Zo gaat het bij babys ook. Bij mijn babie in ieder geval. Als hij na het drinken spuugt dan spuugt hij brokjes. Terwijl het vloeibaar naar binnen is gegaan.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 09:40 schreef Ticootje het volgende:
gefeliciteerd Sindell en DJ randall!!
Wisten jullie dat als je alleen melk in je maag hebt en je kotst het er na een anderhalf uur uit, dat je dan een soort witte brokken krijgt?
Daar heb ik dan weer weinig ervaring mee, als Jen spuugde dan was dat vrijwel direct na de maaltijd, zodat ze een metertje ver kon komen.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 09:46 schreef amaranta het volgende:
[..]
Zo gaat het bij babys ook. Bij mijn babie in ieder geval. Als hij na het drinken spuugt dan spuugt hij brokjes. Terwijl het vloeibaar naar binnen is gegaan.
Maar vervelend dat je daar last van hebt.
Hé, dan kun je toch ook wel even kijken of ik de 26e ga halen!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 10:14 schreef flugeltje het volgende:
* Glazen bolletje opbergt
En op het 'grappig' vlak.. Martijn en ik komen er net achter dat ik ben uitgerekend precies 3 jaar na ons eerste afspraakje
Hahaquote:Op zaterdag 13 februari 2010 10:16 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Hé, dan kun je toch ook wel even kijken of ik de 26e ga halen!![]()
Wat leuk! Ik heb iets met zo'n 'bijzondere' datums (daarom wil ik ook dat Harry de 26e komt)
Dan wil Ca.ra dat ik beval. Mooi niet dat ik daar aan meewerkquote:Op zaterdag 13 februari 2010 10:21 schreef freecell het volgende:
[..]
Haha
Wat hebben veel mensen eigenlijk iets met getalletjes
Wij vinden 17 leukOmdat hummeltje dan precies anderhalf is
Waarom ben je dan niet de 17e getrouwdquote:Op zaterdag 13 februari 2010 10:22 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Dan wil Ca.ra dat ik beval. Mooi niet dat ik daar aan meewerk![]()
de 26e zijn wij precies een half jaar getrouwd
Omdat we op 26 augustus samen zijn gekomen en dus op 26 augustus zijn getrouwdquote:Op zaterdag 13 februari 2010 10:23 schreef freecell het volgende:
[..]
Waarom ben je dan niet de 17e getrouwd
26e is mijn testdatum als ik niet ongesteld word...quote:Op zaterdag 13 februari 2010 10:14 schreef Asyniur het volgende:
freecellKan me voorstellen dat je even ene potje gejankt hebt...
happy, wat naar van je trage stofwisseling![]()
Ik ga juist heel vaak naar de wc (in de zin van vaker en makkelijker dan normaal). En Harry is erg rustig. Ik voel hem wel, maar minder heftig en lang dan normaal. Maar ik heb echt niet het idee dat hij ieder moment kan komen ofzo...![]()
mijjsje, voor jou de 26e ook een speciale datum?![]()
wanneer mag je testen?
Daar is het dus allemaal misgelopen. Jullie moesten de 17e samen gekomen zijn... Tjah, daar is nu natuurlijk niets meer aan te doenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 10:27 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Omdat we op 26 augustus samen zijn gekomen en dus op 26 augustus zijn getrouwd
Mooi, ik ga dan bevallen en jij gaat dan positief testen.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 10:34 schreef mijsje het volgende:
[..]
26e is mijn testdatum als ik niet ongesteld word...
Daarom moet Harry zich maar aanpassen en de 26e pas komenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 10:36 schreef leonieke het volgende:
[..]
Daar is het dus allemaal misgelopen. Jullie moesten de 17e samen gekomen zijn... Tjah, daar is nu natuurlijk niets meer aan te doen
wat dat betreft, ik scheel 4 dagen met mijn zoon (wat betreft geboortedatum) en ik denk dat ik mijn verjaardag ook niet snel meer zal vieren.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:01 schreef nytar het volgende:
Sindell en DJRandall van harte!
Webcrowler: kunnen we dan afspreken om geen week uit te lopen? Mannetje is de 20ste jarig en ik vind het zielig voor hem als hij nooit meer alleen zn verjaardag kan vieren...
voor de meiden die aan het rommelen/persen zijn!
Leo en haar 9squote:Op zaterdag 13 februari 2010 10:23 schreef leonieke het volgende:
Dan vind ik 22 februari toch een mooiere datum![]()
22-02-2010 = 9
Het mag sowieso niet te ver uitlopen, want 24 juli is onze trouwdagquote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:01 schreef nytar het volgende:
Webcrowler: kunnen we dan afspreken om geen week uit te lopen? Mannetje is de 20ste jarig en ik vind het zielig voor hem als hij nooit meer alleen zn verjaardag kan vieren...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |