quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, dat is omdat ik mw. MM hier heb gememoreerd...
Kratje bier op je rug en alles komt goed.quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:47 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb me net ingeschreven voor de City Pier City-loop op 14 Maart. 5 kilometertjes hardstrompelen
Je mag er een uur over doen. Dus zelfs lopend zou ik het op mijn sokken halen. Dan moet joggend toch sneller te doen zijnquote:Op woensdag 3 februari 2010 20:49 schreef Soempie het volgende:
[..]
Jeetje, ik ben al blij als ik 2 rondjes door het park uitren.
Daarom moet je die wax er ook weer snel aftrekken...quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:48 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik krijg rode plekken op m'n benen van wax.
quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, dat is omdat ik mw. MM hier heb gememoreerd...
Het Mw doet het.quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:51 schreef MadMaster het volgende:
Mw. MM is overigens nog geen 45 jaar...
Bij mij ookquote:Op woensdag 3 februari 2010 20:51 schreef Cobra4 het volgende:
En nu is het online vrouwen en maatjes vinden. En 19 kilo afvallen.
Mw. MM is geen mevrouw in absolute zin.quote:
Ik wacht vol spanning af.quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mw. MM is geen mevrouw in absolute zin.
Je ziet haar over 2 maanden, dan mag je zelf oordelen...
Wat is er over 2 maanden?quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mw. MM is geen mevrouw in absolute zin.
Je ziet haar over 2 maanden, dan mag je zelf oordelen...
Hmm, nog wel erg dichtbij. En ik heb toch nog steeds geen hardloopschoenen.quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:47 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb me net ingeschreven voor de City Pier City-loop op 14 Maart. 5 kilometertjes hardstrompelen
Alleen als ik de bus moet halen...quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:56 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hmm, nog wel erg dichtbij. En ik heb toch nog steeds geen hardloopschoenen.
Hoe vaak lopen/rennen jullie?
Lopen: vrijwel iedere dagquote:Op woensdag 3 februari 2010 20:56 schreef wyccie het volgende:
[..]
Naast het, af en toe , flinke afstanden lopen met cursisten, loop ik zo'n 2 dagen per week naar een werklocatie ( retourtje is 14km). Verder 2 keer in de week zo'n 10km rennen.quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:56 schreef wyccie het volgende:
[..]
Bij mij gewoon normaal. Ik heb maat 39 en met All Stars is dat 6.quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:54 schreef wyccie het volgende:
http://www.invito.com/Shop/Product.aspx?Catalog=invito&ProductID=214958
Kijk, zo shop je dus slim. Da's toch geen geld.
http://www.invito.com/Shop/Product.aspx?Catalog=invito&ProductID=284549
En hier de 'originele', die trouwens ook erg goedkoop zijn, toch?
Vallen die dingen groot of klein uit?
Pas op met All Stars!!!quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:00 schreef Soempie het volgende:
[..]
Bij mij gewoon normaal. Ik heb maat 39 en met All Stars is dat 6.
Dat wist ik niet.quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Pas op met All Stars!!!
Ze worden gemaakt in China, Taiwan en Korea en die uit China vallen kleiner dan uit de ander 2 landen...
Ik loop tegenwoordig niet meer dan een half uurtje, en dat is wanneer ik pauze heb en de stad in ga. Daarom doe ik dat ook zo vaak mogelijk. De rest van de dag loop ik alleen nog maar naar de printer, koffieautomaat of het toilet.quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:59 schreef Cobra4 het volgende:
Naast het, af en toe , flinke afstanden lopen met cursisten, loop ik zo'n 2 dagen per week naar een werklocatie ( retourtje is 14km). Verder 2 keer in de week zo'n 10km rennen.
Dat zou voor mij veel te lomp gaan, maar die van mijn zijn dan ook halfhoog. Ik ga eens een keer een dag vrij nemen zodat ik goed geadviseerd kan worden. Omdat ik mijn voeten/benen al eens geblesseerd heb wil ik wel de juiste schoenen hebben.quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:59 schreef Nembrionic het volgende:
In de sportschool trouwens wel eens een aantal keren gerend op de band en daar gebruikte ik gewoon mijn wandelschoenen voor(geen hoge schoenen). Dat ging heel fijn
5 x per week 30 min op de loopband....quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:56 schreef wyccie het volgende:
[..]
Slimme zet.quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:07 schreef wyccie het volgende:
Dat zou voor mij veel te lomp gaan, maar die van mijn zijn dan ook halfhoog. Ik ga eens een keer een dag vrij nemen zodat ik goed geadviseerd kan worden. Omdat ik mijn voeten/benen al eens geblesseerd heb wil ik wel de juiste schoenen hebben.
Ah, ik was toch van plan om ze eerst in de winkel te passen. En dan zal ik waarschijnlijk eerst nog tien keer twijfelen of het die 30 euro wel waard is.quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:04 schreef MadMaster het volgende:
Pas op met All Stars!!!
Ze worden gemaakt in China, Taiwan en Korea en die uit China vallen kleiner dan uit de ander 2 landen...
Vroegah, toen ik nog sportte, vond ik het al heel wat als ik het tien minuten kon volhouden.quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:08 schreef mr_anonimous het volgende:
5 x per week 30 min op de loopband....
Ik heb normaal maat 8,5, maar kwam er achter dat ik soms 9 nodig heb.quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:06 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat wist ik niet.![]()
Ik heb al jaren maat 6.
Auw, klinkt zeer pijnlijk.quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:15 schreef MadMaster het volgende:
Heb vroegah veel hard gelopen, totdat ik een dijbeenspier scheurde.
Na revalidatie weer begonnen, maar vond het frustrerend dat ik nog niet de helft meer kon lopen dan voor de blessure. Schoenen aan de wilgen gehangen dus...
En nu kan ik niet eens meer echt hardlopen vanwege mijn afgescheurde kruisband...
Wil nog niet zeggen dat mijn cardio goed is hoor.....quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:12 schreef wyccie het volgende:
[..]
Vroegah, toen ik nog sportte, vond ik het al heel wat als ik het tien minuten kon volhouden.
Ik wil echt wel weer gaan sporten, want ik heb ook het gevoel dat ik door te weinig beweging zo ontzettend moe ben.
Nu is het trouwens veel te koud en gevaarlijk om te gaan hardlopen. (Gewoon een smoes.)
Zolang ik niet hardloop valt het wel mee, niet of nauwelijks last dan.quote:
Truste Cobraquote:Op woensdag 3 februari 2010 21:18 schreef Cobra4 het volgende:
Ik ga nog even een filmpje kijken en dan snurken.
G'night...quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:18 schreef Cobra4 het volgende:
Ik ga nog even een filmpje kijken en dan snurken.
Je moet personeel nemen...quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:21 schreef Nembrionic het volgende:
Ik moet gaan opruimen en ik heb helemaal gaan zin
Wat was daar te doen?quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:25 schreef TradeMarkie het volgende:
Terug uit de jaarbeurs, was weer gezellig
Precies Nem, en dan net doen of het om een fotoshoot gaat.quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je moet personeel nemen...
[ afbeelding ]
een vakbeurs, dus vooral veel slap geouwehoer met bekende gezichtenquote:
Onder het genot van een hapje en een drankje?quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:30 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
een vakbeurs, dus vooral veel slap geouwehoer met bekende gezichten
Jep, weer geheel voorzien thuis afgeleverdquote:Op woensdag 3 februari 2010 21:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Onder het genot van een hapje en een drankje?
Altijd goed dan...
Ik loop NIET op hakkenquote:Op woensdag 3 februari 2010 20:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Da's wyccie heul niet! Da's Etcie!
Kijk, daarom loop ik ook nooit op hakken...quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:46 schreef Etcetera het volgende:
Ik vind het wiebelenEn ik heb een kapotte kruisband, waardoor het niet erg verstandig is om er op te lopen
Heb vandaag juist een kilo mee naar het werk meegenomen, lag er nog van mijn optreden eind vorig jaar...quote:Ik heb wel een zakje kruidnoten gekregen
Dat is begrijpelijk.quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:46 schreef Etcetera het volgende:
Ik vind het wiebelenEn ik heb een kapotte kruisband, waardoor het niet erg verstandig is om er op te lopen
Ik heb wel een zakje kruidnoten gekregen
Hakje en nog een brede ook...quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:51 schreef Etcetera het volgende:
Neemt trouwens niet weg dat ik nog steeds een keer cowboy laarzen wil hebbenEn die hebben over het algemeen wel een hak
Vreemde smaken......quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:57 schreef MadMaster het volgende:
Don't try these @ home:
[ afbeelding ]
Ook van Lucchese?quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:51 schreef Etcetera het volgende:
Neemt trouwens niet weg dat ik nog steeds een keer cowboy laarzen wil hebbenEn die hebben over het algemeen wel een hak
Beter dan zo'n stilettowiebeldewiebelhakquote:
welke user?quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:06 schreef Yurithemaster het volgende:
zag tijdesn de les vandaag ook een klasgenoot op fok zitten
Wiebel is van Soempie...quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:00 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Beter dan zo'n stilettowiebeldewiebelhak
quote:
Hoi!! Doei!!quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:18 schreef iamredleader het volgende:
goeienavond, en alvast welterusten
Zijn dat van die oven baked chips ?quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:57 schreef MadMaster het volgende:
Don't try these @ home:
[ afbeelding ]
3 van de 5 lijken me best lekker, van de Island Jerk weet ik het niet zeker en de chocola zou ik iig een keer proberen, als het voor een beetje normale prijs te koop isquote:Op woensdag 3 februari 2010 21:57 schreef MadMaster het volgende:
Don't try these @ home:
[ afbeelding ]
Twee keer zo duur als normale chips als ik het me goed herinner.quote:Op donderdag 4 februari 2010 00:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
3 van de 5 lijken me best lekker, van de Island Jerk weet ik het niet zeker en de chocola zou ik iig een keer proberen, als het voor een beetje normale prijs te koop is
quote:Op zondag 14 oktober 2007 08:05 schreef Overdrive het volgende:
[rapmodus=on]
Ik kan d'r niet meer tegen, ik wordt er gestoord van ,ik kan er niet meer tegen 'k wordt er helemaal gek van
[rapmodus=off]
*Ken u dit melodietje niet?*
Tegen de 2 euro per zak idd. Voor een lagere prijs (mits te koop) zou ik ze allemaal halen, nu wordt het in eerste instantie kiezen. Moet het wel eerst hier te koop zijn natuurlijkquote:Op donderdag 4 februari 2010 00:17 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Twee keer zo duur als normale chips als ik het me goed herinner.
Dergelijke shirtjes kopen gaat mij dan weer net iets te ver als ik in zo'n tent benquote:Op donderdag 4 februari 2010 00:18 schreef Nembrionic het volgende:
Ik vind net deze oude foto van een T-Shirt dat ik had gekocht
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op donderdag 4 februari 2010 11:03 schreef Etcetera het volgende:
Ja dus. Hmm volgens DvhN is er nog een studente zoek
Een logee hoor ik net op de radio. Maar dat is nog niet zeker.quote:Op donderdag 4 februari 2010 11:03 schreef Etcetera het volgende:
Ja dus. Hmm volgens DvhN is er nog een studente zoek
Dus het kan elke maand anders zijn. En er staat vast nergens hoeveel het is die maand.quote:Toelichting: Bij Surf&Mail Totaal, Surf&Mail BlackBerry en Surf&Mail Extra Snel geldt een
datalimiet: je mag niet meer gebruiken dan 10x het gemiddelde van alle klanten met dezelfde
bundel. Doe je dat toch, dat wordt gedurende de rest van de maand je snelheid verlaagd. Vanaf de
volgende kalendermaand gaat je snelheid weer terug naar de normale snelheid. Het gemiddelde
verbruik wordt maandelijks bepaald o.b.v. het totale verbruik van alle klanten met die bundel in
die kalendermaand. De uitkomst hiervan wordt gebruikt als het gemiddelde van de volgende
kalendermaand.
Ik wil een iPhone, maar die dingen kosten nog kapitalen en Hi levert ze niet...quote:Op donderdag 4 februari 2010 13:10 schreef Etcetera het volgende:
Waarom zijn FUP's zo vaag![]()
[..]
Dus het kan elke maand anders zijn. En er staat vast nergens hoeveel het is die maand.
Geldkloppers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |