gefeliciteerd, hier hobbelt/loopt/waggelt vanalles rond hoorquote:Op donderdag 11 februari 2010 10:15 schreef Lieszdraaijer het volgende:
Hallo
Ik kom even heel niewsgierig hier binnenvallen...
Zag zwangerschap en dacht check hier moet ik zijn!
Vandaag namelijk precies 19 weken zwanger! Over 2 weken heb ik de 20 weken echo en weet ik ook het geslacht. Heb hier al een tutje lopen van ruim 2.
We zitten middenin de klus op dit moment maar dat is niet makkelijk, heb namelijk een beginnende bekkeninstabiliteit..
Moet nog even beetje inkomen maar begrijp dat er hier dames op knappen staan maar ook dames zijn die nog een heel end moeten zoals ik...?
Groetjes!
Mja, de vlos zei gisteren ook dat zij hier ook écht niet op gerekend hadden omdat het wel dreigde vanaf een weekje of 30. Maargoed. Nu is het dus gewoon afwachtenquote:Op donderdag 11 februari 2010 10:20 schreef Grunsfan het volgende:
Ik vind het wel bijzonder dat je vlos nu zegt dat het nog 3 weken zou kunnen duren Freecell! Terwijl je eerst gewaarschuwd werd voor een vroege bevalling... zo zie je maar weer, je eerste bevalling zegt niets over je tweede.. Dat ben ik mezelf ook aan het inprenten want mijne kwam ook bijna 3 weken te vroeg en ik merk dat ik daar nu stiekem weer een beetje op hoop..
quote:
Nog niks hierzo, kon gewoon naar me werk vanmorgenquote:Op donderdag 11 februari 2010 10:05 schreef octopussy het volgende:
Ben ook benieuwd of er al wat actie is bij Co_ol.
Whahaha, straks ga je overtijdquote:Op donderdag 11 februari 2010 10:26 schreef freecell het volgende:
[..]
Mja, de vlos zei gisteren ook dat zij hier ook écht niet op gerekend hadden omdat het wel dreigde vanaf een weekje of 30. Maargoed. Nu is het dus gewoon afwachten
quote:
Als je bevallen bent mag je ook niet in bad tot je niet meer vloeit...quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:00 schreef leonieke het volgende:
Dit is nu eens de eerste keer dat ik niet van een bad genoten hebDat wordt vanaf nu gewoon douchen tot na de bevalling. Zo'n gespannen buik, je niet meer goed kunnen zetten... en dat terwijl ik normaalgezien makkelijk een uur in bad kan dobberen zonder dat het verveelt.
Oh, volgens mij gold het nog..quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:03 schreef Linda2205 het volgende:
Dat is alweer achterhaald toch? Ik mocht het in ieder geval wel
En leo, ik vond het ook niks, je gaat drijven en dan wordt je buik koud
Hm, ze zei mij dat vroeger gedacht werd dat het schadelijk was voor je borsten ofzo, die bacterieen, dus dat ja dan alleen in bad mocht met water tot onder je borsten, maar dat dat nu niet meer gold... ik ga het eens opzoeken!quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:04 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oh, volgens mij gold het nog..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |