Nou, dat kon dus ook niet meerquote:Op donderdag 11 februari 2010 21:56 schreef Asyniur het volgende:
Sindell, wat een domper! Nou ja, morgen heb je hopelijk je beebje vast
Slaap lekker!
freecell, dat je nog staande sokken aan kúnt trekken. Ik moet echt wel gaan zitten want ik kom niet meer over/langs die buik

van harte
 van harte daar moet ook voor gejompelt worden
 daar moet ook voor gejompelt worden Stomme sokken ook!
 Stomme sokken ook! 

voor morgen!
  voor morgen! 
   voor Saffier!
  voor Saffier!

ik hoop dat je goed geslapen hebt in elk geval en dat het vandaag allemaal gaat gebeuren!!
 ik hoop dat je goed geslapen hebt in elk geval en dat het vandaag allemaal gaat gebeuren!!   
  Nah, ben jij mal met je spoiler, goed nieuws moet gedeeld worden!!
 Nah, ben jij mal met je spoiler, goed nieuws moet gedeeld worden!!   
  kop vol snot en weet ik het meer
 kop vol snot en weet ik het meer   keelpijn
 keelpijn   hele nacht liggen snurken
 hele nacht liggen snurken   (das minder
 (das minder   omdat ik de meneer eindelijk in jaren een keer heb wakker gehouden ipv andersom
 omdat ik de meneer eindelijk in jaren een keer heb wakker gehouden ipv andersom   ) kortom: niet lekker! Dus ik blijf vandaag in mijn bed...
 ) kortom: niet lekker! Dus ik blijf vandaag in mijn bed...

1,5 CM ontsluiting en volgens de vlos zat die anderhalve CM er waarschijnlijk al wel een weekje. Baby kan morgen geboren worden óf over drie weken en kans op herhaling van gisteravond is heel groot.
  1,5 CM ontsluiting en volgens de vlos zat die anderhalve CM er waarschijnlijk al wel een weekje. Baby kan morgen geboren worden óf over drie weken en kans op herhaling van gisteravond is heel groot. 

Vooral omdat mijn moeder gisteren belde dat ze nog even een nachtje en misschien 2 aan hun vakantie vastknopen
 Vooral omdat mijn moeder gisteren belde dat ze nog even een nachtje en misschien 2 aan hun vakantie vastknopen  

Aangezien je anderhalve centimeter ontsluitig hebt kun je in principe gestript worden. Zouden ze dit willen? En zou jij dit willen?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 08:21 schreef freecell het volgende:
Nou, daar gaan we weer
Gisteren om de drie minuten weeën van een minuut. Van half 6 tot half 11.
Het goede nieuws: het waren mooie krachtige regelmatige weeën aldus de vlos
Nu het slechte nieuws: ze doen geen flikker1,5 CM ontsluiting en volgens de vlos zat die anderhalve CM er waarschijnlijk al wel een weekje. Baby kan morgen geboren worden óf over drie weken en kans op herhaling van gisteravond is heel groot.
Bij Leander heb ik gewoon mazzel gehad dat bij de derde wee de vliezen braken, want toen deden de eerste 12!! uur weeën verder ook niks, maar door de gebroken vliezen zette het wel door.
En nu? Spierpijn in m'n buik, mighty koppijn, want vannacht om de twee uur een minuutje of 20 flinke weeën, nu harde buiken bij elke beweging die ik maak en alleen thuis met een dreumes.
En nu even telefoontje van de vlos afwachten, want die zou mij vanmorgen ergens terug bellen.
Serieus, bevallen vind ik niet erg, pijn vind ik niet erg (en nee, gisteravond vond ik de pijn ook niet erg) kom maar op.
Maar dit trek ik echt niet nog drie weken.

Sterkte, en dat het toch maar heel snel mag doorzetten!
  Sterkte, en dat het toch maar heel snel mag doorzetten!

Ze gaven aan dat strippen voor de 40 weken vaak alleen maar gerommel geeft. En gerommel hebben we hier al genoegquote:Op vrijdag 12 februari 2010 08:24 schreef pessie het volgende:
[..]
Aangezien je anderhalve centimeter ontsluitig hebt kun je in principe gestript worden. Zouden ze dit willen? En zou jij dit willen?

Och meisje toch.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 08:23 schreef freecell het volgende:
Ow, en als je het nog niet gemerkt had: een humeur om op te schietenVooral omdat mijn moeder gisteren belde dat ze nog even een nachtje en misschien 2 aan hun vakantie vastknopen

Zeker-zeker!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:17 schreef leonieke het volgende:
freecell want klinkt dit zo naar. Ik hoop echt voor jou dat het heel vlug doorzet. Dit lijkt me gewoon niets, zolang weeën hebben die niet zoveel uithalen.
maffemuts: ik heb je er nog bijgeplaatst... er zijn nog massa's vrij plaatsen trouwens

Whaaaaaaquote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:10 schreef maffemuts het volgende:
Maffe zich afvraagt of er nog plaats is in de OP voor haar, vandaag 12 weekjes.. UD 27-aug-2010
Mogguh dames

Gefeliciteerd!! ik hoopte het stiekem al een beetje doordat je hier ineens vaker kwam buurten
 Gefeliciteerd!! ik hoopte het stiekem al een beetje doordat je hier ineens vaker kwam buurten 
  )
 ) 

Gefeliciteerd en welkom!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:10 schreef maffemuts het volgende:
Maffe zich afvraagt of er nog plaats is in de OP voor haar, vandaag 12 weekjes.. UD 27-aug-2010
Mogguh dames

Welkom en proficiat
 Welkom en proficiat  

Thomas was al om half 6 wakker, maar ik heb hem op miraculeuze wijze weer in slaap gekregen. Tot 9 uur! *doet een dansje*
 Thomas was al om half 6 wakker, maar ik heb hem op miraculeuze wijze weer in slaap gekregen. Tot 9 uur! *doet een dansje* 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |