Ik heb bij de intake aangegeven dat ze als ik hechtingen nodig zou hebben, die binnen 1 week eruit gehaald worden. Heb altijd problemen met hechtingen, en vooral met artsen die willen dat ze 2 weken blijven zitten.quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:37 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Ik ook, want ik heb het litteken nooit geweekt
Dat zou ik niet al te hard roepenquote:Op donderdag 11 februari 2010 12:43 schreef pessie het volgende:
[..]
Ik heb bij de intake aangegeven dat ze als ik hechtingen nodig zou hebben, die binnen 1 week eruit gehaald worden. Heb altijd problemen met hechtingen, en vooral met artsen die willen dat ze 2 weken blijven zitten.
Hier oplosbare, maar de vk die mij kwam controleren op dag 6 had er toen wel 1tje weggehaald.. Dat was heerlijk.quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:46 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Dat zou ik niet al te hard roepenMijne is na een week geknapt en dat trok en deed zeer! Dan schiet de wond namelijk gewoon weer open
Ik heb volgens mij na 2 weken ofzo de eerste hechtingen gevonden (je krijgt oplosbare)
hier ook oplosbare. na 6 weken kwamen er nog steeds tukjes hechtdraad tevoorschijn. never mind de ontstekingen (in en uitwendig). ik weiger nog zelfoplosbare.quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:50 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Hier oplosbare, maar de vk die mij kwam controleren op dag 6 had er toen wel 1tje weggehaald.. Dat was heerlijk.
Ik ga bij samen bevallen wel leren hoe ik niet uitscheur, goed???quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:50 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Hier oplosbare, maar de vk die mij kwam controleren op dag 6 had er toen wel 1tje weggehaald.. Dat was heerlijk.
Ik help het je hopenquote:Op donderdag 11 februari 2010 12:52 schreef pessie het volgende:
[..]
Ik ga bij samen bevallen wel leren hoe ik niet uitscheur, goed???
Jij hebt volgens mij echt een te vertekend beeld van bevallen... Maar goed, ik hoop het inderdaad voor je. Niet uitscheuren en na 2 weken weer van bil!quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:52 schreef pessie het volgende:
[..]
Ik ga bij samen bevallen wel leren hoe ik niet uitscheur, goed???
En meteen van bil?quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:54 schreef freecell het volgende:
Doe het als de buuf van de persoon bij wie ik net op de koffie was: in 25 minuten baby, vlos was er 5 minuten later ook, manlief heeft baby prima opgevangen en niet gescheurd.
Ik teken ervoor geloof ik
Er zijn dingen die ik niet wil wetenquote:
Oooh, zo wil ik het ook wel!quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:54 schreef freecell het volgende:
Doe het als de buuf van de persoon bij wie ik net op de koffie was: in 25 minuten baby, vlos was er 5 minuten later ook, manlief heeft baby prima opgevangen en niet gescheurd.
Ik teken ervoor geloof ik
Das voor het vluggertje!quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:59 schreef Ticootje het volgende:
ff een kindje baren in je lunchpauze... heb je nog 5 minuten over.
quote:
Het is onze allereerste dus ik weet lekker nog helemaal niets!quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:54 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Jij hebt volgens mij echt een te vertekend beeld van bevallen... Maar goed, ik hoop het inderdaad voor je. Niet uitscheuren en na 2 weken weer van bil!![]()
Zo wil ik ook nog wel een keer bevallen hoor
Denk je niet dat het beter is als je juist iets meer ervan af zou weten, ipv het rooskleurig beeld wat je nu hebt. Ik denk dat als je je een ebetje voorbereid dat het,zelfs al doet het veel pijn en scheur je tot je naad open, het gewoon een mooie ervaring kan zijn. Maar als je op dat moment ook nog eens totaal overrompeld wordt dat het allemaal niet zo is als dat je je had voorgesteld... Dat je dan negatief naar je bevalling kan terugkijken.quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:05 schreef pessie het volgende:
[..]
Het is onze allereerste dus ik weet lekker nog helemaal niets!
* pessie *doet vingers en oren en roep "lalalalallla"
Ik had zwangerschap voor dummies. En pas vér in het laatste trimester durfde ik iets te lezen over de eindfase.quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:27 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Denk je niet dat het beter is als je juist iets meer ervan af zou weten, ipv het rooskleurig beeld wat je nu hebt. Ik denk dat als je je een ebetje voorbereid dat het,zelfs al doet het veel pijn en scheur je tot je naad open, het gewoon een mooie ervaring kan zijn. Maar als je op dat moment ook nog eens totaal overrompeld wordt dat het allemaal niet zo is als dat je je had voorgesteld... Dat je dan negatief naar je bevalling kan terugkijken.
Ik kwam vorige week (6 wk) ook een stukje hechtdraad tegen in het toiletpapiertje.quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:51 schreef simmu het volgende:
[..]
hier ook oplosbare. na 6 weken kwamen er nog steeds tukjes hechtdraad tevoorschijn. never mind de ontstekingen (in en uitwendig). ik weiger nog zelfoplosbare.
Ik liep met maatbekers, beetje lauw, niet te warm niet te koud en dan heel raar achterover... Maar oh zo heerlijk...quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:49 schreef amaranta het volgende:
En over het weken van de wond... ik kon met de doucheslang van het bad bij de toiletpot komen. Dus na elke plasbeurt even de straal erop.
Dan zijn die kannen van MvM ook geschikt natuurlijk!quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:51 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik liep met maatbekers, beetje lauw, niet te warm niet te koud en dan heel raar achterover... Maar oh zo heerlijk...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |