Zie je wel...quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:53 schreef iamredleader het volgende:
En de boodschap was voor 1 bruin brood
Bruinbier is al in huis, Tinuviel drinkt het heel af en toe
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga naar huis![]()
Je leert denk ik wel flink incasseren.quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:50 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nou ik wil graag tegen hem sparren omdat ik daarvan kan leren hoe ik zo'n kolos aan kan. Maar helaas moet ik nog veel oefenen vrees ik.
ja dat zeker want hij schopt en stompt ook keihard....quote:Op woensdag 3 februari 2010 17:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je leert denk ik wel flink incasseren.
Daar hoef ik niet voor te oefenen. Gewoon rennenquote:Op woensdag 3 februari 2010 16:50 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nou ik wil graag tegen hem sparren omdat ik daarvan kan leren hoe ik zo'n kolos aan kan. Maar helaas moet ik nog veel oefenen vrees ik.
Het is dan ook niet je hobby.quote:Op woensdag 3 februari 2010 17:29 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Daar hoef ik niet voor te oefenen. Gewoon rennen
ik zou 'm neerschieten.quote:Op woensdag 3 februari 2010 17:29 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Daar hoef ik niet voor te oefenen. Gewoon rennen
Truequote:Op woensdag 3 februari 2010 17:34 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Het is dan ook niet je hobby.
Dat kan ik nietquote:
Misschien wel de oplossing.quote:
Gewoon een stuk hout in z'n niet-nek knallen.quote:Op woensdag 3 februari 2010 17:29 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
ja dat zeker want hij schopt en stompt ook keihard....
quote:Op woensdag 3 februari 2010 17:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gewoon een stuk hout in z'n niet-nek knallen.
Dat ethische gelul bij een knokpartij...
quote:Op woensdag 3 februari 2010 17:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gewoon een stuk hout in z'n niet-nek knallen.
Dat ethische gelul bij een knokpartij...
Beetje dit idee.quote:
Dan moet je eens met Andy gaan stappen.quote:Op woensdag 3 februari 2010 17:43 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb niet zo heel veel te melden andersNog nooit bij een vechtpartij betrokken geraakt, en dat hou ik eerlijk gezegd graag zo
quote:Op woensdag 3 februari 2010 17:43 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
dat is barfighting. Andere discipline.
Die laat zich in elkaar stampen, door figuren zonder nek of met een hanenkam.quote:Op woensdag 3 februari 2010 17:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan moet je eens met Andy gaan stappen.
als ik ga stappen ga ik lol maken. In de sportzaal knok ik.quote:Op woensdag 3 februari 2010 17:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan moet je eens met Andy gaan stappen.
Ik win het gelukkig wel van wc-deuren......quote:Op woensdag 3 februari 2010 17:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die laat zich in elkaar stampen, door figuren zonder nek of met een hanenkam...
Nog een nieuw computeromderdeeltje gekocht laatst?quote:Op woensdag 3 februari 2010 17:43 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb niet zo heel veel te melden andersNog nooit bij een vechtpartij betrokken geraakt, en dat hou ik eerlijk gezegd graag zo
* Cobra4 geeft Etcie een schouderklopjequote:Op woensdag 3 februari 2010 17:50 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb toevallig vorige week een nieuwe netwerkkaart gekocht, en er zelf ingezetHeb alleen even laten checken of ik 'm er goed in had gedaan
* Etcetera kijkt trots
En deed ie het goed?quote:Op woensdag 3 februari 2010 17:50 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb toevallig vorige week een nieuwe netwerkkaart gekocht, en er zelf ingezetHeb alleen even laten checken of ik 'm er goed in had gedaan
* Etcetera kijkt trots
Anders was ik ook niet zo trots op mezelfquote:
Misschien dat je al trots was op het feit dat je hem gekocht had en er ingezet......quote:Op woensdag 3 februari 2010 17:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Anders was ik ook niet zo trots op mezelf
Wat kan je er aan fout doen bij het er in zetten van zo'n kaart?quote:Op woensdag 3 februari 2010 17:50 schreef Etcetera het volgende:
* Etcetera kijkt trots
Als je zo'n kaart maar in het juiste slot zet. Anders kan het fout gaan.quote:Op woensdag 3 februari 2010 18:04 schreef Etcetera het volgende:
Zoiets erin zetten doe ik niet zo vaakNIet dat het moeilijk is
Ik vermoed dat ze die al gezien heeft......quote:Op woensdag 3 februari 2010 18:27 schreef Cobra4 het volgende:
@Etcie: Vrijdag begint seizoen 6 van Lost op Net5.
Die is sinds gisteren in de download dus het ZOU kunnen.quote:Op woensdag 3 februari 2010 18:27 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze die al gezien heeft......
Dat weet je bij Etcie maar nooit. Die kan zo van serie naar serie hoppen dat ik de kluts ondertussen kwijt ben.quote:Op woensdag 3 februari 2010 18:27 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze die al gezien heeft......
Ik vermoed dat Etcie net zo veel series heeft gezien als dat mijn ex schoenen kocht.......quote:Op woensdag 3 februari 2010 18:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat weet je bij Etcie maar nooit. Die kan zo van serie naar serie hoppen dat ik de kluts ondertussen kwijt ben.
Ben jij de ex van Imelda Marcos!?quote:Op woensdag 3 februari 2010 18:29 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Etcie net zo veel series heeft gezien als dat mijn ex schoenen kocht.......
Nee, gelukkig niet. Maar ze had wel een duidelijke schoenentik. En ook nog dure ook..... ¤450 telde ze rustig neer... Ik heb 1 paar biker boots, een paar nette schoenen en 3 paar gympen (1 voor alle dag, 1 voor fitness en 1 voor vechtsport) En dat vind ik al veel.....quote:
Ze kon er wel heel sexy uit zien in haar schoenen dat moet gezegd wordenquote:Op woensdag 3 februari 2010 18:39 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet. Maar ze had wel een duidelijke schoenentik. En ook nog dure ook..... ¤450 telde ze rustig neer... Ik heb 1 paar biker boots, een paar nette schoenen en 3 paar gympen (1 voor alle dag, 1 voor fitness en 1 voor vechtsport) En dat vind ik al veel.....
Pics?quote:Op woensdag 3 februari 2010 18:42 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ze kon er wel heel sexy uit zien in haar schoenen dat moet gezegd worden
Ik weet niet of ik die nog heb... Ben zo'n kneus die dingen weggooit die aan haar doen herinneren......quote:
Met je maten rond een kampvuur om, onder het genot van een fles whisky, alle foto's te verbranden?quote:Op woensdag 3 februari 2010 18:44 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik die nog heb... Ben zo'n kneus die dingen weggooit die aan haar doen herinneren......
Nee, gewoon weggegooid.... kennelijk moet ik dingen radicaal afkappen....quote:Op woensdag 3 februari 2010 18:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Met je maten rond een kampvuur om, onder het genot van een fles whisky, alle foto's te verbranden?
quote:Op woensdag 3 februari 2010 18:47 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee, gewoon weggegooid.... kennelijk moet ik dingen radicaal afkappen....
He Yuriquote:
Yep! Hoewel we geen ruzie hebben en nog regelmatig contact hebben voelt het voor mij wel goed dat ik geen dingen meer heb waar ik In Love met haar was.....quote:
Ha Yuriquote:
quote:Op woensdag 3 februari 2010 18:39 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet. Maar ze had wel een duidelijke schoenentik. En ook nog dure ook..... ¤450 telde ze rustig neer... Ik heb 1 paar biker boots, een paar nette schoenen en 3 paar gympen (1 voor alle dag, 1 voor fitness en 1 voor vechtsport) En dat vind ik al veel.....
Jij hebt ook een schoenentik?quote:
Al eens eerder hier gepost...quote:Op woensdag 3 februari 2010 18:54 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Jij hebt ook een schoenentik?
Nee. Maar zo te zien ben je dus een All Starsfan.quote:Op woensdag 3 februari 2010 18:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Al eens eerder hier gepost...
Converse All Stars [#14]Met enorm toffe veters !
9 paar all stars is wel normaler dan 450 e aftikken voor 1 paar schoenen. Geez.quote:Op woensdag 3 februari 2010 18:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Al eens eerder hier gepost...
Converse All Stars [#14]Met enorm toffe veters !
Ik wil ooit nog een paar van deze mega foute laarzen....quote:Op woensdag 3 februari 2010 19:04 schreef MadMaster het volgende:
En ik heb een berg Dr. Martens, enkele paren Vans, 4 paar nette schoenen en dan nog wat niet nader te specificeren dakstampers...
Zal ik dan ook alles maar opbiechten?quote:Op woensdag 3 februari 2010 19:07 schreef Cobra4 het volgende:
Ik heb 1 paar nette schoenen, 1 paar sport schoenen en 4 paar gevechtslaarzen.
zo moeilijk is dat toch niet? je stopt hem gewoon in hete juiste sleufjequote:Op woensdag 3 februari 2010 17:50 schreef Etcetera het volgende:
* Etcetera kijkt trots
Nou, hartstikke leuk...quote:Op woensdag 3 februari 2010 18:04 schreef Etcetera het volgende:
Zoiets erin zetten doe ik niet zo vaakNIet dat het moeilijk is
Smakelijkquote:
Meer dan ik?quote:Op woensdag 3 februari 2010 19:57 schreef Soempie het volgende:
Ik heb ook schoenen.
Goed opgeletquote:Op woensdag 3 februari 2010 20:00 schreef wyccie het volgende:
Nem!
http://www.nu.nl/cultuur/2176249/the-box--richard-kelly.html
Daar had jij het ooit eens over.
quote:The Box is gebaseerd op een kort verhaal (Button, Button) van Richard Matheson, ook verantwoordelijk voor het verhaal achter I Am Legend, Stir of Echoes en What Dreams May Become. Dat Button, Button al in 1986 werd verfilmd als episode van de tv-serie Twight Zone geeft al aan dat we in de sfeer van The X-Files gaan belanden.
Je bedoelt dat je vandaag nieuwe hebt gekocht?quote:Op woensdag 3 februari 2010 19:57 schreef Soempie het volgende:
Ik heb ook schoenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |