quote:Op donderdag 11 februari 2010 03:48 schreef sindell het volgende:
thanks, toch nog een nachtbraker
Heb nu ongeveer om de 5 minuten een wee, ze worden wel steeds pijnlijker, maar zijn beter te verdragen als ik zit dan wanneer ik lig. Ze duren alleen nog niet heel lang, ong 30 a 40 sec.
Hoef iig nog niemand te bellen, volgens mij duurt dit nog wel even. Maar mevrouw komt wel gewoon op de uitgerekende datum!
quote:Op donderdag 11 februari 2010 09:17 schreef Masegate het volgende:
Damn, ik ben jaloers op Sindell!
We zijn nu 3 dagen over de uitgerekende datum heen en er is nog helemaal niets aan de hand. Mijn vriendin zou zo nog even een stuk kunnen gaan fietsen ofzo.Als ze dat mocht van mij in ieder geval.
Haha, dank je.quote:Op donderdag 11 februari 2010 09:23 schreef freecell het volgende:
Hodicht! Ik zei nog:
[..]
Ik leef met jullie mee, écht!
Geef je vriendin een dikke knuffel!
En er ligt nu een beetje te veel sneeuw, maar zondag zat ik nog op de fiets hoor, mét dreumes vooropKan best
Checkquote:Op donderdag 11 februari 2010 09:27 schreef Floria het volgende:
Hophop hop mag Floria dan eindelijk in de op?! 14 september UD
Weet ik ook wel. Het ligt gewoon aan mij. Eerste kindje he...quote:Op donderdag 11 februari 2010 09:27 schreef freecell het volgende:
Haha
Ik mag van TARA ook wel dingen niet meer, maar fietsen is nog geen probleemWaarom zou ik nu ineens van m'n fiets rollen? Doe ik anders ook niet
Nu ben ik echt zwanger!quote:
In Antwerpenquote:Op donderdag 11 februari 2010 09:55 schreef flugeltje het volgende:
Een aapje
Leonieke, waar is die zwanger-beurs? Als het Gent is kan ik wellicht met m'n schoonmoeder eens gaan kijken daar. Dat is vlakbij...
Pessie, nu al de perenijsjes?![]()
Hier gelukkig nog geen vreemde 'cravings' kan alleen melk blijven drinken als het aan mij ligt.
Zie, en daarom wil ik dus niet dat er ook maar één iemand weet dat het begonnen is. Ik hoop gewoon zo erg dat als het begint het buiten de spits is zodat mijn man mij kan komen ophalen en naar het ziekenhuis kan brengen. Anders moet ik iemand van zijn familie opbellen en dan is het hek helemaal van de dam.quote:Op donderdag 11 februari 2010 10:05 schreef simmu het volgende:
de eerste de beste die mij 's nachts wakker belt/sms't kan rekenen op waarschuwing 1. en er komt maar 1 waarschuwing, een volgende streek levert een "blijf het komende half jaar maar weg" op. als ik eraan begin om dergelijke ongein toe te staan bij onze familie kunnen we beter een webcam op mijn k** zetten. neen dus....
vorige keer 'mocht' ik tijdens de bevalling al puffend ook mensen te woord staan. men vond het toen ook vreemd dat ik ging smijten met die rotmobiel
gefeliciteerd, hier hobbelt/loopt/waggelt vanalles rond hoorquote:Op donderdag 11 februari 2010 10:15 schreef Lieszdraaijer het volgende:
Hallo
Ik kom even heel niewsgierig hier binnenvallen...
Zag zwangerschap en dacht check hier moet ik zijn!
Vandaag namelijk precies 19 weken zwanger! Over 2 weken heb ik de 20 weken echo en weet ik ook het geslacht. Heb hier al een tutje lopen van ruim 2.
We zitten middenin de klus op dit moment maar dat is niet makkelijk, heb namelijk een beginnende bekkeninstabiliteit..
Moet nog even beetje inkomen maar begrijp dat er hier dames op knappen staan maar ook dames zijn die nog een heel end moeten zoals ik...?
Groetjes!
Mja, de vlos zei gisteren ook dat zij hier ook écht niet op gerekend hadden omdat het wel dreigde vanaf een weekje of 30. Maargoed. Nu is het dus gewoon afwachtenquote:Op donderdag 11 februari 2010 10:20 schreef Grunsfan het volgende:
Ik vind het wel bijzonder dat je vlos nu zegt dat het nog 3 weken zou kunnen duren Freecell! Terwijl je eerst gewaarschuwd werd voor een vroege bevalling... zo zie je maar weer, je eerste bevalling zegt niets over je tweede.. Dat ben ik mezelf ook aan het inprenten want mijne kwam ook bijna 3 weken te vroeg en ik merk dat ik daar nu stiekem weer een beetje op hoop..
quote:
Nog niks hierzo, kon gewoon naar me werk vanmorgenquote:Op donderdag 11 februari 2010 10:05 schreef octopussy het volgende:
Ben ook benieuwd of er al wat actie is bij Co_ol.
Whahaha, straks ga je overtijdquote:Op donderdag 11 februari 2010 10:26 schreef freecell het volgende:
[..]
Mja, de vlos zei gisteren ook dat zij hier ook écht niet op gerekend hadden omdat het wel dreigde vanaf een weekje of 30. Maargoed. Nu is het dus gewoon afwachten
quote:
Als je bevallen bent mag je ook niet in bad tot je niet meer vloeit...quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:00 schreef leonieke het volgende:
Dit is nu eens de eerste keer dat ik niet van een bad genoten hebDat wordt vanaf nu gewoon douchen tot na de bevalling. Zo'n gespannen buik, je niet meer goed kunnen zetten... en dat terwijl ik normaalgezien makkelijk een uur in bad kan dobberen zonder dat het verveelt.
Oh, volgens mij gold het nog..quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:03 schreef Linda2205 het volgende:
Dat is alweer achterhaald toch? Ik mocht het in ieder geval wel
En leo, ik vond het ook niks, je gaat drijven en dan wordt je buik koud
Hm, ze zei mij dat vroeger gedacht werd dat het schadelijk was voor je borsten ofzo, die bacterieen, dus dat ja dan alleen in bad mocht met water tot onder je borsten, maar dat dat nu niet meer gold... ik ga het eens opzoeken!quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:04 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oh, volgens mij gold het nog..
Nee, het gaat niet om je borsten, maar om je wond die je beneden en binnen hebt.quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:05 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Hm, ze zei mij dat vroeger gedacht werd dat het schadelijk was voor je borsten ofzo, die bacterieen, dus dat ja dan alleen in bad mocht met water tot onder je borsten, maar dat dat nu niet meer gold... ik ga het eens opzoeken!
Wat moet je dan doen als je geen douche hebt?quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:01 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Als je bevallen bent mag je ook niet in bad tot je niet meer vloeit...
dan was je je met een washandje ofzo..quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:06 schreef leonieke het volgende:
[..]
Wat moet je dan doen als je geen douche hebt?![]()
Bij mij thuis is er pas heel laat een douche gekomen (lees: toen mijn ouders de badkamer helemaal vernieuwd hebben).
@Linda: het was vooral een heel erg gespannen buik die ik had. Alsof hij ging knappen ofzo. Ik kan me alleszins niet voorstellen dat ik een warm bad ga nemen als de weeën begonnen zijn (ik hoor namelijk van veel mensen dat ze dat aanraden). Dat worden gewoon warme waterstralen op mijn buik van de doucheOok veel makkelijker om uit te stappen
![]()
Ja, maar dan zou ik me nooit echt proper voelen, denk ikquote:Op donderdag 11 februari 2010 12:08 schreef Ticootje het volgende:
[..]
dan was je je met een washandje ofzo..
Dan zou ik bij de buren gaan douchen als ik geen douche zou hebben... Al vind ik het raar als je geen douche hebt maar wel een bad. Anyway, ik zou wel een oplossing vinden hoor.quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:11 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ja, maar dan zou ik me nooit echt proper voelen, denk ik![]()
Maar dus regelmatig een douche na de bevalling mag wel![]()
Tegenstrijdige adviezen blijf je altijd houden.quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:12 schreef Linda2205 het volgende:
Ik vind op officiële sites inderdaad alleen maar "na dat je gestopt bent met vloeien" maar op fora staan wel veel verhalen van vrouwen die mochten of het zelfs aangeraden kregen vanuit het ziekenhuis...vreemd
Mijn ouders woonden in een huis waarvan er 50 in een wijk werden gebouwd, begin de jaren 70. Op dat moment hadden ze de keuze: bad en wc of bad en douche. En aangezien mijn ma een darmziekte heeft, was de keuze vrij snel gemaaktquote:Op donderdag 11 februari 2010 12:12 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dan zou ik bij de buren gaan douchen als ik geen douche zou hebben... Al vind ik het raar als je geen douche hebt maar wel een bad. Anyway, ik zou wel een oplossing vinden hoor.
Maar dan zou je toch in bad kunnen douchen? Dat lijkt me niets hoor, dat je alleen maar in bad zou kunnen..quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:16 schreef leonieke het volgende:
[..]
Mijn ouders woonden in een huis waarvan er 50 in een wijk werden gebouwd, begin de jaren 70. Op dat moment hadden ze de keuze: bad en wc of bad en douche. En aangezien mijn ma een darmziekte heeft, was de keuze vrij snel gemaakt
Ah, ik denk dat het een gewoonte is. Vroeger wou ik niet douchen, ik vond het vreselijk en zat dus elke dag minstens 1 keer in bad.quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:17 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Maar dan zou je toch in bad kunnen douchen? Dat lijkt me niets hoor, dat je alleen maar in bad zou kunnen..
Ja, maar er was bij mijn ouders geen zo'n wand of een gordijn (krijg je ook als iedereen in huis bad-verslaafd isquote:Op donderdag 11 februari 2010 12:22 schreef Asyniur het volgende:
Hier dezelfde situatie als bij Linda gehad. Gelukkig was mijn man zo verstandig en had al eenwandje geplaatst voordat wij samen kwamen
Maar je hebt toch altijd wel zo'n sproeier bij je bad? Om je haar af te spoelen. Dus je kunt dan toch prima douchen in een bad?
Ja maar hoe spoelde jij dan je haar uit? In het badwater ofzo?quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:23 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ja, maar er was bij mijn ouders geen zo'n wand of een gordijn (krijg je ook als iedereen in huis bad-verslaafd is).
Ik waste mijn haar vroeger nietquote:Op donderdag 11 februari 2010 12:24 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ja maar hoe spoelde jij dan je haar uit? In het badwater ofzo?
Toch ook niet?
Vraagje, hoe wil je de wond laten inweken? Met je kont in een teil gaan zitten ofzoquote:Op donderdag 11 februari 2010 12:07 schreef Ticootje het volgende:
Je zult in deze periode misschien extra verlangen naar een warm bad om te ontspannen en weer helemaal schoon te worden, helaas is dat uit den boze zolang je nog vloeit. Door bloedverlies en verminderde weerstand ben je gevoeliger voor infecties. Op de plek waar de placenta aan je baarmoeder heeft vastgezeten zit nu een wond die zolang je vloeit nog niet dicht is en kan gaan infecteren. Douchen mag wel. Neem regelmatig een douche en verschoon het kraamverband / maandverband vaak. Ben je ingeknipt of uitgescheurd, spoel de wond schoon met een fles water na elk toiletbezoek of laat de wond even weken in de biotex of kamillethee. Dit om te vookromen dat de hechtingen gaan ontsteken.
Jeetje, wat een gedoequote:Op donderdag 11 februari 2010 12:25 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik waste mijn haar vroeger niet
Nee, ik zat altijd op mijn knieën voor het bad, hoofd voorovergebogen over het bad en zo mijn haar wassen.
Ik ga de auto hier maar eens sneeuwvrij maken en stilletjesaan naar het ziekenhuis vertrekkenHopelijk keer ik straks terug met een vette sticker
![]()
Plastic in wc spannen, bodempje in bad of douche laten lopen, ondersteek...quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:28 schreef pessie het volgende:
[..]
Vraagje, hoe wil je de wond laten inweken? Met je kont in een teil gaan zitten ofzo![]()
Je kan bijv een laagje in je bad zetten, beetje dus en daarin zitten. Of een zak over de wcbril trekken, daar er water in laten lopen en dan op de wc gaan zittenquote:Op donderdag 11 februari 2010 12:28 schreef pessie het volgende:
[..]
Vraagje, hoe wil je de wond laten inweken? Met je kont in een teil gaan zitten ofzo![]()
En bij ons thuis werd er altijd in bad gedoucht. Het bad zelf werd alleen gebruikt om kleine kids in bad te laten gaan.
Ow dat geloof ik wel. Maar het klinkt voor mij als een heel gedoequote:Op donderdag 11 februari 2010 12:30 schreef leonieke het volgende:
Asyniur: het is écht maar wat je gewoon bent, hoor. Zelfs toen we konden douchen, waste ik nog mijn haar op die manier. Sinds we hier wonen (iets meer dan een jaar dus) was ik mijn haar onder de douche
En ik doe mijn best, ik zal maar een half uur eerder vertrekken dan normaalMoet ik mij niet opjagen als ik in de file sta
Maar joe hebt ervaring. Ik papegaai alleen de ervaringen van anderenquote:Op donderdag 11 februari 2010 12:32 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Je kan bijv een laagje in je bad zetten, beetje dus en daarin zitten. Of een zak over de wcbril trekken, daar er water in laten lopen en dan op de wc gaan zitten
Ow...asy was sneller
Ik ook, want ik heb het litteken nooit geweektquote:Op donderdag 11 februari 2010 12:34 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Maar joe hebt ervaring. Ik papegaai alleen de ervaringen van anderen
quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:37 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Ik ook, want ik heb het litteken nooit geweekt
Ik heb bij de intake aangegeven dat ze als ik hechtingen nodig zou hebben, die binnen 1 week eruit gehaald worden. Heb altijd problemen met hechtingen, en vooral met artsen die willen dat ze 2 weken blijven zitten.quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:37 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Ik ook, want ik heb het litteken nooit geweekt
Dat zou ik niet al te hard roepenquote:Op donderdag 11 februari 2010 12:43 schreef pessie het volgende:
[..]
Ik heb bij de intake aangegeven dat ze als ik hechtingen nodig zou hebben, die binnen 1 week eruit gehaald worden. Heb altijd problemen met hechtingen, en vooral met artsen die willen dat ze 2 weken blijven zitten.
Hier oplosbare, maar de vk die mij kwam controleren op dag 6 had er toen wel 1tje weggehaald.. Dat was heerlijk.quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:46 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Dat zou ik niet al te hard roepenMijne is na een week geknapt en dat trok en deed zeer! Dan schiet de wond namelijk gewoon weer open
Ik heb volgens mij na 2 weken ofzo de eerste hechtingen gevonden (je krijgt oplosbare)
hier ook oplosbare. na 6 weken kwamen er nog steeds tukjes hechtdraad tevoorschijn. never mind de ontstekingen (in en uitwendig). ik weiger nog zelfoplosbare.quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:50 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Hier oplosbare, maar de vk die mij kwam controleren op dag 6 had er toen wel 1tje weggehaald.. Dat was heerlijk.
Ik ga bij samen bevallen wel leren hoe ik niet uitscheur, goed???quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:50 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Hier oplosbare, maar de vk die mij kwam controleren op dag 6 had er toen wel 1tje weggehaald.. Dat was heerlijk.
Ik help het je hopenquote:Op donderdag 11 februari 2010 12:52 schreef pessie het volgende:
[..]
Ik ga bij samen bevallen wel leren hoe ik niet uitscheur, goed???
Jij hebt volgens mij echt een te vertekend beeld van bevallen... Maar goed, ik hoop het inderdaad voor je. Niet uitscheuren en na 2 weken weer van bil!quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:52 schreef pessie het volgende:
[..]
En meteen van bil?quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:54 schreef freecell het volgende:
Doe het als de buuf van de persoon bij wie ik net op de koffie was: in 25 minuten baby, vlos was er 5 minuten later ook, manlief heeft baby prima opgevangen en niet gescheurd.
Ik teken ervoor geloof ik
Er zijn dingen die ik niet wil wetenquote:
Oooh, zo wil ik het ook wel!quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:54 schreef freecell het volgende:
Doe het als de buuf van de persoon bij wie ik net op de koffie was: in 25 minuten baby, vlos was er 5 minuten later ook, manlief heeft baby prima opgevangen en niet gescheurd.
Ik teken ervoor geloof ik
Das voor het vluggertje!quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:59 schreef Ticootje het volgende:
ff een kindje baren in je lunchpauze... heb je nog 5 minuten over.
quote:
Het is onze allereerste dus ik weet lekker nog helemaal niets!quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:54 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Jij hebt volgens mij echt een te vertekend beeld van bevallen... Maar goed, ik hoop het inderdaad voor je. Niet uitscheuren en na 2 weken weer van bil!![]()
Zo wil ik ook nog wel een keer bevallen hoor
Denk je niet dat het beter is als je juist iets meer ervan af zou weten, ipv het rooskleurig beeld wat je nu hebt. Ik denk dat als je je een ebetje voorbereid dat het,zelfs al doet het veel pijn en scheur je tot je naad open, het gewoon een mooie ervaring kan zijn. Maar als je op dat moment ook nog eens totaal overrompeld wordt dat het allemaal niet zo is als dat je je had voorgesteld... Dat je dan negatief naar je bevalling kan terugkijken.quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:05 schreef pessie het volgende:
[..]
Het is onze allereerste dus ik weet lekker nog helemaal niets!
* pessie *doet vingers en oren en roep "lalalalallla"
Ik had zwangerschap voor dummies. En pas vér in het laatste trimester durfde ik iets te lezen over de eindfase.quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:27 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Denk je niet dat het beter is als je juist iets meer ervan af zou weten, ipv het rooskleurig beeld wat je nu hebt. Ik denk dat als je je een ebetje voorbereid dat het,zelfs al doet het veel pijn en scheur je tot je naad open, het gewoon een mooie ervaring kan zijn. Maar als je op dat moment ook nog eens totaal overrompeld wordt dat het allemaal niet zo is als dat je je had voorgesteld... Dat je dan negatief naar je bevalling kan terugkijken.
Ik kwam vorige week (6 wk) ook een stukje hechtdraad tegen in het toiletpapiertje.quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:51 schreef simmu het volgende:
[..]
hier ook oplosbare. na 6 weken kwamen er nog steeds tukjes hechtdraad tevoorschijn. never mind de ontstekingen (in en uitwendig). ik weiger nog zelfoplosbare.
Ik liep met maatbekers, beetje lauw, niet te warm niet te koud en dan heel raar achterover... Maar oh zo heerlijk...quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:49 schreef amaranta het volgende:
En over het weken van de wond... ik kon met de doucheslang van het bad bij de toiletpot komen. Dus na elke plasbeurt even de straal erop.
Dan zijn die kannen van MvM ook geschikt natuurlijk!quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:51 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik liep met maatbekers, beetje lauw, niet te warm niet te koud en dan heel raar achterover... Maar oh zo heerlijk...
Ja elke dagquote:Op donderdag 11 februari 2010 14:03 schreef Grunsfan het volgende:In de categorie 'dingen die je al weer vergeten was.." dat plassen na de bevalling ja. Ik had ook van die maatbekers staan.
En de eerste keer poepen was ook een interessante ervaring...Ook zo lief dat de kraamverzorgende er even naar vraagt...
Pessiequote:Op donderdag 11 februari 2010 12:52 schreef pessie het volgende:
[..]
Ik volgende week woensdag, das de datum waarvoor we gaanquote:Op donderdag 11 februari 2010 14:33 schreef Asyniur het volgende:
happy ook weer een sticker!
Ik mag volgende week donderdag terugkomen, ook precies op de uitgerekende datum!
Gewoon beginnen met persen... weeen is zo overrated.quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:40 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik volgende week woensdag, das de datum waarvoor we gaan(de 17e, zit er precies anderhalf jaar tussen
)
quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:42 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Gewoon beginnen met persen... weeen is zo overrated 2009.
Whehe Booksquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:16 schreef Books het volgende:
Oja dat plassen na een bevalling en dan zo'n fijn kannetje in combi met zo'n 40 hechtingen werkte echt niet dus ik ging gewoon de vaak douchen. Toilet beneden en boven wel een douche en de hechtdraadjes kwam ik na 4 weken nog steeds tegen. Knalgroene?!?!
Free pas de 17e(maar dan blauwe (ik blijf lekker volhouden)).
Sindell nog even een laatste succes wens maar hoop dat het niet meer nodig is.
Hmz, jah.. euh, dat laatste... damn dat zou lastig zijn jaquote:Op donderdag 11 februari 2010 12:33 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ow dat geloof ik wel. Maar het klinkt voor mij als een heel gedoe
(en zou je het jezelf nu zien doen met je bolle buik?)
Spreekuur is hier ook massa's uitgelopen. 55 minuten na mijn afspraak mocht ik binnen.quote:Nee, beter je niet laten opjagen. Wij zijn gisteren ook meer dan 2 uur weggeweest voor de controle, terwijl het normaal een kwartiertje rijden is (op die locatie dan). En spreekuur dat dan ruim een half uur was uitgelopen
Ja, dat welquote:Op donderdag 11 februari 2010 16:30 schreef Asyniur het volgende:
Maar wel een sticker Leonie?
Ja de kuikens van simmu zijn uit de OP gevallen
quote:Op donderdag 11 februari 2010 16:36 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ja, dat welBloeddruk was OK, hartslag van de baby ook. Meer moeten we niet hebben
Ah, ik dacht, laat ik simmu een plezier doen en ze haar kuikentjes nu al teruggevenquote:Op donderdag 11 februari 2010 16:38 schreef simmu het volgende:
ik wil de kuikentjes ook graag terug![]()
maakte me vrolijk. gewoon snel doorkwekken en een nieuwe op dan
dank je dank je dank jequote:Op donderdag 11 februari 2010 16:38 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ah, ik dacht, laat ik simmu een plezier doen en ze haar kuikentjes nu al teruggeven
er was een toekomstige papa met ook een tweeling nog, die moeten nog wat langer dan ik dacht ikquote:Op donderdag 11 februari 2010 16:36 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ja, dat welBloeddruk was OK, hartslag van de baby ook. Meer moeten we niet hebben
Het is toch enkel bij simmu een tweeling, hé?
bahbah! ga lekker slapen, sterkte & *knufs*!quote:Op donderdag 11 februari 2010 19:58 schreef sindell het volgende:
Even een snelle update...
Lig inmiddels in het ziekenhuis, er waren wel redelijk regelmatig weeen, maar er komt maar geen ontsluiting. In combinatie met de gebroken vliezen en de uitputting, want kan niet slapen van de pijn, ben ik dus door gestuurd. Nu een ctg en ik krijg een slaapmiddel. Morgen verder kijken. Al met al een tegenvaller dus...
Waarschijnlijk wel, ik ben zelf ook van het vingers in de oren stoppen en snoeihard lalala zingen. Die informatie laat ik een of twee maanden van te voren wel over me uitstorten. En ik heb al wel genoeg horror verhalen gehoord. Nu hoeft dat nog even niet hoor. Laat me maar even lekker genieten van het zwanger zijn nuquote:Op donderdag 11 februari 2010 13:27 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Denk je niet dat het beter is als je juist iets meer ervan af zou weten, ipv het rooskleurig beeld wat je nu hebt. Ik denk dat als je je een ebetje voorbereid dat het,zelfs al doet het veel pijn en scheur je tot je naad open, het gewoon een mooie ervaring kan zijn. Maar als je op dat moment ook nog eens totaal overrompeld wordt dat het allemaal niet zo is als dat je je had voorgesteld... Dat je dan negatief naar je bevalling kan terugkijken.
het hoeft echt niet zo dramatisch te zijn hoor!!quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:11 schreef djenneke het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, ik ben zelf ook van het vingers in de oren stoppen en snoeihard lalala zingen. Die informatie laat ik een of twee maanden van te voren wel over me uitstorten. En ik heb al wel genoeg horror verhalen gehoord. Nu hoeft dat nog even niet hoor. Laat me maar even lekker genieten van het zwanger zijn nu
Ik denk dat ik juist zo blind ben voor wat komen gaat, omdat ik er een uitermate negatief idee over heb, trouwens.
een magere troost wellicht: maar je weet toch vooraf niet hoe dingen gaan lopen. het enige wat je kan doen is zorgen dat je een beetje weet wat er komen gaat en het gewoon maar doen. maar dat is mijn ervaring met het hele gebeurenquote:Op donderdag 11 februari 2010 20:11 schreef djenneke het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, ik ben zelf ook van het vingers in de oren stoppen en snoeihard lalala zingen. Die informatie laat ik een of twee maanden van te voren wel over me uitstorten. En ik heb al wel genoeg horror verhalen gehoord. Nu hoeft dat nog even niet hoor. Laat me maar even lekker genieten van het zwanger zijn nu
Ik denk dat ik juist zo blind ben voor wat komen gaat, omdat ik er een uitermate negatief idee over heb, trouwens.
Ik ga me ook wel voorbereiden hoor, over een week of eh... 10/11?quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:18 schreef simmu het volgende:
[..]
een magere troost wellicht: maar je weet toch vooraf niet hoe dingen gaan lopen. het enige wat je kan doen is zorgen dat je een beetje weet wat er komen gaat en het gewoon maar doen. maar dat is mijn ervaring met het hele gebeuren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
ik denk ik ookquote:Op donderdag 11 februari 2010 20:36 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik ga me ook wel voorbereiden hoor, over een week of eh... 10/11?
quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:23 schreef Saffier het volgende:
Heel veel sterkte en succes Sindell
Welkom nieuwenOh wat ontzettend fijn, Saffier!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou, dat kon dus ook niet meerquote:Op donderdag 11 februari 2010 21:56 schreef Asyniur het volgende:
Sindell, wat een domper! Nou ja, morgen heb je hopelijk je beebje vast![]()
Slaap lekker!
freecell, dat je nog staande sokken aan kúnt trekken. Ik moet echt wel gaan zitten want ik kom niet meer over/langs die buik
Aangezien je anderhalve centimeter ontsluitig hebt kun je in principe gestript worden. Zouden ze dit willen? En zou jij dit willen?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 08:21 schreef freecell het volgende:
Nou, daar gaan we weer
Gisteren om de drie minuten weeën van een minuut. Van half 6 tot half 11.
Het goede nieuws: het waren mooie krachtige regelmatige weeën aldus de vlos![]()
Nu het slechte nieuws: ze doen geen flikker1,5 CM ontsluiting en volgens de vlos zat die anderhalve CM er waarschijnlijk al wel een weekje. Baby kan morgen geboren worden óf over drie weken en kans op herhaling van gisteravond is heel groot.
Bij Leander heb ik gewoon mazzel gehad dat bij de derde wee de vliezen braken, want toen deden de eerste 12!! uur weeën verder ook niks, maar door de gebroken vliezen zette het wel door.
En nu? Spierpijn in m'n buik, mighty koppijn, want vannacht om de twee uur een minuutje of 20 flinke weeën, nu harde buiken bij elke beweging die ik maak en alleen thuis met een dreumes.![]()
En nu even telefoontje van de vlos afwachten, want die zou mij vanmorgen ergens terug bellen.
Serieus, bevallen vind ik niet erg, pijn vind ik niet erg (en nee, gisteravond vond ik de pijn ook niet erg) kom maar op.
Maar dit trek ik echt niet nog drie weken.
Ze gaven aan dat strippen voor de 40 weken vaak alleen maar gerommel geeft. En gerommel hebben we hier al genoegquote:Op vrijdag 12 februari 2010 08:24 schreef pessie het volgende:
[..]
Aangezien je anderhalve centimeter ontsluitig hebt kun je in principe gestript worden. Zouden ze dit willen? En zou jij dit willen?
Och meisje toch.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 08:23 schreef freecell het volgende:
Ow, en als je het nog niet gemerkt had: een humeur om op te schietenVooral omdat mijn moeder gisteren belde dat ze nog even een nachtje en misschien 2 aan hun vakantie vastknopen
Zeker-zeker!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:17 schreef leonieke het volgende:
freecell want klinkt dit zo naar. Ik hoop echt voor jou dat het heel vlug doorzet. Dit lijkt me gewoon niets, zolang weeën hebben die niet zoveel uithalen.
maffemuts: ik heb je er nog bijgeplaatst... er zijn nog massa's vrij plaatsen trouwens
Whaaaaaaquote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:10 schreef maffemuts het volgende:
Maffe zich afvraagt of er nog plaats is in de OP voor haar, vandaag 12 weekjes.. UD 27-aug-2010
Mogguh dames
Gefeliciteerd en welkom!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:10 schreef maffemuts het volgende:
Maffe zich afvraagt of er nog plaats is in de OP voor haar, vandaag 12 weekjes.. UD 27-aug-2010
Mogguh dames
Dat dusquote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:37 schreef leonieke het volgende:
Ben ik nu helemaal betoeterd? Maffemuts? Is dit de eerste keer dat je het op FOK! vertelt? Ik heb namelijk de indruk dat ik dit al lang wist en jou al gefeliciteerd had? Zo niet:Welkom en proficiat
![]()
Das wel laat hoorquote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:40 schreef leonieke het volgende:
Webkim wat goed dat de extra echo goed was. Hebben ze nog iets gezegd of je nog thuis mag bevallen?
En de naam ligt hier ook nog niet vast hoor. Voor de proefdruk is het nog steeds de naam van het voorbeeldkaartje
Damn, idd, dat heb je me al verteld.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:45 schreef Webkim het volgende:
Thuis bevallen mag sowieso niet na een eerdere keizersnee hier, Leo.
Maar dan beval je toch lekker voor mij?quote:Vaginaal bevallen kan misschien wel. Maar dan moet er wel tijdig iets gebeuren. Als ik net als met Thomas tot 42 weken loop zit het er niet meer in vindt de gynaecoloog, omdat de baby dan waarschijnlijk zo groot gaat zijn dat we problemen kunnen krijgen (schouder klem etc.).
Ah, ik dacht alquote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:47 schreef Asyniur het volgende:
Van maffe heeft al in SC topic gestaan (en ook in update-topic).
Maar maffe had zich hier nog niet gemeld
Of een... euh... Thomasquote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:47 schreef freecell het volgende:
[..]
Das wel laat hoor
Hoe ga je dat doen?
'Mjah, dit ziet er wel uit als een...uhm... Ruben!'
Zoiets?
Je weet dat de meeste baby's iets voor de uitgerekende datum komen?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:50 schreef leonieke het volgende:
[..]
Of een... euh... Thomas![]()
Nee, probleem is dat we de naam op het doosje met doopsuiker willen laten drukken, dus dat moet eigenlijk echt op voorhand beslist worden. Alhoewel de vrouw van de winkel zei dat het ook nog achteraf kon, maar dat we dan toch een paar dagen op het doopsuiker gingen moeten wachten. Voor het kaartje is het uiteraard geen probleem
Misschien welquote:
jabla, de verloskundigen zeggen al 3 weken tegen mij dat ze niet verwachten me weer te zienquote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:58 schreef leonieke het volgende:
Wordt het dan geen Harry, Asy?![]()
Awel, freecell, mijn gyn zei me gisteren dat ze me waarschijnlijk wel nog eens zal zien de 25e februari voor controle, dus ik heb nog vrij veel tijdIk vind het gewoon zo moeilijk om die knoop door te hakken en zijnnaam vast te leggen (ik kon verdorie nog niet beslissen welke vloertegels we wilden en dat is echt zo onbelangrijk in vergelijking met het vastleggen van een naam). Stel je maar voor dat hij hem zelf niet graag hoort? *koude rilling*
Ik ga voor de zekerheid dit weekend maar mijn tas klaarmakenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:09 schreef freecell het volgende:
[..]
jabla, de verloskundigen zeggen al 3 weken tegen mij dat ze niet verwachten me weer te zienDaar kan je echt geen uitspraken over doen.
En kinderen wennen wel aan hun naam hoorVinden ze vaak heel normaal.
Mag ik dan plaatsje 15 juli 2010 in beslag nemen (of zat daar al iemand?)quote:maffemuts: ik heb je er nog bijgeplaatst... er zijn nog massa's vrij plaatsen trouwens
Ik ben eigenlijk gewoon de hele tijd misselijk, dus ook als ik net heb gegeten. Heb de hele tijd het gevoel dat alles er zo weer uitkomt...quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:48 schreef leonieke het volgende:
Iets eten vanaf het moment dat je denkt honger te krijgen. Ik mocht eigenlijk gewoon geen honger hebben en dan was ik ook niet misselijk. Ik heb daarom heel veel beschuiten gegeten in het begin, of van die droge koekjes
Ik voelde de kleine met 19weken zomaar s'morgens toen ik me had op de duik legdequote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:21 schreef nytar het volgende:
Thanks!
Nog even een ander vraagje. Afgelopen woensdag bij de VK helemaal vergeten te vragen, wanneer kan manlief ook de baby voelen? Of hoe was dat bij jullie?
Ik ben nu 23 weken en ik vermoed dat anderen hem nu ook zullen voelen als ze een hand op mn buik houdenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:21 schreef nytar het volgende:
Thanks!
Nog even een ander vraagje. Afgelopen woensdag bij de VK helemaal vergeten te vragen, wanneer kan manlief ook de baby voelen? Of hoe was dat bij jullie?
meestal na de 20 weken. Hier met een weekje of 21 geloof ik.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:21 schreef nytar het volgende:
Thanks!
K heeft een doptone geleend en daarmee wist ze al vroeg wanneer het kindje beweeg (beetje WOEE geluid)quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:21 schreef nytar het volgende:
Thanks!
Daar staat al iemand... sorryquote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:58 schreef nytar het volgende:
[..]
Mag ik dan plaatsje 15 juli 2010 in beslag nemen (of zat daar al iemand?)
Sinds afgelopen woensdag 18 weken zwanger van ons eerste kindje en we kijken enorm uit naar de 20 wk echo omdat in onze omgeving daar tot 2 keer toe slecht nieuws is gebracht. En om te weten of het een meisje of jongen wordt!
Moet wel toegeven dat ik al sinds december 2008 mee lees in "wachten op het tweede streepje" en de rest van de tijd hier...nu eindelijk zin en zwanger genoeg om mee te kunnen kletsen!inclusief een buikje (dat duurde ook eeuwen!)
Damn... weer betrapt op mijn Vlaamse woordenschatquote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:58 schreef nytar het volgende:
Ik moest even opzoeken wat ambeteren betekendehaha, ga ik zeker doen!
Oh, maar dan zal het wel vlug gaan dat jouw man hem/haar zal voelen.quote:Ik voel hem/haar zelf wel al heel goed, vorige week nog een paar keer gedacht dat het mn darmen waren, maar toen ie bij de VK 3 x tegen de hartluisterapparaat aanschopte dacht ik dat ik het toch wel goed had gevoeld
Nu mannetje nog!
(en mn buik wordt pas met 20 weken op de foto gezet, mooie mijlpaal om vast te leggen, daarna kom ik hem wel in het buikentopic showen)
Mijn buik doet pijn (spierpijn gok ik) en voelt beurs aan. En af en toe een harde buik of voorwee.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:12 schreef leonieke het volgende:
Bij een uur lang om de 5 minuten weeën moet ik naar het ziekenhuis, dus het lijkt me idd wel normaal dat je dan naar de VK moet bellen![]()
Heb je momenteel last van weeën of is het weer helemaal rustig?
Ik zou haar nu zelfs even bellen. Gewoon omdat ze nog zou bellen en niet gebeld heeft. En even overleggen over eventuele stappen die je zou willen nemen.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:10 schreef freecell het volgende:
De vlos heeft mij trouwens niet meer gebeld vanmorgenZou ze wel doen. Jammer.
Maargoed, dan maar niet. Misschien belt ze nog vanmiddag en anders bel ik haar wel weer als ik weer eens weeën heb.
Eigenlijk durf ik nu niet meer te bellen al ik vanavond weer net zo begin zoals gisteravondMaar gisteren had ik al een uur om de 3 minuten weeën... Dan zou je toch gewoon moeten kunnen bellen?
Al 2 dagen ofzo, maar na een tijdje goede weeën, houdt het steeds weer op...quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:14 schreef DaviniaHR het volgende:
free aan de wee?![]()
![]()
laat ze anders ff toucheren, dat stimuleert ook (heb ik inmiddels mogen ervaren)
succes!
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:18 schreef Grunsfan het volgende:
Och jemig Freecell, ik hoop voor je dat het door gaat zetten vandaag!
Welkom aan de nieuwe zwangeren! (ben even de namen kwijt, sorry..)
Ik heb mijn eerste kwaaltje.....maagzuur!
bahbah, dat gerommel is echt niks. gewoon bellen hoor, daar zijn ze toch voor! en dat het maar gewoon door mag zetten! *knufs*quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:13 schreef freecell het volgende:
[..]
Mijn buik doet pijn (spierpijn gok ik) en voelt beurs aan. En af en toe een harde buik of voorwee.
Maar geen echte weeën meer.
neequote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:14 schreef DaviniaHR het volgende:
free aan de wee?![]()
![]()
laat ze anders ff toucheren, dat stimuleert ook (heb ik inmiddels mogen ervaren)
succes!
Wat een goed nieuws!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:53 schreef flugeltje het volgende:
Dames even zonder bijlezen
Maar heb het dan ook zo enorm druk gehad de afgelopen week. Met werk en uitje en van alles doen en het ging goed en ik voel me prima en ik word maandag weer voor 100% beter gemeld![]()
Wat ik zo snel voorbij zag komen dat we een aantal nieuwelingen in het topic hebben, welkom maffenytar en frummelmuis volgens mij ook...
Zo, ik ben weer bij en we kunnen
neequote:
Ben nog (veels) te jong en 't is ook helemaal niet gepland. Ik heb geen zin in verhalen en roddels en whatnot, dus ik hou me lekker rustig vanaf nu, geen (stam)kroeg meer in waar bekenden komen etc. (vandaar ook de kloon hier nu, teveel bekenden op Fok)quote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:46 schreef Grunsfan het volgende:
Frummelmuis, mag ik vragen waarom je je zwangerschap met 23 weken nog geheim wil houden?
Dat is wel helemaal waar ja... Succes weer met het voorwerk.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:30 schreef freecell het volgende:
[..]
nee
Herstel.
De harde buiken en voorweeën zijn terug
Maar wel een stuk minder dan de voorgaande dagen om deze tijd
En hoewel het wel niet iets voor mij is om te doen alsof mijn neus bloedt terwijl ik aan het bevallen ben, is het niet iets voor mij om er over te liegen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Be happy with the little things in life
Heb net ergens wat gedronken met vrienden, en geluid stond redelijk hard.. had niet 't idee dat 'ie t heel erg vond.. bleef gewoon lekker zichzelf.. soms druk, dan weer rustig etc.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:04 schreef freecell het volgende:
Als je baby geluid niet prettig vindt, dan merk je dat snel genoegHet kan verder geen kwaad
Ik vind je nu al dapper klinkenVeel succes hier en ondanks alles veel plezier in je zwangerschap, want zwanger zijn is toch bijzonder
Dankje..heb ik wel nodigquote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:48 schreef Books het volgende:
[..]
Dat is wel helemaal waar ja... Succes weer met het voorwerk.
Frummel.... heel sterkte en succes met alle keuzes die je moet maken. Je klinkt er wel luchtig mee moet ik zeggen.
Mijn vriendien is nu 5 dagen 'over tijd'. Vandaag erg veel activiteit in de buik en ook een erg harde buik.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:06 schreef octopussy het volgende:
Heb alleen wel flinke rugpijn nu waar ik paracetamol voor heb genomen![]()
Spannend Masegate. Op zich wel goed als ze in ieder geval nog lekker uitgerust is, mocht het toch doorzetten.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:15 schreef Masegate het volgende:
[..]
Mijn vriendien is nu 5 dagen 'over tijd'. Vandaag erg veel activiteit in de buik en ook een erg harde buik.
Net had ze ook flinke pijn in haar rug, maar inmiddels ligt ze rustig te slapen, dus zal wel meevallen.
We hebben dinsdag een afspraak bij de VK. Als er dan nog niets aan de gang is, dan gaan ze proberen weeën op te wekken.
Das een stomme datum, ik ga nog steeds voor de 26equote:Op zaterdag 13 februari 2010 08:30 schreef Ca.ra het volgende:
He laatste loodjes dames, sterkte allemaal! En zeker Octo als ik het zo lees.
Asy, bijna woensdag he!
En nog steeds op één....quote:Op zaterdag 13 februari 2010 07:33 schreef Co_OL het volgende:
Ik heb vannacht de hele nacht kunnen slapen![]()
heee, das toevallig, ik ook...quote:Op zaterdag 13 februari 2010 08:33 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Das een stomme datum, ik ga nog steeds voor de 26e
Welnee, die zijn nu al wegquote:Op zaterdag 13 februari 2010 09:12 schreef amaranta het volgende:
Freecell. Als je het mij vraag.
Zodra opa en oma weg zijn gaat het doorzetten.
Let maar op.
Nee, maar bedankt voor de infoquote:Op zaterdag 13 februari 2010 09:40 schreef Ticootje het volgende:
Wisten jullie dat als je alleen melk in je maag hebt en je kotst het er na een anderhalf uur uit, dat je dan een soort witte brokken krijgt?
Jawel. Want nu Leander weg is heb jij meer rust in je lijf, en kun je toegeven aan de weeen. Tot nu toe held je onderbewustzijn het tegen.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 09:32 schreef freecell het volgende:
[..]
Welnee, die zijn nu al weg
En het is ochtend, dus geen weeën
Dat doe ik op z'n vroegst tegen zessen
Zo gaat het bij babys ook. Bij mijn babie in ieder geval. Als hij na het drinken spuugt dan spuugt hij brokjes. Terwijl het vloeibaar naar binnen is gegaan.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 09:40 schreef Ticootje het volgende:
gefeliciteerd Sindell en DJ randall!!
Wisten jullie dat als je alleen melk in je maag hebt en je kotst het er na een anderhalf uur uit, dat je dan een soort witte brokken krijgt?
Daar heb ik dan weer weinig ervaring mee, als Jen spuugde dan was dat vrijwel direct na de maaltijd, zodat ze een metertje ver kon komen.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 09:46 schreef amaranta het volgende:
[..]
Zo gaat het bij babys ook. Bij mijn babie in ieder geval. Als hij na het drinken spuugt dan spuugt hij brokjes. Terwijl het vloeibaar naar binnen is gegaan.
Maar vervelend dat je daar last van hebt.
Hé, dan kun je toch ook wel even kijken of ik de 26e ga halen!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 10:14 schreef flugeltje het volgende:
* Glazen bolletje opbergt
En op het 'grappig' vlak.. Martijn en ik komen er net achter dat ik ben uitgerekend precies 3 jaar na ons eerste afspraakje
Hahaquote:Op zaterdag 13 februari 2010 10:16 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Hé, dan kun je toch ook wel even kijken of ik de 26e ga halen!![]()
Wat leuk! Ik heb iets met zo'n 'bijzondere' datums (daarom wil ik ook dat Harry de 26e komt)
Dan wil Ca.ra dat ik beval. Mooi niet dat ik daar aan meewerkquote:Op zaterdag 13 februari 2010 10:21 schreef freecell het volgende:
[..]
Haha
Wat hebben veel mensen eigenlijk iets met getalletjes
Wij vinden 17 leukOmdat hummeltje dan precies anderhalf is
Waarom ben je dan niet de 17e getrouwdquote:Op zaterdag 13 februari 2010 10:22 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Dan wil Ca.ra dat ik beval. Mooi niet dat ik daar aan meewerk![]()
de 26e zijn wij precies een half jaar getrouwd
Omdat we op 26 augustus samen zijn gekomen en dus op 26 augustus zijn getrouwdquote:Op zaterdag 13 februari 2010 10:23 schreef freecell het volgende:
[..]
Waarom ben je dan niet de 17e getrouwd
26e is mijn testdatum als ik niet ongesteld word...quote:Op zaterdag 13 februari 2010 10:14 schreef Asyniur het volgende:
freecellKan me voorstellen dat je even ene potje gejankt hebt...
happy, wat naar van je trage stofwisseling![]()
Ik ga juist heel vaak naar de wc (in de zin van vaker en makkelijker dan normaal). En Harry is erg rustig. Ik voel hem wel, maar minder heftig en lang dan normaal. Maar ik heb echt niet het idee dat hij ieder moment kan komen ofzo...![]()
mijjsje, voor jou de 26e ook een speciale datum?![]()
wanneer mag je testen?
Daar is het dus allemaal misgelopen. Jullie moesten de 17e samen gekomen zijn... Tjah, daar is nu natuurlijk niets meer aan te doenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 10:27 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Omdat we op 26 augustus samen zijn gekomen en dus op 26 augustus zijn getrouwd
Mooi, ik ga dan bevallen en jij gaat dan positief testen.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 10:34 schreef mijsje het volgende:
[..]
26e is mijn testdatum als ik niet ongesteld word...
Daarom moet Harry zich maar aanpassen en de 26e pas komenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 10:36 schreef leonieke het volgende:
[..]
Daar is het dus allemaal misgelopen. Jullie moesten de 17e samen gekomen zijn... Tjah, daar is nu natuurlijk niets meer aan te doen
wat dat betreft, ik scheel 4 dagen met mijn zoon (wat betreft geboortedatum) en ik denk dat ik mijn verjaardag ook niet snel meer zal vieren.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:01 schreef nytar het volgende:
Sindell en DJRandall van harte!
Webcrowler: kunnen we dan afspreken om geen week uit te lopen? Mannetje is de 20ste jarig en ik vind het zielig voor hem als hij nooit meer alleen zn verjaardag kan vieren...
voor de meiden die aan het rommelen/persen zijn!
Leo en haar 9squote:Op zaterdag 13 februari 2010 10:23 schreef leonieke het volgende:
Dan vind ik 22 februari toch een mooiere datum![]()
22-02-2010 = 9
Het mag sowieso niet te ver uitlopen, want 24 juli is onze trouwdagquote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:01 schreef nytar het volgende:
Webcrowler: kunnen we dan afspreken om geen week uit te lopen? Mannetje is de 20ste jarig en ik vind het zielig voor hem als hij nooit meer alleen zn verjaardag kan vieren...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |