abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77900351
wat fijn saffier!!!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  donderdag 11 februari 2010 @ 22:07:25 #152
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_77900767
Tessie heb je kraamzorg al geregeld? Is ook iets waar je al over na kan/moet denken
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_77901314
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 21:56 schreef Asyniur het volgende:
Sindell, wat een domper! Nou ja, morgen heb je hopelijk je beebje vast
Slaap lekker!

freecell, dat je nog staande sokken aan kúnt trekken. Ik moet echt wel gaan zitten want ik kom niet meer over/langs die buik
Nou, dat kon dus ook niet meer
Ik ging langs de buik en das niet goed voor je evenwicht.
pi_77902049
sindell wat een tegenvaller voor je, hoop dat je inmiddels lekker slaapt en je morgen gewoon je kleintje mag vast houden

ook voor DJ randall zo'n tegenvaller, balen dat ze er ook maar niet achter komen wat er nou met je bloed is

Dan zag ik nog een paar nieuwelingen van harte

ook zag ik stickers daar moet ook voor gejompelt worden

en een vallende freecell Stomme sokken ook!

Hier gister partneravond met het zwemmen gehad was gezellig en leuk, verder eigenlijk geen nieuws
pi_77903796
Jeetje Sindell, wat een teleurstelling dat het nog niet opschiet. Ik hoop dat je lekker kan slapen vannacht, en dat het morgen gewoon wel voorspoedig verloopt allemaal! voor morgen!

En voor Saffier!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_77908995
Sindell, wat een domper ik hoop dat je goed geslapen hebt in elk geval en dat het vandaag allemaal gaat gebeuren!!

Saffier, spammert Nah, ben jij mal met je spoiler, goed nieuws moet gedeeld worden!!

Hier hoofdpijn kop vol snot en weet ik het meer keelpijn hele nacht liggen snurken (das minder omdat ik de meneer eindelijk in jaren een keer heb wakker gehouden ipv andersom ) kortom: niet lekker! Dus ik blijf vandaag in mijn bed...
  vrijdag 12 februari 2010 @ 08:02:09 #157
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_77909040
Orea, beterschap!

Geen nieuwe baby's?

Hier weer een kort nachtje. Ach ja, straks maar weer mijn ogen dichtknijpen op de bank...
pi_77909197
Nou, daar gaan we weer

Gisteren om de drie minuten weeën van een minuut. Van half 6 tot half 11.
Het goede nieuws: het waren mooie krachtige regelmatige weeën aldus de vlos
Nu het slechte nieuws: ze doen geen flikker 1,5 CM ontsluiting en volgens de vlos zat die anderhalve CM er waarschijnlijk al wel een weekje. Baby kan morgen geboren worden óf over drie weken en kans op herhaling van gisteravond is heel groot.

Bij Leander heb ik gewoon mazzel gehad dat bij de derde wee de vliezen braken, want toen deden de eerste 12!! uur weeën verder ook niks, maar door de gebroken vliezen zette het wel door.

En nu? Spierpijn in m'n buik, mighty koppijn, want vannacht om de twee uur een minuutje of 20 flinke weeën, nu harde buiken bij elke beweging die ik maak en alleen thuis met een dreumes.

En nu even telefoontje van de vlos afwachten, want die zou mij vanmorgen ergens terug bellen.
Serieus, bevallen vind ik niet erg, pijn vind ik niet erg (en nee, gisteravond vond ik de pijn ook niet erg) kom maar op.
Maar dit trek ik echt niet nog drie weken.
  vrijdag 12 februari 2010 @ 08:21:47 #159
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_77909198
Goedemorgen. Ook hier verkouden en dikke keel.
Wel goede nachtrust gehad!
pi_77909209
Ow, en als je het nog niet gemerkt had: een humeur om op te schieten Vooral omdat mijn moeder gisteren belde dat ze nog even een nachtje en misschien 2 aan hun vakantie vastknopen
  vrijdag 12 februari 2010 @ 08:24:22 #161
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_77909214
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 08:21 schreef freecell het volgende:
Nou, daar gaan we weer

Gisteren om de drie minuten weeën van een minuut. Van half 6 tot half 11.
Het goede nieuws: het waren mooie krachtige regelmatige weeën aldus de vlos
Nu het slechte nieuws: ze doen geen flikker 1,5 CM ontsluiting en volgens de vlos zat die anderhalve CM er waarschijnlijk al wel een weekje. Baby kan morgen geboren worden óf over drie weken en kans op herhaling van gisteravond is heel groot.

Bij Leander heb ik gewoon mazzel gehad dat bij de derde wee de vliezen braken, want toen deden de eerste 12!! uur weeën verder ook niks, maar door de gebroken vliezen zette het wel door.

En nu? Spierpijn in m'n buik, mighty koppijn, want vannacht om de twee uur een minuutje of 20 flinke weeën, nu harde buiken bij elke beweging die ik maak en alleen thuis met een dreumes.

En nu even telefoontje van de vlos afwachten, want die zou mij vanmorgen ergens terug bellen.
Serieus, bevallen vind ik niet erg, pijn vind ik niet erg (en nee, gisteravond vond ik de pijn ook niet erg) kom maar op.
Maar dit trek ik echt niet nog drie weken.
Aangezien je anderhalve centimeter ontsluitig hebt kun je in principe gestript worden. Zouden ze dit willen? En zou jij dit willen?
pi_77909227
Beterschap, Orea!

Ahh, Freecell, wat frustrerend en vermoeiend zo, lijkt me Sterkte, en dat het toch maar heel snel mag doorzetten!
pi_77909394
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 08:24 schreef pessie het volgende:

[..]

Aangezien je anderhalve centimeter ontsluitig hebt kun je in principe gestript worden. Zouden ze dit willen? En zou jij dit willen?
Ze gaven aan dat strippen voor de 40 weken vaak alleen maar gerommel geeft. En gerommel hebben we hier al genoeg
  vrijdag 12 februari 2010 @ 09:08:43 #164
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_77909757
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 08:23 schreef freecell het volgende:
Ow, en als je het nog niet gemerkt had: een humeur om op te schieten Vooral omdat mijn moeder gisteren belde dat ze nog even een nachtje en misschien 2 aan hun vakantie vastknopen
Och meisje toch.
Das helemaal mooi uhm... tja <vul hier een heel naar woord in>...
  vrijdag 12 februari 2010 @ 09:10:48 #165
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_77909789
Maffe zich afvraagt of er nog plaats is in de OP voor haar, vandaag 12 weekjes.. UD 27-aug-2010
Mogguh dames
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
pi_77909917
freecell want klinkt dit zo naar. Ik hoop echt voor jou dat het heel vlug doorzet. Dit lijkt me gewoon niets, zolang weeën hebben die niet zoveel uithalen.

maffemuts: ik heb je er nog bijgeplaatst... er zijn nog massa's vrij plaatsen trouwens
  vrijdag 12 februari 2010 @ 09:23:30 #167
186094 Floria
Ghost of shark
pi_77910018
Maffemuts welkom en wat fijn dat je er bent. Ik hoop dat alles helemaal perfect zal verlopen!

Freecell, ik heb ruim 2 wk lang zulke voorweeen gehad. In heb na een week pijn medicatie gekregen zodat ik toch nog wat kon slapen. Zéér k*t. Ik kropp letterlijk over de grond van uitputting en pijn. Anyhow, de uiteindelijke bevalling duurde super kort en ging perfect. Dat was dan mijn beloning denk ik dan maar.
Succes veel succes en sterkte, hoop dat het niet zo lang duurt!

Hier alles ok, vanmorgen flauwgevallen en de badkamer ondergekotst. Nu voel ik me prima, wat een gedoe zeg. Mag dit snel over zijn?
Do you feel helpless, anxxious, malcontent, pissed off at the government, antisocial, anarchistic and seriously fatalisitic?
pi_77910052
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 09:17 schreef leonieke het volgende:
freecell want klinkt dit zo naar. Ik hoop echt voor jou dat het heel vlug doorzet. Dit lijkt me gewoon niets, zolang weeën hebben die niet zoveel uithalen.

maffemuts: ik heb je er nog bijgeplaatst... er zijn nog massa's vrij plaatsen trouwens
Zeker-zeker!
En de februari-dames hopen snel meer ruimte te maken ook nog
Sindell en Cool-vrouw enzo
pi_77910094
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 09:10 schreef maffemuts het volgende:
Maffe zich afvraagt of er nog plaats is in de OP voor haar, vandaag 12 weekjes.. UD 27-aug-2010
Mogguh dames
Whaaaaaa Gefeliciteerd!! ik hoopte het stiekem al een beetje doordat je hier ineens vaker kwam buurten

Saffier, ook feli met je mooie nekplooimeting en het feit dat je mag stoppen met de hormonen

Free, ik hoop echt voor je dat het doorzet (van mij mag je voordringen hoor )

Sindell, sterkte! Ik hoop dat er vandaag voortgang in zit en je wat hebt kunnen bijtanken vannacht!

Verder las ik nog een nieuwe zwangere (sorry, naam vergeten) Gefeliciteerd

Hier alles nog rustig, wel een onrustige nacht met af en toe een harde buik, maar niet noemenswaardig. Marky is lekker ook vrij, dus dat is wel prettig. Vandaag lekker rustig dagje.
pi_77910206
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 09:10 schreef maffemuts het volgende:
Mogguh dames
Gefeliciteerd en welkom!
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_77910279
Ben ik nu helemaal betoeterd? Maffemuts? Is dit de eerste keer dat je het op FOK! vertelt? Ik heb namelijk de indruk dat ik dit al lang wist en jou al gefeliciteerd had? Zo niet: Welkom en proficiat

En als het goed is voor jullie hou ik toch liever nog eventjes mijn plekje warm. Mijn man zit al een hele week serieus ziek te zijn en ik heb het gevoel dat ik het aan het overnemen ben. Dus liever nog even wachten met bevallen eigenlijk
pi_77910294
Yay Maffe, fijn dat je er bent!

En Free, ik hoop dat je gauw aan de beurt bent joh.

Hier lekker geslapen. Thomas was al om half 6 wakker, maar ik heb hem op miraculeuze wijze weer in slaap gekregen. Tot 9 uur! *doet een dansje*

Verder was gisteren de extra echo ivm heel veel vruchtwater goed, dat is ook echt een pak van m'n hart. Het is wel weer een groot kind. Hij wordt nu op 7 pond geschat, voor zover dat wat zegt dan, en hij groeit nu nog 1 a 2 ons per week. Op de echo kon je echt al een speklaagje zien op zijn buikje.

We hebben nog steeds geen naam, maar ik heb wel de enveloppen voor de kaartjes al liggen. Waarvan we een nieuwe proefdruk krijgen, omdat het gekozen lettertje echt on-lees-baar bleek.
Hardloper.
IG @webkim
pi_77910349
Webkim wat goed dat de extra echo goed was. Hebben ze nog iets gezegd of je nog thuis mag bevallen?

En de naam ligt hier ook nog niet vast hoor. Voor de proefdruk is het nog steeds de naam van het voorbeeldkaartje
  vrijdag 12 februari 2010 @ 09:43:27 #174
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_77910407
maffemuts, welkom hier

webkim, wat fijn dat je nog even hebt kunnen uitslapen én natuurlijk dat de echo goed was
Poh weer een groot kind. Zit een vaginale bevalling er wel nog in?

Leonie, beterschap!
pi_77910450
Thuis bevallen mag sowieso niet na een eerdere keizersnee hier, Leo.
Vaginaal bevallen kan misschien wel. Maar dan moet er wel tijdig iets gebeuren. Als ik net als met Thomas tot 42 weken loop zit het er niet meer in vindt de gynaecoloog, omdat de baby dan waarschijnlijk zo groot gaat zijn dat we problemen kunnen krijgen (schouder klem etc.).
Hardloper.
IG @webkim
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')