(voor de liefhebbers 70-270 XP computer dinges)
 (voor de liefhebbers 70-270 XP computer dinges) 

In de categorie 'dingen die je al weer vergeten was.." dat plassen na de bevalling ja. Ik had ook van die maatbekers staan.
  In de categorie 'dingen die je al weer vergeten was.." dat plassen na de bevalling ja. Ik had ook van die maatbekers staan. Ook zo lief dat de kraamverzorgende er even naar vraagt...
  Ook zo lief dat de kraamverzorgende er even naar vraagt...  

Ja elke dagquote:Op donderdag 11 februari 2010 14:03 schreef Grunsfan het volgende:In de categorie 'dingen die je al weer vergeten was.." dat plassen na de bevalling ja. Ik had ook van die maatbekers staan.
En de eerste keer poepen was ook een interessante ervaring...Ook zo lief dat de kraamverzorgende er even naar vraagt...
 En ik hoefde de eerste 3 dagen niet. En ik vond het echt niet leuk om iemand te moeten vertellen dat ik net gepoept had.
  En ik hoefde de eerste 3 dagen niet. En ik vond het echt niet leuk om iemand te moeten vertellen dat ik net gepoept had.

Gelukkig geen dingen die ik nog niet wist. De flesjes staan hier al klaar hoor
 Gelukkig geen dingen die ik nog niet wist. De flesjes staan hier al klaar hoor   
  shock. Nee hoor, ik wist het wel dat ik behoorlijk ben aangekomen, maar ja verder helemaal in orde. Volgende afspraak is volgende week vrijdag (op de uitgerekende datum
 shock. Nee hoor, ik wist het wel dat ik behoorlijk ben aangekomen, maar ja verder helemaal in orde. Volgende afspraak is volgende week vrijdag (op de uitgerekende datum   )
 )

Pessiequote:Op donderdag 11 februari 2010 12:52 schreef pessie het volgende:
[..]
Ik ga bij samen bevallen wel leren hoe ik niet uitscheur, goed???
 Als je t geleerd hebt he, wil je t ons dan ook leren ?
  Als je t geleerd hebt he, wil je t ons dan ook leren ? 

voor de llm's *maffe toe is aan vers beebnieuws
 voor de llm's *maffe toe is aan vers beebnieuws  

Ikhad hem er speciaal voor bewaard
 Ikhad hem er speciaal voor bewaard  Maarja, die verhuizing hè?
 Maarja, die verhuizing hè? 
 Douche is boven, bed ook, wc niet
 Douche is boven, bed ook, wc niet  

die mocht ook mee naar huis. my very own pieskan
 die mocht ook mee naar huis. my very own pieskan  

Ik volgende week woensdag, das de datum waarvoor we gaanquote:Op donderdag 11 februari 2010 14:33 schreef Asyniur het volgende:
happy ook weer een sticker!
Ik mag volgende week donderdag terugkomen, ook precies op de uitgerekende datum!
 (de 17e, zit er precies anderhalf jaar tussen
 (de 17e, zit er precies anderhalf jaar tussen  )
 )

Gewoon beginnen met persen... weeen is zo overrated.quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:40 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik volgende week woensdag, das de datum waarvoor we gaan(de 17e, zit er precies anderhalf jaar tussen
)

(maar dan blauwe (ik blijf lekker volhouden)).
 (maar dan blauwe (ik blijf lekker volhouden)). 

quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:42 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Gewoon beginnen met persen... weeen is zo overrated 2009.

Whehe Booksquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:16 schreef Books het volgende:
Oja dat plassen na een bevalling en dan zo'n fijn kannetje in combi met zo'n 40 hechtingen werkte echt niet dus ik ging gewoon de vaak douchen. Toilet beneden en boven wel een douche en de hechtdraadjes kwam ik na 4 weken nog steeds tegen. Knalgroene?!?!
Free pas de 17e(maar dan blauwe (ik blijf lekker volhouden)).
Sindell nog even een laatste succes wens maar hoop dat het niet meer nodig is.

Hmz, jah.. euh, dat laatste... damn dat zou lastig zijn jaquote:Op donderdag 11 februari 2010 12:33 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ow dat geloof ik wel. Maar het klinkt voor mij als een heel gedoe
(en zou je het jezelf nu zien doen met je bolle buik?)

Spreekuur is hier ook massa's uitgelopen. 55 minuten na mijn afspraak mocht ik binnen.quote:Nee, beter je niet laten opjagen. Wij zijn gisteren ook meer dan 2 uur weggeweest voor de controle, terwijl het normaal een kwartiertje rijden is (op die locatie dan). En spreekuur dat dan ruim een half uur was uitgelopen
 Dus heeft zij maar netjes een afspraak bij een andere dokter geregeld. Maar ze zei er wel direct bij dat ze vermoedt dat ze me binnen twee weken toch nog zal zien (en dat is dan niet voor de bevalling
 Dus heeft zij maar netjes een afspraak bij een andere dokter geregeld. Maar ze zei er wel direct bij dat ze vermoedt dat ze me binnen twee weken toch nog zal zien (en dat is dan niet voor de bevalling  ).
 ).

Ja, dat welquote:Op donderdag 11 februari 2010 16:30 schreef Asyniur het volgende:
Maar wel een sticker Leonie?
Ja de kuikens van simmu zijn uit de OP gevallen
 Bloeddruk was OK, hartslag van de baby ook. Meer moeten we niet hebben
 Bloeddruk was OK, hartslag van de baby ook. Meer moeten we niet hebben 

quote:Op donderdag 11 februari 2010 16:36 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ja, dat welBloeddruk was OK, hartslag van de baby ook. Meer moeten we niet hebben

Ah, ik dacht, laat ik simmu een plezier doen en ze haar kuikentjes nu al teruggevenquote:Op donderdag 11 februari 2010 16:38 schreef simmu het volgende:
ik wil de kuikentjes ook graag terug
maakte me vrolijk. gewoon snel doorkwekken en een nieuwe op dan

dank je dank je dank jequote:Op donderdag 11 februari 2010 16:38 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ah, ik dacht, laat ik simmu een plezier doen en ze haar kuikentjes nu al teruggeven

tenminste, als ik de OP mag geloven. Ik ben ook heel benieuwd hoe het nu bij Sindell is!
 tenminste, als ik de OP mag geloven. Ik ben ook heel benieuwd hoe het nu bij Sindell is! Ik voel me beter en ben gewoon verliefd op mijn kleintje. Dat het maar lang zo mag blijven!
 Ik voel me beter en ben gewoon verliefd op mijn kleintje. Dat het maar lang zo mag blijven!   

er was een toekomstige papa met ook een tweeling nog, die moeten nog wat langer dan ik dacht ikquote:Op donderdag 11 februari 2010 16:36 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ja, dat welBloeddruk was OK, hartslag van de baby ook. Meer moeten we niet hebben
Het is toch enkel bij simmu een tweeling, hé?

bahbah! ga lekker slapen, sterkte & *knufs*!quote:Op donderdag 11 februari 2010 19:58 schreef sindell het volgende:
Even een snelle update...
Lig inmiddels in het ziekenhuis, er waren wel redelijk regelmatig weeen, maar er komt maar geen ontsluiting. In combinatie met de gebroken vliezen en de uitputting, want kan niet slapen van de pijn, ben ik dus door gestuurd. Nu een ctg en ik krijg een slaapmiddel. Morgen verder kijken. Al met al een tegenvaller dus...

Hopelijk krijg je de rust om even te slapen, en mag je morgen je kindje vasthouden. Sterkte, hoor!
 Hopelijk krijg je de rust om even te slapen, en mag je morgen je kindje vasthouden. Sterkte, hoor!

Waarschijnlijk wel, ik ben zelf ook van het vingers in de oren stoppen en snoeihard lalala zingen. Die informatie laat ik een of twee maanden van te voren wel over me uitstorten. En ik heb al wel genoeg horror verhalen gehoord. Nu hoeft dat nog even niet hoor. Laat me maar even lekker genieten van het zwanger zijn nuquote:Op donderdag 11 februari 2010 13:27 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Denk je niet dat het beter is als je juist iets meer ervan af zou weten, ipv het rooskleurig beeld wat je nu hebt. Ik denk dat als je je een ebetje voorbereid dat het,zelfs al doet het veel pijn en scheur je tot je naad open, het gewoon een mooie ervaring kan zijn. Maar als je op dat moment ook nog eens totaal overrompeld wordt dat het allemaal niet zo is als dat je je had voorgesteld... Dat je dan negatief naar je bevalling kan terugkijken.

voor alle stickers... Het wordt hier nu wel heel spannend ook de komende week
 voor alle stickers... Het wordt hier nu wel heel spannend ook de komende week  

het hoeft echt niet zo dramatisch te zijn hoor!!quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:11 schreef djenneke het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, ik ben zelf ook van het vingers in de oren stoppen en snoeihard lalala zingen. Die informatie laat ik een of twee maanden van te voren wel over me uitstorten. En ik heb al wel genoeg horror verhalen gehoord. Nu hoeft dat nog even niet hoor. Laat me maar even lekker genieten van het zwanger zijn nu
Ik denk dat ik juist zo blind ben voor wat komen gaat, omdat ik er een uitermate negatief idee over heb, trouwens.

een magere troost wellicht: maar je weet toch vooraf niet hoe dingen gaan lopen. het enige wat je kan doen is zorgen dat je een beetje weet wat er komen gaat en het gewoon maar doen. maar dat is mijn ervaring met het hele gebeurenquote:Op donderdag 11 februari 2010 20:11 schreef djenneke het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, ik ben zelf ook van het vingers in de oren stoppen en snoeihard lalala zingen. Die informatie laat ik een of twee maanden van te voren wel over me uitstorten. En ik heb al wel genoeg horror verhalen gehoord. Nu hoeft dat nog even niet hoor. Laat me maar even lekker genieten van het zwanger zijn nu
Ik denk dat ik juist zo blind ben voor wat komen gaat, omdat ik er een uitermate negatief idee over heb, trouwens.

Wel onder een kloon, want veel bekenden hier op Fok die 't niet hoeven te weten...
 Wel onder een kloon, want veel bekenden hier op Fok die 't niet hoeven te weten...  

Ik ga me ook wel voorbereiden hoor, over een week of eh... 10/11?quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:18 schreef simmu het volgende:
[..]
een magere troost wellicht: maar je weet toch vooraf niet hoe dingen gaan lopen. het enige wat je kan doen is zorgen dat je een beetje weet wat er komen gaat en het gewoon maar doen. maar dat is mijn ervaring met het hele gebeuren

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana

ik denk ik ookquote:Op donderdag 11 februari 2010 20:36 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik ga me ook wel voorbereiden hoor, over een week of eh... 10/11?

quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:23 schreef Saffier het volgende:
Heel veel sterkte en succes Sindell
Welkom nieuwenOh wat ontzettend fijn, Saffier!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Nekplooimeting goed is goed
 Nekplooimeting goed is goed 
 Net behoorlijk hard op mn kont gevallen omdat ik sok nr 2 niet aan kreeg
 Net behoorlijk hard op mn kont gevallen omdat ik sok nr 2 niet aan kreeg  

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |