Ja elke dagquote:Op donderdag 11 februari 2010 14:03 schreef Grunsfan het volgende:In de categorie 'dingen die je al weer vergeten was.." dat plassen na de bevalling ja. Ik had ook van die maatbekers staan.
En de eerste keer poepen was ook een interessante ervaring...Ook zo lief dat de kraamverzorgende er even naar vraagt...
Pessiequote:Op donderdag 11 februari 2010 12:52 schreef pessie het volgende:
[..]
Ik ga bij samen bevallen wel leren hoe ik niet uitscheur, goed???
Ik volgende week woensdag, das de datum waarvoor we gaanquote:Op donderdag 11 februari 2010 14:33 schreef Asyniur het volgende:
happy ook weer een sticker!
Ik mag volgende week donderdag terugkomen, ook precies op de uitgerekende datum!
Gewoon beginnen met persen... weeen is zo overrated.quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:40 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik volgende week woensdag, das de datum waarvoor we gaan(de 17e, zit er precies anderhalf jaar tussen
)
quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:42 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Gewoon beginnen met persen... weeen is zo overrated 2009.
Whehe Booksquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:16 schreef Books het volgende:
Oja dat plassen na een bevalling en dan zo'n fijn kannetje in combi met zo'n 40 hechtingen werkte echt niet dus ik ging gewoon de vaak douchen. Toilet beneden en boven wel een douche en de hechtdraadjes kwam ik na 4 weken nog steeds tegen. Knalgroene?!?!
Free pas de 17e(maar dan blauwe (ik blijf lekker volhouden)).
Sindell nog even een laatste succes wens maar hoop dat het niet meer nodig is.
Hmz, jah.. euh, dat laatste... damn dat zou lastig zijn jaquote:Op donderdag 11 februari 2010 12:33 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ow dat geloof ik wel. Maar het klinkt voor mij als een heel gedoe
(en zou je het jezelf nu zien doen met je bolle buik?)
Spreekuur is hier ook massa's uitgelopen. 55 minuten na mijn afspraak mocht ik binnen.quote:Nee, beter je niet laten opjagen. Wij zijn gisteren ook meer dan 2 uur weggeweest voor de controle, terwijl het normaal een kwartiertje rijden is (op die locatie dan). En spreekuur dat dan ruim een half uur was uitgelopen
Ja, dat welquote:Op donderdag 11 februari 2010 16:30 schreef Asyniur het volgende:
Maar wel een sticker Leonie?
Ja de kuikens van simmu zijn uit de OP gevallen
quote:Op donderdag 11 februari 2010 16:36 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ja, dat welBloeddruk was OK, hartslag van de baby ook. Meer moeten we niet hebben
Ah, ik dacht, laat ik simmu een plezier doen en ze haar kuikentjes nu al teruggevenquote:Op donderdag 11 februari 2010 16:38 schreef simmu het volgende:
ik wil de kuikentjes ook graag terug![]()
maakte me vrolijk. gewoon snel doorkwekken en een nieuwe op dan
dank je dank je dank jequote:Op donderdag 11 februari 2010 16:38 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ah, ik dacht, laat ik simmu een plezier doen en ze haar kuikentjes nu al teruggeven
er was een toekomstige papa met ook een tweeling nog, die moeten nog wat langer dan ik dacht ikquote:Op donderdag 11 februari 2010 16:36 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ja, dat welBloeddruk was OK, hartslag van de baby ook. Meer moeten we niet hebben
Het is toch enkel bij simmu een tweeling, hé?
bahbah! ga lekker slapen, sterkte & *knufs*!quote:Op donderdag 11 februari 2010 19:58 schreef sindell het volgende:
Even een snelle update...
Lig inmiddels in het ziekenhuis, er waren wel redelijk regelmatig weeen, maar er komt maar geen ontsluiting. In combinatie met de gebroken vliezen en de uitputting, want kan niet slapen van de pijn, ben ik dus door gestuurd. Nu een ctg en ik krijg een slaapmiddel. Morgen verder kijken. Al met al een tegenvaller dus...
Waarschijnlijk wel, ik ben zelf ook van het vingers in de oren stoppen en snoeihard lalala zingen. Die informatie laat ik een of twee maanden van te voren wel over me uitstorten. En ik heb al wel genoeg horror verhalen gehoord. Nu hoeft dat nog even niet hoor. Laat me maar even lekker genieten van het zwanger zijn nuquote:Op donderdag 11 februari 2010 13:27 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Denk je niet dat het beter is als je juist iets meer ervan af zou weten, ipv het rooskleurig beeld wat je nu hebt. Ik denk dat als je je een ebetje voorbereid dat het,zelfs al doet het veel pijn en scheur je tot je naad open, het gewoon een mooie ervaring kan zijn. Maar als je op dat moment ook nog eens totaal overrompeld wordt dat het allemaal niet zo is als dat je je had voorgesteld... Dat je dan negatief naar je bevalling kan terugkijken.
het hoeft echt niet zo dramatisch te zijn hoor!!quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:11 schreef djenneke het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, ik ben zelf ook van het vingers in de oren stoppen en snoeihard lalala zingen. Die informatie laat ik een of twee maanden van te voren wel over me uitstorten. En ik heb al wel genoeg horror verhalen gehoord. Nu hoeft dat nog even niet hoor. Laat me maar even lekker genieten van het zwanger zijn nu
Ik denk dat ik juist zo blind ben voor wat komen gaat, omdat ik er een uitermate negatief idee over heb, trouwens.
een magere troost wellicht: maar je weet toch vooraf niet hoe dingen gaan lopen. het enige wat je kan doen is zorgen dat je een beetje weet wat er komen gaat en het gewoon maar doen. maar dat is mijn ervaring met het hele gebeurenquote:Op donderdag 11 februari 2010 20:11 schreef djenneke het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, ik ben zelf ook van het vingers in de oren stoppen en snoeihard lalala zingen. Die informatie laat ik een of twee maanden van te voren wel over me uitstorten. En ik heb al wel genoeg horror verhalen gehoord. Nu hoeft dat nog even niet hoor. Laat me maar even lekker genieten van het zwanger zijn nu
Ik denk dat ik juist zo blind ben voor wat komen gaat, omdat ik er een uitermate negatief idee over heb, trouwens.
Ik ga me ook wel voorbereiden hoor, over een week of eh... 10/11?quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:18 schreef simmu het volgende:
[..]
een magere troost wellicht: maar je weet toch vooraf niet hoe dingen gaan lopen. het enige wat je kan doen is zorgen dat je een beetje weet wat er komen gaat en het gewoon maar doen. maar dat is mijn ervaring met het hele gebeuren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
ik denk ik ookquote:Op donderdag 11 februari 2010 20:36 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik ga me ook wel voorbereiden hoor, over een week of eh... 10/11?
quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:23 schreef Saffier het volgende:
Heel veel sterkte en succes Sindell
Welkom nieuwenOh wat ontzettend fijn, Saffier!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou, dat kon dus ook niet meerquote:Op donderdag 11 februari 2010 21:56 schreef Asyniur het volgende:
Sindell, wat een domper! Nou ja, morgen heb je hopelijk je beebje vast![]()
Slaap lekker!
freecell, dat je nog staande sokken aan kúnt trekken. Ik moet echt wel gaan zitten want ik kom niet meer over/langs die buik
Aangezien je anderhalve centimeter ontsluitig hebt kun je in principe gestript worden. Zouden ze dit willen? En zou jij dit willen?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 08:21 schreef freecell het volgende:
Nou, daar gaan we weer
Gisteren om de drie minuten weeën van een minuut. Van half 6 tot half 11.
Het goede nieuws: het waren mooie krachtige regelmatige weeën aldus de vlos![]()
Nu het slechte nieuws: ze doen geen flikker1,5 CM ontsluiting en volgens de vlos zat die anderhalve CM er waarschijnlijk al wel een weekje. Baby kan morgen geboren worden óf over drie weken en kans op herhaling van gisteravond is heel groot.
Bij Leander heb ik gewoon mazzel gehad dat bij de derde wee de vliezen braken, want toen deden de eerste 12!! uur weeën verder ook niks, maar door de gebroken vliezen zette het wel door.
En nu? Spierpijn in m'n buik, mighty koppijn, want vannacht om de twee uur een minuutje of 20 flinke weeën, nu harde buiken bij elke beweging die ik maak en alleen thuis met een dreumes.![]()
En nu even telefoontje van de vlos afwachten, want die zou mij vanmorgen ergens terug bellen.
Serieus, bevallen vind ik niet erg, pijn vind ik niet erg (en nee, gisteravond vond ik de pijn ook niet erg) kom maar op.
Maar dit trek ik echt niet nog drie weken.
Ze gaven aan dat strippen voor de 40 weken vaak alleen maar gerommel geeft. En gerommel hebben we hier al genoegquote:Op vrijdag 12 februari 2010 08:24 schreef pessie het volgende:
[..]
Aangezien je anderhalve centimeter ontsluitig hebt kun je in principe gestript worden. Zouden ze dit willen? En zou jij dit willen?
Och meisje toch.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 08:23 schreef freecell het volgende:
Ow, en als je het nog niet gemerkt had: een humeur om op te schietenVooral omdat mijn moeder gisteren belde dat ze nog even een nachtje en misschien 2 aan hun vakantie vastknopen
Zeker-zeker!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:17 schreef leonieke het volgende:
freecell want klinkt dit zo naar. Ik hoop echt voor jou dat het heel vlug doorzet. Dit lijkt me gewoon niets, zolang weeën hebben die niet zoveel uithalen.
maffemuts: ik heb je er nog bijgeplaatst... er zijn nog massa's vrij plaatsen trouwens
Whaaaaaaquote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:10 schreef maffemuts het volgende:
Maffe zich afvraagt of er nog plaats is in de OP voor haar, vandaag 12 weekjes.. UD 27-aug-2010
Mogguh dames
Gefeliciteerd en welkom!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:10 schreef maffemuts het volgende:
Maffe zich afvraagt of er nog plaats is in de OP voor haar, vandaag 12 weekjes.. UD 27-aug-2010
Mogguh dames
Dat dusquote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:37 schreef leonieke het volgende:
Ben ik nu helemaal betoeterd? Maffemuts? Is dit de eerste keer dat je het op FOK! vertelt? Ik heb namelijk de indruk dat ik dit al lang wist en jou al gefeliciteerd had? Zo niet:Welkom en proficiat
![]()
Das wel laat hoorquote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:40 schreef leonieke het volgende:
Webkim wat goed dat de extra echo goed was. Hebben ze nog iets gezegd of je nog thuis mag bevallen?
En de naam ligt hier ook nog niet vast hoor. Voor de proefdruk is het nog steeds de naam van het voorbeeldkaartje
Damn, idd, dat heb je me al verteld.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:45 schreef Webkim het volgende:
Thuis bevallen mag sowieso niet na een eerdere keizersnee hier, Leo.
Maar dan beval je toch lekker voor mij?quote:Vaginaal bevallen kan misschien wel. Maar dan moet er wel tijdig iets gebeuren. Als ik net als met Thomas tot 42 weken loop zit het er niet meer in vindt de gynaecoloog, omdat de baby dan waarschijnlijk zo groot gaat zijn dat we problemen kunnen krijgen (schouder klem etc.).
Ah, ik dacht alquote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:47 schreef Asyniur het volgende:
Van maffe heeft al in SC topic gestaan (en ook in update-topic).
Maar maffe had zich hier nog niet gemeld
Of een... euh... Thomasquote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:47 schreef freecell het volgende:
[..]
Das wel laat hoor
Hoe ga je dat doen?
'Mjah, dit ziet er wel uit als een...uhm... Ruben!'
Zoiets?
Je weet dat de meeste baby's iets voor de uitgerekende datum komen?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:50 schreef leonieke het volgende:
[..]
Of een... euh... Thomas![]()
Nee, probleem is dat we de naam op het doosje met doopsuiker willen laten drukken, dus dat moet eigenlijk echt op voorhand beslist worden. Alhoewel de vrouw van de winkel zei dat het ook nog achteraf kon, maar dat we dan toch een paar dagen op het doopsuiker gingen moeten wachten. Voor het kaartje is het uiteraard geen probleem
Misschien welquote:
jabla, de verloskundigen zeggen al 3 weken tegen mij dat ze niet verwachten me weer te zienquote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:58 schreef leonieke het volgende:
Wordt het dan geen Harry, Asy?![]()
Awel, freecell, mijn gyn zei me gisteren dat ze me waarschijnlijk wel nog eens zal zien de 25e februari voor controle, dus ik heb nog vrij veel tijdIk vind het gewoon zo moeilijk om die knoop door te hakken en zijnnaam vast te leggen (ik kon verdorie nog niet beslissen welke vloertegels we wilden en dat is echt zo onbelangrijk in vergelijking met het vastleggen van een naam). Stel je maar voor dat hij hem zelf niet graag hoort? *koude rilling*
Ik ga voor de zekerheid dit weekend maar mijn tas klaarmakenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:09 schreef freecell het volgende:
[..]
jabla, de verloskundigen zeggen al 3 weken tegen mij dat ze niet verwachten me weer te zienDaar kan je echt geen uitspraken over doen.
En kinderen wennen wel aan hun naam hoorVinden ze vaak heel normaal.
Mag ik dan plaatsje 15 juli 2010 in beslag nemen (of zat daar al iemand?)quote:maffemuts: ik heb je er nog bijgeplaatst... er zijn nog massa's vrij plaatsen trouwens
Ik ben eigenlijk gewoon de hele tijd misselijk, dus ook als ik net heb gegeten. Heb de hele tijd het gevoel dat alles er zo weer uitkomt...quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:48 schreef leonieke het volgende:
Iets eten vanaf het moment dat je denkt honger te krijgen. Ik mocht eigenlijk gewoon geen honger hebben en dan was ik ook niet misselijk. Ik heb daarom heel veel beschuiten gegeten in het begin, of van die droge koekjes
Ik voelde de kleine met 19weken zomaar s'morgens toen ik me had op de duik legdequote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:21 schreef nytar het volgende:
Thanks!
Nog even een ander vraagje. Afgelopen woensdag bij de VK helemaal vergeten te vragen, wanneer kan manlief ook de baby voelen? Of hoe was dat bij jullie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |