Stageplekken komen je niet aanwaaien hoorquote:Op woensdag 3 februari 2010 11:50 schreef Soempie het volgende:
[..]
Geen plekken.![]()
Maar, ik ben ook nog maar net een uur bezig he. Hoop dat ik deze week wel wat positieve reacties krijg. In elk geval net al een goede reactie: ze had geen plek, maar ze wilde wel dat zodra ik afgestudeerd was ik weer contact op zou nemen. Plus ze ging m'n naam en telefoonnummer doorgeven aan andere praktijken.
Ik had nooit wat met de stagiaires. Ze kosten enorm veel tijd en ze weten van toeten nog blazen tenzij je echt ENORM geluk hebt. Ze waren altijd heel aardig maar ze konden nietsquote:Op woensdag 3 februari 2010 12:25 schreef MadMaster het volgende:
Wij hebben sinds vandaag weer eens een stagiar sinds lange tijd.
Mag meteen een projectplan gaan schrijven...
thanksquote:Op woensdag 3 februari 2010 12:26 schreef MadMaster het volgende:
Las net dat MaJo de crematie van haar oma voor de boeg heeft.
Bij deze: gecondoleerd...
Dat je dan kan gaan zingen, impressive...
En waar ging het over?quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
thanksvind het ook wel moeilijk maar doe het graag, mijn oma zong ook altijd, net als ik
Net trouwens mijn eerste mastercollege gehad, was erg interessant
Ga je weer blonde puntjes laten zetten?quote:
Correctquote:Op woensdag 3 februari 2010 13:04 schreef iamredleader het volgende:
Is dit het dubbelepuntentopic?
Tevensgoeiemiddag
Stoute meid!quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:10 schreef Etcetera het volgende:net bij de kruidvat shampoo gekocht, was in de aanbieding: 2 voor 1 was 3,50. Ik neem 2 mee en moest 1,75 betalen
Niks van gezegd
quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:07 schreef Cobra4 het volgende:
Correct![]()
iamredleader +2
Stand deel 780:
2 iamredleader
Maar zoals jij het schrijft; "2 voor 1 was 3,50" dan kun je het ook lezen als dat de oude prijs was en nu 1,75 is.quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:16 schreef Etcetera het volgende:
Nee ik ben een Nederlandse meidbonnetje stond ook 1,75 op trouwens
quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:10 schreef Etcetera het volgende:
net bij de kruidvat shampoo gekocht, was in de aanbieding: 2 voor 1 was 3,50. Ik neem 2 mee en moest 1,75 betalen
Niks van gezegd
Hij lag voor het oprapen en anders had ik 'm ook wel geweten. Leuke stad...quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:16 schreef Cobra4 het volgende:
Anders staat er nog wel een vraag in de AKQ open die je weet.
quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hij lag voor het oprapen en anders had ik 'm ook wel geweten. Leuke stad...
Grapjasquote:Op woensdag 3 februari 2010 13:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar zoals jij het schrijft; "2 voor 1 was 3,50" dan kun je het ook lezen als dat de oude prijs was en nu 1,75 is.
Twee keer de helft!quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:29 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Grapjasnormale prijs is 3,50 per fles,aanbieding is 2 voor 3,50 (volgens hun krantje) en ik hoefde voor 2 flessen slechts 1,75 neer te leggen
![]()
Nu is mijn wiskunde niet zo goed, maar daar gaat iets niet helemaal goed. Voor hun dan, ik klaagt niet
quote:
He wat doe jij hier? Was jij niet aan het werkquote:Op woensdag 3 februari 2010 13:14 schreef iamredleader het volgende:
[..]jeej! Nieuwe vraag: wanneer post Nem weer een nieuwe foto van het huis?
Huh wat? Die heb ik allemaal al gepost hoorquote:Op woensdag 3 februari 2010 13:14 schreef iamredleader het volgende:
[..]jeej! Nieuwe vraag: wanneer post Nem weer een nieuwe foto van het huis?
Hoi schatquote:Op woensdag 3 februari 2010 13:43 schreef Tinuviel het volgende:
He wat doe jij hier? Was jij niet aan het werk?
1 bruin, 1 fles olijfolie, avondeten donderdag en vrijdag, vers fruit en een kratje bier graagquote:
Ik dacht: "Wat moet Red nou met een fles bruin bier?"quote:
Is IARL jr. deel II wellicht op komst?quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik dacht: "Wat moet Red nou met een fles bruin bier?"
Dan zou het champagne moeten zijn en een glaasje appelsapquote:Op woensdag 3 februari 2010 15:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is IARL jr. deel II wellicht op komst?
Ik heb altijd geleerd dat bruin bier goed is voor het zog...quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan zou het champagne moeten zijn en een glaasje appelsap
't Wat?quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb altijd geleerd dat bruin bier goed is voor het zog...
't zaad?quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:39 schreef MadMaster het volgende:
zog...
lactancia materna.quote:
Maar het klonk wel als iets anders. De placenta oid.quote:
ik dacht hetzelfdequote:Op woensdag 3 februari 2010 15:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik dacht: "Wat moet Red nou met een fles bruin bier?"
Het lag dus niet eens zozeer aan mijquote:
Voor jou ook nog gefeliciteerd met Jair.quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:14 schreef Tinuviel het volgende:
Soempie![]()
Wat voor stage?
PR bedankt voor je verjaardagscadeau aan Jair. Bedankt voor het aanpassen van de website.
Nee, tegen mijn maatje Rhino..... hij had me in een chokehold.....en ik kon niet meer schreeuwen of aftikken...... En toen zag ik ineens wat je ziet als je de tv uitzet en black.....quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:12 schreef Cobra4 het volgende:
Wat lees ik Andy? Heb je weer gevochten tegen Nina Hagen II ?
En wie heeft er nou gewonnen?quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:15 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee, tegen mijn maatje Rhino..... hij had me in een chokehold.....en ik kon niet meer schreeuwen of aftikken...... En toen zag ik ineens wat je ziet als je de tv uitzet en black.....
Niemand die het gevecht bekeek en ingreep?quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:15 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee, tegen mijn maatje Rhino..... hij had me in een chokehold.....en ik kon niet meer schreeuwen of aftikken...... En toen zag ik ineens wat je ziet als je de tv uitzet en black.....
Maar.......hoe was het bij de kapper?quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:16 schreef Soempie het volgende:
Op zich zijn er wel plekken, maar dan bij bv een remedial teacher en dat mag dan weer niet.
En ik heb ook al een plek aangeboden gekregen, maar dat gaat dan weer vooral over de combinatie leer- en zeer ernstige gedragsproblemen. Dat trekt me dan weer wat minder.
quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:17 schreef Nembrionic het volgende:
Jeroen Pauw: "Dat er problemen zijn met Marokkanen, daar heb je geen abbonement op de krant voor nodig. Je hebt er een uitgebreide Tom-Tom voor nodig om al die plekken op te zoeken"
Druk.quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar.......hoe was het bij de kapper?
Het ging te snel denk ik.quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Niemand die het gevecht bekeek en ingreep?
Hij won! Maar wel op punten....quote:
Wat zijn weerhaakjes dan?quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:19 schreef Soempie het volgende:
[..]
Druk.![]()
Gewoon een stukje van m'n haar af. Wil het laten groeien, dus was echt maar een paar cm. En m'n 'lok' heeft ze de andere kant op gedaan, omdat ik weerhaakjes had.![]()
Dwarse haren geloof ik.quote:
Of hem eerder in een lock leggen.quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:30 schreef mr_anonimous het volgende:
misschien toch maar eens mijn nekspieren wat meer trainen.....
Bij hem is dat onbegonnen werk... die gozer heeft geen nek (sinds zijn 14de al) en zijn armen zijn het formaat van mijn bovenbenen.....quote:
quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:38 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Bij hem is dat onbegonnen werk... die gozer heeft geen nek (sinds zijn 14de al) en zijn armen zijn het formaat van mijn bovenbenen.....
quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat krijg je van die menthol zakdoekjes...
Kortom, je bent niet meer dan een oefenpop voor hem.quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:38 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Bij hem is dat onbegonnen werk... die gozer heeft geen nek (sinds zijn 14de al) en zijn armen zijn het formaat van mijn bovenbenen.....
Nou ik wil graag tegen hem sparren omdat ik daarvan kan leren hoe ik zo'n kolos aan kan. Maar helaas moet ik nog veel oefenen vrees ik.quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kortom, je bent niet meer dan een oefenpop voor hem.
Ik zou gepaste maatregelen nemen als ik tegenover hem zou komen te staan...
Zie je wel...quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:53 schreef iamredleader het volgende:
En de boodschap was voor 1 bruin brood
Bruinbier is al in huis, Tinuviel drinkt het heel af en toe
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga naar huis![]()
Je leert denk ik wel flink incasseren.quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:50 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nou ik wil graag tegen hem sparren omdat ik daarvan kan leren hoe ik zo'n kolos aan kan. Maar helaas moet ik nog veel oefenen vrees ik.
ja dat zeker want hij schopt en stompt ook keihard....quote:Op woensdag 3 februari 2010 17:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je leert denk ik wel flink incasseren.
Daar hoef ik niet voor te oefenen. Gewoon rennenquote:Op woensdag 3 februari 2010 16:50 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nou ik wil graag tegen hem sparren omdat ik daarvan kan leren hoe ik zo'n kolos aan kan. Maar helaas moet ik nog veel oefenen vrees ik.
Het is dan ook niet je hobby.quote:Op woensdag 3 februari 2010 17:29 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Daar hoef ik niet voor te oefenen. Gewoon rennen
ik zou 'm neerschieten.quote:Op woensdag 3 februari 2010 17:29 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Daar hoef ik niet voor te oefenen. Gewoon rennen
Truequote:Op woensdag 3 februari 2010 17:34 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Het is dan ook niet je hobby.
Dat kan ik nietquote:
Misschien wel de oplossing.quote:
Gewoon een stuk hout in z'n niet-nek knallen.quote:Op woensdag 3 februari 2010 17:29 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
ja dat zeker want hij schopt en stompt ook keihard....
quote:Op woensdag 3 februari 2010 17:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gewoon een stuk hout in z'n niet-nek knallen.
Dat ethische gelul bij een knokpartij...
quote:Op woensdag 3 februari 2010 17:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gewoon een stuk hout in z'n niet-nek knallen.
Dat ethische gelul bij een knokpartij...
Beetje dit idee.quote:
Dan moet je eens met Andy gaan stappen.quote:Op woensdag 3 februari 2010 17:43 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb niet zo heel veel te melden andersNog nooit bij een vechtpartij betrokken geraakt, en dat hou ik eerlijk gezegd graag zo
quote:Op woensdag 3 februari 2010 17:43 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
dat is barfighting. Andere discipline.
Die laat zich in elkaar stampen, door figuren zonder nek of met een hanenkam.quote:Op woensdag 3 februari 2010 17:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan moet je eens met Andy gaan stappen.
als ik ga stappen ga ik lol maken. In de sportzaal knok ik.quote:Op woensdag 3 februari 2010 17:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan moet je eens met Andy gaan stappen.
Ik win het gelukkig wel van wc-deuren......quote:Op woensdag 3 februari 2010 17:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die laat zich in elkaar stampen, door figuren zonder nek of met een hanenkam...
Nog een nieuw computeromderdeeltje gekocht laatst?quote:Op woensdag 3 februari 2010 17:43 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb niet zo heel veel te melden andersNog nooit bij een vechtpartij betrokken geraakt, en dat hou ik eerlijk gezegd graag zo
* Cobra4 geeft Etcie een schouderklopjequote:Op woensdag 3 februari 2010 17:50 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb toevallig vorige week een nieuwe netwerkkaart gekocht, en er zelf ingezetHeb alleen even laten checken of ik 'm er goed in had gedaan
* Etcetera kijkt trots
En deed ie het goed?quote:Op woensdag 3 februari 2010 17:50 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb toevallig vorige week een nieuwe netwerkkaart gekocht, en er zelf ingezetHeb alleen even laten checken of ik 'm er goed in had gedaan
* Etcetera kijkt trots
Anders was ik ook niet zo trots op mezelfquote:
Misschien dat je al trots was op het feit dat je hem gekocht had en er ingezet......quote:Op woensdag 3 februari 2010 17:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Anders was ik ook niet zo trots op mezelf
Wat kan je er aan fout doen bij het er in zetten van zo'n kaart?quote:Op woensdag 3 februari 2010 17:50 schreef Etcetera het volgende:
* Etcetera kijkt trots
Als je zo'n kaart maar in het juiste slot zet. Anders kan het fout gaan.quote:Op woensdag 3 februari 2010 18:04 schreef Etcetera het volgende:
Zoiets erin zetten doe ik niet zo vaakNIet dat het moeilijk is
Ik vermoed dat ze die al gezien heeft......quote:Op woensdag 3 februari 2010 18:27 schreef Cobra4 het volgende:
@Etcie: Vrijdag begint seizoen 6 van Lost op Net5.
Die is sinds gisteren in de download dus het ZOU kunnen.quote:Op woensdag 3 februari 2010 18:27 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze die al gezien heeft......
Dat weet je bij Etcie maar nooit. Die kan zo van serie naar serie hoppen dat ik de kluts ondertussen kwijt ben.quote:Op woensdag 3 februari 2010 18:27 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze die al gezien heeft......
Ik vermoed dat Etcie net zo veel series heeft gezien als dat mijn ex schoenen kocht.......quote:Op woensdag 3 februari 2010 18:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat weet je bij Etcie maar nooit. Die kan zo van serie naar serie hoppen dat ik de kluts ondertussen kwijt ben.
Ben jij de ex van Imelda Marcos!?quote:Op woensdag 3 februari 2010 18:29 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Etcie net zo veel series heeft gezien als dat mijn ex schoenen kocht.......
Nee, gelukkig niet. Maar ze had wel een duidelijke schoenentik. En ook nog dure ook..... ¤450 telde ze rustig neer... Ik heb 1 paar biker boots, een paar nette schoenen en 3 paar gympen (1 voor alle dag, 1 voor fitness en 1 voor vechtsport) En dat vind ik al veel.....quote:
Ze kon er wel heel sexy uit zien in haar schoenen dat moet gezegd wordenquote:Op woensdag 3 februari 2010 18:39 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet. Maar ze had wel een duidelijke schoenentik. En ook nog dure ook..... ¤450 telde ze rustig neer... Ik heb 1 paar biker boots, een paar nette schoenen en 3 paar gympen (1 voor alle dag, 1 voor fitness en 1 voor vechtsport) En dat vind ik al veel.....
Pics?quote:Op woensdag 3 februari 2010 18:42 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ze kon er wel heel sexy uit zien in haar schoenen dat moet gezegd worden
Ik weet niet of ik die nog heb... Ben zo'n kneus die dingen weggooit die aan haar doen herinneren......quote:
Met je maten rond een kampvuur om, onder het genot van een fles whisky, alle foto's te verbranden?quote:Op woensdag 3 februari 2010 18:44 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik die nog heb... Ben zo'n kneus die dingen weggooit die aan haar doen herinneren......
Nee, gewoon weggegooid.... kennelijk moet ik dingen radicaal afkappen....quote:Op woensdag 3 februari 2010 18:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Met je maten rond een kampvuur om, onder het genot van een fles whisky, alle foto's te verbranden?
quote:Op woensdag 3 februari 2010 18:47 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee, gewoon weggegooid.... kennelijk moet ik dingen radicaal afkappen....
He Yuriquote:
Yep! Hoewel we geen ruzie hebben en nog regelmatig contact hebben voelt het voor mij wel goed dat ik geen dingen meer heb waar ik In Love met haar was.....quote:
Ha Yuriquote:
quote:Op woensdag 3 februari 2010 18:39 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet. Maar ze had wel een duidelijke schoenentik. En ook nog dure ook..... ¤450 telde ze rustig neer... Ik heb 1 paar biker boots, een paar nette schoenen en 3 paar gympen (1 voor alle dag, 1 voor fitness en 1 voor vechtsport) En dat vind ik al veel.....
Jij hebt ook een schoenentik?quote:
Al eens eerder hier gepost...quote:Op woensdag 3 februari 2010 18:54 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Jij hebt ook een schoenentik?
Nee. Maar zo te zien ben je dus een All Starsfan.quote:Op woensdag 3 februari 2010 18:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Al eens eerder hier gepost...
Converse All Stars [#14]Met enorm toffe veters !
9 paar all stars is wel normaler dan 450 e aftikken voor 1 paar schoenen. Geez.quote:Op woensdag 3 februari 2010 18:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Al eens eerder hier gepost...
Converse All Stars [#14]Met enorm toffe veters !
Ik wil ooit nog een paar van deze mega foute laarzen....quote:Op woensdag 3 februari 2010 19:04 schreef MadMaster het volgende:
En ik heb een berg Dr. Martens, enkele paren Vans, 4 paar nette schoenen en dan nog wat niet nader te specificeren dakstampers...
Zal ik dan ook alles maar opbiechten?quote:Op woensdag 3 februari 2010 19:07 schreef Cobra4 het volgende:
Ik heb 1 paar nette schoenen, 1 paar sport schoenen en 4 paar gevechtslaarzen.
zo moeilijk is dat toch niet? je stopt hem gewoon in hete juiste sleufjequote:Op woensdag 3 februari 2010 17:50 schreef Etcetera het volgende:
* Etcetera kijkt trots
Nou, hartstikke leuk...quote:Op woensdag 3 februari 2010 18:04 schreef Etcetera het volgende:
Zoiets erin zetten doe ik niet zo vaakNIet dat het moeilijk is
Smakelijkquote:
Meer dan ik?quote:Op woensdag 3 februari 2010 19:57 schreef Soempie het volgende:
Ik heb ook schoenen.
Goed opgeletquote:Op woensdag 3 februari 2010 20:00 schreef wyccie het volgende:
Nem!
http://www.nu.nl/cultuur/2176249/the-box--richard-kelly.html
Daar had jij het ooit eens over.
quote:The Box is gebaseerd op een kort verhaal (Button, Button) van Richard Matheson, ook verantwoordelijk voor het verhaal achter I Am Legend, Stir of Echoes en What Dreams May Become. Dat Button, Button al in 1986 werd verfilmd als episode van de tv-serie Twight Zone geeft al aan dat we in de sfeer van The X-Files gaan belanden.
Je bedoelt dat je vandaag nieuwe hebt gekocht?quote:Op woensdag 3 februari 2010 19:57 schreef Soempie het volgende:
Ik heb ook schoenen.
Wat ik al zei. Jij springt van serie naar serie.quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:08 schreef Etcetera het volgende:
Ik kijk geen lost meerstelletje roddeltantes
Nee, wel een nieuwe grijze broek, een shirtje en een zwart ding voor erover.quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je vandaag nieuwe hebt gekocht?
En dan te bedenken dat jij geen schoenen nodig hebt na jouw training op het blote voeten pad.quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:15 schreef Soempie het volgende:
@ Cobra, ik heb er wel meer.
1 paar zwarte nette hakken, 2 paar All Stars, 2 paar bruine laarzen, 1 paar grijze laarzen, 1 paar dikke zwarte laarzen, 1 paar sportschoenen voor in de zaal, 1 paar hardloopschoenen, bruine pump achtige schoenen, veel slippers, 2 paar sloffen en 1 paar wandelschoenen.
Wow, dat is best veel.Maar 2 paar laarzen draag ik niet en die bruine pumpdingen ook niet.
Ik heb in één van mij paren gevechtlaarzen ritsen gezet.quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:16 schreef Soempie het volgende:
De laarzen draag ik alleen als ik te lui ben om veters te strikken.
quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb in één van mij paren gevechtlaarzen ritsen gezet.
Swiebertje liep er netter bij!quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:20 schreef Soempie het volgende:
MM, die donkerbruine All Stars
Die van mij zien er niet meer uit. Kan ik eigenlijk echt niet meer mee aankomen.Zag laatst m'n scriptiebegeleider al kijken...
Lag denk ik aan de combinatie: vertrapte gympen, jas met een gescheurde buitenzak en een paperclip als jasopener.
![]()
[/arme student modus]
Nou, dat is wel het paar wat ik gebruik, tijdens oefeningen, om me snel aan te kunnen kleden bij een alarm.quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:21 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Des te sneller ready for battle!
Sven las toevallig deze opmerking en hij vond het zo zielig dat we volgende maand een nieuwe jas voor me gaan kopen.quote:
Zijn er nog gaarkeukens voor de studenten?quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:22 schreef Nembrionic het volgende:
Niets mis met arme studenten. Dat hoort erbij
Graag gedaan!quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
Sven las toevallig deze opmerking en hij vond het zo zielig dat we volgende maand een nieuwe jas voor me gaan kopen.
Dat lijkt me wat ver gaanquote:Op woensdag 3 februari 2010 20:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zijn er nog gaarkeukens voor de studenten?
Een nieuwe rits is goedkoperquote:Op woensdag 3 februari 2010 20:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
Sven las toevallig deze opmerking en hij vond het zo zielig dat we volgende maand een nieuwe jas voor me gaan kopen.
Dat hebben we serieus net gegeten.quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat lijkt me wat ver gaan
Macaroni en tomaten kosten niets
quote:
quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:27 schreef wyccie het volgende:
Ik heb net even geteld: ik heb hier 26 paar liggen. Vorig jaar grote schoonmaak gehad en heel veel weggedaan.
En vandaag was ik toch weer gaan kijken voor nieuwe schoenen.
Waarom hebben vrouwen toch altijd zo'n grote hoeveelheid schoenen nodig?quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:27 schreef wyccie het volgende:
Ik heb net even geteld: ik heb hier 26 paar liggen. Vorig jaar grote schoonmaak gehad en heel veel weggedaan.
omfgquote:Op woensdag 3 februari 2010 20:27 schreef wyccie het volgende:
Lekker toch?quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:27 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat hebben we serieus net gegeten.![]()
![]()
![]()
Wel met gehakt!
Da's wyccie heul niet! Da's Etcie!quote:
Nergens voor nodig. Je hebt genoeg aan een plunjebaal, een movesack en een paniekbaal.quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:35 schreef Soempie het volgende:
Als ik rijk was geweest had ik ook zoveel paar schoenen en heel veel tassen.
Dacht ik al. Ik vind ze tof.quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die hele hoge?
Die zijn van mw. MM, niet van mij...
Slim shoppen kan ook een heleboel schelen...quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:35 schreef Soempie het volgende:
Als ik rijk was geweest had ik ook zoveel paar schoenen en heel veel tassen.
quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nergens voor nodig. Je hebt genoeg aan een plunjebaal, een movesack en een paniekbaal.
Ik heb een hekel aan shoppen.quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Slim shoppen kan ook een heleboel schelen...
Stiekem toch wel!quote:
Nodig...nodig...het is wel leuk om te hebben.quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:29 schreef Cobra4 het volgende:
Waarom hebben vrouwen toch altijd zo'n grote hoeveelheid schoenen nodig?
Misschien tijd om dan één keer te investeren in een paar handschoenen om dat gat in je hand te bedekken.quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:39 schreef wyccie het volgende:
Nodig...nodig...het is wel leuk om te hebben.
Precies. Ik heb er een paar van 5 euro bij zitten.quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:37 schreef MadMaster het volgende:
Slim shoppen kan ook een heleboel schelen...
quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:40 schreef wyccie het volgende:
[..]
Precies. Ik heb er een paar van 5 euro bij zitten.
Mwah dat valt mee, hoor.quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:40 schreef Cobra4 het volgende:
Misschien tijd om dan één keer te investeren in een paar handschoenen om dat gat in je hand te bedekken.
Da's een koopje.quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
Mwah dat valt mee, hoor.
Ik heb wel toevallig twee paar handschoenen voor 50 cent gekocht! (Primark)
Geloof het of niet, maar ik heb nog ergens een paar autobandenslippers uit Afrika liggen! Het was bedoeld als geintje voor mijn zusje, maar ze vond ze te lelijk om mee te nemen.quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:41 schreef Cobra4 het volgende:
[ afbeelding ]
Je mag je benen wel eens scheren.
Precies, online kan je ook een hoop voor weinig vinden.quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:40 schreef wyccie het volgende:
[..]
Precies. Ik heb er een paar van 5 euro bij zitten.
quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:44 schreef wyccie het volgende:
[..]
Geloof het of niet, maar ik heb nog ergens een paar autobandenslippers uit Afrika liggen! Het was bedoeld als geintje voor mijn zusje, maar ze vond ze te lelijk om mee te nemen.
Plakkies!!!quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:44 schreef wyccie het volgende:
[..]
Geloof het of niet, maar ik heb nog ergens een paar autobandenslippers uit Afrika liggen! Het was bedoeld als geintje voor mijn zusje, maar ze vond ze te lelijk om mee te nemen.
Hoeveel café's langs de route?quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:47 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb me net ingeschreven voor de City Pier City-loop op 14 Maart. 5 kilometertjes
Ik krijg nu een reclame voor mode voor 45+ dames te zien.quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:46 schreef MadMaster het volgende:
En meten weer dit soort reclames hier
[ afbeelding ]
Ik krijg rode plekken op m'n benen van wax.quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:44 schreef Cobra4 het volgende:
En voor het geval Sven dit leest; Doe jij ook even dokken voor het waxen van Soempies benen.
Dan mag Sven dokken voor die dure behandeling.quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:48 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik krijg rode plekken op m'n benen van wax.
Jeetje, ik ben al blij als ik 2 rondjes door het park uitren.quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:47 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb me net ingeschreven voor de City Pier City-loop op 14 Maart. 5 kilometertjes hardstrompelen
Ah, dat is omdat ik mw. MM hier heb gememoreerd...quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik krijg nu een reclame voor mode voor 45+ dames te zien.
quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, dat is omdat ik mw. MM hier heb gememoreerd...
Kratje bier op je rug en alles komt goed.quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:47 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb me net ingeschreven voor de City Pier City-loop op 14 Maart. 5 kilometertjes hardstrompelen
Je mag er een uur over doen. Dus zelfs lopend zou ik het op mijn sokken halen. Dan moet joggend toch sneller te doen zijnquote:Op woensdag 3 februari 2010 20:49 schreef Soempie het volgende:
[..]
Jeetje, ik ben al blij als ik 2 rondjes door het park uitren.
Daarom moet je die wax er ook weer snel aftrekken...quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:48 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik krijg rode plekken op m'n benen van wax.
quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, dat is omdat ik mw. MM hier heb gememoreerd...
Het Mw doet het.quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:51 schreef MadMaster het volgende:
Mw. MM is overigens nog geen 45 jaar...
Bij mij ookquote:Op woensdag 3 februari 2010 20:51 schreef Cobra4 het volgende:
En nu is het online vrouwen en maatjes vinden. En 19 kilo afvallen.
Mw. MM is geen mevrouw in absolute zin.quote:
Ik wacht vol spanning af.quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mw. MM is geen mevrouw in absolute zin.
Je ziet haar over 2 maanden, dan mag je zelf oordelen...
Wat is er over 2 maanden?quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mw. MM is geen mevrouw in absolute zin.
Je ziet haar over 2 maanden, dan mag je zelf oordelen...
Hmm, nog wel erg dichtbij. En ik heb toch nog steeds geen hardloopschoenen.quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:47 schreef Nembrionic het volgende:
Alleen als ik de bus moet halen...quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:56 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hmm, nog wel erg dichtbij. En ik heb toch nog steeds geen hardloopschoenen.
Hoe vaak lopen/rennen jullie?
Lopen: vrijwel iedere dagquote:Op woensdag 3 februari 2010 20:56 schreef wyccie het volgende:
[..]
Naast het, af en toe , flinke afstanden lopen met cursisten, loop ik zo'n 2 dagen per week naar een werklocatie ( retourtje is 14km). Verder 2 keer in de week zo'n 10km rennen.quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:56 schreef wyccie het volgende:
[..]
Bij mij gewoon normaal. Ik heb maat 39 en met All Stars is dat 6.quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:54 schreef wyccie het volgende:
http://www.invito.com/Shop/Product.aspx?Catalog=invito&ProductID=214958
Kijk, zo shop je dus slim. Da's toch geen geld.
http://www.invito.com/Shop/Product.aspx?Catalog=invito&ProductID=284549
En hier de 'originele', die trouwens ook erg goedkoop zijn, toch?
Vallen die dingen groot of klein uit?
Pas op met All Stars!!!quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:00 schreef Soempie het volgende:
[..]
Bij mij gewoon normaal. Ik heb maat 39 en met All Stars is dat 6.
Dat wist ik niet.quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Pas op met All Stars!!!
Ze worden gemaakt in China, Taiwan en Korea en die uit China vallen kleiner dan uit de ander 2 landen...
Ik loop tegenwoordig niet meer dan een half uurtje, en dat is wanneer ik pauze heb en de stad in ga. Daarom doe ik dat ook zo vaak mogelijk. De rest van de dag loop ik alleen nog maar naar de printer, koffieautomaat of het toilet.quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:59 schreef Cobra4 het volgende:
Naast het, af en toe , flinke afstanden lopen met cursisten, loop ik zo'n 2 dagen per week naar een werklocatie ( retourtje is 14km). Verder 2 keer in de week zo'n 10km rennen.
Dat zou voor mij veel te lomp gaan, maar die van mijn zijn dan ook halfhoog. Ik ga eens een keer een dag vrij nemen zodat ik goed geadviseerd kan worden. Omdat ik mijn voeten/benen al eens geblesseerd heb wil ik wel de juiste schoenen hebben.quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:59 schreef Nembrionic het volgende:
In de sportschool trouwens wel eens een aantal keren gerend op de band en daar gebruikte ik gewoon mijn wandelschoenen voor(geen hoge schoenen). Dat ging heel fijn
5 x per week 30 min op de loopband....quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:56 schreef wyccie het volgende:
[..]
Slimme zet.quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:07 schreef wyccie het volgende:
Dat zou voor mij veel te lomp gaan, maar die van mijn zijn dan ook halfhoog. Ik ga eens een keer een dag vrij nemen zodat ik goed geadviseerd kan worden. Omdat ik mijn voeten/benen al eens geblesseerd heb wil ik wel de juiste schoenen hebben.
Ah, ik was toch van plan om ze eerst in de winkel te passen. En dan zal ik waarschijnlijk eerst nog tien keer twijfelen of het die 30 euro wel waard is.quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:04 schreef MadMaster het volgende:
Pas op met All Stars!!!
Ze worden gemaakt in China, Taiwan en Korea en die uit China vallen kleiner dan uit de ander 2 landen...
Vroegah, toen ik nog sportte, vond ik het al heel wat als ik het tien minuten kon volhouden.quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:08 schreef mr_anonimous het volgende:
5 x per week 30 min op de loopband....
Ik heb normaal maat 8,5, maar kwam er achter dat ik soms 9 nodig heb.quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:06 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat wist ik niet.![]()
Ik heb al jaren maat 6.
Auw, klinkt zeer pijnlijk.quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:15 schreef MadMaster het volgende:
Heb vroegah veel hard gelopen, totdat ik een dijbeenspier scheurde.
Na revalidatie weer begonnen, maar vond het frustrerend dat ik nog niet de helft meer kon lopen dan voor de blessure. Schoenen aan de wilgen gehangen dus...
En nu kan ik niet eens meer echt hardlopen vanwege mijn afgescheurde kruisband...
Wil nog niet zeggen dat mijn cardio goed is hoor.....quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:12 schreef wyccie het volgende:
[..]
Vroegah, toen ik nog sportte, vond ik het al heel wat als ik het tien minuten kon volhouden.
Ik wil echt wel weer gaan sporten, want ik heb ook het gevoel dat ik door te weinig beweging zo ontzettend moe ben.
Nu is het trouwens veel te koud en gevaarlijk om te gaan hardlopen. (Gewoon een smoes.)
Zolang ik niet hardloop valt het wel mee, niet of nauwelijks last dan.quote:
Truste Cobraquote:Op woensdag 3 februari 2010 21:18 schreef Cobra4 het volgende:
Ik ga nog even een filmpje kijken en dan snurken.
G'night...quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:18 schreef Cobra4 het volgende:
Ik ga nog even een filmpje kijken en dan snurken.
Je moet personeel nemen...quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:21 schreef Nembrionic het volgende:
Ik moet gaan opruimen en ik heb helemaal gaan zin
Wat was daar te doen?quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:25 schreef TradeMarkie het volgende:
Terug uit de jaarbeurs, was weer gezellig
Precies Nem, en dan net doen of het om een fotoshoot gaat.quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je moet personeel nemen...
[ afbeelding ]
een vakbeurs, dus vooral veel slap geouwehoer met bekende gezichtenquote:
Onder het genot van een hapje en een drankje?quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:30 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
een vakbeurs, dus vooral veel slap geouwehoer met bekende gezichten
Jep, weer geheel voorzien thuis afgeleverdquote:Op woensdag 3 februari 2010 21:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Onder het genot van een hapje en een drankje?
Altijd goed dan...
Ik loop NIET op hakkenquote:Op woensdag 3 februari 2010 20:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Da's wyccie heul niet! Da's Etcie!
Kijk, daarom loop ik ook nooit op hakken...quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:46 schreef Etcetera het volgende:
Ik vind het wiebelenEn ik heb een kapotte kruisband, waardoor het niet erg verstandig is om er op te lopen
Heb vandaag juist een kilo mee naar het werk meegenomen, lag er nog van mijn optreden eind vorig jaar...quote:Ik heb wel een zakje kruidnoten gekregen
Dat is begrijpelijk.quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:46 schreef Etcetera het volgende:
Ik vind het wiebelenEn ik heb een kapotte kruisband, waardoor het niet erg verstandig is om er op te lopen
Ik heb wel een zakje kruidnoten gekregen
Hakje en nog een brede ook...quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:51 schreef Etcetera het volgende:
Neemt trouwens niet weg dat ik nog steeds een keer cowboy laarzen wil hebbenEn die hebben over het algemeen wel een hak
Vreemde smaken......quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:57 schreef MadMaster het volgende:
Don't try these @ home:
[ afbeelding ]
Ook van Lucchese?quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:51 schreef Etcetera het volgende:
Neemt trouwens niet weg dat ik nog steeds een keer cowboy laarzen wil hebbenEn die hebben over het algemeen wel een hak
Beter dan zo'n stilettowiebeldewiebelhakquote:
welke user?quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:06 schreef Yurithemaster het volgende:
zag tijdesn de les vandaag ook een klasgenoot op fok zitten
Wiebel is van Soempie...quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:00 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Beter dan zo'n stilettowiebeldewiebelhak
quote:
Hoi!! Doei!!quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:18 schreef iamredleader het volgende:
goeienavond, en alvast welterusten
Zijn dat van die oven baked chips ?quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:57 schreef MadMaster het volgende:
Don't try these @ home:
[ afbeelding ]
3 van de 5 lijken me best lekker, van de Island Jerk weet ik het niet zeker en de chocola zou ik iig een keer proberen, als het voor een beetje normale prijs te koop isquote:Op woensdag 3 februari 2010 21:57 schreef MadMaster het volgende:
Don't try these @ home:
[ afbeelding ]
Twee keer zo duur als normale chips als ik het me goed herinner.quote:Op donderdag 4 februari 2010 00:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
3 van de 5 lijken me best lekker, van de Island Jerk weet ik het niet zeker en de chocola zou ik iig een keer proberen, als het voor een beetje normale prijs te koop is
quote:Op zondag 14 oktober 2007 08:05 schreef Overdrive het volgende:
[rapmodus=on]
Ik kan d'r niet meer tegen, ik wordt er gestoord van ,ik kan er niet meer tegen 'k wordt er helemaal gek van
[rapmodus=off]
*Ken u dit melodietje niet?*
Tegen de 2 euro per zak idd. Voor een lagere prijs (mits te koop) zou ik ze allemaal halen, nu wordt het in eerste instantie kiezen. Moet het wel eerst hier te koop zijn natuurlijkquote:Op donderdag 4 februari 2010 00:17 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Twee keer zo duur als normale chips als ik het me goed herinner.
Dergelijke shirtjes kopen gaat mij dan weer net iets te ver als ik in zo'n tent benquote:Op donderdag 4 februari 2010 00:18 schreef Nembrionic het volgende:
Ik vind net deze oude foto van een T-Shirt dat ik had gekocht
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op donderdag 4 februari 2010 11:03 schreef Etcetera het volgende:
Ja dus. Hmm volgens DvhN is er nog een studente zoek
Een logee hoor ik net op de radio. Maar dat is nog niet zeker.quote:Op donderdag 4 februari 2010 11:03 schreef Etcetera het volgende:
Ja dus. Hmm volgens DvhN is er nog een studente zoek
Dus het kan elke maand anders zijn. En er staat vast nergens hoeveel het is die maand.quote:Toelichting: Bij Surf&Mail Totaal, Surf&Mail BlackBerry en Surf&Mail Extra Snel geldt een
datalimiet: je mag niet meer gebruiken dan 10x het gemiddelde van alle klanten met dezelfde
bundel. Doe je dat toch, dat wordt gedurende de rest van de maand je snelheid verlaagd. Vanaf de
volgende kalendermaand gaat je snelheid weer terug naar de normale snelheid. Het gemiddelde
verbruik wordt maandelijks bepaald o.b.v. het totale verbruik van alle klanten met die bundel in
die kalendermaand. De uitkomst hiervan wordt gebruikt als het gemiddelde van de volgende
kalendermaand.
Ik wil een iPhone, maar die dingen kosten nog kapitalen en Hi levert ze niet...quote:Op donderdag 4 februari 2010 13:10 schreef Etcetera het volgende:
Waarom zijn FUP's zo vaag![]()
[..]
Dus het kan elke maand anders zijn. En er staat vast nergens hoeveel het is die maand.
Geldkloppers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |