abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77882290
Even tvp.

Vanmorgen geslaagd (voor de liefhebbers 70-270 XP computer dinges)

Laat hem/haar* nu maar komen

Had ik al gezegd dat we weten wat het wordt ....
♥ K, N, R en F ♥
pi_77882427
In de categorie 'dingen die je al weer vergeten was.." dat plassen na de bevalling ja. Ik had ook van die maatbekers staan.
En de eerste keer poepen was ook een interessante ervaring... Ook zo lief dat de kraamverzorgende er even naar vraagt...
pi_77882803
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 14:03 schreef Grunsfan het volgende:
In de categorie 'dingen die je al weer vergeten was.." dat plassen na de bevalling ja. Ik had ook van die maatbekers staan.
En de eerste keer poepen was ook een interessante ervaring... Ook zo lief dat de kraamverzorgende er even naar vraagt...
Ja elke dag En ik hoefde de eerste 3 dagen niet. En ik vond het echt niet leuk om iemand te moeten vertellen dat ik net gepoept had.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_77882883
Fijne verhalen weer hier Gelukkig geen dingen die ik nog niet wist. De flesjes staan hier al klaar hoor

Net terug van de vlos, mooie sticker, bloeddruk wel iets hoger maar wel netjes nog. Moest ineens voor het eerst op de weegschaal shock. Nee hoor, ik wist het wel dat ik behoorlijk ben aangekomen, maar ja verder helemaal in orde. Volgende afspraak is volgende week vrijdag (op de uitgerekende datum )
pi_77882886
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 12:52 schreef pessie het volgende:

[..]

Ik ga bij samen bevallen wel leren hoe ik niet uitscheur, goed???
Pessie Als je t geleerd hebt he, wil je t ons dan ook leren ?
Maar even serieus, ongv 85% van de bevallende dames scheurt uit/ krijgt knip, in de meeste gevallen voel je dat niet eens zozeer op dat moment, maar dus pas achteraf.
Ik denk gezien je reactie's dat je je best nog eventjes door het topic bevallingsverhalen mag worstelen om een idee te krijgen hoe t er aan toe gaat.
Zwangerschapscursussen zijn leuk en je steekt er misschien wel wat van op, ik heb me er zelf iig nog niet aangetrokken gevoeld daartoe. Maar ook dat zou misschien wat voor jou zijn om je "mentaal" voor te bereiden op de bevalling. Zelf ben ik eigenlijk heel relaxed mijn bevalling in gegaan, en had gewoon n snelle en goede bevalling, en dat gun ik elke aanstaande moeder, maar toch steek ik mn kop niet in het zand want ik _weet_ dat het erg kan zijn.
Anyhow that waren mijn 2cts voor nu
voor de llm's *maffe toe is aan vers beebnieuws
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
pi_77882887
Ik ook niet! Dat soort info deel ik zelfs liever niet met , laat staan met een 21-jarige stagiare
pi_77883098
Oja!
Ik zal eens even mijn kast induiken om te zoeken naar mijn MvM kan Ikhad hem er speciaal voor bewaard Maarja, die verhuizing hè?

Al zal ik de eerste dagen wel onder de douche plassen Douche is boven, bed ook, wc niet
pi_77883139
Maar je hoeft wel ineens nog maar 5x per dag oid te plassen
pi_77883258
direct na de bevalling moest ik in het ziekenhuis spoelen met eoa spulletje (waterstofperoxide?) en die kan was dan helemaal voor mij om te blijven gebruiken die mocht ook mee naar huis. my very own pieskan
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  donderdag 11 februari 2010 @ 14:33:47 #110
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_77883596
happy ook weer een sticker!

Ik mag volgende week donderdag terugkomen, ook precies op de uitgerekende datum!
pi_77883878
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 14:33 schreef Asyniur het volgende:
happy ook weer een sticker!

Ik mag volgende week donderdag terugkomen, ook precies op de uitgerekende datum!
Ik volgende week woensdag, das de datum waarvoor we gaan (de 17e, zit er precies anderhalf jaar tussen )
pi_77883983
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 14:40 schreef freecell het volgende:

[..]

Ik volgende week woensdag, das de datum waarvoor we gaan (de 17e, zit er precies anderhalf jaar tussen )
Gewoon beginnen met persen... weeen is zo overrated.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 11 februari 2010 @ 15:16:21 #113
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_77885097
Oja dat plassen na een bevalling en dan zo'n fijn kannetje in combi met zo'n 40 hechtingen werkte echt niet dus ik ging gewoon de vaak douchen. Toilet beneden en boven wel een douche en de hechtdraadjes kwam ik na 4 weken nog steeds tegen. Knalgroene?!?!

Free pas de 17e (maar dan blauwe (ik blijf lekker volhouden)).

Sindell nog even een laatste succes wens maar hoop dat het niet meer nodig is.
pi_77885538
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 14:42 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Gewoon beginnen met persen... weeen is zo overrated 2009.
  donderdag 11 februari 2010 @ 15:33:22 #115
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_77885798
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 15:26 schreef Co_OL het volgende:

[..]

Ah Cool! Nog steeds op je werk?
pi_77885925
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 15:16 schreef Books het volgende:
Oja dat plassen na een bevalling en dan zo'n fijn kannetje in combi met zo'n 40 hechtingen werkte echt niet dus ik ging gewoon de vaak douchen. Toilet beneden en boven wel een douche en de hechtdraadjes kwam ik na 4 weken nog steeds tegen. Knalgroene?!?!

Free pas de 17e (maar dan blauwe (ik blijf lekker volhouden)).

Sindell nog even een laatste succes wens maar hoop dat het niet meer nodig is.
Whehe Books
Mja, van mij mag het ook wel eerder, maar goed, ik zal wel gewoon 2 weken overtijd lopen oid
pi_77886924
Hier ook nog rustig.

[ Bericht 28% gewijzigd door Sc0rPi0n op 11-02-2010 16:10:07 ]
♥ K, N, R en F ♥
pi_77887523
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 12:33 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Ow dat geloof ik wel. Maar het klinkt voor mij als een heel gedoe
(en zou je het jezelf nu zien doen met je bolle buik? )
Hmz, jah.. euh, dat laatste... damn dat zou lastig zijn ja
quote:
Nee, beter je niet laten opjagen. Wij zijn gisteren ook meer dan 2 uur weggeweest voor de controle, terwijl het normaal een kwartiertje rijden is (op die locatie dan). En spreekuur dat dan ruim een half uur was uitgelopen
Spreekuur is hier ook massa's uitgelopen. 55 minuten na mijn afspraak mocht ik binnen.

Weinig nieuws, behalve dat mijn gyn volgende week in Oostenrijk zit en ik blijkbaar nog geen nieuwe afspraak had gekregen. Ze vond het zelf wat ver om even over en weer te rijden Dus heeft zij maar netjes een afspraak bij een andere dokter geregeld. Maar ze zei er wel direct bij dat ze vermoedt dat ze me binnen twee weken toch nog zal zien (en dat is dan niet voor de bevalling ).
pi_77887600
Hey, in de OP kan je helemaal niet meer zien wie er een tweeling verwacht, dat is jammer!!
  donderdag 11 februari 2010 @ 16:30:59 #120
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_77887854
Maar wel een sticker Leonie?

Ja de kuikens van simmu zijn uit de OP gevallen
pi_77887881
Tip voor tijdens het plassen!!!
Doe een nat lauw washandje op je onderkant, maar dan via de achterkant. Dan brandt het niet zo!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_77888030
Tip vóór het plassen (M): Was je handen
♥ K, N, R en F ♥
pi_77888059
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 16:30 schreef Asyniur het volgende:
Maar wel een sticker Leonie?

Ja de kuikens van simmu zijn uit de OP gevallen
Ja, dat wel Bloeddruk was OK, hartslag van de baby ook. Meer moeten we niet hebben

Het is toch enkel bij simmu een tweeling, hé?
  donderdag 11 februari 2010 @ 16:38:14 #124
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_77888101
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 16:36 schreef leonieke het volgende:

[..]

Ja, dat wel Bloeddruk was OK, hartslag van de baby ook. Meer moeten we niet hebben

Manlief komt zojuist binnenlopen met de gordijnen van de babykamer!
nou moet de rail nog opgehangen worden...
pi_77888106
ik wil de kuikentjes ook graag terug
maakte me vrolijk. gewoon snel doorkwekken en een nieuwe op dan
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')