Ah, ik dacht, laat ik simmu een plezier doen en ze haar kuikentjes nu al teruggevenquote:Op donderdag 11 februari 2010 16:38 schreef simmu het volgende:
ik wil de kuikentjes ook graag terug![]()
maakte me vrolijk. gewoon snel doorkwekken en een nieuwe op dan
dank je dank je dank jequote:Op donderdag 11 februari 2010 16:38 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ah, ik dacht, laat ik simmu een plezier doen en ze haar kuikentjes nu al teruggeven
er was een toekomstige papa met ook een tweeling nog, die moeten nog wat langer dan ik dacht ikquote:Op donderdag 11 februari 2010 16:36 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ja, dat welBloeddruk was OK, hartslag van de baby ook. Meer moeten we niet hebben
Het is toch enkel bij simmu een tweeling, hé?
bahbah! ga lekker slapen, sterkte & *knufs*!quote:Op donderdag 11 februari 2010 19:58 schreef sindell het volgende:
Even een snelle update...
Lig inmiddels in het ziekenhuis, er waren wel redelijk regelmatig weeen, maar er komt maar geen ontsluiting. In combinatie met de gebroken vliezen en de uitputting, want kan niet slapen van de pijn, ben ik dus door gestuurd. Nu een ctg en ik krijg een slaapmiddel. Morgen verder kijken. Al met al een tegenvaller dus...
Waarschijnlijk wel, ik ben zelf ook van het vingers in de oren stoppen en snoeihard lalala zingen. Die informatie laat ik een of twee maanden van te voren wel over me uitstorten. En ik heb al wel genoeg horror verhalen gehoord. Nu hoeft dat nog even niet hoor. Laat me maar even lekker genieten van het zwanger zijn nuquote:Op donderdag 11 februari 2010 13:27 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Denk je niet dat het beter is als je juist iets meer ervan af zou weten, ipv het rooskleurig beeld wat je nu hebt. Ik denk dat als je je een ebetje voorbereid dat het,zelfs al doet het veel pijn en scheur je tot je naad open, het gewoon een mooie ervaring kan zijn. Maar als je op dat moment ook nog eens totaal overrompeld wordt dat het allemaal niet zo is als dat je je had voorgesteld... Dat je dan negatief naar je bevalling kan terugkijken.
het hoeft echt niet zo dramatisch te zijn hoor!!quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:11 schreef djenneke het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, ik ben zelf ook van het vingers in de oren stoppen en snoeihard lalala zingen. Die informatie laat ik een of twee maanden van te voren wel over me uitstorten. En ik heb al wel genoeg horror verhalen gehoord. Nu hoeft dat nog even niet hoor. Laat me maar even lekker genieten van het zwanger zijn nu
Ik denk dat ik juist zo blind ben voor wat komen gaat, omdat ik er een uitermate negatief idee over heb, trouwens.
een magere troost wellicht: maar je weet toch vooraf niet hoe dingen gaan lopen. het enige wat je kan doen is zorgen dat je een beetje weet wat er komen gaat en het gewoon maar doen. maar dat is mijn ervaring met het hele gebeurenquote:Op donderdag 11 februari 2010 20:11 schreef djenneke het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, ik ben zelf ook van het vingers in de oren stoppen en snoeihard lalala zingen. Die informatie laat ik een of twee maanden van te voren wel over me uitstorten. En ik heb al wel genoeg horror verhalen gehoord. Nu hoeft dat nog even niet hoor. Laat me maar even lekker genieten van het zwanger zijn nu
Ik denk dat ik juist zo blind ben voor wat komen gaat, omdat ik er een uitermate negatief idee over heb, trouwens.
Ik ga me ook wel voorbereiden hoor, over een week of eh... 10/11?quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:18 schreef simmu het volgende:
[..]
een magere troost wellicht: maar je weet toch vooraf niet hoe dingen gaan lopen. het enige wat je kan doen is zorgen dat je een beetje weet wat er komen gaat en het gewoon maar doen. maar dat is mijn ervaring met het hele gebeuren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
ik denk ik ookquote:Op donderdag 11 februari 2010 20:36 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik ga me ook wel voorbereiden hoor, over een week of eh... 10/11?
quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:23 schreef Saffier het volgende:
Heel veel sterkte en succes Sindell
Welkom nieuwenOh wat ontzettend fijn, Saffier!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |