abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77882290
Even tvp.

Vanmorgen geslaagd (voor de liefhebbers 70-270 XP computer dinges)

Laat hem/haar* nu maar komen

Had ik al gezegd dat we weten wat het wordt ....
♥ K, N, R en F ♥
pi_77882427
In de categorie 'dingen die je al weer vergeten was.." dat plassen na de bevalling ja. Ik had ook van die maatbekers staan.
En de eerste keer poepen was ook een interessante ervaring... Ook zo lief dat de kraamverzorgende er even naar vraagt...
pi_77882803
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 14:03 schreef Grunsfan het volgende:
In de categorie 'dingen die je al weer vergeten was.." dat plassen na de bevalling ja. Ik had ook van die maatbekers staan.
En de eerste keer poepen was ook een interessante ervaring... Ook zo lief dat de kraamverzorgende er even naar vraagt...
Ja elke dag En ik hoefde de eerste 3 dagen niet. En ik vond het echt niet leuk om iemand te moeten vertellen dat ik net gepoept had.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_77882883
Fijne verhalen weer hier Gelukkig geen dingen die ik nog niet wist. De flesjes staan hier al klaar hoor

Net terug van de vlos, mooie sticker, bloeddruk wel iets hoger maar wel netjes nog. Moest ineens voor het eerst op de weegschaal shock. Nee hoor, ik wist het wel dat ik behoorlijk ben aangekomen, maar ja verder helemaal in orde. Volgende afspraak is volgende week vrijdag (op de uitgerekende datum )
pi_77882886
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 12:52 schreef pessie het volgende:

[..]

Ik ga bij samen bevallen wel leren hoe ik niet uitscheur, goed???
Pessie Als je t geleerd hebt he, wil je t ons dan ook leren ?
Maar even serieus, ongv 85% van de bevallende dames scheurt uit/ krijgt knip, in de meeste gevallen voel je dat niet eens zozeer op dat moment, maar dus pas achteraf.
Ik denk gezien je reactie's dat je je best nog eventjes door het topic bevallingsverhalen mag worstelen om een idee te krijgen hoe t er aan toe gaat.
Zwangerschapscursussen zijn leuk en je steekt er misschien wel wat van op, ik heb me er zelf iig nog niet aangetrokken gevoeld daartoe. Maar ook dat zou misschien wat voor jou zijn om je "mentaal" voor te bereiden op de bevalling. Zelf ben ik eigenlijk heel relaxed mijn bevalling in gegaan, en had gewoon n snelle en goede bevalling, en dat gun ik elke aanstaande moeder, maar toch steek ik mn kop niet in het zand want ik _weet_ dat het erg kan zijn.
Anyhow that waren mijn 2cts voor nu
voor de llm's *maffe toe is aan vers beebnieuws
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
pi_77882887
Ik ook niet! Dat soort info deel ik zelfs liever niet met , laat staan met een 21-jarige stagiare
pi_77883098
Oja!
Ik zal eens even mijn kast induiken om te zoeken naar mijn MvM kan Ikhad hem er speciaal voor bewaard Maarja, die verhuizing hè?

Al zal ik de eerste dagen wel onder de douche plassen Douche is boven, bed ook, wc niet
pi_77883139
Maar je hoeft wel ineens nog maar 5x per dag oid te plassen
pi_77883258
direct na de bevalling moest ik in het ziekenhuis spoelen met eoa spulletje (waterstofperoxide?) en die kan was dan helemaal voor mij om te blijven gebruiken die mocht ook mee naar huis. my very own pieskan
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  donderdag 11 februari 2010 @ 14:33:47 #110
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_77883596
happy ook weer een sticker!

Ik mag volgende week donderdag terugkomen, ook precies op de uitgerekende datum!
pi_77883878
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 14:33 schreef Asyniur het volgende:
happy ook weer een sticker!

Ik mag volgende week donderdag terugkomen, ook precies op de uitgerekende datum!
Ik volgende week woensdag, das de datum waarvoor we gaan (de 17e, zit er precies anderhalf jaar tussen )
pi_77883983
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 14:40 schreef freecell het volgende:

[..]

Ik volgende week woensdag, das de datum waarvoor we gaan (de 17e, zit er precies anderhalf jaar tussen )
Gewoon beginnen met persen... weeen is zo overrated.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 11 februari 2010 @ 15:16:21 #113
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_77885097
Oja dat plassen na een bevalling en dan zo'n fijn kannetje in combi met zo'n 40 hechtingen werkte echt niet dus ik ging gewoon de vaak douchen. Toilet beneden en boven wel een douche en de hechtdraadjes kwam ik na 4 weken nog steeds tegen. Knalgroene?!?!

Free pas de 17e (maar dan blauwe (ik blijf lekker volhouden)).

Sindell nog even een laatste succes wens maar hoop dat het niet meer nodig is.
pi_77885538
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 14:42 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Gewoon beginnen met persen... weeen is zo overrated 2009.
  donderdag 11 februari 2010 @ 15:33:22 #115
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_77885798
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 15:26 schreef Co_OL het volgende:

[..]

Ah Cool! Nog steeds op je werk?
pi_77885925
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 15:16 schreef Books het volgende:
Oja dat plassen na een bevalling en dan zo'n fijn kannetje in combi met zo'n 40 hechtingen werkte echt niet dus ik ging gewoon de vaak douchen. Toilet beneden en boven wel een douche en de hechtdraadjes kwam ik na 4 weken nog steeds tegen. Knalgroene?!?!

Free pas de 17e (maar dan blauwe (ik blijf lekker volhouden)).

Sindell nog even een laatste succes wens maar hoop dat het niet meer nodig is.
Whehe Books
Mja, van mij mag het ook wel eerder, maar goed, ik zal wel gewoon 2 weken overtijd lopen oid
pi_77886924
Hier ook nog rustig.

[ Bericht 28% gewijzigd door Sc0rPi0n op 11-02-2010 16:10:07 ]
♥ K, N, R en F ♥
pi_77887523
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 12:33 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Ow dat geloof ik wel. Maar het klinkt voor mij als een heel gedoe
(en zou je het jezelf nu zien doen met je bolle buik? )
Hmz, jah.. euh, dat laatste... damn dat zou lastig zijn ja
quote:
Nee, beter je niet laten opjagen. Wij zijn gisteren ook meer dan 2 uur weggeweest voor de controle, terwijl het normaal een kwartiertje rijden is (op die locatie dan). En spreekuur dat dan ruim een half uur was uitgelopen
Spreekuur is hier ook massa's uitgelopen. 55 minuten na mijn afspraak mocht ik binnen.

Weinig nieuws, behalve dat mijn gyn volgende week in Oostenrijk zit en ik blijkbaar nog geen nieuwe afspraak had gekregen. Ze vond het zelf wat ver om even over en weer te rijden Dus heeft zij maar netjes een afspraak bij een andere dokter geregeld. Maar ze zei er wel direct bij dat ze vermoedt dat ze me binnen twee weken toch nog zal zien (en dat is dan niet voor de bevalling ).
pi_77887600
Hey, in de OP kan je helemaal niet meer zien wie er een tweeling verwacht, dat is jammer!!
  donderdag 11 februari 2010 @ 16:30:59 #120
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_77887854
Maar wel een sticker Leonie?

Ja de kuikens van simmu zijn uit de OP gevallen
pi_77887881
Tip voor tijdens het plassen!!!
Doe een nat lauw washandje op je onderkant, maar dan via de achterkant. Dan brandt het niet zo!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_77888030
Tip vóór het plassen (M): Was je handen
♥ K, N, R en F ♥
pi_77888059
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 16:30 schreef Asyniur het volgende:
Maar wel een sticker Leonie?

Ja de kuikens van simmu zijn uit de OP gevallen
Ja, dat wel Bloeddruk was OK, hartslag van de baby ook. Meer moeten we niet hebben

Het is toch enkel bij simmu een tweeling, hé?
  donderdag 11 februari 2010 @ 16:38:14 #124
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_77888101
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 16:36 schreef leonieke het volgende:

[..]

Ja, dat wel Bloeddruk was OK, hartslag van de baby ook. Meer moeten we niet hebben

Manlief komt zojuist binnenlopen met de gordijnen van de babykamer!
nou moet de rail nog opgehangen worden...
pi_77888106
ik wil de kuikentjes ook graag terug
maakte me vrolijk. gewoon snel doorkwekken en een nieuwe op dan
pi_77888133
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 16:38 schreef simmu het volgende:
ik wil de kuikentjes ook graag terug
maakte me vrolijk. gewoon snel doorkwekken en een nieuwe op dan
Ah, ik dacht, laat ik simmu een plezier doen en ze haar kuikentjes nu al teruggeven
  donderdag 11 februari 2010 @ 16:40:40 #127
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_77888196
Wat lief van je Leonie!

simmu, je kuikens zijn terug
pi_77888293
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 16:38 schreef leonieke het volgende:

[..]

Ah, ik dacht, laat ik simmu een plezier doen en ze haar kuikentjes nu al teruggeven
dank je dank je dank je

en alle dames met sticker gefeliciteerd!
pi_77889239
We krijgen hier binnenkort een babyboom tenminste, als ik de OP mag geloven. Ik ben ook heel benieuwd hoe het nu bij Sindell is!

Oh, ik weet niet of het nou door de hormonen of door de echo komt, maar ik zit echt op een roze wolk. Ik voel me beter en ben gewoon verliefd op mijn kleintje. Dat het maar lang zo mag blijven!
  donderdag 11 februari 2010 @ 17:26:14 #130
259886 pessie
pi_77889717
Inderdaad, hoe zou het met Sindell gaan. Hoop toch echt dat ze nu wel bevallen is.
pi_77893005
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 16:36 schreef leonieke het volgende:

[..]

Het is toch enkel bij simmu een tweeling, hé?
er was een toekomstige papa met ook een tweeling nog, die moeten nog wat langer dan ik dacht ik
  donderdag 11 februari 2010 @ 19:36:47 #132
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_77894223
En wat ik me opeens afvraag: hoe zou het afgelopen zijn met die tweeling die veel te vroeg geboren werd in het buitenland (tijdens vakantie)? Ook van een papa. Ik weet alleen niet meer wie...
pi_77895008
Even een snelle update...
Lig inmiddels in het ziekenhuis, er waren wel redelijk regelmatig weeen, maar er komt maar geen ontsluiting. In combinatie met de gebroken vliezen en de uitputting, want kan niet slapen van de pijn, ben ik dus door gestuurd. Nu een ctg en ik krijg een slaapmiddel. Morgen verder kijken. Al met al een tegenvaller dus...
pi_77895080
Oh sindell wat jammer dat je ondertussen al in het ziekenhuis ligt zonder ontsluiting. Hopelijk helpt het slaapmiddel vlug en gaat het morgen in een reuzetempo
pi_77895200
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 19:58 schreef sindell het volgende:
Even een snelle update...
Lig inmiddels in het ziekenhuis, er waren wel redelijk regelmatig weeen, maar er komt maar geen ontsluiting. In combinatie met de gebroken vliezen en de uitputting, want kan niet slapen van de pijn, ben ik dus door gestuurd. Nu een ctg en ik krijg een slaapmiddel. Morgen verder kijken. Al met al een tegenvaller dus...
bahbah! ga lekker slapen, sterkte & *knufs*!
pi_77895219
Ow Sindell, jammer en vervelend voor je! Hopelijk krijg je de rust om even te slapen, en mag je morgen je kindje vasthouden. Sterkte, hoor!
pi_77895486
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 13:27 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Denk je niet dat het beter is als je juist iets meer ervan af zou weten, ipv het rooskleurig beeld wat je nu hebt. Ik denk dat als je je een ebetje voorbereid dat het,zelfs al doet het veel pijn en scheur je tot je naad open, het gewoon een mooie ervaring kan zijn. Maar als je op dat moment ook nog eens totaal overrompeld wordt dat het allemaal niet zo is als dat je je had voorgesteld... Dat je dan negatief naar je bevalling kan terugkijken.
Waarschijnlijk wel, ik ben zelf ook van het vingers in de oren stoppen en snoeihard lalala zingen. Die informatie laat ik een of twee maanden van te voren wel over me uitstorten. En ik heb al wel genoeg horror verhalen gehoord. Nu hoeft dat nog even niet hoor. Laat me maar even lekker genieten van het zwanger zijn nu

Ik denk dat ik juist zo blind ben voor wat komen gaat, omdat ik er een uitermate negatief idee over heb, trouwens.
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_77895593
En een dikke voor alle stickers... Het wordt hier nu wel heel spannend ook de komende week
pi_77895691
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 20:11 schreef djenneke het volgende:

[..]

Waarschijnlijk wel, ik ben zelf ook van het vingers in de oren stoppen en snoeihard lalala zingen. Die informatie laat ik een of twee maanden van te voren wel over me uitstorten. En ik heb al wel genoeg horror verhalen gehoord. Nu hoeft dat nog even niet hoor. Laat me maar even lekker genieten van het zwanger zijn nu

Ik denk dat ik juist zo blind ben voor wat komen gaat, omdat ik er een uitermate negatief idee over heb, trouwens.
het hoeft echt niet zo dramatisch te zijn hoor!!
1e bevalling, 7 uurtjes, klein schaafwondje met 1 hechting
2e bevalling, 4 uurtjes, klein schaafwondje, geen hechting
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_77895735
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 20:11 schreef djenneke het volgende:

[..]

een magere troost wellicht: maar je weet toch vooraf niet hoe dingen gaan lopen. het enige wat je kan doen is zorgen dat je een beetje weet wat er komen gaat en het gewoon maar doen. maar dat is mijn ervaring met het hele gebeuren
pi_77896178
Kom ook even meelezen hier. Wel onder een kloon, want veel bekenden hier op Fok die 't niet hoeven te weten...
Morgen 23 weken. Als ik een scanner had, had ik de echo even geshowd.
pi_77896463
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 20:18 schreef simmu het volgende:

[..]

een magere troost wellicht: maar je weet toch vooraf niet hoe dingen gaan lopen. het enige wat je kan doen is zorgen dat je een beetje weet wat er komen gaat en het gewoon maar doen. maar dat is mijn ervaring met het hele gebeuren
Ik ga me ook wel voorbereiden hoor, over een week of eh... 10/11?
  donderdag 11 februari 2010 @ 21:23:31 #143
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_77898365
Heel veel sterkte en succes Sindell
Welkom nieuwen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_77898594
Sindel, je leest het vast niet meer, maar het scenario komt me akelig bekend voor. Het voordeel was wel dat het de dag erna, stukken beter ging en ik met infuusje in vier uurtjes mijn manneke in de armen had. Succes!
En ook voor alle andere llm's de komende tijd veel succes.
Flugel, wie weet voel je je kindje gewoon!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_77898786
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 20:36 schreef djenneke het volgende:

[..]

Ik ga me ook wel voorbereiden hoor, over een week of eh... 10/11?
ik denk ik ook
Ik heb wel even mijn schoolboek over verloskunde en gynaecologie erbij gepakt. Ik denk als het wat meer in medische termen bedekt is valt het wat meer mee
pi_77898900
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 21:23 schreef Saffier het volgende:
Heel veel sterkte en succes Sindell
Welkom nieuwen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh wat ontzettend fijn, Saffier!
pi_77898916
Hoera Saffier Nekplooimeting goed is goed

Note to self: gaan zitten als je je sokken aandoet Net behoorlijk hard op mn kont gevallen omdat ik sok nr 2 niet aan kreeg
pi_77899209
Vergeet ik Saffier nog helemaal!
Fijn dat de nekplooimeting goed was! En dat je mag stoppen met de hormonen!! Hopelijk ga je je gauw beter voelen!!!

Freecell
  donderdag 11 februari 2010 @ 21:56:03 #149
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_77900143
Sindell, wat een domper! Nou ja, morgen heb je hopelijk je beebje vast
Slaap lekker!

freecell, dat je nog staande sokken aan kúnt trekken. Ik moet echt wel gaan zitten want ik kom niet meer over/langs die buik

Saffier, fijn dat goede nieuws!
  donderdag 11 februari 2010 @ 21:58:43 #150
259886 pessie
pi_77900310
sindell balen dat het zo lang duurt. Zet em op! Je kunt het!

Wat betreft bevallen, ik ben 16 weken zwanger, ik ben al zover dat ik me heb opgegeven voor samen bevallen én navraag doe naar een TENS. Verder denk ik nog even niet.
pi_77900351
wat fijn saffier!!!
  donderdag 11 februari 2010 @ 22:07:25 #152
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_77900767
Tessie heb je kraamzorg al geregeld? Is ook iets waar je al over na kan/moet denken
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_77901314
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 21:56 schreef Asyniur het volgende:
Sindell, wat een domper! Nou ja, morgen heb je hopelijk je beebje vast
Slaap lekker!

freecell, dat je nog staande sokken aan kúnt trekken. Ik moet echt wel gaan zitten want ik kom niet meer over/langs die buik
Nou, dat kon dus ook niet meer
Ik ging langs de buik en das niet goed voor je evenwicht.
pi_77902049
sindell wat een tegenvaller voor je, hoop dat je inmiddels lekker slaapt en je morgen gewoon je kleintje mag vast houden

ook voor DJ randall zo'n tegenvaller, balen dat ze er ook maar niet achter komen wat er nou met je bloed is

Dan zag ik nog een paar nieuwelingen van harte

ook zag ik stickers daar moet ook voor gejompelt worden

en een vallende freecell Stomme sokken ook!

Hier gister partneravond met het zwemmen gehad was gezellig en leuk, verder eigenlijk geen nieuws
pi_77903796
Jeetje Sindell, wat een teleurstelling dat het nog niet opschiet. Ik hoop dat je lekker kan slapen vannacht, en dat het morgen gewoon wel voorspoedig verloopt allemaal! voor morgen!

En voor Saffier!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_77908995
Sindell, wat een domper ik hoop dat je goed geslapen hebt in elk geval en dat het vandaag allemaal gaat gebeuren!!

Saffier, spammert Nah, ben jij mal met je spoiler, goed nieuws moet gedeeld worden!!

Hier hoofdpijn kop vol snot en weet ik het meer keelpijn hele nacht liggen snurken (das minder omdat ik de meneer eindelijk in jaren een keer heb wakker gehouden ipv andersom ) kortom: niet lekker! Dus ik blijf vandaag in mijn bed...
  vrijdag 12 februari 2010 @ 08:02:09 #157
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_77909040
Orea, beterschap!

Geen nieuwe baby's?

Hier weer een kort nachtje. Ach ja, straks maar weer mijn ogen dichtknijpen op de bank...
pi_77909197
Nou, daar gaan we weer

Gisteren om de drie minuten weeën van een minuut. Van half 6 tot half 11.
Het goede nieuws: het waren mooie krachtige regelmatige weeën aldus de vlos
Nu het slechte nieuws: ze doen geen flikker 1,5 CM ontsluiting en volgens de vlos zat die anderhalve CM er waarschijnlijk al wel een weekje. Baby kan morgen geboren worden óf over drie weken en kans op herhaling van gisteravond is heel groot.

Bij Leander heb ik gewoon mazzel gehad dat bij de derde wee de vliezen braken, want toen deden de eerste 12!! uur weeën verder ook niks, maar door de gebroken vliezen zette het wel door.

En nu? Spierpijn in m'n buik, mighty koppijn, want vannacht om de twee uur een minuutje of 20 flinke weeën, nu harde buiken bij elke beweging die ik maak en alleen thuis met een dreumes.

En nu even telefoontje van de vlos afwachten, want die zou mij vanmorgen ergens terug bellen.
Serieus, bevallen vind ik niet erg, pijn vind ik niet erg (en nee, gisteravond vond ik de pijn ook niet erg) kom maar op.
Maar dit trek ik echt niet nog drie weken.
  vrijdag 12 februari 2010 @ 08:21:47 #159
259886 pessie
pi_77909198
Goedemorgen. Ook hier verkouden en dikke keel.
Wel goede nachtrust gehad!
pi_77909209
Ow, en als je het nog niet gemerkt had: een humeur om op te schieten Vooral omdat mijn moeder gisteren belde dat ze nog even een nachtje en misschien 2 aan hun vakantie vastknopen
  vrijdag 12 februari 2010 @ 08:24:22 #161
259886 pessie
pi_77909214
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 08:21 schreef freecell het volgende:
Nou, daar gaan we weer

Gisteren om de drie minuten weeën van een minuut. Van half 6 tot half 11.
Het goede nieuws: het waren mooie krachtige regelmatige weeën aldus de vlos
Nu het slechte nieuws: ze doen geen flikker 1,5 CM ontsluiting en volgens de vlos zat die anderhalve CM er waarschijnlijk al wel een weekje. Baby kan morgen geboren worden óf over drie weken en kans op herhaling van gisteravond is heel groot.

Bij Leander heb ik gewoon mazzel gehad dat bij de derde wee de vliezen braken, want toen deden de eerste 12!! uur weeën verder ook niks, maar door de gebroken vliezen zette het wel door.

En nu? Spierpijn in m'n buik, mighty koppijn, want vannacht om de twee uur een minuutje of 20 flinke weeën, nu harde buiken bij elke beweging die ik maak en alleen thuis met een dreumes.

En nu even telefoontje van de vlos afwachten, want die zou mij vanmorgen ergens terug bellen.
Serieus, bevallen vind ik niet erg, pijn vind ik niet erg (en nee, gisteravond vond ik de pijn ook niet erg) kom maar op.
Maar dit trek ik echt niet nog drie weken.
Aangezien je anderhalve centimeter ontsluitig hebt kun je in principe gestript worden. Zouden ze dit willen? En zou jij dit willen?
pi_77909227
Beterschap, Orea!

Ahh, Freecell, wat frustrerend en vermoeiend zo, lijkt me Sterkte, en dat het toch maar heel snel mag doorzetten!
pi_77909394
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 08:24 schreef pessie het volgende:

[..]

Aangezien je anderhalve centimeter ontsluitig hebt kun je in principe gestript worden. Zouden ze dit willen? En zou jij dit willen?
Ze gaven aan dat strippen voor de 40 weken vaak alleen maar gerommel geeft. En gerommel hebben we hier al genoeg
  vrijdag 12 februari 2010 @ 09:08:43 #164
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_77909757
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 08:23 schreef freecell het volgende:
Ow, en als je het nog niet gemerkt had: een humeur om op te schieten Vooral omdat mijn moeder gisteren belde dat ze nog even een nachtje en misschien 2 aan hun vakantie vastknopen
Och meisje toch.
Das helemaal mooi uhm... tja <vul hier een heel naar woord in>...
  vrijdag 12 februari 2010 @ 09:10:48 #165
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_77909789
Maffe zich afvraagt of er nog plaats is in de OP voor haar, vandaag 12 weekjes.. UD 27-aug-2010
Mogguh dames
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
pi_77909917
freecell want klinkt dit zo naar. Ik hoop echt voor jou dat het heel vlug doorzet. Dit lijkt me gewoon niets, zolang weeën hebben die niet zoveel uithalen.

maffemuts: ik heb je er nog bijgeplaatst... er zijn nog massa's vrij plaatsen trouwens
  vrijdag 12 februari 2010 @ 09:23:30 #167
186094 Floria
Ghost of shark
pi_77910018
Maffemuts welkom en wat fijn dat je er bent. Ik hoop dat alles helemaal perfect zal verlopen!

Freecell, ik heb ruim 2 wk lang zulke voorweeen gehad. In heb na een week pijn medicatie gekregen zodat ik toch nog wat kon slapen. Zéér k*t. Ik kropp letterlijk over de grond van uitputting en pijn. Anyhow, de uiteindelijke bevalling duurde super kort en ging perfect. Dat was dan mijn beloning denk ik dan maar.
Succes veel succes en sterkte, hoop dat het niet zo lang duurt!

Hier alles ok, vanmorgen flauwgevallen en de badkamer ondergekotst. Nu voel ik me prima, wat een gedoe zeg. Mag dit snel over zijn?
Do you feel helpless, anxxious, malcontent, pissed off at the government, antisocial, anarchistic and seriously fatalisitic?
pi_77910052
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 09:17 schreef leonieke het volgende:
freecell want klinkt dit zo naar. Ik hoop echt voor jou dat het heel vlug doorzet. Dit lijkt me gewoon niets, zolang weeën hebben die niet zoveel uithalen.

maffemuts: ik heb je er nog bijgeplaatst... er zijn nog massa's vrij plaatsen trouwens
Zeker-zeker!
En de februari-dames hopen snel meer ruimte te maken ook nog
Sindell en Cool-vrouw enzo
pi_77910094
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 09:10 schreef maffemuts het volgende:
Maffe zich afvraagt of er nog plaats is in de OP voor haar, vandaag 12 weekjes.. UD 27-aug-2010
Mogguh dames
Whaaaaaa Gefeliciteerd!! ik hoopte het stiekem al een beetje doordat je hier ineens vaker kwam buurten

Saffier, ook feli met je mooie nekplooimeting en het feit dat je mag stoppen met de hormonen

Free, ik hoop echt voor je dat het doorzet (van mij mag je voordringen hoor )

Sindell, sterkte! Ik hoop dat er vandaag voortgang in zit en je wat hebt kunnen bijtanken vannacht!

Verder las ik nog een nieuwe zwangere (sorry, naam vergeten) Gefeliciteerd

Hier alles nog rustig, wel een onrustige nacht met af en toe een harde buik, maar niet noemenswaardig. Marky is lekker ook vrij, dus dat is wel prettig. Vandaag lekker rustig dagje.
pi_77910206
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 09:10 schreef maffemuts het volgende:
Mogguh dames
Gefeliciteerd en welkom!
pi_77910279
Ben ik nu helemaal betoeterd? Maffemuts? Is dit de eerste keer dat je het op FOK! vertelt? Ik heb namelijk de indruk dat ik dit al lang wist en jou al gefeliciteerd had? Zo niet: Welkom en proficiat

En als het goed is voor jullie hou ik toch liever nog eventjes mijn plekje warm. Mijn man zit al een hele week serieus ziek te zijn en ik heb het gevoel dat ik het aan het overnemen ben. Dus liever nog even wachten met bevallen eigenlijk
pi_77910294
Yay Maffe, fijn dat je er bent!

En Free, ik hoop dat je gauw aan de beurt bent joh.

Hier lekker geslapen. Thomas was al om half 6 wakker, maar ik heb hem op miraculeuze wijze weer in slaap gekregen. Tot 9 uur! *doet een dansje*

Verder was gisteren de extra echo ivm heel veel vruchtwater goed, dat is ook echt een pak van m'n hart. Het is wel weer een groot kind. Hij wordt nu op 7 pond geschat, voor zover dat wat zegt dan, en hij groeit nu nog 1 a 2 ons per week. Op de echo kon je echt al een speklaagje zien op zijn buikje.

We hebben nog steeds geen naam, maar ik heb wel de enveloppen voor de kaartjes al liggen. Waarvan we een nieuwe proefdruk krijgen, omdat het gekozen lettertje echt on-lees-baar bleek.
Hardloper.
IG @webkim
pi_77910349
Webkim wat goed dat de extra echo goed was. Hebben ze nog iets gezegd of je nog thuis mag bevallen?

En de naam ligt hier ook nog niet vast hoor. Voor de proefdruk is het nog steeds de naam van het voorbeeldkaartje
  vrijdag 12 februari 2010 @ 09:43:27 #174
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_77910407
maffemuts, welkom hier

webkim, wat fijn dat je nog even hebt kunnen uitslapen én natuurlijk dat de echo goed was
Poh weer een groot kind. Zit een vaginale bevalling er wel nog in?

Leonie, beterschap!
pi_77910450
Thuis bevallen mag sowieso niet na een eerdere keizersnee hier, Leo.
Vaginaal bevallen kan misschien wel. Maar dan moet er wel tijdig iets gebeuren. Als ik net als met Thomas tot 42 weken loop zit het er niet meer in vindt de gynaecoloog, omdat de baby dan waarschijnlijk zo groot gaat zijn dat we problemen kunnen krijgen (schouder klem etc.).
Hardloper.
IG @webkim
pi_77910458
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 09:37 schreef leonieke het volgende:
Ben ik nu helemaal betoeterd? Maffemuts? Is dit de eerste keer dat je het op FOK! vertelt? Ik heb namelijk de indruk dat ik dit al lang wist en jou al gefeliciteerd had? Zo niet: Welkom en proficiat
Dat dus
Dat wisten we toch al, of niet?
Ik vind het heel logisch in ieder geval

Gefeliciteerd
  vrijdag 12 februari 2010 @ 09:47:21 #177
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_77910498
Van maffe heeft al in SC topic gestaan (en ook in update-topic).
Maar maffe had zich hier nog niet gemeld
pi_77910515
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 09:40 schreef leonieke het volgende:
Webkim wat goed dat de extra echo goed was. Hebben ze nog iets gezegd of je nog thuis mag bevallen?

En de naam ligt hier ook nog niet vast hoor. Voor de proefdruk is het nog steeds de naam van het voorbeeldkaartje
Das wel laat hoor
Hoe ga je dat doen?
'Mjah, dit ziet er wel uit als een...uhm... Ruben!'
Zoiets?
pi_77910518
gefeliciteerd maffe, geen idee meer of ik al gefeliciteerd had, dus bij deze!
pi_77910520
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 09:45 schreef Webkim het volgende:
Thuis bevallen mag sowieso niet na een eerdere keizersnee hier, Leo.
Damn, idd, dat heb je me al verteld.
quote:
Vaginaal bevallen kan misschien wel. Maar dan moet er wel tijdig iets gebeuren. Als ik net als met Thomas tot 42 weken loop zit het er niet meer in vindt de gynaecoloog, omdat de baby dan waarschijnlijk zo groot gaat zijn dat we problemen kunnen krijgen (schouder klem etc.).
Maar dan beval je toch lekker voor mij? Ik heb je voorbij gestoken toen ik positief testte en nu kan je mij gewoon achter je laten
Ik wens het je alleszins toe
pi_77910531
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 09:47 schreef Asyniur het volgende:
Van maffe heeft al in SC topic gestaan (en ook in update-topic).
Maar maffe had zich hier nog niet gemeld
Ah, ik dacht al
pi_77910572
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 09:47 schreef freecell het volgende:

[..]

Das wel laat hoor
Hoe ga je dat doen?
'Mjah, dit ziet er wel uit als een...uhm... Ruben!'
Zoiets?
Of een... euh... Thomas

Nee, probleem is dat we de naam op het doosje met doopsuiker willen laten drukken, dus dat moet eigenlijk echt op voorhand beslist worden. Alhoewel de vrouw van de winkel zei dat het ook nog achteraf kon, maar dat we dan toch een paar dagen op het doopsuiker gingen moeten wachten. Voor het kaartje is het uiteraard geen probleem
pi_77910588
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 09:48 schreef freecell het volgende:

[..]

Ah, ik dacht al
Damn, zijn we toch niet zo'n goede voorspellers
  vrijdag 12 februari 2010 @ 09:53:26 #184
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_77910658
De naam staat hier nu toch wel al een paar weken vast. Alleen gisteren kwamen we erachter dat het wellicht toch anders gespeld moet worden. Inmiddels zijn we eruit
Het klinkt alleen nog zo vreemd, zijn eigen naam. OMdat we hier thuis het ook altijd over Harry hebben
pi_77910696
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 09:50 schreef leonieke het volgende:

[..]

Of een... euh... Thomas

Nee, probleem is dat we de naam op het doosje met doopsuiker willen laten drukken, dus dat moet eigenlijk echt op voorhand beslist worden. Alhoewel de vrouw van de winkel zei dat het ook nog achteraf kon, maar dat we dan toch een paar dagen op het doopsuiker gingen moeten wachten. Voor het kaartje is het uiteraard geen probleem
Je weet dat de meeste baby's iets voor de uitgerekende datum komen?
pi_77910785
Wordt het dan geen Harry, Asy?

Awel, freecell, mijn gyn zei me gisteren dat ze me waarschijnlijk wel nog eens zal zien de 25e februari voor controle, dus ik heb nog vrij veel tijd Ik vind het gewoon zo moeilijk om die knoop door te hakken en zijnnaam vast te leggen (ik kon verdorie nog niet beslissen welke vloertegels we wilden en dat is echt zo onbelangrijk in vergelijking met het vastleggen van een naam). Stel je maar voor dat hij hem zelf niet graag hoort? *koude rilling*
  vrijdag 12 februari 2010 @ 10:07:53 #187
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_77911010
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 09:58 schreef leonieke het volgende:

Misschien wel als hij niet luisteret of als ik hem streng moet toespreken...
Hij krijgt 2 prachtige Franse namen
En van zijn eerste voornaam kan zelfs een mooie Limburgse variant gemaakt worden; dat is toeval...
overigens ga ik zijn naam waarschijnlijk niet op Fok zetten en blijft het Harry, maar na zijn geboorte kan de naam wel via PM opgevraagd worden
pi_77911055
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 09:58 schreef leonieke het volgende:

Awel, freecell, mijn gyn zei me gisteren dat ze me waarschijnlijk wel nog eens zal zien de 25e februari voor controle, dus ik heb nog vrij veel tijd Ik vind het gewoon zo moeilijk om die knoop door te hakken en zijnnaam vast te leggen (ik kon verdorie nog niet beslissen welke vloertegels we wilden en dat is echt zo onbelangrijk in vergelijking met het vastleggen van een naam). Stel je maar voor dat hij hem zelf niet graag hoort? *koude rilling*
jabla, de verloskundigen zeggen al 3 weken tegen mij dat ze niet verwachten me weer te zien Daar kan je echt geen uitspraken over doen.
En kinderen wennen wel aan hun naam hoor Vinden ze vaak heel normaal.
pi_77911135
Franse namen vind ik ook wel mooi Maar ik zou geen naam willen waar er getwijfeld kan worden over de schrijfwijze. Er zijn dus sowieso al een aantal namen bij ons weggevallen.

Je mag me dan PM'en hoor
pi_77911248
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 10:09 schreef freecell het volgende:

[..]

jabla, de verloskundigen zeggen al 3 weken tegen mij dat ze niet verwachten me weer te zien Daar kan je echt geen uitspraken over doen.
En kinderen wennen wel aan hun naam hoor Vinden ze vaak heel normaal.
Ik ga voor de zekerheid dit weekend maar mijn tas klaarmaken Je weet idd maar nooit. Maar ondanks het moeilijk uit de zetel kunnen kruipen of opstaan of draaien of wat dan ook, mag het nog eventjes blijven duren. Doordat ik nu gestopt ben met werken heb ik zo echt het gevoel van zwanger te zijn. Ik had ervoor ook wel door dat ik zwanger was, maar het voelt toch anders aan (en wel wat fijner doordat ik bv 's middags een dutje kan doen ipv te werken).
  vrijdag 12 februari 2010 @ 10:31:18 #191
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_77911647
Ik was het topic kwijt...
Wat gaan jullie hard zeg...

Vraagje (vast al héél vaak voorbij gekomen): Hebben jullie goede tips tegen de misselijkheid? Eten gaat goed bij mij en geef (nog) niet over, maar zit er de hele tijd erg dicht tegenaan. Vooral tijdens het forenzen (trein) en op het werk niet echt optimaal...
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_77912199
Iets eten vanaf het moment dat je denkt honger te krijgen. Ik mocht eigenlijk gewoon geen honger hebben en dan was ik ook niet misselijk. Ik heb daarom heel veel beschuiten gegeten in het begin, of van die droge koekjes
pi_77912327
mogge

Baby zit hier nog lekker in de buik. Het rommelen 's nachts lijkt wel steeds erger te worden. Erg vermoeiend zo

Straks maar eens rustig bijlezen.
  vrijdag 12 februari 2010 @ 10:58:12 #194
258612 nytar
boys boys boys
pi_77912521
quote:
Mag ik dan plaatsje 15 juli 2010 in beslag nemen (of zat daar al iemand?)
Sinds afgelopen woensdag 18 weken zwanger van ons eerste kindje en we kijken enorm uit naar de 20 wk echo omdat in onze omgeving daar tot 2 keer toe slecht nieuws is gebracht. En om te weten of het een meisje of jongen wordt!

Moet wel toegeven dat ik al sinds december 2008 mee lees in "wachten op het tweede streepje" en de rest van de tijd hier...nu eindelijk zin en zwanger genoeg om mee te kunnen kletsen! inclusief een buikje (dat duurde ook eeuwen!)
pi_77912588
Welkom dan nytar
  vrijdag 12 februari 2010 @ 11:06:38 #196
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_77912781
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 10:48 schreef leonieke het volgende:
Iets eten vanaf het moment dat je denkt honger te krijgen. Ik mocht eigenlijk gewoon geen honger hebben en dan was ik ook niet misselijk. Ik heb daarom heel veel beschuiten gegeten in het begin, of van die droge koekjes
Ik ben eigenlijk gewoon de hele tijd misselijk, dus ook als ik net heb gegeten. Heb de hele tijd het gevoel dat alles er zo weer uitkomt...
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_77912836
Iets met gember er in wil soms wel helpen
Moet je wel gember lusten, anders werkt het averechts
pi_77912847
gefeliciteerd nytar
  vrijdag 12 februari 2010 @ 11:21:57 #199
258612 nytar
boys boys boys
pi_77913258
Thanks!
Nog even een ander vraagje. Afgelopen woensdag bij de VK helemaal vergeten te vragen, wanneer kan manlief ook de baby voelen? Of hoe was dat bij jullie?
pi_77913397
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 11:21 schreef nytar het volgende:
Thanks!
Nog even een ander vraagje. Afgelopen woensdag bij de VK helemaal vergeten te vragen, wanneer kan manlief ook de baby voelen? Of hoe was dat bij jullie?
Ik voelde de kleine met 19weken zomaar s'morgens toen ik me had op de duik legde Pok was het
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')