abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 11 februari 2010 @ 10:14:35 #26
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_77874601
Normaal gesproken liggen telefoons altijd in de woonkamer. Maar die van mij ligt op het moment bij mn bed voor het geval dat freecell bevalt en bv onverwachts naar het ziekenhuis moet en oppas nodig heeft vor Leander. Dus iedere keer dat die telefoon een sms-je geeft op een non-tijdstip denk ik jippie het komt! En dan wordt je teleurgesteld. Ze sms-te trouwens dat ze in de file stond... om 7.40... Terwijl ik van 4 tot 6 wakker was geweest en om kwart voor 7 nog een keer wakker was en ik gisteravond koorts had. Na een uur kwam er nog een sms-je of ik al wakker was
pi_77874619
Hallo

Ik kom even heel niewsgierig hier binnenvallen...
Zag zwangerschap en dacht check hier moet ik zijn!

Vandaag namelijk precies 19 weken zwanger! Over 2 weken heb ik de 20 weken echo en weet ik ook het geslacht. Heb hier al een tutje lopen van ruim 2.

We zitten middenin de klus op dit moment maar dat is niet makkelijk, heb namelijk een beginnende bekkeninstabiliteit..

Moet nog even beetje inkomen maar begrijp dat er hier dames op knappen staan maar ook dames zijn die nog een heel end moeten zoals ik...?

Groetjes!
Altijd blijven lachen... :)
pi_77874669
Zet m op Sindell!! Spannend!
pi_77874692
Welkom Liesz Heb je al een uitgerekende datum, dan zie ik of ik je nog in de OP kan zetten.

Wat jammer van die beginnende bekkeninstabiliteit. Had je er tijdens jouw eerste zwangerschap ook last van?
pi_77874721
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 10:15 schreef Lieszdraaijer het volgende:
Hallo

Ik kom even heel niewsgierig hier binnenvallen...
Zag zwangerschap en dacht check hier moet ik zijn!

Vandaag namelijk precies 19 weken zwanger! Over 2 weken heb ik de 20 weken echo en weet ik ook het geslacht. Heb hier al een tutje lopen van ruim 2.

We zitten middenin de klus op dit moment maar dat is niet makkelijk, heb namelijk een beginnende bekkeninstabiliteit..

Moet nog even beetje inkomen maar begrijp dat er hier dames op knappen staan maar ook dames zijn die nog een heel end moeten zoals ik...?

Groetjes!
gefeliciteerd, hier hobbelt/loopt/waggelt vanalles rond hoor
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_77874752
Ik vind het wel bijzonder dat je vlos nu zegt dat het nog 3 weken zou kunnen duren Freecell! Terwijl je eerst gewaarschuwd werd voor een vroege bevalling... zo zie je maar weer, je eerste bevalling zegt niets over je tweede.. Dat ben ik mezelf ook aan het inprenten want mijne kwam ook bijna 3 weken te vroeg en ik merk dat ik daar nu stiekem weer een beetje op hoop..
  donderdag 11 februari 2010 @ 10:21:24 #32
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_77874768
Liesz, welkom hier!

EN ik las in de SC dat bij Saffiertje alle sin orde was en ze mag stoppen met de hormonen!!

Ow en wij zijn opeens de kluts kwijt mbt de spelling van de voornaam van ons kind
pi_77874775
Oh, en HIk en Liesz welkom!
Liesz, ik ben ook 19 wkn (en een dag ) dus we lopen ongeveer gelijk, leuk!
  donderdag 11 februari 2010 @ 10:23:46 #34
259886 pessie
pi_77874815
Lies welkom!
pi_77874873
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 10:20 schreef Grunsfan het volgende:
Ik vind het wel bijzonder dat je vlos nu zegt dat het nog 3 weken zou kunnen duren Freecell! Terwijl je eerst gewaarschuwd werd voor een vroege bevalling... zo zie je maar weer, je eerste bevalling zegt niets over je tweede.. Dat ben ik mezelf ook aan het inprenten want mijne kwam ook bijna 3 weken te vroeg en ik merk dat ik daar nu stiekem weer een beetje op hoop..
Mja, de vlos zei gisteren ook dat zij hier ook écht niet op gerekend hadden omdat het wel dreigde vanaf een weekje of 30. Maargoed. Nu is het dus gewoon afwachten
pi_77875057
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 09:51 schreef pessie het volgende:

Co_ol, al actie?

quote:
Op donderdag 11 februari 2010 10:05 schreef octopussy het volgende:

Ben ook benieuwd of er al wat actie is bij Co_ol.

Nog niks hierzo, kon gewoon naar me werk vanmorgen
pi_77875082
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 10:26 schreef freecell het volgende:

[..]

Mja, de vlos zei gisteren ook dat zij hier ook écht niet op gerekend hadden omdat het wel dreigde vanaf een weekje of 30. Maargoed. Nu is het dus gewoon afwachten
Whahaha, straks ga je overtijd
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 11 februari 2010 @ 10:50:39 #38
259886 pessie
pi_77875523
ontbijt
pi_77875533
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 10:50 schreef pessie het volgende:
ontbijt
pi_77876010
Oeh Sindell dr vliezen gebroken! Ik hoop dat ze haar baby al vast heeft, maar voor de zekerheid nog maar een paar

Gefeliciteerd Hik en Liesz!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_77876089
Moguh! Hier lekker geslapen en weer helemaal (nou ja redelijk) fris en fruitig. Vanmiddag weer check-up bij de vlos.

Ik las actie bij sindell! Zet 'm op meis (als het nog nodig is natuurlijk, hopenlijk ligt je kleintje al in je armen).

Hik en Lieszdraaijer, welkom en gefeliciteerd!

DJRandall, balen dat je bent overgedragen maar wel een fijne gedachten dat je goed in de gaten gehouden wordt toch? In het ziekenhuis kunnen ze toch meer en beter controleren van bij de vk.

Free, ik was er van overtuigd dat jij wel eerder zou bevallen dan ik. Die kleine van jullie heeft het wel erg lekker bij je binnen

Ga nog maar even verder bijlezen hier, ik loop wat achter
  donderdag 11 februari 2010 @ 11:15:41 #42
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_77876254
Ach pessie toch...
Nou ja, ontbijten is zo overrated
pi_77876417
Pessie wat vervelend

Hier voelt het alsof ik vannacht mee heb gedaan aan een marathon buikspieroefeningen dat zijn nou mijn banden geloof ik groeispurtje?
pi_77876492
Ik wordt elke ochtend wakker met een strak gevoel om mn buik, dat zou wel kunnen...

Oh en ik denk dat ik volgende week mn werkgever maar eens inlicht... Het wordt steeds iets moeilijker om te verbergen. Ik moet echt wijde truien aandoen, anders zie je wel een bobbel... Nou dat kan ook nog omdat ik flink het getafeld, maar dat duurt niet lang meer.
pi_77876718
Wij staan alweer in de top20 zie ik.

Post niet veel maar lees nog steeds mee hoor.
Heb gewoon niet heel veel te melden. Alles is nog steeds in orde. Vriendin heeft wel last van bekkenpijn maar voor de rest gaat alles nog steeds vrij goed. Babykamer begint eindelijk ook vorm te krijgen.

En volgende week hebben we nog een pretecho.
pi_77877718
Dit is nu eens de eerste keer dat ik niet van een bad genoten heb Dat wordt vanaf nu gewoon douchen tot na de bevalling. Zo'n gespannen buik, je niet meer goed kunnen zetten... en dat terwijl ik normaalgezien makkelijk een uur in bad kan dobberen zonder dat het verveelt.
pi_77877751
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 12:00 schreef leonieke het volgende:
Dit is nu eens de eerste keer dat ik niet van een bad genoten heb Dat wordt vanaf nu gewoon douchen tot na de bevalling. Zo'n gespannen buik, je niet meer goed kunnen zetten... en dat terwijl ik normaalgezien makkelijk een uur in bad kan dobberen zonder dat het verveelt.
Als je bevallen bent mag je ook niet in bad tot je niet meer vloeit...
pi_77877855
Dat is alweer achterhaald toch? Ik mocht het in ieder geval wel
En leo, ik vond het ook niks, je gaat drijven en dan wordt je buik koud
Lotte!
Noah!
pi_77877885
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 12:03 schreef Linda2205 het volgende:
Dat is alweer achterhaald toch? Ik mocht het in ieder geval wel
En leo, ik vond het ook niks, je gaat drijven en dan wordt je buik koud
Oh, volgens mij gold het nog..
pi_77877923
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 12:04 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Oh, volgens mij gold het nog..
Hm, ze zei mij dat vroeger gedacht werd dat het schadelijk was voor je borsten ofzo, die bacterieen, dus dat ja dan alleen in bad mocht met water tot onder je borsten, maar dat dat nu niet meer gold... ik ga het eens opzoeken!
Lotte!
Noah!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')