Wat ik al zei. Jij springt van serie naar serie.quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:08 schreef Etcetera het volgende:
Ik kijk geen lost meerstelletje roddeltantes
Nee, wel een nieuwe grijze broek, een shirtje en een zwart ding voor erover.quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je vandaag nieuwe hebt gekocht?
En dan te bedenken dat jij geen schoenen nodig hebt na jouw training op het blote voeten pad.quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:15 schreef Soempie het volgende:
@ Cobra, ik heb er wel meer.
1 paar zwarte nette hakken, 2 paar All Stars, 2 paar bruine laarzen, 1 paar grijze laarzen, 1 paar dikke zwarte laarzen, 1 paar sportschoenen voor in de zaal, 1 paar hardloopschoenen, bruine pump achtige schoenen, veel slippers, 2 paar sloffen en 1 paar wandelschoenen.
Wow, dat is best veel.Maar 2 paar laarzen draag ik niet en die bruine pumpdingen ook niet.
Ik heb in één van mij paren gevechtlaarzen ritsen gezet.quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:16 schreef Soempie het volgende:
De laarzen draag ik alleen als ik te lui ben om veters te strikken.
quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb in één van mij paren gevechtlaarzen ritsen gezet.
Swiebertje liep er netter bij!quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:20 schreef Soempie het volgende:
MM, die donkerbruine All Stars
Die van mij zien er niet meer uit. Kan ik eigenlijk echt niet meer mee aankomen.Zag laatst m'n scriptiebegeleider al kijken...
Lag denk ik aan de combinatie: vertrapte gympen, jas met een gescheurde buitenzak en een paperclip als jasopener.
![]()
[/arme student modus]
Nou, dat is wel het paar wat ik gebruik, tijdens oefeningen, om me snel aan te kunnen kleden bij een alarm.quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:21 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Des te sneller ready for battle!
Sven las toevallig deze opmerking en hij vond het zo zielig dat we volgende maand een nieuwe jas voor me gaan kopen.quote:
Zijn er nog gaarkeukens voor de studenten?quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:22 schreef Nembrionic het volgende:
Niets mis met arme studenten. Dat hoort erbij
Graag gedaan!quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
Sven las toevallig deze opmerking en hij vond het zo zielig dat we volgende maand een nieuwe jas voor me gaan kopen.
Dat lijkt me wat ver gaanquote:Op woensdag 3 februari 2010 20:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zijn er nog gaarkeukens voor de studenten?
Een nieuwe rits is goedkoperquote:Op woensdag 3 februari 2010 20:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
Sven las toevallig deze opmerking en hij vond het zo zielig dat we volgende maand een nieuwe jas voor me gaan kopen.
Dat hebben we serieus net gegeten.quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat lijkt me wat ver gaan
Macaroni en tomaten kosten niets
quote:
quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:27 schreef wyccie het volgende:
Ik heb net even geteld: ik heb hier 26 paar liggen. Vorig jaar grote schoonmaak gehad en heel veel weggedaan.
En vandaag was ik toch weer gaan kijken voor nieuwe schoenen.
Waarom hebben vrouwen toch altijd zo'n grote hoeveelheid schoenen nodig?quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:27 schreef wyccie het volgende:
Ik heb net even geteld: ik heb hier 26 paar liggen. Vorig jaar grote schoonmaak gehad en heel veel weggedaan.
omfgquote:Op woensdag 3 februari 2010 20:27 schreef wyccie het volgende:
Lekker toch?quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:27 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat hebben we serieus net gegeten.![]()
![]()
![]()
Wel met gehakt!
Da's wyccie heul niet! Da's Etcie!quote:
Nergens voor nodig. Je hebt genoeg aan een plunjebaal, een movesack en een paniekbaal.quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:35 schreef Soempie het volgende:
Als ik rijk was geweest had ik ook zoveel paar schoenen en heel veel tassen.
Dacht ik al. Ik vind ze tof.quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die hele hoge?
Die zijn van mw. MM, niet van mij...
Slim shoppen kan ook een heleboel schelen...quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:35 schreef Soempie het volgende:
Als ik rijk was geweest had ik ook zoveel paar schoenen en heel veel tassen.
quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nergens voor nodig. Je hebt genoeg aan een plunjebaal, een movesack en een paniekbaal.
Ik heb een hekel aan shoppen.quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Slim shoppen kan ook een heleboel schelen...
Stiekem toch wel!quote:
Nodig...nodig...het is wel leuk om te hebben.quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:29 schreef Cobra4 het volgende:
Waarom hebben vrouwen toch altijd zo'n grote hoeveelheid schoenen nodig?
Misschien tijd om dan één keer te investeren in een paar handschoenen om dat gat in je hand te bedekken.quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:39 schreef wyccie het volgende:
Nodig...nodig...het is wel leuk om te hebben.
Precies. Ik heb er een paar van 5 euro bij zitten.quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:37 schreef MadMaster het volgende:
Slim shoppen kan ook een heleboel schelen...
quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:40 schreef wyccie het volgende:
[..]
Precies. Ik heb er een paar van 5 euro bij zitten.
Mwah dat valt mee, hoor.quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:40 schreef Cobra4 het volgende:
Misschien tijd om dan één keer te investeren in een paar handschoenen om dat gat in je hand te bedekken.
Da's een koopje.quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
Mwah dat valt mee, hoor.
Ik heb wel toevallig twee paar handschoenen voor 50 cent gekocht! (Primark)
Geloof het of niet, maar ik heb nog ergens een paar autobandenslippers uit Afrika liggen! Het was bedoeld als geintje voor mijn zusje, maar ze vond ze te lelijk om mee te nemen.quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:41 schreef Cobra4 het volgende:
[ afbeelding ]
Je mag je benen wel eens scheren.
Precies, online kan je ook een hoop voor weinig vinden.quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:40 schreef wyccie het volgende:
[..]
Precies. Ik heb er een paar van 5 euro bij zitten.
quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:44 schreef wyccie het volgende:
[..]
Geloof het of niet, maar ik heb nog ergens een paar autobandenslippers uit Afrika liggen! Het was bedoeld als geintje voor mijn zusje, maar ze vond ze te lelijk om mee te nemen.
Plakkies!!!quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:44 schreef wyccie het volgende:
[..]
Geloof het of niet, maar ik heb nog ergens een paar autobandenslippers uit Afrika liggen! Het was bedoeld als geintje voor mijn zusje, maar ze vond ze te lelijk om mee te nemen.
Hoeveel café's langs de route?quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:47 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb me net ingeschreven voor de City Pier City-loop op 14 Maart. 5 kilometertjes
Ik krijg nu een reclame voor mode voor 45+ dames te zien.quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:46 schreef MadMaster het volgende:
En meten weer dit soort reclames hier
[ afbeelding ]
Ik krijg rode plekken op m'n benen van wax.quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:44 schreef Cobra4 het volgende:
En voor het geval Sven dit leest; Doe jij ook even dokken voor het waxen van Soempies benen.
Dan mag Sven dokken voor die dure behandeling.quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:48 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik krijg rode plekken op m'n benen van wax.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |