abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77888133
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 16:38 schreef simmu het volgende:
ik wil de kuikentjes ook graag terug
maakte me vrolijk. gewoon snel doorkwekken en een nieuwe op dan
Ah, ik dacht, laat ik simmu een plezier doen en ze haar kuikentjes nu al teruggeven
  donderdag 11 februari 2010 @ 16:40:40 #127
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_77888196
Wat lief van je Leonie!

simmu, je kuikens zijn terug
pi_77888293
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 16:38 schreef leonieke het volgende:

[..]

Ah, ik dacht, laat ik simmu een plezier doen en ze haar kuikentjes nu al teruggeven
dank je dank je dank je

en alle dames met sticker gefeliciteerd!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_77889239
We krijgen hier binnenkort een babyboom tenminste, als ik de OP mag geloven. Ik ben ook heel benieuwd hoe het nu bij Sindell is!

Oh, ik weet niet of het nou door de hormonen of door de echo komt, maar ik zit echt op een roze wolk. Ik voel me beter en ben gewoon verliefd op mijn kleintje. Dat het maar lang zo mag blijven!
  donderdag 11 februari 2010 @ 17:26:14 #130
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_77889717
Inderdaad, hoe zou het met Sindell gaan. Hoop toch echt dat ze nu wel bevallen is.
pi_77893005
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 16:36 schreef leonieke het volgende:

[..]

Ja, dat wel Bloeddruk was OK, hartslag van de baby ook. Meer moeten we niet hebben

Het is toch enkel bij simmu een tweeling, hé?
er was een toekomstige papa met ook een tweeling nog, die moeten nog wat langer dan ik dacht ik
  donderdag 11 februari 2010 @ 19:36:47 #132
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_77894223
En wat ik me opeens afvraag: hoe zou het afgelopen zijn met die tweeling die veel te vroeg geboren werd in het buitenland (tijdens vakantie)? Ook van een papa. Ik weet alleen niet meer wie...
pi_77895008
Even een snelle update...
Lig inmiddels in het ziekenhuis, er waren wel redelijk regelmatig weeen, maar er komt maar geen ontsluiting. In combinatie met de gebroken vliezen en de uitputting, want kan niet slapen van de pijn, ben ik dus door gestuurd. Nu een ctg en ik krijg een slaapmiddel. Morgen verder kijken. Al met al een tegenvaller dus...
pi_77895080
Oh sindell wat jammer dat je ondertussen al in het ziekenhuis ligt zonder ontsluiting. Hopelijk helpt het slaapmiddel vlug en gaat het morgen in een reuzetempo
pi_77895200
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 19:58 schreef sindell het volgende:
Even een snelle update...
Lig inmiddels in het ziekenhuis, er waren wel redelijk regelmatig weeen, maar er komt maar geen ontsluiting. In combinatie met de gebroken vliezen en de uitputting, want kan niet slapen van de pijn, ben ik dus door gestuurd. Nu een ctg en ik krijg een slaapmiddel. Morgen verder kijken. Al met al een tegenvaller dus...
bahbah! ga lekker slapen, sterkte & *knufs*!
pi_77895219
Ow Sindell, jammer en vervelend voor je! Hopelijk krijg je de rust om even te slapen, en mag je morgen je kindje vasthouden. Sterkte, hoor!
pi_77895486
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 13:27 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Denk je niet dat het beter is als je juist iets meer ervan af zou weten, ipv het rooskleurig beeld wat je nu hebt. Ik denk dat als je je een ebetje voorbereid dat het,zelfs al doet het veel pijn en scheur je tot je naad open, het gewoon een mooie ervaring kan zijn. Maar als je op dat moment ook nog eens totaal overrompeld wordt dat het allemaal niet zo is als dat je je had voorgesteld... Dat je dan negatief naar je bevalling kan terugkijken.
Waarschijnlijk wel, ik ben zelf ook van het vingers in de oren stoppen en snoeihard lalala zingen. Die informatie laat ik een of twee maanden van te voren wel over me uitstorten. En ik heb al wel genoeg horror verhalen gehoord. Nu hoeft dat nog even niet hoor. Laat me maar even lekker genieten van het zwanger zijn nu

Ik denk dat ik juist zo blind ben voor wat komen gaat, omdat ik er een uitermate negatief idee over heb, trouwens.
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_77895593
En een dikke voor alle stickers... Het wordt hier nu wel heel spannend ook de komende week
pi_77895691
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 20:11 schreef djenneke het volgende:

[..]

Waarschijnlijk wel, ik ben zelf ook van het vingers in de oren stoppen en snoeihard lalala zingen. Die informatie laat ik een of twee maanden van te voren wel over me uitstorten. En ik heb al wel genoeg horror verhalen gehoord. Nu hoeft dat nog even niet hoor. Laat me maar even lekker genieten van het zwanger zijn nu

Ik denk dat ik juist zo blind ben voor wat komen gaat, omdat ik er een uitermate negatief idee over heb, trouwens.
het hoeft echt niet zo dramatisch te zijn hoor!!
1e bevalling, 7 uurtjes, klein schaafwondje met 1 hechting
2e bevalling, 4 uurtjes, klein schaafwondje, geen hechting
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_77895735
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 20:11 schreef djenneke het volgende:

[..]

een magere troost wellicht: maar je weet toch vooraf niet hoe dingen gaan lopen. het enige wat je kan doen is zorgen dat je een beetje weet wat er komen gaat en het gewoon maar doen. maar dat is mijn ervaring met het hele gebeuren
pi_77896178
Kom ook even meelezen hier. Wel onder een kloon, want veel bekenden hier op Fok die 't niet hoeven te weten...
Morgen 23 weken. Als ik een scanner had, had ik de echo even geshowd.
pi_77896463
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 20:18 schreef simmu het volgende:

[..]

een magere troost wellicht: maar je weet toch vooraf niet hoe dingen gaan lopen. het enige wat je kan doen is zorgen dat je een beetje weet wat er komen gaat en het gewoon maar doen. maar dat is mijn ervaring met het hele gebeuren
Ik ga me ook wel voorbereiden hoor, over een week of eh... 10/11?
  donderdag 11 februari 2010 @ 21:23:31 #143
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_77898365
Heel veel sterkte en succes Sindell
Welkom nieuwen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_77898594
Sindel, je leest het vast niet meer, maar het scenario komt me akelig bekend voor. Het voordeel was wel dat het de dag erna, stukken beter ging en ik met infuusje in vier uurtjes mijn manneke in de armen had. Succes!
En ook voor alle andere llm's de komende tijd veel succes.
Flugel, wie weet voel je je kindje gewoon!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_77898786
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 20:36 schreef djenneke het volgende:

[..]

Ik ga me ook wel voorbereiden hoor, over een week of eh... 10/11?
ik denk ik ook
Ik heb wel even mijn schoolboek over verloskunde en gynaecologie erbij gepakt. Ik denk als het wat meer in medische termen bedekt is valt het wat meer mee
pi_77898900
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 21:23 schreef Saffier het volgende:
Heel veel sterkte en succes Sindell
Welkom nieuwen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh wat ontzettend fijn, Saffier!
pi_77898916
Hoera Saffier Nekplooimeting goed is goed

Note to self: gaan zitten als je je sokken aandoet Net behoorlijk hard op mn kont gevallen omdat ik sok nr 2 niet aan kreeg
pi_77899209
Vergeet ik Saffier nog helemaal!
Fijn dat de nekplooimeting goed was! En dat je mag stoppen met de hormonen!! Hopelijk ga je je gauw beter voelen!!!

Freecell
  donderdag 11 februari 2010 @ 21:56:03 #149
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_77900143
Sindell, wat een domper! Nou ja, morgen heb je hopelijk je beebje vast
Slaap lekker!

freecell, dat je nog staande sokken aan kúnt trekken. Ik moet echt wel gaan zitten want ik kom niet meer over/langs die buik

Saffier, fijn dat goede nieuws!
  donderdag 11 februari 2010 @ 21:58:43 #150
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_77900310
sindell balen dat het zo lang duurt. Zet em op! Je kunt het!

Wat betreft bevallen, ik ben 16 weken zwanger, ik ben al zover dat ik me heb opgegeven voor samen bevallen én navraag doe naar een TENS. Verder denk ik nog even niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')