abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77941371
Djrandall en vrouw natuurlijk, van harte gefeliciteerd met jullie zoon! Wat naar dat het zo moest verlopen, rustig aan genieten van jullie kleine man!

Sindell ook van harte gefeliciteerd met jullie meisje! 45 uur RESPECT!!!! rust lekker uit en geniet er van met jullie gezinnetje!

Co_ol, fijn dat er bij jullie ook actie lijkt te zijn! Succes aan je meissie!
pi_77941623
Yay, februari babyboom is begonnen

Sindell, van harte gefeliciteerd met jullie meisje Laura! 45 uur, jemig! en wat fijn dat de ruggenprik zo goed hielp.

DJRandall, je bent gewoon voorgekropen Ik vroeg me al een beetje af waar je bleef. Jullie ook van harte met jullie zoontje Lucas. Klinkt wel als een zware bevalling, en jammer dat het uitgelopen is in een keizersnee onder narcose. Kom lekker bij met z'n drietjes

Co_OL, vrouw ook aan de rommel Hopelijk zet het door en hebben jullie snel een beebje. Alvast veel

Freecell nog nieuws?

Ik ga denk ik een heftige nacht tegemoet Heb sinds een uur of 6 deze avond behoorlijke buikpijn. Zowel een constante pijn als af en toe krampen die pijnlijker zijn. Die constante pijn was voor een groot deel te wijten aan mijn darmen, dus ik heb gelaxeerd en dat heeft een heel eind geholpen. Nu is het dus zien of ik weer weeën krijg. Heb alleen wel flinke rugpijn nu waar ik paracetamol voor heb genomen
Ik word hier zo onzeker van
pi_77941833
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 20:04 schreef freecell het volgende:
Als je baby geluid niet prettig vindt, dan merk je dat snel genoeg Het kan verder geen kwaad

Ik vind je nu al dapper klinken Veel succes hier en ondanks alles veel plezier in je zwangerschap, want zwanger zijn is toch bijzonder
Heb net ergens wat gedronken met vrienden, en geluid stond redelijk hard.. had niet 't idee dat 'ie t heel erg vond.. bleef gewoon lekker zichzelf.. soms druk, dan weer rustig etc.
En dankjewel, 't is inderdaad heel bijzonder. Ben ook nog min of meer in shock maar ontzettend , want toch míjn kindje in m'n buik
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 21:48 schreef Books het volgende:

[..]

Dat is wel helemaal waar ja... Succes weer met het voorwerk.

Frummel.... heel sterkte en succes met alle keuzes die je moet maken. Je klinkt er wel luchtig mee moet ik zeggen.
Dankje..heb ik wel nodig En ja, dat luchtige.. ik sta op automatische piloot sinds ik 't weet, daardoor komt 't misschien Nee moet er echt nog aan wennen, weet niet goed wat ik moet enzo en mn hoofd draait toch ècht overuren
Gelukkig donderdag weer een afspraak in 't ziekenhuis, dan zijn er als t goed is ook maatschappelijk werkers ofzoiets bij, en dan word ik hopelijk een stuk wijzer.

En natuurlijk gefeliciteerd sindell en DJRandall
pi_77941924
wat is er een hoop gebeurd

freecell jeetje mineetje jij wordt wel op de proef gesteld hoor met al dat voor gerommel!

Maffemuts welkom hier

floria die flauw valt maar dan doodleuk zegt dat alles goed gaat, wel een beetje voorzichtig doen hoor

webkim een goede extra echo zit er nog een natuurlijke bevalling voor je in?
ow even verder lezen draakje da's dus helemaal nog afhankelijk van hoe of wat....

Hik ik heb helaas geen tips voor de misselijkheid, maar de andere dames vast wel

Nytar gefeliciteerd en welkom hier! ik zelf voelde de baby best wat laat, maar bleef zelf ook aan de buitenkant voelen ong 2 wk nadat ik het zelf van binnen voelde dacht ik het ook van buiten te voelen (ik was denk ik 23 of 24 wk toen) meteen lief erbij geroepen en toen voelde hij het ook!
Gister trouwens (26.3) mn buik ook echt zien bewegen bij een schopje
tis bij een ieder verschillend

ik moet ook bij een uur 5 min naar het ziekenhuis trouwens, maar kan me de onzekerheid bij free wel voorstellen ga je gewoon nog geven

Tessie Beterschap!

Cantare doe jij ook een beetje voorzichtig? Nu uit glijden met je fiets is niet zo fijn! Heb je er nog veel last van nu?

flugeltje die weer voor 100% beter wordt gemeld wat een fijn nieuws

frummelmuis dank voor je openhartigheid. Je klinkt sterk en dapper! heel veel sterkte en succes, vind het wel gezellig dat je toch lekker mee komt kletsen

bij cool nu dan echt spannend? ik gooi er voor de zekerheid een tegenaan

Sindell daar is ze dan eindelijk gefeliciteerd nu maar lekker bijkomen na zo'n uitputtingsslag! Heel veel geluk met elkaar

en ook baby nieuws bij DJ Randall (ik weet geen blauwe jompel) gefeliciteerd!
Hoop dat ze zelf goed hersteld van de onverwachte keizersnee, maar ook jullie natuurlijk veel geluk!

en voor iedereen die er gewoon 1 kan gebruiken strooi ik ook nog maar een in het rond!

bij octo klinkt het ook spannend sterkte daar!

Verder zelf vandaag weer controle bij de gyn gehad, helaas weer een onduidelijke echo foto mee gekregen, zal morgen even in scannen, controle zelf was allemaal goed. Mn bloeddruk blijft mooi aan de lage kant 120/65, hartje deed het goed en placenta enzo zag er goed uit!
Kortom in dat opzicht allemaal tevreden!
pi_77941942
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 00:06 schreef octopussy het volgende:
Heb alleen wel flinke rugpijn nu waar ik paracetamol voor heb genomen
Mijn vriendien is nu 5 dagen 'over tijd'. Vandaag erg veel activiteit in de buik en ook een erg harde buik.
Net had ze ook flinke pijn in haar rug, maar inmiddels ligt ze rustig te slapen, dus zal wel meevallen.
We hebben dinsdag een afspraak bij de VK. Als er dan nog niets aan de gang is, dan gaan ze proberen weeën op te wekken.
pi_77943684
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 00:15 schreef Masegate het volgende:

[..]

Mijn vriendien is nu 5 dagen 'over tijd'. Vandaag erg veel activiteit in de buik en ook een erg harde buik.
Net had ze ook flinke pijn in haar rug, maar inmiddels ligt ze rustig te slapen, dus zal wel meevallen.
We hebben dinsdag een afspraak bij de VK. Als er dan nog niets aan de gang is, dan gaan ze proberen weeën op te wekken.
Spannend Masegate. Op zich wel goed als ze in ieder geval nog lekker uitgerust is, mocht het toch doorzetten.
De paracetamol helpt hier goed tegen de rugpijn
pi_77946971
hmmpff even een update vanuit het ziekenhuis waar we wachten op uitslag van bloedonderzoek. rond 1 uur werd de buikpijn erg heftig en de regelmaat zat er ook al een tijdje in. Vlos constateerde een verstreken bmm maar geen ontsluiting. Ze vermoedde dat mijn darmen voor de pijn zorgen. Voor de zekerheid toch maar even in het ziekenhuis aan de CTG gelegd en ik heb toch wel weeen. De pijn was gelukkig wel draaglijk, maar is nu weer aan het toenemen. De arts vermoedt dat door mijn gastric bypass de pijn van de weeen verergerd. Mogelijk door verklevingen.verklevingen. Straks maar weer naar huis en verder afwachten. Ik denk dat pijnstilling hard nodig gaat zijn, dus vermoedelijk kom ik wel weer naar het ziekenhuis wanneer ik ontsluiting heb.
pi_77947041
Ik heb vannacht de hele nacht kunnen slapen

Straks weer te werk, morgen strippen en eventueel maandag naar het ziekenhuis voor intake
  zaterdag 13 februari 2010 @ 08:12:37 #259
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_77947104
octo, wat naar! Nou hopelijk komt jullie meisje snel zodat je van de pijn af bent...
Hoe was de uitslag van het bloed?

Co_OL, jullie geduld wordt wel op de proef gesteld hè?

hoe is het met de rest?
  zaterdag 13 februari 2010 @ 08:30:18 #260
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_77947152
He laatste loodjes dames, sterkte allemaal! En zeker Octo als ik het zo lees.

Asy, bijna woensdag he!
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  zaterdag 13 februari 2010 @ 08:33:39 #261
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_77947172
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 08:30 schreef Ca.ra het volgende:
He laatste loodjes dames, sterkte allemaal! En zeker Octo als ik het zo lees.

Asy, bijna woensdag he!
Das een stomme datum, ik ga nog steeds voor de 26e
  zaterdag 13 februari 2010 @ 08:53:43 #262
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_77947275
Syndell en DJRandall met partners natuurlijk, van harte gefeliciteerd met jullie zoon en dochter
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_77947301
Dj Randall gefeliciteerd . Lucas is een toffe naam. Stond ook op ons lijstje.
pi_77947314
Octo... Pijn van de weeën versterken is niet hip, die dingen zijn al pijnlijk genoeg van zichzelf... Veel succes meis! Wel spannend verder!

Sindell en DJRandall Gefeliciteerd!! Das nog eens leuk nieuws zo 's morgens vroeg!
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 07:33 schreef Co_OL het volgende:
Ik heb vannacht de hele nacht kunnen slapen
En nog steeds op één....

Frummelmuis: zo te horen probeer je het uit het roddelcircuit te houden, maar weten ouders en goede vrienden ed het wel? Lijkt me goede zaak

Hier gisteren weeën om de drie minuten van half 8 tot half 11 weer mooie sterke weeën van een minuut (mijn lijf kan dat iig wel goed ) En de vlos komt er niet meer voor tenzij ik het gevoelheb dat er nú toch echt wel wat gaat gebeuren.
Nou, dat heb ik nog niet Maar dat is niet omdat ze geen pijn doen, maargoed. Hopen dat het binnenkort een keer doorzet, want elke avond weeën is geen succes
Gisteravond even héél hard gehuild, maar nu wel weer optimistisch (want goed geslapen ). Zometeen wordt hummeltje opgehaald door zijn opa en oma en dan hebben wij een rustig dagje. Das wel lekker!
pi_77947316
Sindell, gefeliciteerd met Laura!!

DJ Randall en vrouw, van harte met Lucas!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_77947397
Freecell. Als je het mij vraag.
Zodra opa en oma weg zijn gaat het doorzetten.
Let maar op.
pi_77947541
morge!!

Ik heb pillen tegen de misselijkheid... Ik hoop dat het snel wat gaat werken..

Maar goed, ik moet een hoop teruglezen zie ik.... Doe ik later op de dag even!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_77947542
Sindell en Sindellman, gefeliciteerd met Laura!!!

DJ Randall en DJ Randall zijn vrouw, gefeliciteerd met Lucas!!!
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 08:33 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Das een stomme datum, ik ga nog steeds voor de 26e
heee, das toevallig, ik ook...
pi_77947574
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 09:12 schreef amaranta het volgende:
Freecell. Als je het mij vraag.
Zodra opa en oma weg zijn gaat het doorzetten.
Let maar op.
Welnee, die zijn nu al weg
En het is ochtend, dus geen weeën
Dat doe ik op z'n vroegst tegen zessen
  zaterdag 13 februari 2010 @ 09:35:29 #270
35189 Troel
scherp en bot
pi_77947598
Gefeliciteerd DJ Randall en mevrouw DJ Randall

ook gefeliciteerd Sindell en man
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_77947631
gefeliciteerd Sindell en DJ randall!!

Wisten jullie dat als je alleen melk in je maag hebt en je kotst het er na een anderhalf uur uit, dat je dan een soort witte brokken krijgt?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_77947651
Sindell, gefeliciteerd met jullie kleine meid Laura. Wat een lange weg hebben jullie af moeten leggen, maar wat heerlijk dat ze er nu is!!

DJ Randall (man en vrouw ), daar is ie dan: Lucas! Ook jullie gefeliciteerd natuurlijk! Jammer van het niet zo ideale laatste stuk van de bevalling maar jullie zoon is er! Dat is het belangrijkste. Geniet ervan!

octo, jeetje wat een verhaal. Hopenlijk dat ze de pijn kunnen verzachten als het straks zover is. Echt vervelend zo die pijn.

Free, ik heb ook het gevoel dat het bijna gaat komen hoor, die weeën periode wordt wel steeds langer. Straks lekker samen met TARA en dan kan jullie kleintje komen.

Hier weinig nieuws, behalve dan een zeeeeeeer trage stofwisseling zeg maar. Ik ga erg slecht naar het toilet en da's niet fijn voor het gevoel. Mannetje is wel drukker de laatste dagen, maar geen aanwijzing dat het al gaat komen ofzo. Daarbij is mijn man echt snot en snot verkouden en voelt zich belabberd, dus laat hem eerst maar even opknappen voordat het gaat beginnen.

Asy, bij jou blijft Harry ook nog wel even zitten hoor, ik voel het!
pi_77947652
Sindell, DJ Randall en partners Van harte gefeliciteerd met de dochter en de zoon. En beide namen hebben hier al op het lijstje gestaan Mooi hoor

En niet doorgezet bij Co_OL en Free Hopelijk vandaag beter nieuws
pi_77947669
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 09:40 schreef Ticootje het volgende:
Wisten jullie dat als je alleen melk in je maag hebt en je kotst het er na een anderhalf uur uit, dat je dan een soort witte brokken krijgt?

Nee, maar bedankt voor de info

Oh, en Co_OL, jullie ook succes hè!! Hopenlijk zet 't door!
pi_77947677
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 09:32 schreef freecell het volgende:

[..]

Welnee, die zijn nu al weg
En het is ochtend, dus geen weeën
Dat doe ik op z'n vroegst tegen zessen
Jawel. Want nu Leander weg is heb jij meer rust in je lijf, en kun je toegeven aan de weeen. Tot nu toe held je onderbewustzijn het tegen.
of zo iets
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')