Ja elke dagquote:Op donderdag 11 februari 2010 14:03 schreef Grunsfan het volgende:In de categorie 'dingen die je al weer vergeten was.." dat plassen na de bevalling ja. Ik had ook van die maatbekers staan.
En de eerste keer poepen was ook een interessante ervaring...Ook zo lief dat de kraamverzorgende er even naar vraagt...
Pessiequote:Op donderdag 11 februari 2010 12:52 schreef pessie het volgende:
[..]
Ik ga bij samen bevallen wel leren hoe ik niet uitscheur, goed???
Ik volgende week woensdag, das de datum waarvoor we gaanquote:Op donderdag 11 februari 2010 14:33 schreef Asyniur het volgende:
happy ook weer een sticker!
Ik mag volgende week donderdag terugkomen, ook precies op de uitgerekende datum!
Gewoon beginnen met persen... weeen is zo overrated.quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:40 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik volgende week woensdag, das de datum waarvoor we gaan(de 17e, zit er precies anderhalf jaar tussen
)
quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:42 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Gewoon beginnen met persen... weeen is zo overrated 2009.
Whehe Booksquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:16 schreef Books het volgende:
Oja dat plassen na een bevalling en dan zo'n fijn kannetje in combi met zo'n 40 hechtingen werkte echt niet dus ik ging gewoon de vaak douchen. Toilet beneden en boven wel een douche en de hechtdraadjes kwam ik na 4 weken nog steeds tegen. Knalgroene?!?!
Free pas de 17e(maar dan blauwe (ik blijf lekker volhouden)).
Sindell nog even een laatste succes wens maar hoop dat het niet meer nodig is.
Hmz, jah.. euh, dat laatste... damn dat zou lastig zijn jaquote:Op donderdag 11 februari 2010 12:33 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ow dat geloof ik wel. Maar het klinkt voor mij als een heel gedoe
(en zou je het jezelf nu zien doen met je bolle buik?)
Spreekuur is hier ook massa's uitgelopen. 55 minuten na mijn afspraak mocht ik binnen.quote:Nee, beter je niet laten opjagen. Wij zijn gisteren ook meer dan 2 uur weggeweest voor de controle, terwijl het normaal een kwartiertje rijden is (op die locatie dan). En spreekuur dat dan ruim een half uur was uitgelopen
Ja, dat welquote:Op donderdag 11 februari 2010 16:30 schreef Asyniur het volgende:
Maar wel een sticker Leonie?
Ja de kuikens van simmu zijn uit de OP gevallen
quote:Op donderdag 11 februari 2010 16:36 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ja, dat welBloeddruk was OK, hartslag van de baby ook. Meer moeten we niet hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |