Ik ben nu 23 weken en ik vermoed dat anderen hem nu ook zullen voelen als ze een hand op mn buik houdenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:21 schreef nytar het volgende:
Thanks!
Nog even een ander vraagje. Afgelopen woensdag bij de VK helemaal vergeten te vragen, wanneer kan manlief ook de baby voelen? Of hoe was dat bij jullie?
meestal na de 20 weken. Hier met een weekje of 21 geloof ik.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:21 schreef nytar het volgende:
Thanks!
Nog even een ander vraagje. Afgelopen woensdag bij de VK helemaal vergeten te vragen, wanneer kan manlief ook de baby voelen? Of hoe was dat bij jullie?
K heeft een doptone geleend en daarmee wist ze al vroeg wanneer het kindje beweeg (beetje WOEE geluid)quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:21 schreef nytar het volgende:
Thanks!
Daar staat al iemand... sorryquote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:58 schreef nytar het volgende:
[..]
Mag ik dan plaatsje 15 juli 2010 in beslag nemen (of zat daar al iemand?)
Sinds afgelopen woensdag 18 weken zwanger van ons eerste kindje en we kijken enorm uit naar de 20 wk echo omdat in onze omgeving daar tot 2 keer toe slecht nieuws is gebracht. En om te weten of het een meisje of jongen wordt!
Moet wel toegeven dat ik al sinds december 2008 mee lees in "wachten op het tweede streepje" en de rest van de tijd hier...nu eindelijk zin en zwanger genoeg om mee te kunnen kletsen!inclusief een buikje (dat duurde ook eeuwen!)
Damn... weer betrapt op mijn Vlaamse woordenschatquote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:58 schreef nytar het volgende:
Ik moest even opzoeken wat ambeteren betekendehaha, ga ik zeker doen!
Oh, maar dan zal het wel vlug gaan dat jouw man hem/haar zal voelen.quote:Ik voel hem/haar zelf wel al heel goed, vorige week nog een paar keer gedacht dat het mn darmen waren, maar toen ie bij de VK 3 x tegen de hartluisterapparaat aanschopte dacht ik dat ik het toch wel goed had gevoeld
Nu mannetje nog!
(en mn buik wordt pas met 20 weken op de foto gezet, mooie mijlpaal om vast te leggen, daarna kom ik hem wel in het buikentopic showen)
Mijn buik doet pijn (spierpijn gok ik) en voelt beurs aan. En af en toe een harde buik of voorwee.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:12 schreef leonieke het volgende:
Bij een uur lang om de 5 minuten weeën moet ik naar het ziekenhuis, dus het lijkt me idd wel normaal dat je dan naar de VK moet bellen![]()
Heb je momenteel last van weeën of is het weer helemaal rustig?
Ik zou haar nu zelfs even bellen. Gewoon omdat ze nog zou bellen en niet gebeld heeft. En even overleggen over eventuele stappen die je zou willen nemen.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:10 schreef freecell het volgende:
De vlos heeft mij trouwens niet meer gebeld vanmorgenZou ze wel doen. Jammer.
Maargoed, dan maar niet. Misschien belt ze nog vanmiddag en anders bel ik haar wel weer als ik weer eens weeën heb.
Eigenlijk durf ik nu niet meer te bellen al ik vanavond weer net zo begin zoals gisteravondMaar gisteren had ik al een uur om de 3 minuten weeën... Dan zou je toch gewoon moeten kunnen bellen?
Al 2 dagen ofzo, maar na een tijdje goede weeën, houdt het steeds weer op...quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:14 schreef DaviniaHR het volgende:
free aan de wee?![]()
![]()
laat ze anders ff toucheren, dat stimuleert ook (heb ik inmiddels mogen ervaren)
succes!
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:18 schreef Grunsfan het volgende:
Och jemig Freecell, ik hoop voor je dat het door gaat zetten vandaag!
Welkom aan de nieuwe zwangeren! (ben even de namen kwijt, sorry..)
Ik heb mijn eerste kwaaltje.....maagzuur!
bahbah, dat gerommel is echt niks. gewoon bellen hoor, daar zijn ze toch voor! en dat het maar gewoon door mag zetten! *knufs*quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:13 schreef freecell het volgende:
[..]
Mijn buik doet pijn (spierpijn gok ik) en voelt beurs aan. En af en toe een harde buik of voorwee.
Maar geen echte weeën meer.
neequote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:14 schreef DaviniaHR het volgende:
free aan de wee?![]()
![]()
laat ze anders ff toucheren, dat stimuleert ook (heb ik inmiddels mogen ervaren)
succes!
Wat een goed nieuws!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:53 schreef flugeltje het volgende:
Dames even zonder bijlezen
Maar heb het dan ook zo enorm druk gehad de afgelopen week. Met werk en uitje en van alles doen en het ging goed en ik voel me prima en ik word maandag weer voor 100% beter gemeld![]()
Wat ik zo snel voorbij zag komen dat we een aantal nieuwelingen in het topic hebben, welkom maffenytar en frummelmuis volgens mij ook...
Zo, ik ben weer bij en we kunnen
neequote:
Ben nog (veels) te jong en 't is ook helemaal niet gepland. Ik heb geen zin in verhalen en roddels en whatnot, dus ik hou me lekker rustig vanaf nu, geen (stam)kroeg meer in waar bekenden komen etc. (vandaar ook de kloon hier nu, teveel bekenden op Fok)quote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:46 schreef Grunsfan het volgende:
Frummelmuis, mag ik vragen waarom je je zwangerschap met 23 weken nog geheim wil houden?
Dat is wel helemaal waar ja... Succes weer met het voorwerk.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:30 schreef freecell het volgende:
[..]
nee
Herstel.
De harde buiken en voorweeën zijn terug
Maar wel een stuk minder dan de voorgaande dagen om deze tijd
En hoewel het wel niet iets voor mij is om te doen alsof mijn neus bloedt terwijl ik aan het bevallen ben, is het niet iets voor mij om er over te liegen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Be happy with the little things in life
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |