wel weer e.e.a. voorbij voelen komen waarover ik twijfel, dus wie weet is het er gewoon allemaal wél, maar kan ik het nog niet helemaal plaatsen...

Leo nog zo'n 2 dagen, dan is de kamer klaar en wordt je mannetje geboren hoor

Harde buiken hier volgens mij nog niet gehad. Wel wat meer last van de banden bij beweging, maar iets waaruit ik een harde buik zou kunnen halen heb ik nog niet meegemaakt. Ook m'n borsten blijven ontzettend rustig wat dat betreft, ze zijn wel ietwat gegroeid, maar van een explosie is geen sprake. Heb ook af en toe wel wat steken, maar verder valt het me allemaal 100% mee. Zo zie je maar dat je er niet veel van kunt zeggen....

Ook vannacht weer heerlijk geslapen, maar 1 keer wakker geweest om te plassen. Nou ja, sommigen zien om half zeven opstaan ook als midden in de nacht, dus als je het zo bekijkt ben ik wel 2 keer wakker vannacht

Gisteren hebben we het bed uit de logeerkamer gehaald en het ledikantje alvast in elkaar gezet en gekeken of het pastte... Het past Het is echter een ouderwetse en hij is wat laag aan de zijkanten, is dat ook zo'n 'verboden' ding?

Enfin, ik ga maar eens naar m'n werk. Fijne dag allemaal!
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_78579672
Happy wat een mooierd!!
quote:
Op zondag 28 februari 2010 19:50 schreef Brighteyes het volgende:
Suzanna! Wat leuk!
dat vermoeden had ik ook

Ymme, succes!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 1 maart 2010 @ 08:27:39 #257
259886 pessie
pi_78579971
Barba ook welkom uiteraard!

Had gisteren weer die stuiptrekkingen. Moet zometeen eerst ergens heen maar denk dat ik misschien daarna toch even de vk bel... Ze zijn heel aardig als ik bel maar ik denk altijd dat ze het wel druk genoeg hebben zonder dat ik ze bel met dit type vraagjes Het gebeurt ook altijd na actie in de slaapkamer.
  maandag 1 maart 2010 @ 08:31:06 #258
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_78580001
barbabientje en suzanna, leuk! Welkom hier!

en ymme, moeten we succes wensen voor vandaag toch? Kom op ymme, je kan het!
  maandag 1 maart 2010 @ 08:36:18 #259
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_78580051
ymme succes vandaag.
  maandag 1 maart 2010 @ 08:50:13 #260
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_78580201
Ymme succes
En Barbabientje en Suzanna welkom hier.
Pessie wat naar die stuiptrekkingen.
Iedereen verder succes natuurlijk indien nodig.
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
  maandag 1 maart 2010 @ 08:56:00 #261
45621 Suzanna
Mama van...
pi_78580310
quote:
Op zondag 28 februari 2010 21:28 schreef Libell het volgende:
Wat leuk Suzanna!
Ook een vierde!
Kunnen we ervaringen uitwisselen

Proficiat!
Leuk, ja, lekker druk he! Ik vind het wel heel grappig hoor, ik wilde 'vroeger' geen groot gezin, en kijk mij nou. Ik zit bijna op de helft van het aantal kinderen waarin ik opgegroeid ben... (ik ben de jongste van 8). Maar ik denk dat het hier wel bij blijft haha...

Vanochtend had ik even een baalmomentje... de misselijkheid begint nu pas écht merk ik. Flink overgegeven en ik krijg echt niks binnen, moet nog ff niet denken aan eten. 'Oh ja, zo voelde dat... '
pi_78580366
Mereltje, mijn zus is idd ook zwanger Ze is 9 weken verder dan ik (op 5 mei is ze uitgerekend). Dus vandaar idd allebei alcoholvrije wijn.
Mijn schoonzusje is trouwens ook zwanger, maar die is dan weer 6,5/7 week verder dan ik (21 mei uitgerekend).

Suzanna, gefeliciteerd, leuk joh een 4e!

Ymme een spannende dag vandaag! Succes, hopelijk verloopt alles flot!!

Ik heb volgens mij 1 keer een harde buik gehad. Was op de 9 maandenbeurs hehe.
En t voelen van mijn baby doe ik sinds een week of 18 ofzo. Maar dus echt niet iedere dag. Maar hij is volgens mij ook niet zo druk (hij wordt volgens mijn vriend en mij geen voetballer, helemaal niet als ie op z'n vader lijkt )

Over die kindjes bij iedereen, leuk is dat he Orea, kan me voorstellen dat je ervan genoot van je nichtje enzo
Ik had het laatst ook met mn nichtje, kwam ik binnen: Sonja, Sonja, Sonja (en erbij klappen, ze was ook lichtelijk hyper, want haar neef was er ook haha).
En toen ging k dr samen met mn zus naar bed brengen. Ging ze mij voorlezen uit een boekje, daarna moest ik dr voorlezen. En toen moest ze eigenlijk gaan slapen, begon ze te huilen dat mama moest voorlezen (hehe dramaqueen). Uiteindelijk afgesproken dat ik nog 1 boekje ging voorlezen en dat mama dan niet kwam. En toen was het goed. Zo leuk, kan me niet voorstellen dat ik over 2 jaar een klein jongetje heb dat zo doet enzo
pi_78580468
Ik weet niet hoe ik het heb gedaan maar ik heb een paar uur geslapen vannacht! Dat was ook nodig want vandaag weer aan het werk (een poging doen tot).... Hopen dat het vannacht weer zo goed gaat. En al zo lekker licht om half 8 bij de bus word ik blij van!!
pi_78580473
Bericht van Ymme:
quote:
Het gaat goed. Verloskundige is zojuist geweest, geen ontsluiting nog dus ze hebben gel ingebracht. Mocht dit niks doen, dan rond de middag nog één keer gel. En mocht dat ook zijn werk niet doen morgen weer verder. Groetjes Ymme
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_78580673
Zet hem op Ymme! Daar komt ie dan...
  maandag 1 maart 2010 @ 09:23:43 #266
61183 leonieke
Dan toch?
pi_78580774
quote:
Op zondag 28 februari 2010 21:24 schreef Mereltje het volgende:
Leonieke fijn dat de meubels en alles voor de kinderkamer er voor de bevalling toch zijn nog niet aan het poetsen geslagen, nesteldrang enzo
Nee, maar ik heb het ideale excuus. Ze komen vanmiddag de meubelen van de eetplaats brengen en dus zal het weer vuil worden (alhoewel ik nu mijn man naar het werk vertrokken is, straks toch even een dweil nemen om een beetje te kuisen waar de nieuwe kast komt ).

En hopelijk bevalt Ymme in dit topic
pi_78580813
Zet hem op Ymme, spannend!

Hier heb ik net de verloskundige praktijk gebeld. Zij heeft meteen contact opgenomen met het ziekenhuis om een afspraak bij de gyn te maken. Morgen om 11uur krijg ik een echo en wordt er gekeken waar het spiraaltje zich bevind. En vanuit daar weer met de verloskundigen bespreken hoe of wat.
Ben blij dat ik morgen al terecht kan! Jammer genoeg moet ik het dan ook al met mijn leidinggevende bespreken want ik moet onder werktijd even naar beneden toe.

Suzanna gefeliciteerd met je zwangerschap! Wat leuk een vierde! Ik ben zelf ook uit een gezin van 4!
29/10/'10 - 25/03/'13
  maandag 1 maart 2010 @ 09:29:47 #268
61183 leonieke
Dan toch?
pi_78580892
quote:
Op zondag 28 februari 2010 22:21 schreef happyme28 het volgende:

[..]
Ik zei de laatste keer tegen de gyn al lachend zoiets Zoiets als: "ja, ik denk toch wel dat je nu gaat zeggen dat ik al 4 cm ontsluiting heb zonder dat ik ook maar iets gevoeld heb" ('t was niets hoor maar een mens kan maar hopen hé )
quote:
Op maandag 1 maart 2010 06:56 schreef flugeltje het volgende:
Leo nog zo'n 2 dagen, dan is de kamer klaar en wordt je mannetje geboren hoor

Harde buiken hier volgens mij nog niet gehad. Wel wat meer last van de banden bij beweging, maar iets waaruit ik een harde buik zou kunnen halen heb ik nog niet meegemaakt. Ook m'n borsten blijven ontzettend rustig wat dat betreft, ze zijn wel ietwat gegroeid, maar van een explosie is geen sprake. Heb ook af en toe wel wat steken, maar verder valt het me allemaal 100% mee. Zo zie je maar dat je er niet veel van kunt zeggen....
Sh*t, we zitten voor op schema De meubels zitten in elkaar, de stickers hangen tegen de muur Enkel de commode moet nog gevuld worden.

Harde buiken kan ik hier ook niet echt plaatsen. En borsten? Ah, heeft mijn man gewoon pech, die moet het nog steeds stellen met dezelfde maat als voor mijn zwangerschap
  maandag 1 maart 2010 @ 09:39:02 #269
45621 Suzanna
Mama van...
pi_78581065
Ach Leonieke, daar had hij toch voor gekozen

Ymme, veel sterkte met je bevalling!
  maandag 1 maart 2010 @ 09:40:30 #270
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_78581093
Ymme succes vandaag!
Ylana
  † In Memoriam † maandag 1 maart 2010 @ 09:45:49 #271
43556 miss_dynastie
pi_78581225
quote:
Op maandag 1 maart 2010 09:29 schreef leonieke het volgende:
Enkel de commode moet nog gevuld worden.
En de wieg, vergeet dat niet!
  maandag 1 maart 2010 @ 09:53:15 #272
61183 leonieke
Dan toch?
pi_78581414
quote:
Op maandag 1 maart 2010 09:45 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

En de wiegbox, vergeet dat niet!

Daar zorg ik vrijdag wel ff voor
  maandag 1 maart 2010 @ 09:57:46 #273
290348 devilishbaby
onbedoeld maar niet ongewenst
pi_78581502
Ik ben even niet hier in het topic geweest. Zat teveel in de knoop met alle gevoelens nu ik zo onverwachts zwanger ben en mijn vriend zo ontzettend negatief was. De bom is hier tot 2 keer toe geknapt met als hoogtepunt afgelopen vrijdagnacht en hij zelfs zijn koffers al ingepakt had om te vertrekken. Dankzij mijn nicht (ze is therapeute) die me onverwachts belde afgelopen zaterdag zijn mijn vriend en ik nu weer wat meer bij elkaar gekomen. Ze vroeg me hoe het met de baby was en toen knapte ik helemaal, tranen met tuiten aan de telefoon en dus besloot ze naar me toe te komen en heeft mijn vriend toch wel enigzins op zijn plek gezet. Dat hij niet de enige was die dit alles een plekje moest geven, maar dat het voor mij toch ook zo was en dat hij niet kon verwachten dat ik de enige was die hem begrip moest tonen hiervoor. Maar dat hij ook wel wat begrip voor mij mocht tonen aangezien ik met alle veranderingen in mijn lijf zit. Dat het voor mij voelde alsof hij de baby afwees en daarmee dus ook mij afwees. Hij was niet blij met de situatie dat mijn nicht zich er zo mee bemoeide maar de negatieve spiraal waarin we zaten is door geprikt. Hij toont nu meer begrip ook naar mij toe en is een stuk liever nu.
Verder heb ik vorige week zondag een bloeding gehad, ik dacht dus dat ik een miskraam had gekregen. Maandags mocht ik dan eindelijk naar de vk en heb ik een echo gehad en de kleine zat nog gewoon op zijn plekkie met een hartje. Qua groei 1 dag verschil. Afgelopen vrijdag voor een gewone controle heen en weer een echo gekregen. En nog steeds alles goed. Alleen heb ik een lage bloeddruk 94/55. Ik moest de huisarts bellen om hem emafase voor te laten schrijven ivm. mijn misselijkheid. Over 4 weekjes mag ik weer heen en krijg ik ook nog een extra echo.
Nu zal ik het topic hier eens even door gaan lezen.
pi_78581684
voor Ymme. Hopen dat de gel z'n werk gaat doen en er straks een baby te melden is

Is de kamer al klaar genoeg voor een paar mooie foto's leonieke?

Heftig allemaal develishbaby. Ik hoop dat jullie dit beide snel een plekje kunnen geven

Hier een mijlpaal. Ik heb vandaag de 70.0 kilo grens bereikt
En m'n schoonzus zei afgelopen weekend dat ik toch al een hele grote buik heb. En toen ik zei dat ik het wel mee vond vallen zei ze Ja, maar je moet nog 3 maanden. En toen dacht ik
  maandag 1 maart 2010 @ 10:24:54 #275
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_78582043
Suzanne Gefeliciteerd met je zwangerschap! Geweldig leuk!
  maandag 1 maart 2010 @ 10:40:05 #276
290348 devilishbaby
pi_78582407
Ymme succes vandaag!

Orea wat een lief duimend meisje!

BarbaBientje gefeliciteerd! Hopenlijk dat het spiraaltje geen kwaad meer zal doen.

Flugeltje mooie buik!

Suzanna gefeliciteerd!

Happyme gefeliciteerd met Daan wat een guitig koppie zeg!
  maandag 1 maart 2010 @ 10:49:06 #277
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_78582617
Plus minus halverwege november denken we.
  maandag 1 maart 2010 @ 10:51:16 #278
259886 pessie
pi_78582666
lishbab wat ontzettend heftig allemaal! Ik hoop dat jullie nu weer wat meer vooruit kunnen kijken naar de komst van jullie kindje! Is misschien toch wel fijn geweest dat een buitenstaander even de gevoelens wat meer open heeft gegooid. Sterkte en succes verder. En voor je hartje!

Ymme succes verder!

Crazy, ze hebben bij mij ook allemaal een mening over mijn buik, ik zeg gewoon dat de verloskundige het allemaal prima in orde vind en dat ze niet zo moeten zeuren!
Je kunt bij sommigen proberen "ja ik ben zwanger en wat is jouw excuus?" Heb ik zelf nog niet gedaan hoor...

En ik heb de vk gebeld! Ze hoorde het wel vaker, als de baarmoeder geprikkelt wordt dan schiet ie in een kramp, en daar kun je nog een aantal dagen spierpijn van hebben. Ze vertelde ook dat het kan dat wanneer de baarmoeder weer wat meer gewend is dit overgaat. Ze vond in ieder geval niet dat ik moest stoppen met vrijen (oef! gelukkig) ik moest er alleen wel opletten dat het geen weeën waren maar volgens mij komen die op z'n vroegst begin juli dus...
  maandag 1 maart 2010 @ 10:52:07 #279
259886 pessie
pi_78582684
quote:
Op maandag 1 maart 2010 10:49 schreef Silmarwen het volgende:
gefeliciteerd en welkom!
  maandag 1 maart 2010 @ 10:53:40 #280
56471 pinquit
oh my lama!
pi_78582728
dacht heel even dat barbabientje een kloon van iemand was
  maandag 1 maart 2010 @ 10:54:11 #281
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_78582749
quote:
Weer samen zwanger!

Hier 15 weken, nog 175 dagen

Vrijdag verloskundige... En mijn mams wil mee, gezellig.
pi_78582776
quote:
gefeliciteerd!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_78582788
quote:
Op maandag 1 maart 2010 10:53 schreef pinquit het volgende:
Whahaha van Huup zeker
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  maandag 1 maart 2010 @ 10:56:09 #284
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_78582802
quote:
Op maandag 1 maart 2010 10:54 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Weer samen zwanger!

Hier 15 weken, nog 175 dagen

Vrijdag verloskundige... En mijn mams wil mee, gezellig.
Ohh maar jij bent al de eerste 3 maanden door xD
Ik heb het hele huis al schoongepoetst, gisteren om 9 uur viel ik al in slaap, en ik ben veel meer misselijk dan de laatste keer. Eten is dan ook beh.

Ach, ik wil ook niet weer 20 kilo aankomen tijdens de zwangerschap.

En dit alles nog wel zonder clomid.
  maandag 1 maart 2010 @ 10:56:18 #285
290348 devilishbaby
pi_78582807
Weet iemand trouwens hoe dat boek heet dat vol staat met foto's over de zwangerschap? Het is al een oud boek, kan me nog heugen dat mijn mama me aan de hand van dat boek verteld heeft hoe dat nou allemaal in zijn werk ging met babietjes in een buik. Maar ik weet niet hoe het heet. Maar het lijkt me een goed boek om aan te schaffen voordat we het de kindjes vertellen.
  maandag 1 maart 2010 @ 10:57:15 #286
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_78582832
TVP
  maandag 1 maart 2010 @ 10:57:57 #287
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_78582848
quote:
Hey wat leuk! Gefeliciteerd!
Ik zat afgelopen weekend nog aan je te denken!
Dat ik eens moest spieken op de site van Yade om te zien of er nog nieuws was.
  maandag 1 maart 2010 @ 10:58:26 #288
56471 pinquit
oh my lama!
pi_78582860
quote:
Op maandag 1 maart 2010 10:56 schreef devilishbaby het volgende:
Weet iemand trouwens hoe dat boek heet dat vol staat met foto's over de zwangerschap? Het is al een oud boek, kan me nog heugen dat mijn mama me aan de hand van dat boek verteld heeft hoe dat nou allemaal in zijn werk ging met babietjes in een buik. Maar ik weet niet hoe het heet. Maar het lijkt me een goed boek om aan te schaffen voordat we het de kindjes vertellen.
bedoel je misschien het boek van Lennart Nilsson? daar hebben wij het uit geleerd iig prachtige foto's in dat boek ("Het grote wonder" heette het geloof ik)
  maandag 1 maart 2010 @ 11:01:19 #289
62233 Jelief
ikke lief!
pi_78582930
Yeah Suzanna voor een vierde, gefeliciteerd en een goede zwangerschap gewenst!

En nog wat voor Ymme, ik hoop dat het allemaal voorspoedig gaat.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  maandag 1 maart 2010 @ 11:02:04 #290
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_78582955
quote:
Op maandag 1 maart 2010 10:57 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Hey wat leuk! Gefeliciteerd!
Ik zat afgelopen weekend nog aan je te denken!
Dat ik eens moest spieken op de site van Yade om te zien of er nog nieuws was.
Owja, die site die we nooit updaten
  Jubileum moderator maandag 1 maart 2010 @ 11:04:10 #291
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_78583009
Barbabietje, Suzanna en Sil & GI van harte gefeliciteerd
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_78583199
quote:
Ik dacht dat ook! Maar dat zou dan wel een heeeele makkelijk te raden kloon zijn

Gefeliciteerd Barbabientje

Gefeliciteerd Suzanna, wow straks een gezin met 4 kids!

Gefeliciteerd Silmarwen, man en Yade
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  maandag 1 maart 2010 @ 11:13:34 #293
61183 leonieke
Dan toch?
pi_78583292
Sil Wat leuk! Proficiat! En dat zonder Clomid, helemaal Alleen jammer dat je nu meer last hebt van misselijkheid. Hopelijk houdt het vlug op

En foto's van de kinderkamer? Zo speciaal is hij niet, hoor Er ligt zelfs nog geen matras in het bedje (en nu besef ik ook direct waarom mijn zus haar oudste zoon een paar nachten in de box heeft laten slapen Het matrasje stond nog op haar lijst (zoals bij ons ) )
  maandag 1 maart 2010 @ 11:19:33 #294
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_78583480
quote:
Op maandag 1 maart 2010 10:56 schreef Silmarwen het volgende:

[..]

Ohh maar jij bent al de eerste 3 maanden door xD
Ik heb het hele huis al schoongepoetst, gisteren om 9 uur viel ik al in slaap, en ik ben veel meer misselijk dan de laatste keer. Eten is dan ook beh.

Ach, ik wil ook niet weer 20 kilo aankomen tijdens de zwangerschap.

En dit alles nog wel zonder clomid.
Maak daar 25 van Ik heb hetzelfde streven! Ik ben nu al minder dik dan zwangerschap 1. (Als ik de video terugkijk van toen ik bij Jen 15 weken zwanger was zag je het echt al duidelijk. Nu nog niet zo heel erg. En de teller staat nu op -4/-3...

Ik heb gister ook flink gepoetst. Maar dat moest echt. Ik had bijna de bank weggedaan omdat ik maar kattenpis bleef ruiken. Maar nadat ik de vloer echt goed had geboent (dus op de knieen de kamer door en 6x een schoon emmertje) rook ik alleen nog maar sop en een vleugje chloor. Maar ik was wel helemaal kapot enzo...
Ik lig bijna elke avond om 8 uur op bed, Heel gezellig voor M.
pi_78583614
quote:
Nee hoor, ben geen kloon.
29/10/'10 - 25/03/'13
  maandag 1 maart 2010 @ 11:24:07 #296
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_78583619
BarbaBientje, Suzanna en Silmarwen... allemaal hartelijk gefeliciteerd met jullie zwangerschap
.... met gevoel voor drama....
pi_78584446
Sil! wat onwijs gaaf ! gefeliciteerd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')