abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77921218
Wel grappig eigenlijk dat studenten blijkbaar nog steeds niet doorhebben dat ik niet meer op het werk ben. Open ik net eens mijn mailbox van het werk (jaja, I know, het mag eigenlijk niet ), 28 ongelezen mails. De studenten kunnen blijkbaar niet zonder mij
pi_77922609
Frummelmuis, mag ik vragen waarom je je zwangerschap met 23 weken nog geheim wil houden?
  vrijdag 12 februari 2010 @ 15:53:31 #228
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_77922854
Dames even zonder bijlezen

Maar heb het dan ook zo enorm druk gehad de afgelopen week. Met werk en uitje en van alles doen en het ging goed en ik voel me prima en ik word maandag weer voor 100% beter gemeld

Wat ik zo snel voorbij zag komen dat we een aantal nieuwelingen in het topic hebben, welkom maffe nytar en frummelmuis volgens mij ook...

Zo, ik ben weer bij en we kunnen
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  vrijdag 12 februari 2010 @ 15:58:43 #229
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_77923054
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 15:53 schreef flugeltje het volgende:
Dames even zonder bijlezen

Maar heb het dan ook zo enorm druk gehad de afgelopen week. Met werk en uitje en van alles doen en het ging goed en ik voel me prima en ik word maandag weer voor 100% beter gemeld

Wat ik zo snel voorbij zag komen dat we een aantal nieuwelingen in het topic hebben, welkom maffe nytar en frummelmuis volgens mij ook...

Zo, ik ben weer bij en we kunnen
Wat een goed nieuws!

Ow en Cantare, kijk je een beetje uit!
  vrijdag 12 februari 2010 @ 16:02:59 #230
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_77923214
Zo, beetje bijgeslapen. Was erg moe.

Cantare, zijn het niet je banden?

En vanillevla helpt inderdaad ook goed tegen maagzuur. Ik eet elke avond voor het slapen gaan een bakje vanillevla dan wordt ik niet wakker snachts.
pi_77924571
Hier in de familie gaat het maar niet vooruit met de bevallingen. Nummer 1 moest al eind januari bevallen zijn, maar ze loopt nog gewoon rond, nummer 2 was voor gisteren uitgerekend, maar zij houdt ook nog vol. Misschien haal ik nog één van de twee in
pi_77928589
Hey, nog geen verse beebjes zie ik?

Ik hoop toch dat Sindell nu echt wel haar meisje heeft
pi_77928916
Dit beloofd een rustig avondje te worden
Zometeen maar lekker (voor)weeloos bankhangen
  vrijdag 12 februari 2010 @ 19:08:53 #234
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_77928958
Ja ja...
pi_77929862
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 19:08 schreef Books het volgende:
Ja ja...
nee
Herstel.
De harde buiken en voorweeën zijn terug
Maar wel een stuk minder dan de voorgaande dagen om deze tijd

En hoewel het wel niet iets voor mij is om te doen alsof mijn neus bloedt terwijl ik aan het bevallen ben, is het niet iets voor mij om er over te liegen
pi_77931038
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 15:46 schreef Grunsfan het volgende:
Frummelmuis, mag ik vragen waarom je je zwangerschap met 23 weken nog geheim wil houden?
Ben nog (veels) te jong en 't is ook helemaal niet gepland. Ik heb geen zin in verhalen en roddels en whatnot, dus ik hou me lekker rustig vanaf nu, geen (stam)kroeg meer in waar bekenden komen etc. (vandaar ook de kloon hier nu, teveel bekenden op Fok)
Had ook niet verwacht zwanger te raken, daarom ben ik er ook zo laat pas achter gekomen.. Ook geen kwaaltjes ofzo gehad (die zijn er nu pas ).
't Wordt hoogstwaarschijnlijk ook afstaan ter adoptie, maar ik vind niet dat dat betekent dat ik niet lekker mee kan doen met andere zwangeren. Moet toch een gezond kindje ter wereld brengen nu Dus dan is advies nooit weg.

Ook direct een vraagje: hoeveel invloed heeft nou geluid van buitenaf? Lees zoveel verschillende dingen.. Want met carnaval nu, zijn optochten kijken enzo nog te doen? Kroegen laat ik sowieso maar even links liggen nu, met al dat geschreeuw en gehos van dronken mensen.
pi_77931178
Als je baby geluid niet prettig vindt, dan merk je dat snel genoeg Het kan verder geen kwaad

Ik vind je nu al dapper klinken Veel succes hier en ondanks alles veel plezier in je zwangerschap, want zwanger zijn is toch bijzonder
  vrijdag 12 februari 2010 @ 21:48:04 #238
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_77936102
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 19:30 schreef freecell het volgende:

[..]

nee
Herstel.
De harde buiken en voorweeën zijn terug
Maar wel een stuk minder dan de voorgaande dagen om deze tijd

En hoewel het wel niet iets voor mij is om te doen alsof mijn neus bloedt terwijl ik aan het bevallen ben, is het niet iets voor mij om er over te liegen
Dat is wel helemaal waar ja... Succes weer met het voorwerk.

Frummel.... heel sterkte en succes met alle keuzes die je moet maken. Je klinkt er wel luchtig mee moet ik zeggen.
pi_77938334
Hier rommelt het behoorlijk nu vanaf 8 uur ook steeds(2/3x) proppen tijdens de wc gang en vanaf 15 voor 9 de hele tijd steken en pijn bij de vrouw

Zou het nu dan toch echt gaan gebeuren?
pi_77938880
Laatste nieuws, eindelijk na een slijtage slag van 45 uur oid is om 20.12 onze dochter Laura geboren. Ik Was zo uitgeput van de pijn dat ik uiteindelijk met een ruggeprik de laatste 5 cm ontlsuiting in anderhalf uur heb gedaan en 20 minuten persen op pure wilskracht. Maar het resultaat mag er zijn en ligt nu naast me te slapen!
ik vertel later verder!
pi_77938953
Sindell gefeliciteerd!
en wat een uitputtingsslag zeg
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_77939062
gefeliciteerd Sindell!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  vrijdag 12 februari 2010 @ 22:56:24 #243
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_77939066
Sindell gefeliciteerd

spannend co_OL een voor je vrouw..

de nieuwe zwangere gefeliciteerd allemaal
en ook voor de rest van de dames
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Be happy with the little things in life
  vrijdag 12 februari 2010 @ 23:04:11 #244
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_77939332
Sindell grgeliciteerd! Wat vervelend dat je er zo lang over hebt gedaan. Maar nu kun je lekker gaan genieten.

Cool. Succes, maar vooral voor je vroue
pi_77939509
Sindell je bent voorgedrongen haha gefeliciteerd
pi_77939535
Geachte dames,

Hier dan toch de echte DJ Randall en niet zijn vrouw. Ja dames, dat betekent inderdaad dat waar jullie nu meteen aan moeten denken.
Gisteren om 21.10 is onze zoon Lucas geboren, 2925 gram.
Korte samenvatting, ik wil mijn vrouw het nieuwtje niet ontnemen, maar jullie ook niet in spanning houden.
Donderdag nacht is mijn vrouw rond 1.00 uur begonnen met de weeen.
Niet kalm en lang uit elkaar, maar gelijk hevig en tussen de 9 en 7 minuten. Daardoor heeft ze helaas die nacht niet kunnen slapen.
's Ochtends zijn wij naar het ziekenhuis gegaan, waar bleek, rond 9.30, dat we op 1 cm ontsluiting zaten.
Afwachten dus en de weeen hun werk laten doen.
Ik sla nu even een tijdsperiode over. 's Middags om 15.00 uur zaten we nog maar op 3 cm. Het ging te langzaam, terwijl de weeen al heel kort op elkaar zaten en elke keer sterker werden.
Mijn vrouw kon dit niet meer aan en zodoende werd er besloten om een ruggeprik te halen.
Daarmee konden de weeen dan extra gestimuleerd worden met medicatie zonder dat dit ten koste haar energie zou gaan. Enorm opgelucht kon ze er weer tegenaan.
Raar maar waar is dat de weeen nog heftiger werden en zelfs weer pijn begonnen te doen.
Rond 20.00 uur 5 cm ontsluiting. Tevens reageerde de baby enorm op de weeen waarbij de hartslag steeds langer omlaag ging. De gynecoloog werd erbij gehaald. Na kortstondig overleg werd besloten dat er eigenlijk nog maar 1 optie was: keizersnee. Dat was een grote schok. Wat nog erger was, dat de O.K. druk in een spoedoperatie zat, waarbij de aandacht van de anesthesist vereist was. De ruggeprik hoger zetten was dus geen optie. Lucas is dus om 21.10 geboren, maar helaas heeft mijn vrouw dit niet bewust meegemaakt. 30 Minuten later heb ik moeder en zoon hereningt.

Zo, ik hoop dat ik alle dames hier even voldoende heb ingelicht. Mijn vrouw ligt nog voorlopig in het ziekenhuis. Dus het zal even duren voordat ze haar reactie zelf kan geven. Ik hoop dat jullie het waarderen dat ik jullie maar zelf even informeer en ik hoop dat mijn vrouw dat ook niet erg vind.

Gegroet, Papa DJ Randall
pi_77939937
Van harte gefeliciteerd familie DJRandall

En Sindell ook van harte!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  vrijdag 12 februari 2010 @ 23:24:40 #248
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_77940012
Sindel en DJRandall, van harte
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  vrijdag 12 februari 2010 @ 23:26:22 #249
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_77940076
sindell, gefeliciteerd met je dochter!

DJRandall en zijn vrouw, van harte proficiat met de geboorte van jullie zoon!
  vrijdag 12 februari 2010 @ 23:56:19 #250
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_77941204
Woei! 2 nieuwe frisse verse baby's!

Van harte gefeliciteerd met zoon en dochter DJRandall & Sindell & partners
I'm so glamourous I piss glitter!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')