Voor jou ook nog gefeliciteerd met Jair.quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:14 schreef Tinuviel het volgende:
Soempie![]()
Wat voor stage?
PR bedankt voor je verjaardagscadeau aan Jair. Bedankt voor het aanpassen van de website.
Nee, tegen mijn maatje Rhino..... hij had me in een chokehold.....en ik kon niet meer schreeuwen of aftikken...... En toen zag ik ineens wat je ziet als je de tv uitzet en black.....quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:12 schreef Cobra4 het volgende:
Wat lees ik Andy? Heb je weer gevochten tegen Nina Hagen II ?
En wie heeft er nou gewonnen?quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:15 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee, tegen mijn maatje Rhino..... hij had me in een chokehold.....en ik kon niet meer schreeuwen of aftikken...... En toen zag ik ineens wat je ziet als je de tv uitzet en black.....
Niemand die het gevecht bekeek en ingreep?quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:15 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee, tegen mijn maatje Rhino..... hij had me in een chokehold.....en ik kon niet meer schreeuwen of aftikken...... En toen zag ik ineens wat je ziet als je de tv uitzet en black.....
Maar.......hoe was het bij de kapper?quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:16 schreef Soempie het volgende:
Op zich zijn er wel plekken, maar dan bij bv een remedial teacher en dat mag dan weer niet.
En ik heb ook al een plek aangeboden gekregen, maar dat gaat dan weer vooral over de combinatie leer- en zeer ernstige gedragsproblemen. Dat trekt me dan weer wat minder.
quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:17 schreef Nembrionic het volgende:
Jeroen Pauw: "Dat er problemen zijn met Marokkanen, daar heb je geen abbonement op de krant voor nodig. Je hebt er een uitgebreide Tom-Tom voor nodig om al die plekken op te zoeken"
Druk.quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar.......hoe was het bij de kapper?
Het ging te snel denk ik.quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Niemand die het gevecht bekeek en ingreep?
Hij won! Maar wel op punten....quote:
Wat zijn weerhaakjes dan?quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:19 schreef Soempie het volgende:
[..]
Druk.![]()
Gewoon een stukje van m'n haar af. Wil het laten groeien, dus was echt maar een paar cm. En m'n 'lok' heeft ze de andere kant op gedaan, omdat ik weerhaakjes had.![]()
Dwarse haren geloof ik.quote:
Of hem eerder in een lock leggen.quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:30 schreef mr_anonimous het volgende:
misschien toch maar eens mijn nekspieren wat meer trainen.....
Bij hem is dat onbegonnen werk... die gozer heeft geen nek (sinds zijn 14de al) en zijn armen zijn het formaat van mijn bovenbenen.....quote:
quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:38 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Bij hem is dat onbegonnen werk... die gozer heeft geen nek (sinds zijn 14de al) en zijn armen zijn het formaat van mijn bovenbenen.....
quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat krijg je van die menthol zakdoekjes...
Kortom, je bent niet meer dan een oefenpop voor hem.quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:38 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Bij hem is dat onbegonnen werk... die gozer heeft geen nek (sinds zijn 14de al) en zijn armen zijn het formaat van mijn bovenbenen.....
Nou ik wil graag tegen hem sparren omdat ik daarvan kan leren hoe ik zo'n kolos aan kan. Maar helaas moet ik nog veel oefenen vrees ik.quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kortom, je bent niet meer dan een oefenpop voor hem.
Ik zou gepaste maatregelen nemen als ik tegenover hem zou komen te staan...
Zie je wel...quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:53 schreef iamredleader het volgende:
En de boodschap was voor 1 bruin brood
Bruinbier is al in huis, Tinuviel drinkt het heel af en toe
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga naar huis![]()
Je leert denk ik wel flink incasseren.quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:50 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nou ik wil graag tegen hem sparren omdat ik daarvan kan leren hoe ik zo'n kolos aan kan. Maar helaas moet ik nog veel oefenen vrees ik.
ja dat zeker want hij schopt en stompt ook keihard....quote:Op woensdag 3 februari 2010 17:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je leert denk ik wel flink incasseren.
Daar hoef ik niet voor te oefenen. Gewoon rennenquote:Op woensdag 3 februari 2010 16:50 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nou ik wil graag tegen hem sparren omdat ik daarvan kan leren hoe ik zo'n kolos aan kan. Maar helaas moet ik nog veel oefenen vrees ik.
Het is dan ook niet je hobby.quote:Op woensdag 3 februari 2010 17:29 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Daar hoef ik niet voor te oefenen. Gewoon rennen
ik zou 'm neerschieten.quote:Op woensdag 3 februari 2010 17:29 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Daar hoef ik niet voor te oefenen. Gewoon rennen
Truequote:Op woensdag 3 februari 2010 17:34 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Het is dan ook niet je hobby.
Dat kan ik nietquote:
Misschien wel de oplossing.quote:
Gewoon een stuk hout in z'n niet-nek knallen.quote:Op woensdag 3 februari 2010 17:29 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
ja dat zeker want hij schopt en stompt ook keihard....
quote:Op woensdag 3 februari 2010 17:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gewoon een stuk hout in z'n niet-nek knallen.
Dat ethische gelul bij een knokpartij...
quote:Op woensdag 3 februari 2010 17:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gewoon een stuk hout in z'n niet-nek knallen.
Dat ethische gelul bij een knokpartij...
Beetje dit idee.quote:
Dan moet je eens met Andy gaan stappen.quote:Op woensdag 3 februari 2010 17:43 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb niet zo heel veel te melden andersNog nooit bij een vechtpartij betrokken geraakt, en dat hou ik eerlijk gezegd graag zo
quote:Op woensdag 3 februari 2010 17:43 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
dat is barfighting. Andere discipline.
Die laat zich in elkaar stampen, door figuren zonder nek of met een hanenkam.quote:Op woensdag 3 februari 2010 17:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan moet je eens met Andy gaan stappen.
als ik ga stappen ga ik lol maken. In de sportzaal knok ik.quote:Op woensdag 3 februari 2010 17:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan moet je eens met Andy gaan stappen.
Ik win het gelukkig wel van wc-deuren......quote:Op woensdag 3 februari 2010 17:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die laat zich in elkaar stampen, door figuren zonder nek of met een hanenkam...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |