Dat is begrijpelijk.quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:46 schreef Etcetera het volgende:
Ik vind het wiebelenEn ik heb een kapotte kruisband, waardoor het niet erg verstandig is om er op te lopen
Ik heb wel een zakje kruidnoten gekregen
Hakje en nog een brede ook...quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:51 schreef Etcetera het volgende:
Neemt trouwens niet weg dat ik nog steeds een keer cowboy laarzen wil hebbenEn die hebben over het algemeen wel een hak
Vreemde smaken......quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:57 schreef MadMaster het volgende:
Don't try these @ home:
[ afbeelding ]
Ook van Lucchese?quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:51 schreef Etcetera het volgende:
Neemt trouwens niet weg dat ik nog steeds een keer cowboy laarzen wil hebbenEn die hebben over het algemeen wel een hak
Beter dan zo'n stilettowiebeldewiebelhakquote:
welke user?quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:06 schreef Yurithemaster het volgende:
zag tijdesn de les vandaag ook een klasgenoot op fok zitten
Wiebel is van Soempie...quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:00 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Beter dan zo'n stilettowiebeldewiebelhak
quote:
Hoi!! Doei!!quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:18 schreef iamredleader het volgende:
goeienavond, en alvast welterusten
Zijn dat van die oven baked chips ?quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:57 schreef MadMaster het volgende:
Don't try these @ home:
[ afbeelding ]
3 van de 5 lijken me best lekker, van de Island Jerk weet ik het niet zeker en de chocola zou ik iig een keer proberen, als het voor een beetje normale prijs te koop isquote:Op woensdag 3 februari 2010 21:57 schreef MadMaster het volgende:
Don't try these @ home:
[ afbeelding ]
Twee keer zo duur als normale chips als ik het me goed herinner.quote:Op donderdag 4 februari 2010 00:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
3 van de 5 lijken me best lekker, van de Island Jerk weet ik het niet zeker en de chocola zou ik iig een keer proberen, als het voor een beetje normale prijs te koop is
quote:Op zondag 14 oktober 2007 08:05 schreef Overdrive het volgende:
[rapmodus=on]
Ik kan d'r niet meer tegen, ik wordt er gestoord van ,ik kan er niet meer tegen 'k wordt er helemaal gek van
[rapmodus=off]
*Ken u dit melodietje niet?*
Tegen de 2 euro per zak idd. Voor een lagere prijs (mits te koop) zou ik ze allemaal halen, nu wordt het in eerste instantie kiezen. Moet het wel eerst hier te koop zijn natuurlijkquote:Op donderdag 4 februari 2010 00:17 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Twee keer zo duur als normale chips als ik het me goed herinner.
Dergelijke shirtjes kopen gaat mij dan weer net iets te ver als ik in zo'n tent benquote:Op donderdag 4 februari 2010 00:18 schreef Nembrionic het volgende:
Ik vind net deze oude foto van een T-Shirt dat ik had gekocht
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op donderdag 4 februari 2010 11:03 schreef Etcetera het volgende:
Ja dus. Hmm volgens DvhN is er nog een studente zoek
Een logee hoor ik net op de radio. Maar dat is nog niet zeker.quote:Op donderdag 4 februari 2010 11:03 schreef Etcetera het volgende:
Ja dus. Hmm volgens DvhN is er nog een studente zoek
Dus het kan elke maand anders zijn. En er staat vast nergens hoeveel het is die maand.quote:Toelichting: Bij Surf&Mail Totaal, Surf&Mail BlackBerry en Surf&Mail Extra Snel geldt een
datalimiet: je mag niet meer gebruiken dan 10x het gemiddelde van alle klanten met dezelfde
bundel. Doe je dat toch, dat wordt gedurende de rest van de maand je snelheid verlaagd. Vanaf de
volgende kalendermaand gaat je snelheid weer terug naar de normale snelheid. Het gemiddelde
verbruik wordt maandelijks bepaald o.b.v. het totale verbruik van alle klanten met die bundel in
die kalendermaand. De uitkomst hiervan wordt gebruikt als het gemiddelde van de volgende
kalendermaand.
Ik wil een iPhone, maar die dingen kosten nog kapitalen en Hi levert ze niet...quote:Op donderdag 4 februari 2010 13:10 schreef Etcetera het volgende:
Waarom zijn FUP's zo vaag![]()
[..]
Dus het kan elke maand anders zijn. En er staat vast nergens hoeveel het is die maand.
Geldkloppers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |