Dat dusquote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:37 schreef leonieke het volgende:
Ben ik nu helemaal betoeterd? Maffemuts? Is dit de eerste keer dat je het op FOK! vertelt? Ik heb namelijk de indruk dat ik dit al lang wist en jou al gefeliciteerd had? Zo niet:Welkom en proficiat
![]()
Das wel laat hoorquote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:40 schreef leonieke het volgende:
Webkim wat goed dat de extra echo goed was. Hebben ze nog iets gezegd of je nog thuis mag bevallen?
En de naam ligt hier ook nog niet vast hoor. Voor de proefdruk is het nog steeds de naam van het voorbeeldkaartje
Damn, idd, dat heb je me al verteld.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:45 schreef Webkim het volgende:
Thuis bevallen mag sowieso niet na een eerdere keizersnee hier, Leo.
Maar dan beval je toch lekker voor mij?quote:Vaginaal bevallen kan misschien wel. Maar dan moet er wel tijdig iets gebeuren. Als ik net als met Thomas tot 42 weken loop zit het er niet meer in vindt de gynaecoloog, omdat de baby dan waarschijnlijk zo groot gaat zijn dat we problemen kunnen krijgen (schouder klem etc.).
Ah, ik dacht alquote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:47 schreef Asyniur het volgende:
Van maffe heeft al in SC topic gestaan (en ook in update-topic).
Maar maffe had zich hier nog niet gemeld
Of een... euh... Thomasquote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:47 schreef freecell het volgende:
[..]
Das wel laat hoor
Hoe ga je dat doen?
'Mjah, dit ziet er wel uit als een...uhm... Ruben!'
Zoiets?
Je weet dat de meeste baby's iets voor de uitgerekende datum komen?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:50 schreef leonieke het volgende:
[..]
Of een... euh... Thomas![]()
Nee, probleem is dat we de naam op het doosje met doopsuiker willen laten drukken, dus dat moet eigenlijk echt op voorhand beslist worden. Alhoewel de vrouw van de winkel zei dat het ook nog achteraf kon, maar dat we dan toch een paar dagen op het doopsuiker gingen moeten wachten. Voor het kaartje is het uiteraard geen probleem
Misschien welquote:
jabla, de verloskundigen zeggen al 3 weken tegen mij dat ze niet verwachten me weer te zienquote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:58 schreef leonieke het volgende:
Wordt het dan geen Harry, Asy?![]()
Awel, freecell, mijn gyn zei me gisteren dat ze me waarschijnlijk wel nog eens zal zien de 25e februari voor controle, dus ik heb nog vrij veel tijdIk vind het gewoon zo moeilijk om die knoop door te hakken en zijnnaam vast te leggen (ik kon verdorie nog niet beslissen welke vloertegels we wilden en dat is echt zo onbelangrijk in vergelijking met het vastleggen van een naam). Stel je maar voor dat hij hem zelf niet graag hoort? *koude rilling*
Ik ga voor de zekerheid dit weekend maar mijn tas klaarmakenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:09 schreef freecell het volgende:
[..]
jabla, de verloskundigen zeggen al 3 weken tegen mij dat ze niet verwachten me weer te zienDaar kan je echt geen uitspraken over doen.
En kinderen wennen wel aan hun naam hoorVinden ze vaak heel normaal.
Mag ik dan plaatsje 15 juli 2010 in beslag nemen (of zat daar al iemand?)quote:maffemuts: ik heb je er nog bijgeplaatst... er zijn nog massa's vrij plaatsen trouwens
Ik ben eigenlijk gewoon de hele tijd misselijk, dus ook als ik net heb gegeten. Heb de hele tijd het gevoel dat alles er zo weer uitkomt...quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:48 schreef leonieke het volgende:
Iets eten vanaf het moment dat je denkt honger te krijgen. Ik mocht eigenlijk gewoon geen honger hebben en dan was ik ook niet misselijk. Ik heb daarom heel veel beschuiten gegeten in het begin, of van die droge koekjes
Ik voelde de kleine met 19weken zomaar s'morgens toen ik me had op de duik legdequote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:21 schreef nytar het volgende:
Thanks!
Nog even een ander vraagje. Afgelopen woensdag bij de VK helemaal vergeten te vragen, wanneer kan manlief ook de baby voelen? Of hoe was dat bij jullie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |