EN hoe actueel is die info? i.e. wat moet ik nou geloven? Of moet ik maar gewoon gaan en als de HC komt, doen alsof ik een lekker blond wijf met grote tetten ben?quote:Op zondag 21 februari 2010 19:00 schreef sander89 het volgende:
natuurlijk moet je niet op de NS faalspeed website kijken.![]()
![]()
Kans gemist op het moment dat ze je rug aan het herboetseren waren...quote:Op zondag 21 februari 2010 19:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
doen alsof ik een lekker blond wijf met grote tetten ben?![]()
Hang een verhaal op dat je bij een treinbotsing / ruwe wisselstraat deze verwonding hebt opgelopen en hij durft je vast niet te bekeurenquote:Op zondag 21 februari 2010 19:19 schreef Duvel het volgende:
[..]
Kans gemist op het moment dat ze je rug aan het herboetseren waren...
Lijkt mij duidelijk dat het klopt op de Interrail website, is gewoon de officiële website.quote:Op zondag 21 februari 2010 19:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EN hoe actueel is die info? i.e. wat moet ik nou geloven?
quote:Op zondag 21 februari 2010 19:19 schreef Duvel het volgende:
[..]
Kans gemist op het moment dat ze je rug aan het herboetseren waren...
Eens vragen aan een servicemedewerker?? Ik weet t ook nietquote:Op zondag 21 februari 2010 19:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EN hoe actueel is die info? i.e. wat moet ik nou geloven? Of moet ik maar gewoon gaan en als de HC komt, doen alsof ik een lekker blond wijf met grote tetten ben?![]()
Oh, en een ieder sleutelt maar lekker raak aan zijn foto's
owkeeyquote:Op zondag 21 februari 2010 19:44 schreef Ireyon het volgende:
[..]
'k Denk dat de Fyra rijtuigen er mee bedoeld worden
Als je wit + rood + roze ziet, ben je op de goede paginaquote:
is het een station in België?quote:Op zondag 21 februari 2010 19:48 schreef Ireyon het volgende:
Raad het station in de categorie "Past totaal niet bij de rest van de stad":
[ afbeelding ]
[..]
Als je wit + rood + roze ziet, ben je op de goede pagina
ziet er opzich strak uitquote:Op zondag 21 februari 2010 19:48 schreef Ireyon het volgende:
Raad het station in de categorie "Past totaal niet bij de rest van de stad":
[ afbeelding ]
[..]
Als je wit + rood + roze ziet, ben je op de goede pagina
Haha, had dan op zijn minst ff de naam van de foto gewijzigd! Nu kan iedereen direct zien dat het 2lo5i6x is!quote:Op zondag 21 februari 2010 19:48 schreef Ireyon het volgende:
Raad het station in de categorie "Past totaal niet bij de rest van de stad":
[ afbeelding ]
[..]
Het had er wel wat van weg inderdaad en achteraf vloekt het net zo veel met de rest van de stadquote:Op zondag 21 februari 2010 20:07 schreef James1988 het volgende:
Laat me raden: het nieuwe station van Luik?
ik dacht dat ze het nog gaan vernieuwenquote:Op zondag 21 februari 2010 20:10 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Het had er wel wat van weg inderdaad en achteraf vloekt het net zo veel met de rest van de stad
Maar 't is Brugge. De mooiste stad van België en dan zo'n station![]()
[ afbeelding ]
Huuuuh. Dat is weird.quote:Op zondag 21 februari 2010 20:08 schreef bork het volgende:
Tijd over? Kwam toevallig op een plan terecht van Infrastuct??? met een verhaal over een spoorlijn naar de Uithof -> Spoorlijn naar De Uithof
Nee, het is de jongens van FairytaleRail nu ECHT in de kop geslagenquote:
De verhalen die in dit topic langskomen, zijn nog niet half zo .. 'fairytale'.. als de ideeën op die site hoorquote:Op zondag 21 februari 2010 20:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, het is de jongens van FairytaleRail nu ECHT in de kop geslagen
Hoe moeten ze het anders noemen, Tijdelijk station Nijverdal?quote:Op zondag 21 februari 2010 20:54 schreef Yreal het volgende:
uithof klinkt zinniger dan bijv nijverdal west
huh, nijverdal is toch gewoon permanent, of ben ik nou gewoon weer dom?quote:Op zondag 21 februari 2010 20:56 schreef Crientj het volgende:
[..]
Hoe moeten ze het anders noemen, Tijdelijk station Nijverdal?
Nee. Het huidige station Nijverdal wordt verplaatst naar het centrum.quote:Op zondag 21 februari 2010 21:01 schreef Yreal het volgende:
[..]
huh, nijverdal is toch gewoon permanent, of ben ik nou gewoon weer dom?
Ja, over honderd jaarquote:Op zondag 21 februari 2010 22:17 schreef Duvel het volgende:
D'r komt toch al een tram tussen Utrecht Centraal en de Uithof?
Over 1 jaar ongeveer word de knoop doorgehakt, tot nu toe ziet allemaal positief uit al zal het nog heel wat jaren duren voordat die tram echt rijdt.quote:Op zondag 21 februari 2010 22:31 schreef Duvel het volgende:
Denk je?
Volgens mij werd het een sneltramtracé.quote:Op zondag 21 februari 2010 20:08 schreef bork het volgende:
Tijd over? Kwam toevallig op een plan terecht van Infrastuct??? met een verhaal over een spoorlijn naar de Uithof -> Spoorlijn naar De Uithof
En hier staat een sanctie op:quote:
Wat is het toch met ondergrondse stations? Steeds weer de NIMBY's die klagen dat er een trein in hun achtertuin rijdt, maar zelf gaan ze er ook mee.quote:Op zondag 21 februari 2010 21:05 schreef Crientj het volgende:
[..]
Nee. Het huidige station Nijverdal wordt verplaatst naar het centrum.
Er komt uiteindelijk in het centrum een of ander ondergronds station Nijverdal.
Hierdoor vervallen zowel het huidige station Nijverdal als Nijverdal-West.
quote:Op zondag 21 februari 2010 23:23 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Volgens mij werd het een sneltramtracé.
[..]
En hier staat een sanctie op:![]()
Prachtig plaatjequote:Op maandag 22 februari 2010 11:00 schreef Zug-Chef het volgende:
TVP'tje omdat de Rhein zo mooi is
[ afbeelding ]
Vanuit de wijnbergen bij Braubach (Rechter Rheinstrecke) is DB Regio 143 197 met Regionalbahn 15525 op weg naar Wiesbaden Hauptbahnhof. Vrijdag 24 april 2009
Ik vind het wel een knap staaltje met 3 man.quote:
Als toerist moet je toch al wel op je hoede zijn. Heel vreemd vind ik het eigenlijk niet, hotels noemen ook altijd eerst hun hoogste prijs, waarna je vaak nog wel wat kan afdingen.quote:De Nederlandse Spoorwegen kloppen toeristen die van Schiphol naar Amsterdam reizen miljoenen uit de zak. De automaten van de NS bieden de reizigers standaard een eersteklaskaartje aan, schrijft het Haarlems Dagblad vandaag. De Consumentenbond laat weten de NS hier al eens op te hebben aangesproken en gaat dit opnieuw doen.
Per dag reizen volgens de krant gemiddeld vijfduizend toeristen van Schiphol naar Amsterdam. Op het welkomstscherm van de automaten staat een foto van een Amsterdamse gracht met de uitnodiging een 'comfort class' kaartje naar Amsterdam te kopen. Wie hiervoor kiest, koopt een eerste klas kaartje.
Voor die 10 minuten lekker belangrijkquote:Op maandag 22 februari 2010 13:27 schreef Duvel het volgende:
Ik kan me wel voorstellen dat als je aankomt op Schiphol je liever niet tussen dat plebs zit, dus goede keuze voor een geringe meerprijs.
Utrecht - Maastricht - Luik - Luxemburg - Metz - Lyonquote:Op maandag 22 februari 2010 13:29 schreef its_me_ het volgende:
Ik moet woensdag naar Parijs. Nu zie ik dat het niet mogelijk is om Thalys tickets te reserveren. Het liefst vertrek ik zo vroeg mogelijk vanaf Utrecht CS.
Iemand ideeen? Mijn uiteindelijke bestemming is Lyon
Dat. En niet meer dan dat.quote:Op maandag 22 februari 2010 15:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je bent toch op vakantie, zeiken om geld doe je niet
Dat al die 5000 toeristen een 1e klas kaartje kopen terwijl ze eigenlijk een 2e klas kaartje zouden willen is wel een ontzettende Telegraaf-redenatiequote:Op maandag 22 februari 2010 13:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Enkeltje Shl - Asd 1e klas = ¤ 6,50
Enkeltje Shl - Asd 2e klas = ¤ 3,80
Verschil per reis ¤ 2,70
5000 * 365 * ¤ 2,70 = ca. 5 miljoen ¤ per jaar idd. Vind ik veel
Ja, is wel een leuk idee, maar ik heb nogal een redelijke hoeveelheid bagage bij me. Vandaar dat ik dus liever via Lille zou reizen. Vanaf Lille kan ik per TGV direct naar Lyon.quote:Op maandag 22 februari 2010 15:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Utrecht - Maastricht - Luik - Luxemburg - Metz - Lyon
Duurt wat langer, maar een prachtige reis. Geen gezeik met het ongeluk in Halle, en het is nog een stuk goedkoper ook. Succes
ja okeequote:Op maandag 22 februari 2010 16:14 schreef Helly het volgende:
[..]
Dat al die 5000 toeristen een 1e klas kaartje kopen terwijl ze eigenlijk een 2e klas kaartje zouden willen is wel een ontzettende Telegraaf-redenatie.
Nou dan doe je dat toch?quote:Op maandag 22 februari 2010 16:19 schreef its_me_ het volgende:
[..]
Ja, is wel een leuk idee, maar ik heb nogal een redelijke hoeveelheid bagage bij me. Vandaar dat ik dus liever via Lille zou reizen. Vanaf Lille kan ik per TGV direct naar Lyon.
Laat een een gesleutelde foto zien dan....quote:Op zondag 21 februari 2010 19:15 schreef Duvel het volgende:
@TT: Ja!
Ze kunnen het beter eurostrand noemenquote:Op maandag 22 februari 2010 13:54 schreef James1988 het volgende:
Wederom een Eurostartrein gestrand...
Ik wilde net zeggen, toeristen geld aftroggelen kan ik nu niet echt typisch Nederlands noemenquote:Op maandag 22 februari 2010 16:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja okeeMaar goed, het is weer typisch gedrag van NS, overeenkomstig met het hollandse imago, zullen we maar zeggen. Hoewel het elders ter wereld vast niet anders gaat
'k Zou het zelf wel fijn vinden als ze iets denken in de trend van; "Nu hebben we ze weer van stal gehaald, dan laten we ze rijden ook", ook al zijn ze niet meer nodigquote:Op maandag 22 februari 2010 17:04 schreef James1988 het volgende:
Hmm, het ICL rijdt kennelijk nog steeds rond. Ik zag net een trein met ICL aankomen te Dordrecht, achterop een gesleepte 1700. Nog steeds genoeg defecte stellen denk ik?
quote:Op maandag 22 februari 2010 17:59 schreef dennistd het volgende:
Veel gekker moet het toch niet worden: DM'90 als Sprinter Zutphen-Nijmegen
Bekijk deze YouTube-video
Dit is geen toeval meer, dit is een chronische systeemfout.quote:Op maandag 22 februari 2010 13:54 schreef James1988 het volgende:
Wederom een Eurostartrein gestrand...
vouwfietstuigquote:Op maandag 22 februari 2010 19:44 schreef Brembo het volgende:
Ik heb vandaag iemand op de vouwfiets gewezen, die het niet had in geklapt tijdens de spits. De vrouw weigerde in te klappen, gelukkig werd er gecontroleerd en gaf de conducteur gelijk en mocht de vrouw vrolijk de vouwfiets in klappen of een boete ontvangen
.
Ik ben maar meteen lid geworden van de anti-brompton-in-de-trein-hyves.
Jep. Ik wou de afstand weten van me treinrit van Donderdag, en vroeg op OHIH of iemand iets wist, waar ik het kon 'berekenen', waarbij ik dus ook daaruit kwam. Het werkt inderdaad fantastisch!quote:Op maandag 22 februari 2010 21:22 schreef James1988 het volgende:
Kennen we de Blijbol kilometercalculator al? Net gevonden op OHIH, geeft je de gereisde afstand tussen 2 of 3 stations tot op de hectometer, en geeft je ook de prijs
Ja verdomme, heb ik een jaar lang 0.5 kilometer te weinig bijgehouden voor Rsd - Ehv.. Met 320x dat traject scheelt dat nogal watquote:Op maandag 22 februari 2010 21:22 schreef James1988 het volgende:
Kennen we de Blijbol kilometercalculator al? Net gevonden op OHIH, geeft je de gereisde afstand tussen 2 of 3 stations tot op de hectometer, en geeft je ook de prijs
Hier stopte ik met lezen. Ik hoop dat je ´m nooit meer gebruikt.quote:Op maandag 22 februari 2010 22:33 schreef greavy het volgende:
Afgelopen vrijdag gekloot gehad met me OV-Chipkaart![]()
Belachelijke regel is dat. Vooral ook omdat als je wél een reis maakt je de hele dag de tijd krijgt om uit te checken - waarom kan dat niet ook bij een reis van 0 kilometer? Waarom wordt bijvoorbeeld niet de prijs voor 0 tariefeenheden gerekend? (enkele reis van 0 tariefeenheden is ¤1,30 of ¤2,20)quote:Op maandag 22 februari 2010 23:04 schreef James1988 het volgende:
Het klopt wel wat je schrijft... als je bij NS incheckt wordt er 10 danwel 20 euro borg afgehouden (afhankelijk van of je klant/geen klant bent). Als je binnen een uur weer uitcheckt op hetzelfde station krijg je die borg terug, daarna niet meer.
En de mensen bij bijvoorbeeld station Leiden, die als ze niet dwars door het station gaan minstens 1000m om moeten lopen/fietsen?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:21 schreef Guppyfriend het volgende:
Maar dat maakt het toch alleen maar verwarrender? Je maakt nooit een reis van 0 km namelijk. Als je niet gaat reizen, check je ook niet in.
Moet je per se inchecken om dwars door dat station te lopen?? Ja, dan maakt NS het ook niet heel makkelijk voor zichzelf...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:42 schreef RubenK het volgende:
[..]
En de mensen bij bijvoorbeeld station Leiden, die als ze niet dwars door het station gaan minstens 1000m om moeten lopen/fietsen?
Lekker nuttig ja, hectometersquote:Op maandag 22 februari 2010 22:23 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Ja verdomme, heb ik een jaar lang 0.5 kilometer te weinig bijgehouden voor Rsd - Ehv.. Met 320x dat traject scheelt dat nogal wat
211 min vertraging op 160.000 km?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 10:22 schreef De_Hertog het volgende:
Dr_Flash, die getallen tussen haakjes, is dat aantal minuten vertraging?
Ah mooi. Ja, ik vroeg het me af en kon niets beters bedenkenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 10:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
211 min vertraging op 160.000 km?
nee dat is het aantal km's met stoomtractie
quote:Begin van dit jaar niet zo veel gereisd,
Waarom check je uren van te voren al in? Het is geen vliegtuig.......quote:Op maandag 22 februari 2010 22:33 schreef greavy het volgende:
Ik check dus om 19.18 weer in, en vertrek echter om 21.47 pas met me trein. Dat kan geen kwaad.
Huh? Ik snap er geen flikker vanquote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:35 schreef greavy het volgende:
Ik check zo vroeg van te voren in omdat ik dan niet kan vergeten in te checken..
Ik bleef ook altijd op de perrons hangen, en kwam dus amper in een stationshal of tunnel.
Meestal vertrok de laatste alpen expres, en ging ik gelijk de eerste trein in, en dus geen tijd had om in te checken.
En het kan daarnaast geen kwaad als je al uren bent ingecheckt, alleen wel als je op hetzelfde station weer uitcheckt![]()
Ikkequote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:32 schreef KapiteinT het volgende:
Wie houden er hier eigenlijk allemaal hun treinkilometers bij? Ik zit voor 2010 op 3350km. Begin van dit jaar niet zo veel gereisd, maar ik reis nu minimaal 400km per week.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:49 schreef Guppyfriend het volgende:
Oh my... De trein is vol, en er zit een kind echt heel erg te krijsenm'n oortjes, wat doe je
quote:
Jepquote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:30 schreef Guppyfriend het volgende:
Cool! Is dat die tegemoedkoming van van de winter?
Leger? Hee, hebben wij ook zoiets? Oh nee, die zijn druk in Uruzganquote:131 Teletekst di 23 feb
***************************************
Zweden zet leger in tegen sneeuw
***************************************
` De Zweedse regering zet het leger in
om sneeuw en ijs van de treinsporen te
verwijderen.Het openbaar vervoer in
Zweden is al dagen ernstig ontregeld
door het winterweer.
Vanwege de sneeuwval en de vrieskou
rijden treinen,trams en bussen maar
mondjesmaat.De spoorwegen hebben 1400
man ingezet om de sporen sneeuwvrij te
maken,maar dat helpt niet.
De regering stuurt nu militairen naar
de zwaarst getroffen gebieden.Ze moeten
onder meer zorgen dat het treintraject
tussen Stockholm en Göteborg weer kan
worden gebruikt.Ook het goederenvervoer
moet weer op gang worden gebracht.
***************************************
volgende nieuws weer&verkeer sport
Hé, hier van kan ik ook wel wat dingen inbouwen in mijn bijhoud-systeempje.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:40 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Ikke![]()
Sinds 1 januari 2010 ben/heb ik;
22 dagen met de trein gereisd.
4924 kilometer afgelegd,
224 kilometer gemiddeld per dag.
0,12 keer de aarde rondgereisd.
180 minuten oftewel 3:00 uur vertraging gehad,
08:11 minuten gemiddeld per dag.
6 keer van m'n dagelijkse routine afgeweken.
2 keer via 's Hertogenbosch gereisd.
4 keer recreatief gereisd. ( 18% )
23 keer gecontroleerd,
214 kilometer gemiddeld per controle.
Records op één dag;
775 kilometer op één dag.
70 minuten vertraging.
7 controles.
Ben benieuwd of ik ook iets aangeboden krijg. Zal wel niet, met een voordeelurenabonnement en een maandtrajectabonnement.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jep
Nou nogeens zien dat het inderdaad lukt om er eentje te bestellen
180 minuten verdeeld over 22 dagenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:55 schreef KapiteinT het volgende:
[..]
Hé, hier van kan ik ook wel wat dingen inbouwen in mijn bijhoud-systeempje.![]()
Gemiddeld 8 minuten vertraging per dag? Hoe krijg je dat voor elkaar?
Dan krijg jij m ook lijkt me. Ik had dat ookquote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:11 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ik ook iets aangeboden krijg. Zal wel niet, met een voordeelurenabonnement en een maandtrajectabonnement.
http://www.spitsnieuws.nl(...)g_winter_1_ns_0.htmlquote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:11 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ik ook iets aangeboden krijg. Zal wel niet, met een voordeelurenabonnement en een maandtrajectabonnement.
Maar wel leuk
Maandkaart -> dagkaart, voordeelurenkaart -> overgangskaartje. Zo slecht kom je er dus niet mee wegquote:De Nederlandse Spoorwegen (NS) zijn flink getroffen door het winterweer en de daardoor ontstane chaos op het spoor. Het bedrijf heeft vele miljoenen euro's schade geleden door de kou en sneeuw.
De 1,5 miljoen vaste klanten van de NS kunnen vanaf vandaag een brief op de mat of in de mailbox verwachten waarin de NS laat weten dat ze nog een gratis kaartje of een upgrade tegemoet kunnen zien.
Het gaat om allerlei gratis diensten. Zo krijgen houders van een maand- of jaarkaart krijgen een gratis dagkaart van de NS, voor zichzelf of voor een ander. Mensen met een voordeelurenkaart mogen met een kaartje voor de tweede klasse in de eerste klasse gaan zitten.
Ook gaf de NS veel geld uit aan gratis kopjes thee, koffie en snert. "Verder hebben we natuurlijk inkomsten gemist doordat treinen niet reden en er overuren zijn gemaakt in de reparatiebedrijven", aldus een woordvoerder.
Geen halve maatregelen daar in Zweden.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Leger? Hee, hebben wij ook zoiets? Oh nee, die zijn druk in Uruzgan
Nietesquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:40 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Ik heb een voordeelurenkaart en krijg een dagkaart aangeboden.
Wat snap je niet?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Huh? Ik snap er geen flikker van
Je krijgt géén dagkaart aangeboden, maar als je een dagkaart/enkele reis/retour ofzo koopt krijg je een 2-1 overgangsbewijs aangebodenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:40 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Ik heb een voordeelurenkaart en krijg een dagkaart aangeboden.
Of anders heb jij weer een andere aanbiedingquote:Graag bieden wij u een gratis Overgang 2-1 dagkaart aan waarmee u in combinatie met een 2e klas kaartje een hele dag 1e klas kunt reizen met NS-treinen
Dat klopt inderdaad, tenminste als dit Tilburg isquote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:46 schreef Ireyon het volgende:
[ afbeelding ]
Excuses voor de cameratelefooncamerakwaliteit, maar dit lijk mij dus die zogenaamde 'bevrijdingstrein' waar eerder over gesproken werd. Een rode kop dus.. 't valt wel op in ieder geval.
Degenen waarvan een mailadres bekend is, krijgen er meende ik een mail over.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:27 schreef Crientj het volgende:
Oeh ;o Dat is wel nice.
Jammer dat ik niet thuis ben en de post pas later te zien krijg
Kijk hier om het zelf te zienquote:Amsterdam C-Antwerpen-Brussel-Zuid/Midi
zaterdag 17 en zondag 18 april
Oorzaak
werk aan het spoor
Reisadvies
Ga eerder op reis
Let op: dit reisadvies is nog niet aangepast
raadpleeg vanaf 1 april nogmaals de Reisplanner voor een actueel reisadvies
Door werkzaamheden wordt InterCity Amsterdam Centraal-Brussel-Zuid/Midi omgeleid en stopt niet in Schiphol. InterCity Amsterdam Centraal-Brussel-Zuid/Midi zal iets eerder en iets later aankomen in Amsterdam.
reis tussen Leeuwarden en Groningen met de Arrivabus
ga eerder op reis
plan uw reis op www.arriva.nl
reis tussen Leeuwarden en Groningen met de Arrivabus
ga eerder op reis
plan uw reis op www.arriva.nl
reis tussen Leeuwarden en Groningen met de Arrivabus
ga eerder op reis
plan uw reis op www.arriva.nl
Extra reistijd
ga eerder op reis
WTFquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:47 schreef greavy het volgende:
Een faalheid van de NS-Site:
[..]
Kijk hier om het zelf te zien
Sinds wanneer heeft Leeuwarden - Groningen met het traject Amsterdam - Brussel te maken![]()
![]()
En dat de deelstaat Berlijn deze praktijken niet doorhad...quote:
Ik heb mijn geld al binnen van die kerst periode. Heb de gtbvtjes wel pas ingestuurd nadat er bekend gemaakt is dat er wel claims vergoed gaan worden, half januari. De eerste heb ik twee weken terug al gehad, de andere 4 in een keer vorige week. 'k Zal wel bovenop de stapel gelegen hebben.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Plus natuurlijk de compensatie voor de dagen dat er praktisch niks reed. Nog niks van gehoord, maar het zal idd wel wat langer duren deze keer
Wat is daar allemaal aan de hand dan?quote:Op woensdag 24 februari 2010 04:46 schreef Ofyles2 het volgende:
De beerput van Berlijn wordt bruusk opengerukt:
Jarenlange misstanden bij de Berliner S-Bahn
Wat nou "quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:13 schreef greavy het volgende:
[..]
Abonnement houders (Jaartraject e.d.) krijgen een dagkaart 2e klas![]()
"...Missmanagement auf Kosten der Sicherheit ..."quote:Op woensdag 24 februari 2010 08:22 schreef James1988 het volgende:
[..]
Wat is daar allemaal aan de hand dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
zo! Onderweg van r'dam naar antwerpen. Daar overstappen en door naar lille. Vanaf daar per tgv verder naar Lyon in minder dan 3u!quote:Op maandag 22 februari 2010 16:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dan doe je dat toch?Kan gewoon hoor, directe IC vanaf Antwerpen
Awww, dat is liefquote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:17 schreef Socios het volgende:
Heb ´m ook gekregen, jij mag mijn overgangskaartje wel hebben Guppyfriend!
quote:Op woensdag 24 februari 2010 09:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Gerard Kemkers vervolgt carrière bij Prorail.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ging wel verdomd pissig mijn bed in.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
Anders ik wel...quote:Op woensdag 24 februari 2010 09:27 schreef Duvel het volgende:
[..]Ik ging wel verdomd pissig mijn bed in.
Ja precies. Kan me voorstellen dat Kramer ook wel de smoor in had.quote:Op woensdag 24 februari 2010 09:31 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Anders ik wel...Ik bedoel, val dan maar gewoon, dat is nog minder lullig dan dit...
Ik ben ontstemd.quote:Uitsluitend geldig in door NS exploiteerde treinen en op door NS geëxploiteerde trajecten• Niet geldig in treinen met de naam Fyra, ICE en Thalys
Niet geldig in treinen en op trajecten die worden gexploiteerd door de treinvervoerders Connexxion, Syntus, Arriva en Veolia. Op www.ns.nl (reisplanner) is voor elke mogelijke reis te zien of bovengenoemde vervoerders en treinnamen deel uitmaken van de geplande reis.
Jaah! Ik verwachte echt dat Kramer z'n schaats in Kemkers edele delen zou planten of zoiets...quote:Op woensdag 24 februari 2010 09:34 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ja precies. Kan me voorstellen dat Kramer ook wel de smoor in had.
Dat was al langer bekendquote:Op woensdag 24 februari 2010 09:38 schreef Duvel het volgende:
Gòòòòdverdomme!
Iemand al die actievoorwaarden voor die dagkaart gelezen?
O.a.:
[..]
Ik ben ontstemd.
Ik vind een eersteklas dagkaart voor hun meer dan terecht.quote:Op woensdag 24 februari 2010 08:27 schreef Duvel het volgende:
[..]
Wat nou ""... Jaartrajectkaarthouders reizen meestal elke dag op het zelfde traject, lappen dik geld voor de trein die niet reed, of veel te vol was, of weet ik veel wat voor ellende. Die reizigers compenseren met een dagkaart is eigenlijk nog vrij karig.
Tijd voor kamervragen, lijkt me zo.quote:Op woensdag 24 februari 2010 10:08 schreef greavy het volgende:
[..]
Dat was al langer bekend![]()
Ik heb het zelf al eerder gepost, dat de acties die NS heeft, niet meer geldig zijn bij Syntus, Connexxion, Veolia en Arriva.
En de reden is, dat NS de overige vervoerders te weinig betaald.
De acties die al lopen (blokkerkaartje bijvoorbeeld) gelden nog wel bij die vervoerders, maar de nieuwe acties, zoals nu de 2-1 overgang en de dagkaart 2e klas actie niet meer.
NS acties niet meer geldig bij andere vervoerders (Opeens Had Ik Het)
NS acties gelden niet meer bij Arriva (Somda)
En dus ook niet bij andere vervoerders.
straks is die regel nog doorgevoerd op initiatief van onze greavige vriendquote:Op woensdag 24 februari 2010 10:27 schreef Duvel het volgende:
En een dagkaart is een dagkaart, geen huisvrouwen-truttekutten-kruidvatkaartje. Dus s.v.p. niet aankomen met je "ik had het toch gezegd" en zo.
Neuh, da's te veel eer.quote:Op woensdag 24 februari 2010 10:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
straks is die regel nog doorgevoerd op initiatief van onze greavige vriend![]()
quote:Op woensdag 24 februari 2010 10:44 schreef davidov2009 het volgende:
[ afbeelding ]
TVPtje Wintersportrein
Ja, ooit kon je nog zeggen dat in Belgie het spoor een stuk slechter was dan hier, maar als je ziet hoe het hier ging in de winter is er ook een hoop achterstallig onderhoud inmiddels.quote:Op woensdag 24 februari 2010 10:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja, maar het is gelul natuurlijk. Ik koop straks een volwaardige Dagkaart uit de automaat voor inmiddels een whopping ¤ 44,60. Ik krijg daar een 2-1 overgang bij, maar als ik buiten het NS-net kom dan moet ik toch gewoon 2e klas gaan zitten dus. Niet dat die boeren over het algemeen veel beters hebben, maar het is gewoon het zoveelste verschijnsel van de uitholling die de laatste tijd ineens hip lijkt te zijnInternationale tickets zijn ineens ook nog maar 1 maand geldig i.p.v. 2. Ook zoiets. En maar opschroeven die tarieven
![]()
In België heb je voor 82 euro een WEEKnetkaart bijvoorbeeld. Hoe kan dat?
WTF! Je hebt ook toffe en beleefde kindjes hoor!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |