1 |
de enige manier waarop dat kan is volgens mij als je een losse geluidskaart hebt en daar je surround over laat gaan, terwijl je je onboard geluidskaart voicechat laat doen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:59 schreef kipke het volgende:
Ik heb een vraagje.
Ik heb een headset gekocht voor MW2, maar nu kom ik tot de ontdekking dat als ik de headset inplug al het geluid naar de headset gaat. dus dan heb ik geen surround meer.
Weet iemand hier een manier om, de voice chat naar mijn headset te laten gaan terwijl het gewone geluid nog uit mijn speakers blijft komen?
alvast bedankt, en ik hoop dat iemand een oplossing weet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*Hosselcopter*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en na cruelty nu ook extreme cruelty gehaald, alhoewel ik die eigenlijk minder cruel vind![]()
volgens mij slaat hij screens niet automatisch op. Dus copy+paste naar paint.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:31 schreef Thormodo het volgende:
Waar ergens in de Steam map moet ik mijn screenshots gaan vinden?
En als je een nieuw topic opent moet je wel de OP uit 'bewerken' kopiëren. Anders gaat o.a. de lay-out van de namenlijst eraan.
21 is mijn hoogste killstreak tot nu toe, maar ik heb de Chopper Gunner nog niet kunnen proberen (moet nog 3 levels).
Grml...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:45 schreef bigbass het volgende:
[..]
volgens mij slaat hij screens niet automatisch op. Dus copy+paste naar paint.
je kan natuurlijk zoiets gebruiken.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:45 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Grml...
Najah op zich zijn screenshots van scores natuurlijk niet zo interessant.
Ik heb nog steeds niet in mn systeem zitten dat ik van wapen moet wisselen als ik moet reloadenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:06 schreef Lysdexie het volgende:
Hehe ik blaas iedereen omver met mijn shotguns 1887![]()
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:22 schreef Dibble het volgende:
[ afbeelding ]Hoe maak je screenshot? Bij mij is het dan helemaal zwart.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze heb ik dus![]()
![]()
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:06 schreef Lysdexie het volgende:
Hehe ik blaas iedereen omver met mijn shotguns 1887![]()
ACR is, voor mij, de beste wapen in het spel.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:24 schreef FrituurVetPet het volgende:
Hoe is de ACR als weapon. Net unlocked. Goed genoeg om mn scar voor in te ruilen?
wmb ook, ben nog niets beters tegen gekomen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:42 schreef sanakthe het volgende:
[..]
ACR is, voor mij, de beste wapen in het spel.
Ja, want de recoil, of beter gezegd, het gebrek aan recoil, is echt te nep.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:49 schreef FrituurVetPet het volgende:
Ondanks zijn, qua stats, lage damage?
Amenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:42 schreef sanakthe het volgende:
[..]
ACR is, voor mij, de beste wapen in het spel.
Nogmaals, bij mij is het dan zwart.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:23 schreef Dibble het volgende:
printscreen natuurlijk
Daar heb je dan je secondary voor. Akimbo ranger als je een huis in gaat ftwquote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:54 schreef Dibble het volgende:
ACR is close quarters useless. Verder is het natuurlijk een volautomatische sniper.
Waarvoor dank!quote:
Is de paus katholiek?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:24 schreef FrituurVetPet het volgende:
Hoe is de ACR als weapon. Net unlocked. Goed genoeg om mn scar voor in te ruilen?
Ik heb de ACR als primary en de Benelli M1014 als secondary. Knalt lekker wegquote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:58 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Daar heb je dan je secondary voor. Akimbo ranger als je een huis in gaat ftw
ja, die had ik ook al geradenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:46 schreef AlligatorNL het volgende:
Voor diegene die het nog niet weten, ik ben All[!]gator (duh)
De goedkoopste headset vind je bij de LIDL al voor een tientje ofzo. Je kan ook gewoon een losse microfoon nemen, aangezien je aan zo'n goedkope headset geen kut heb qua geluidskwaliteit.quote:Op woensdag 13 januari 2010 06:57 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Bootje = Bootje
Scorpz = Scorpie
Wat kost de goedkoopste headset dan?
http://www.informatique.nl/406111/logitech-clearchat-pro-usb.htmlquote:Op woensdag 13 januari 2010 06:57 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Bootje = Bootje
Scorpz = Scorpie
Wat kost de goedkoopste headset dan?
Aukjequote:Op woensdag 13 januari 2010 09:23 schreef Scorpie het volgende:
Gisteren wel weer gelachen met Bootje hoor, over die zus van Regtur
Ik gebruik sinds kort de http://www.informatique.n(...)g-headset-mkii.html.quote:Op woensdag 13 januari 2010 09:26 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
http://www.informatique.nl/406111/logitech-clearchat-pro-usb.html
¤38,-
Kost wel wat maar werkt ERG fijn. Solide headset, usb-aansluiting, microfoon is mutebaar, geen kastje op je draad voor volume (doe je met de oorschelp).
Als deze kapot gaat, ga ik voor de G35 (van Logitech) maar dat zie ik nog niet snel gebeuren..
Zo rijk is BoWa nou ook weer nietquote:Op woensdag 13 januari 2010 10:20 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Ik gebruik sinds kort de http://www.informatique.n(...)g-headset-mkii.html.
Zit heel lekker, is een analoge headset waardoor de geluidskwaliteit goed is en ik ben goed verstaanbaar in de mic. ¤50,- maar dan heb je ook zeker wat. Remote control op de kabel waar je de microfoon kan muten en het volume van je headset d.m.v. een wieltje harder en zachter kan zetten (als je ineens geroepen wordt
). De microfoon is nog los te koppelen ook.
Oh en je hoort helemaal niets van de buitenwereld als je geluid eenmaal aanstaat.
Ik ben een gerespecteerd (*kuch*) member van de WOS community op FOKquote:Op woensdag 13 januari 2010 10:34 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Zo rijk is BoWa nou ook weer niet
Tja, je moet kijken wat je ervoor over hebt. Ik gebruik mijn headset elke dag dus dat is geen twijfel een goede headset. Nogmaals, de volgende wordt een Logitech G35 met live stemvervormingquote:Op woensdag 13 januari 2010 11:13 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik ben een gerespecteerd (*kuch*) member van de WOS community op FOK
Daar derf ik mijn 2e bron van inkomsten uitDus qua rijkheid.... mwoh. Een setje kan er wel vanaf
Alleen ik weet niet wat ik ermee moet
Over 4 weken ligt dat ding weer stof te happen.
Mijn screenshot was misluktquote:Op woensdag 13 januari 2010 11:20 schreef Bootje84 het volgende:
Gisteren was btw wel briljant
Met 9 man met allemaal de [NL]-tag tegen 9 compleet vreemden.. Die hadden vast een "oh shit"-momentje
Alleen klote dat als je met meer dan 4 man bent met een NL tag ervoor dat het tig keren misgaat omdat hij geen servers kan vindenquote:Op woensdag 13 januari 2010 11:20 schreef Bootje84 het volgende:
Gisteren was btw wel briljant
Met 9 man met allemaal de [NL]-tag tegen 9 compleet vreemden.. Die hadden vast een "oh shit"-momentje
Iemand kon weer niet afblijven van de helium ofzo...quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:21 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Tja, je moet kijken wat je ervoor over hebt. Ik gebruik mijn headset elke dag dus dat is geen twijfel een goede headset. Nogmaals, de volgende wordt een Logitech G35 met live stemvervorming
Dat heb ik gemistquote:Op woensdag 13 januari 2010 09:23 schreef Scorpie het volgende:
Gisteren wel weer gelachen met Bootje hoor, over die zus van Regtur
Moet bekennen dat het gisteren redelijk goed ging. Na een keer of 2-3 zaten we er toch allemaal in.quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Alleen klote dat als je met meer dan 4 man bent met een NL tag ervoor dat het tig keren misgaat omdat hij geen servers kan vinden![]()
![]()
Ben vanavond rond half 9 ook wel beschikbaar voor een crewfight. Misschien leuk als we met een man of 9/10 zijn om in een eigen server een free for all of deathmatch tegen elkaar op te starten?
Your lossquote:
Kun jij trouwens nog iets in die OP fixen waar alle MW2 speelnamen zichtbaar zijn gelinkt met FOKnaam ?quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:32 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Moet bekennen dat het gisteren redelijk goed ging. Na een keer of 2-3 zaten we er toch allemaal in.
Moet btw nog maar 125 miles (___ ) rennen met lightweight.. Daarna ga ik maar eens werken om mijn sitrep te maxen. Dan heb ik al mijn perks behaald
Hoe? Een extra vakje erbij met de ingame naam?quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:35 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Kun jij trouwens nog iets in die OP fixen waar alle MW2 speelnamen zichtbaar zijn gelinkt met FOKnaam ?
Ik zou het dan eerder in een tabel zetten en dan posten. Overzichtelijkheid is nu al lastig.quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:38 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Hoe? Een extra vakje erbij met de ingame naam?
Pagina 2 of 3 vorige topicquote:Op woensdag 13 januari 2010 12:01 schreef Goldfoxx het volgende:
Ik denk dat ik ook maar s ga joinen binnenkort. Door mijn steeds drukker sociale leven kom ik alleen steeds minder toe aan cod.
Kan iemand de code van die NL tag even posten.
Dankz
Luie Donderquote:Op woensdag 13 januari 2010 12:09 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Pagina 2 of 3 vorige topic
(sorry, te lui om te zoeken)
ps. staat volgens mij ook nog in dit topic. heb ik gisteren als ik me niet vergis nog gepost.
Vorige topic dus.
Door die klote code past mijn naam niet helemaal ingamequote:
Ik zag dat je hardline gebruikt, vind jij dat een handige perk, en waarom?quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:13 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Door die klote code past mijn naam niet helemaal ingame
CoD of taart.. hmm tough choicequote:
Harrierstrike, chopper gunner, nuke. Met hardline is het net een tikkie sneller. Je moet wel 6 kills halen in het begin, maar daarna nog maar 4 kills voor chopper gunner. Dit is zo gedaan met een harrier. Als je chopper gunner eenmaal hebt, is de nuke zo gepiept. Moeilijkste is de eerste 6 kills.quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:16 schreef Goldfoxx het volgende:
[..]
Ik zag dat je hardline gebruikt, vind jij dat een handige perk, en waarom?
welke killstreaks gebruik je?
En ben benieuwd wat voor tactiek jij hebt gebruik voor die 42 en 49 killstreak.
mijn headset kostte een whooping 1,80 en doet het toch prima hoorquote:Op woensdag 13 januari 2010 08:17 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
De goedkoopste headset vind je bij de LIDL al voor een tientje ofzo. Je kan ook gewoon een losse microfoon nemen, aangezien je aan zo'n goedkope headset geen kut heb qua geluidskwaliteit.
Maar dan heb je ook niet bepaald hoge eisen aan een headsetquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:22 schreef bigbass het volgende:
[..]
mijn headset kostte een whooping 1,80 en doet het toch prima hoor
Heb zelf een open muziekkoptelefoon van Sennheisser, de HD555. Klinkt erg goed bij games, maar is toch niet helemaal hetzelfde.quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:38 schreef Lysdexie het volgende:
Ik heb een dure headset van Trust, weetniet meer welk type maar hij kostte 50 euro![]()
Geeft wel subliem geluid.
Trustquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:38 schreef Lysdexie het volgende:
Ik heb een dure headset van Trust, weetniet meer welk type maar hij kostte 50 euro![]()
Geeft wel subliem geluid.
Makkelijk communiceren met dat ding. Aansluiting in de mic doen en in een oor pratenquote:
QFTquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:57 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Trust![]()
Als er een kanker bestaat onder de hardware, is het Trust wel
quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:06 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Makkelijk communiceren met dat ding. Aansluiting in de mic doen en in een oor praten
[..]
QFT
niet echt, maar hij is ook verrassend goed voor die prijsquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:22 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Maar dan heb je ook niet bepaald hoge eisen aan een headset
Wil je zeggen dat Trust goed is danquote:Op woensdag 13 januari 2010 15:06 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Makkelijk communiceren met dat ding. Aansluiting in de mic doen en in een oor praten
[..]
QFT
Gisteren was de lag sowieso echt verschrikkelijk bij mij, heb 5 potjes geprobeerd, overal echt zieke lag.quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:10 schreef bigbass het volgende:
[..]
niet echt, maar hij is ook verrassend goed voor die prijs
Mooi voorbeeld van het geniale matchmaking systeem weer. Ik pwn hard, maar dit kon ik zelfs niet compenseren
[ afbeelding ]
Ik beaam je juist...quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:45 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat Trust goed is dan
Zo kunnen mensen je niet op steam toevoegen lieverdquote:Op woensdag 13 januari 2010 16:48 schreef Dibble het volgende:
^1[^7NL^4]^8Murcc^1ielago
Voeg me toe mensen!!! WIl zoveel mogelijk Fok! in me lijst hebben
Vaak als iemand mij QFT dan zeggen ze het gewoon om mijn stupidity in een quote in leven te latenquote:
Je pwnt helemaal niet. Moet je die ranks zien...quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:10 schreef bigbass het volgende:
[..]
niet echt, maar hij is ook verrassend goed voor die prijs
Mooi voorbeeld van het geniale matchmaking systeem weer. Ik pwn hard, maar dit kon ik zelfs niet compenseren
[ afbeelding ]
Quoted For Truth.......quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:51 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Vaak als iemand mij QFT dan zeggen ze het gewoon om mijn stupidity in een quote in leven te laten
* PieterBas meldt zichquote:
Van wanneer is diequote:Op woensdag 13 januari 2010 19:48 schreef Bootje84 het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
5 minuten geleden.quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:48 schreef Bootje84 het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Dacht eerst ook als jou. Na een tijdje ga je toch prestigequote:Op woensdag 13 januari 2010 20:46 schreef Karakatak het volgende:
Ben ik trouwens de enige die gewoon niet de prestige ingaat. Ik zie haast nooit anderen die lvl 70 zijn en niet in de prestige zitten...
niet prestige haalt het doel in het spel zo weg, het levellen motiveert mij om verder te spelen, ik vind het leuk om challenges te halen enzo. Dus ik ben bijna meteen prestige gaan doen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:46 schreef Karakatak het volgende:
Ben ik trouwens de enige die gewoon niet de prestige ingaat. Ik zie haast nooit anderen die lvl 70 zijn en niet in de prestige zitten...
Volgende keer mij invitenquote:Op woensdag 13 januari 2010 19:48 schreef Bootje84 het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Altijd leuk de reacties die je krijgt als je met zo'n groep aankomt.quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:48 schreef Bootje84 het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Hardcore zuigt keihard met MW2: alleen maar campers die in een hoekje wachten totdat er iemand voorbij komt lopen. Doordat je geen killcam meer hebt weet je dus ook niet waar ze precies zitten, dus kunnen ze lekker blijven campen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 08:14 schreef AlligatorNL het volgende:
We moeten een keer met z'n allen hardcore gaan spelen, HQ ofzo, want nonhardcore kan ik echt niet spelen met mijn hardcore instelling
Met HQ valt dat wel mee, dan campen ze alleen als je wasteland speelt ofzo.quote:Op donderdag 14 januari 2010 08:46 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hardcore zuigt keihard met MW2: alleen maar campers die in een hoekje wachten totdat er iemand voorbij komt lopen. Doordat je geen killcam meer hebt weet je dus ook niet waar ze precies zitten, dus kunnen ze lekker blijven campen.
Ik heb wel eens een potje gehad waarin ik de enige (!) was die bewoog, mijn hele team bewoog niet en de tegenstander al helemaal nietGingen ze achter bosjes liggen, of achter bomen, of helemaal in een hoekje achter dozen staan
Tres kansloos.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 08:46 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hardcore zuigt keihard met MW2: alleen maar campers die in een hoekje wachten totdat er iemand voorbij komt lopen. Doordat je geen killcam meer hebt weet je dus ook niet waar ze precies zitten, dus kunnen ze lekker blijven campen.
Ik heb wel eens een potje gehad waarin ik de enige (!) was die bewoog, mijn hele team bewoog niet en de tegenstander al helemaal nietGingen ze achter bosjes liggen, of achter bomen, of helemaal in een hoekje achter dozen staan
Tres kansloos.
True, bij MW1 was het nog wel te doen, maar dit is royal sadness.quote:Op donderdag 14 januari 2010 08:46 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Tres kansloos.
Eens, vooral bij Wastelandquote:Op donderdag 14 januari 2010 08:46 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Tres kansloos.
Dat heb ik dus ookquote:Op donderdag 14 januari 2010 08:14 schreef AlligatorNL het volgende:
We moeten een keer met z'n allen hardcore gaan spelen, HQ ofzo, want nonhardcore kan ik echt niet spelen met mijn hardcore instelling
Je spreekt jezelf een beetje tegenquote:Op donderdag 14 januari 2010 11:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ookAltijd als ik die mensen hier join doen ze alleen normale TDM
Alleen maar TDM iddquote:Op donderdag 14 januari 2010 11:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ookAltijd als ik die mensen hier join doen ze alleen normale TDM
Zeker de nieuwste Atiquote:Op donderdag 14 januari 2010 11:40 schreef Chocolatebear het volgende:
Eindelijk is mijn videokaart binnen! Na bijna 3 maanden wachten heb ik eindelijk MW2 kunnen spelen op mijn pc! 1920 x 1080 alles op zijn hoogst en hij draait als een zonnetje. Vanavond maar eens de multiplayer uitproberen
Hardcore bij mw1 speelde ik net zoveel als de gewone modus. Iedereen liep daar gewoon rond te rennen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:50 schreef Droathoah het volgende:
[..]
True, bij MW1 was het nog wel te doen, maar dit is royal sadness.
Idd, gisteren ook. Hoor ik een ruit sneuvelen voor mij, net achter een gebouwtje, ga ik op de grond liggen, word ik voor camper uitgemaakt.quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:10 schreef FrituurVetPet het volgende:
Wat zitten er veel whiners online zeg. Wat ik ook doe ik word of voor no recoil cheater of camper uitgemaakt. Gister het ergst van alles. Favela net begonnen, ik begon aan de hoge kant zeg maar met mijn team. Komt een rappe knifer om een hoekje, ik knal hem neer met een shotgun ben ik een noob camper
Dan nog de gast die ik opwachtte omdat ik hem achter een bak zag springen. Blijkbaar is iemand die zich heeft verstopt ineens geen fair game meer
Achja boeien. Alsof je in echte oorlog als een dwaas door een stad gaat rennenquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:10 schreef FrituurVetPet het volgende:
Wat zitten er veel whiners online zeg. Wat ik ook doe ik word of voor no recoil cheater of camper uitgemaakt. Gister het ergst van alles. Favela net begonnen, ik begon aan de hoge kant zeg maar met mijn team. Komt een rappe knifer om een hoekje, ik knal hem neer met een shotgun ben ik een noob camper
Dan nog de gast die ik opwachtte omdat ik hem achter een bak zag springen. Blijkbaar is iemand die zich heeft verstopt ineens geen fair game meer
Blijkbaar zijn sommige mensen van mening dat je niet mag schieten als hij jou niet gezien heeft. Ik ga niet ergens meer dan 10sec in een hoekje zitten maar als ik geluid hoor leg ik een hinderlaag jaquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:35 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Achja boeien. Alsof je in echte oorlog als een dwaas door een stad gaat rennen
Gisteren deed ik Capture The Flag en ik ownde ze hard. Echter zat ik bij 3 hollandse kneuzen in het team die in-game met de headset zaten te communiceren
En wat ze ook deden, ze verpestte alles.... Gingen ze toen onderling janken dat ze Hardcore gewend waren en dat ze ze anders wel een lesje hadden geleerd
Flikker op. Als je in Hardcore kunt schieten dan moet de normale mode al helemaal geen probleem zijn.
Veel te veel jankhoofden ja. Helaas. Speel de game en kop houden.
Ik vind whinen juist wel meevallen. Het hoge noob-gehalte is wat mij het meeste stoort. Met MW1 ging ik op een dedicated server spelen waar noobtubes uitstonden en dat soort regels. Dan speel je tenminste tegen mensen die gelijkwaardig zijn qua skills, niet van die point&click adventure gamers die achter een blokje beton blijven zitten zonder daarvandaan te komen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:10 schreef FrituurVetPet het volgende:
Jazeker, 5870 van Sapphire. It's huge!quote:
Ik had een sapphire 5870 vapor x besteld. Maar die dingen zijn niet of amper leverbaar. De verwachte leverdatum was verzet naar eind maart, heb hem gelijk geannuleerd.quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:44 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Jazeker, 5870 van Sapphire. It's huge!
Ik heb nog 2 8800 GTX kaarten in mijn PC zittenquote:Op donderdag 14 januari 2010 13:11 schreef Goldfoxx het volgende:
[..]
Ik had een sapphire 5870 vapor x besteld. Maar die dingen zijn niet of amper leverbaar. De verwachte leverdatum was verzet naar eind maart, heb hem gelijk geannuleerd.
K ga een dezer dagen maar s n normeale bestellen. Mn 2x 4850 worden oud.
http://www.infinityward.com/forum/viewtopic.php?f=24&t=248648&sid=0bbf5c2647348c88d52c11ff9738adabquote:We just released a PC patch (v 1.0.175), I have production uploading the patch notes to Steam now but for those looking for details, it included the following:
Fix for latest texture hacks
Fix to prevent players from getting inside geo by "wallrubbing"
Fix to prevent players with illegally pirated copies of Modern Warfare 2 from matchmaking with legitimate Modern Warfare 2 players
Connection improvements for NAT-PMP routers
Fix for “elevator” glitch that allows players to get out of playable area.
Das dan wel weer netjes, dat ze zo snel die glitches op kunnen lossen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:23 schreef Dibble het volgende:
[..]
http://www.infinityward.com/forum/viewtopic.php?f=24&t=248648&sid=0bbf5c2647348c88d52c11ff9738adab
Wat is dat voor glitch dan?quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:33 schreef LuckyLuQ het volgende:
misschien moeten ze de "sentry-gun-in-paal-glitch" op Underpass eens fixen. Gisteren zat er ook weer zo'n lul bij mij in het potje die dat had gedaan![]()
mee eens.quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:35 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Achja boeien. Alsof je in echte oorlog als een dwaas door een stad gaat rennen
Gisteren deed ik Capture The Flag en ik ownde ze hard. Echter zat ik bij 3 hollandse kneuzen in het team die in-game met de headset zaten te communiceren
En wat ze ook deden, ze verpestte alles.... Gingen ze toen onderling janken dat ze Hardcore gewend waren en dat ze ze anders wel een lesje hadden geleerd
Flikker op. Als je in Hardcore kunt schieten dan moet de normale mode al helemaal geen probleem zijn.
Veel te veel jankhoofden ja. Helaas. Speel de game en kop houden.
Ik heb het meegemaakt dat ze in Scrapyard in de hangar gaan zitten, bovenop dat kastje, tegen een doos aan. En dat niet 1 keer, nee 15 keer, zelfs als je ze keer op keer killt. Nadeel is dat ze altijd wel 1 of 2 mindere spelers meenemen die niet zo opletten.quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:52 schreef FrituurVetPet het volgende:
Ik vind toch het gehuil vervelender. Alhoewel PUUR campen ook zeer irritant is. En dan bedoel ik dus echt tot de dood het onmogelijk maakt in een onmogelijk klein hoekje van een ruimte gehurkt blijven zitten tot er iemand langs komt. Chokepoints onder vuur nemen lijkt me fair game maar ergens achter een kast oid gaan zitten is wel zo triest
Scrapyard is altijd zo'n chaos met ground warquote:Op donderdag 14 januari 2010 13:55 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik heb het meegemaakt dat ze in Scrapyard in de hangar gaan zitten, bovenop dat kastje, tegen een doos aan. En dat niet 1 keer, nee 15 keer, zelfs als je ze keer op keer killt. Nadeel is dat ze altijd wel 1 of 2 mindere spelers meenemen die niet zo opletten.
Dat is echt strontvervelend, als je alleen speelt om 100% te campen. Alhoewel spelers die ALTIJD naar hetzelfde plekje op een map rennen wel fijn zijn. Laatst in Highrise mn Rival challenge gehaald tegen een gast die binnen 2 minuten 5 keer op de kraan probeerde te klimmenquote:Op donderdag 14 januari 2010 13:55 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik heb het meegemaakt dat ze in Scrapyard in de hangar gaan zitten, bovenop dat kastje, tegen een doos aan. En dat niet 1 keer, nee 15 keer, zelfs als je ze keer op keer killt. Nadeel is dat ze altijd wel 1 of 2 mindere spelers meenemen die niet zo opletten.
Gisteren met een aantal fokkers groundwar gespeeld in scrapyard.quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:57 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Scrapyard is altijd zo'n chaos met ground war
De meeste mappen zijn dat, maar elke map heeft wel 1 of 2, soms wel 3 camp plekjes.quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:57 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Scrapyard is altijd zo'n chaos met ground war
Ground war is afwisselend TDM en Domination, maar dan met 18 mannetjes ipv 12, en volgens mij langere potjes. Mijn favoriete speelmodus.quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:00 schreef FrituurVetPet het volgende:
Wat moet je met Groundwar precies doen dan?
sproei wapen en knife classquote:Op donderdag 14 januari 2010 13:58 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Gisteren met een aantal fokkers groundwar gespeeld in scrapyard.
WTF. Ik werd duizelig
18 spelers is wel nicequote:Op donderdag 14 januari 2010 14:02 schreef Goldfoxx het volgende:
[..]
Ground war is afwisselend TDM en Domination, maar dan met 18 mannetjes ipv 12, en volgens mij langere potjes. Mijn favoriete speelmodus.
12 mensen in een server is toch echt te weinig
Kom vanavond maar ff online, ik en Bootje zullen er vast wel zijn, samen met wat andere peeps. Kan je gelijk je LIDL headset uitproberen op de skypequote:Op donderdag 14 januari 2010 13:58 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Gisteren met een aantal fokkers groundwar gespeeld in scrapyard.
WTF. Ik werd duizelig
flikkerquote:Op donderdag 14 januari 2010 14:05 schreef PieterBas het volgende:
[..]
sproei wapen en knife classof lekker noobtuben (ik moet toch mijn danger close halen)
.. Zodra je hoor Losing (A-B-C) tube richting punt en hoppa
Met meer mannetjes heb je ook eerder een frontlinie ipv dat iedereen maar overal rend. Moet wel de spawn een beetje werken, want met scrapyard word het inderdaad een lekkere chaos. (kan je lekker iedereen in zijn rug schietenquote:
Ik kan vanavond niet al te lang helaas.quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:06 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Kom vanavond maar ff online, ik en Bootje zullen er vast wel zijn, samen met wat andere peeps. Kan je gelijk je LIDL headset uitproberen op de skype
Dit dus. Daarnaast zou ik wel meer mappen zoals Wasteland en Derail willen, en dan lekker groot voor 20 personen ofsoquote:Op donderdag 14 januari 2010 14:02 schreef Goldfoxx het volgende:
[..]
Ground war is afwisselend TDM en Domination, maar dan met 18 mannetjes ipv 12, en volgens mij langere potjes. Mijn favoriete speelmodus.
12 mensen in een server is toch echt te weinig
Spelen jullie met scype?quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:06 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Kom vanavond maar ff online, ik en Bootje zullen er vast wel zijn, samen met wat andere peeps. Kan je gelijk je LIDL headset uitproberen op de skype
De meeste die met zo'n ding iets zeggen zijn dikke duitser of polen ofzo, mannetjes van 12 die denken stoer te zijn.quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:10 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Kheb wel een headset, maar ik doe er eigenlijk nooit wat mee
Ik hoor sowieso bijna niets in-game, omdat ik altijd keiharde muziek aan heb. In de trend van House & Club, trance etc, lekker opzwepend als je aan't beuken bentquote:Op donderdag 14 januari 2010 14:12 schreef Goldfoxx het volgende:
[..]
De meeste die met zo'n ding iets zeggen zijn dikke duitser of polen ofzo, mannetjes van 12 die denken stoer te zijn.Mute die gasten altijd gelijk, maar verder nooit iemand gehad volgens mij die iets zinnigs zij.
Het topic lijkt langzamerhand een beetje van de grond te komen.
Ik win :pquote:Op donderdag 14 januari 2010 13:15 schreef Scorpie het volgende:
Ik heb nog 2 8800 GTX kaarten in mijn PC zitten
Blij dat ik destijds de 256 mb variant van die GeForce heb gepakt hoewel de 128 veel gangbaarder was toen.quote:The minimum system requirements for the PC version of Modern Warfare 2 have been released: Graphics: 256 MB NVIDIA GeForce 6600GT or better or ATI Radeon 1600XT or better
* PieterBas meldt zich vanavond ookquote:Op donderdag 14 januari 2010 14:06 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Surischijfquote:Op donderdag 14 januari 2010 14:19 schreef Mazora het volgende:
[..]
En gezellig dat het is! Vooral als bootje gaat vloeken
.
Wat is dat dan?quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:33 schreef LuckyLuQ het volgende:
misschien moeten ze de "sentry-gun-in-paal-glitch" op Underpass eens fixen. Gisteren zat er ook weer zo'n lul bij mij in het potje die dat had gedaan![]()
quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:20 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Surischijf
En moeders van spelers![]()
En zusjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:33 schreef Mazora het volgende:
Groepsgesprek waar mensen aan kunnen worden toegevoegd. Zorg dus dat je wat mensen in je skypelijst hebt staan van hier..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi, ga ik snel skype is installeren.
Aukje en Elinequote:Op donderdag 14 januari 2010 14:20 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Surischijf
En moeders van spelers![]()
En zusjes
idd, ik ben ook overgestapt nu. Zelfs een 'sniper' klasse gemaakt met ACT + ACOG scope.quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:51 schreef MichelWuyts het volgende:
Die ACR is toch wel een bruut wapen. Is meer een machinegun of hoe noem je zoiets:p
Speelt gewoon meteen lekker en haalde meteen een harrier ermee
Ik ook, of nog hogerquote:Op donderdag 14 januari 2010 14:52 schreef Goldfoxx het volgende:
[..]
Mwah, dit soort scores haal ik geregeld.
Even patsen...
Dan is sit rep ook belachelijk, zie je explosieven door muren. En ga zo maar door.quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:20 schreef FrituurVetPet het volgende:
Wat een belachelijke perk trouwens, die Scavenger. Je kunt normaal gesproken alleen ammo uit je EIGEN wapen oppaken, naast je eigen lijk. Wapens van hetzelfde soort van iemand anders zijn al niet goed genoeg. En als je Scavenger hebt verschijnen er ineens overal magische back packs
Dat is iig iets waar je iets voor nodig hebt om dat te kunnen. Ik snap niet dat je normaal gesproken nooit ammo kunt pakken, maar met een perk ineens welquote:Op donderdag 14 januari 2010 15:33 schreef Goldfoxx het volgende:
[..]
Dan is sit rep ook belachelijk, zie je explosieven door muren. En ga zo maar door.
Je moet sitrep hebben, en dan die explosieven schieten.quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:37 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Dat is iig iets waar je iets voor nodig hebt om dat te kunnen. Ik snap niet dat je normaal gesproken nooit ammo kunt pakken, maar met een perk ineens welMaar goed, boeiend ook.
Over die SitRep gesproken. Ik zie telkens die explosieven, maar ik haal nooit iets voor sitrep pro?
Wat was dan je k/d ratio?quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:43 schreef bigbass het volgende:
Ik joinde weer een geniale game gisteravond. Team deathmach in Favela en ik join met 7 seconden te gaan, bovenaan die lange schuin omhoog lopende weg. Dus ik pleur nog even snel mijn semtex blind de heuvel af -> Stick-> kill -> game over
maar hoe kun je onbeperkt(3 dan) claymores leggen? Lukt mij niet met scavanger.quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:20 schreef FrituurVetPet het volgende:
Wat een belachelijke perk trouwens, die Scavenger. Je kunt normaal gesproken alleen ammo uit je EIGEN wapen oppaken, naast je eigen lijk. Wapens van hetzelfde soort van iemand anders zijn al niet goed genoeg. En als je Scavenger hebt verschijnen er ineens overal magische back packs
oh, Ik zag iedereen er altijd stuns/flashes op knallen, maar dat werkte niet. Verkeerd gezien waarschijnlijk. En Sentries kun je wel tijdelijk jammen met stuns/flash maar alleen destroyen met raket toch?quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:46 schreef Goldfoxx het volgende:
[..]
Je moet sitrep hebben, en dan die explosieven schieten.
Op het moment dat je scavenger hebt en je hebt je claymore neergezet, kan je daarna een nieuwe pakken. Je kan er niet meer dan één bij je hebben..quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:52 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
maar hoe kun je onbeperkt(3 dan) claymores leggen? Lukt mij niet met scavanger.
ook c4's en tactical insertions. Heb een paar keer met sitrep gespeeld om pro te halen, maar bijna niemand gebruikt die dingen, je komt er hoogstens 1 a 2 tegen in een match.quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:54 schreef FrituurVetPet het volgende:
En tellen alleen Claymores voor die Sitrep, of kun je meer doen?
http://store.steampowered.com/news/3331/quote:■Fix for latest texture hacks
■Fix to prevent players from getting inside geo
■Fix to prevent players with illegally pirated copies of Modern Warfare 2 from matchmaking with legitimate Modern Warfare 2 players
■Connection improvements for NAT-PMP routers
■Fix for "elevator" glitch that allows players to get out of playable area
Oud nieuws bolle, vanavond uurtje of 7 weer knallen?quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:01 schreef Bootje84 het volgende:
Versie 1.0.175 uit..
[..]
http://store.steampowered.com/news/3331/
Moet ik ff kijken.. Als het ff kan wel..quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:18 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Oud nieuws bolle, vanavond uurtje of 7 weer knallen?
Je kan er max 2 neerzetten, als je er dan weer 1 neerzet ontploft de 1e.quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:57 schreef Goldfoxx het volgende:
[..]
Op het moment dat je scavenger hebt en je hebt je claymore neergezet, kan je daarna een nieuwe pakken. Je kan er niet meer dan één bij je hebben..
Als ik met een acr speel neem ik altijd scavenger, ik raak altijd zonder ammo.
Of een granaat, maar knifen is het effectiefstquote:Op donderdag 14 januari 2010 15:54 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
oh, Ik zag iedereen er altijd stuns/flashes op knallen, maar dat werkte niet. Verkeerd gezien waarschijnlijk. En Sentries kun je wel tijdelijk jammen met stuns/flash maar alleen destroyen met raket toch?
Kijk eens op de vorige pagina...quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:12 schreef afro het volgende:
Goeie vroege smorgens
eindelijk weer tijd om te game dus vanavond doe ik denk ik ook mee voor een keertje![]()
Weet iemand wat de nieuw update was btw?
Geef me een kwartiertje and i'm your man..quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wie komt met mij ff wat campers pwnen?
http://www.infinityward.com/forum/viewtopic.php?f=13&t=248976quote:I have some information on the map names for the new upcoming map packs, there is going to be a playlist called Team Deathmatch - DLC with all the new maps in it, there will be six maps included with the names of :
Revolt
Complex
Storm
Abandoned
DCWH
Compact
spelenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 01:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
Net alsof je iets aan die plaatjes hebt
Ga slapenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 01:55 schreef Parafernalia het volgende:
iemand zin om te spelen
aangezien er een aparte speelmode komt zal je er wel voor moeten betalenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 01:52 schreef Dibble het volgende:
Meer info over de nieuwe maps ( Voor plaatjes zie link)
[..]
http://www.infinityward.com/forum/viewtopic.php?f=13&t=248976
Als die ratten van IW nu al geld gaan vragen kunnen ze de tyfus krijgen.. Zorg maar eerst ff met mach 6 dat je Dedicated servers neergooit..quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:14 schreef bigbass het volgende:
[..]
aangezien er een aparte speelmode komt zal je er wel voor moeten betalen
of (en dat hoop ik) die speelmode komt er omdat de consolegamers moeten betalen en wij een simpele port krijgen...
zo is ie beterquote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:33 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Als die ratten van IW nu al geld gaan vragen kunnen ze de tyfus krijgen.. Zorg maar eerst ff met Marathion Pro + Lightweight Pro dat je Dedicated servers neergooit..
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:35 schreef PieterBas het volgende:
[..]
zo is ie beter
Ik verwacht dat je met 1 miljard omzet, best in dedicated servers kan investeren.
Zo is tie nog beterquote:Als die ratten van IW nu al geld gaan vragen kunnen ze de tyfus krijgen.. Zorg maar eerst ff met Marathion Pro + Lightweight Pro + een care pacage rookgranaat in de hand dat je Dedicated servers neergooit..
Nog meer spelfoutenquote:
Ja, daar lijkt het wel opquote:
Voor komende spellen was activision van plan om mensen te laten betalen voor multiplayer.quote:
Ik ook. Kom op zeg, betaal 50euro voor zo een game en als ik dan online wil moet ik meer betalen. Vraag me af om wat voor een bedrag het dan gaat.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:54 schreef Goldfoxx het volgende:
[..]
Voor komende spellen was activision van plan om mensen te laten betalen voor multiplayer.
Als dat het geval is word dat het laatste multiplay spel van activision dat ik ga kopen.
De games zouden dan wel goedkoper worden. Maar als het één of andere abbonementsvorm word kunnen ze de pot op, en zoals het uit onderstaande link blijkt, word het ook een abbonementsvorm.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:57 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik ook. Kom op zeg, betaal 50euro voor zo een game en als ik dan online wil moet ik meer betalen. Vraag me af om wat voor een bedrag het dan gaat.
Echt belachelijk. Ik speel nog wel eens oude spellen online. Moet er niet aan denken dat ik aan een spel als een oude C&C dan al jaren lang 5-10 euro per maand uitgegeven zou hebben. Wat een onzin dit.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:10 schreef Goldfoxx het volgende:
[..]
De games zouden dan wel goedkoper worden. Maar als het één of andere abbonementsvorm word kunnen ze de pot op, en zoals het uit onderstaande link blijkt, word het ook een abbonementsvorm.
http://www.insidegamer.nl(...)ls-Call-of-Duty.html
Zat te denken trouwens om over te stappen op battlefield, als die een beetje goede recensies krijgt.
Don't be afraid, dit gaat echt niets worden. Wie gaat een spel van nog geen 10 uur gameplay kopen om dan nog bij te betalen voor de multi? niemand, ze zouden wel gek zijn om dit door te zetten.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:12 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Echt belachelijk. Ik speel nog wel eens oude spellen online. Moet er niet aan denken dat ik aan een spel als een oude C&C dan al jaren lang 5-10 euro per maand uitgegeven zou hebben. Wat een onzin dit.
Ja dat dus..quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:13 schreef Goldfoxx het volgende:
[..]
Don't be afraid, dit gaat echt niets worden. Wie gaat een spel van nog geen 10 uur gameplay kopen om dan nog bij te betalen voor de multi? niemand, ze zouden wel gek zijn om dit door te zetten.
44.4K hier.. Maar dat was in een cagematch om achievements te halenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:42 schreef Jantje12345 het volgende:
Net mijn hoogste killstreak van 15 naar 33 verbeterd, gaat wel snel als je die chopper gunner eenmaal hebt. 33k xp verdient in 1 potje, zoveel heb ik ook nog nooit gehad.
Ik ga wat anders pwnen.. Van het vrouwelijk geslacht.. en irlquote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
Vanavond weer pwnen bootje?(7 uur denk ik)
Uh, verhelder jouw vraag even. Welk level? Welk doel..?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:18 schreef Droathoah het volgende:
Iemand nog goeie custom class? Die knife class is echt lachen als je dat een beetje door hebt
Ik ben er wel rond 7 uurquote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
Vanavond weer pwnen bootje?(7 uur denk ik)
In het algemeen zijn de DLC van Xbox Live en PSN omgerekend rond de ¤10 euroquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:57 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik ook. Kom op zeg, betaal 50euro voor zo een game en als ik dan online wil moet ik meer betalen. Vraag me af om wat voor een bedrag het dan gaat.
In Underpass is het mogelijk om een sentry gun in zo'n dikke betonnen paal te zetten (zo eentje waar het viaduct op rust). Die sentry gun richt zich dan op het bruggetje. Het probleem is dan dat je hem niet kapot kan knivenquote:
Volgens Steam bestaat je nietquote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:15 schreef Lysdexie het volgende:
Ik ben er nu, tot 02.00 uur met een paar biertjes en slam fm op de achtergrond![]()
weet me te vinden: Lucky Luke
Zit je bij de FOK community?quote:
Niemand?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:31 schreef Roberto258 het volgende:
Ik krijg error 8002291A en het spel wordt dan tijdens het opstarten al afgesloten, gisteravond deed ie nog gewoon. Iemand die weet hoe ik dit oplos?
Misschien even Steam -> My Games -> MW2: MP -> Properties -> Local Files -> Verify integrity of game cache doen?quote:
Wat is er zo handig aan FMJ? Misschien als je haertbeatsensor hebt ofzo, maar normaal heeft het toch niet echt heel veel nut. Silencer is veel chiller.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 01:21 schreef FrituurVetPet het volgende:
Net met Badabing wat geknald. Damn wat is de ACR een fijn wapen. Ik twijfel nog tussen Scavenger Perk en Bling, want de ACR met red dot en FMJ is wel echt zeer prettig
FMJ werkt wel door muren heen, dus als ze net willen wegduiken kan je met FMJ het beslissende schot door de muur douwen.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:45 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Wat is er zo handig aan FMJ? Misschien als je haertbeatsensor hebt ofzo, maar normaal heeft het toch niet echt heel veel nut. Silencer is veel chiller.
Silencer vind ik niks aan. Range is helemaal naar de knoppen imo. Verder wat Scorpie zegt plus dat je lui in cover ook over hun gehele lichaam kunt beschieten, die muur biedt namelijk vanwege je FMJ niet genoeg dekking meer.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:45 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Wat is er zo handig aan FMJ? Misschien als je haertbeatsensor hebt ofzo, maar normaal heeft het toch niet echt heel veel nut. Silencer is veel chiller.
Ligt ook idd aan je speelstijl:pquote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:56 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Silencer vind ik niks aan. Range is helemaal naar de knoppen imo. Verder wat Scorpie zegt plus dat je lui in cover ook over hun gehele lichaam kunt beschieten, die muur biedt namelijk vanwege je FMJ niet genoeg dekking meer.
Opnieuw beginnen doet best deugd. Elke keer weer die geluidjes. TUDUDUquote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:24 schreef PieterBas het volgende:
Ik vind de AK ook aardig schieten. Nu is een beetje de vraag, ga ik meteen naar Prestige of level ik nog een paar dingen
Dit komt ook denk door mijn speelstijl![]()
Eerst One Man Army en Danger Close helemaal levelen en dan kijk ik wel weer.. en nu mag ik weer veel gaan trainen.. dus MW2 multiplayer ga ik alleen in het weekend spelen.quote:Op zondag 17 januari 2010 14:20 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Opnieuw beginnen doet best deugd. Elke keer weer die geluidjes. TUDUDU
Dit heb ik nog nooit meegemaakt, zeg. Ben nu prestige 1 en ben in totaal ongeveer 5 hackers tegengekomen, maar voor de rest geen problemen gehad met serversquote:Op maandag 18 januari 2010 02:09 schreef DiviFilius het volgende:
Ik heb een probleem.
Ik heb het spel eergisteren pas gekocht en vind het enorm leuk om langzaamaan alles te unlocken. Nu kwam ik net via een 'host migration' ineens in een hacked server terecht en nu ben ik lvl 70. Probleem is dat ik dat helemaal niet relaxed vind en liefst weer terug zou gaan naar m'n oude level (21 dacht ik). Heb al een beetje gezocht op IW forums en daar staat alleenmaar dat er geen mogelijkheid is om dit terug te krijgen.
Klopt dit ?
Tja, dan moet je prestige 1 gaan...quote:Op maandag 18 januari 2010 02:09 schreef DiviFilius het volgende:
Ik heb een probleem.
Ik heb het spel eergisteren pas gekocht en vind het enorm leuk om langzaamaan alles te unlocken. Nu kwam ik net via een 'host migration' ineens in een hacked server terecht en nu ben ik lvl 70. Probleem is dat ik dat helemaal niet relaxed vind en liefst weer terug zou gaan naar m'n oude level (21 dacht ik). Heb al een beetje gezocht op IW forums en daar staat alleenmaar dat er geen mogelijkheid is om dit terug te krijgen.
Klopt dit ?
Lijkt me ook de enige oplossing. Je profiel word online gesynced. Volgens mij niks op de computer word achtergelaten.quote:Op maandag 18 januari 2010 08:47 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Tja, dan moet je prestige 1 gaan...
Heb het gelukkig nog niet meegemaakt.. Vind het wel kansloos hoor.. Hoe verneuk je een spelquote:Op maandag 18 januari 2010 08:54 schreef Scorpie het volgende:
De tering, die hacked servers verneuken het spel.
quote:Discussion Thread
---------------------------------------------------------------
Response (Thien Nguyen) - 01/17/2010 06:31 PM
Hello,
It is not possible to reset your stats for your game as your stats information can only be progressed forward. Unfortunately, we do not have a method available for you by which to reset your stats for your account.
Verwijder even jouw eigen naam..quote:Op maandag 18 januari 2010 10:30 schreef DiviFilius het volgende:
Net een reactie gehad van Costumer Support :
[..]
Dan maar weer alles deleten en op lvl 1 beginnen.
Misschien is dat de naam van die knakker van die helpdesk?quote:Op maandag 18 januari 2010 10:43 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Verwijder even jouw eigen naam..
En op level 1 beginnen..? In prestige 1 bedoel je..? Het spel verwijderen en opnieuw installeren zal nl. niet helpen...
Dat lijkt me sterk als er ook online bijgehouden wordt welk level je bent..quote:Op maandag 18 januari 2010 11:26 schreef DiviFilius het volgende:
Dat is inderdaad de knakker van de helpdesk.
En als je bepaalde bestanden in je local content verwijderd kom je weer terug op lvl 1 zonder prestige. Helaas kom je op deze manier niet terug op je oude rank echter.
quote:Op maandag 18 januari 2010 11:39 schreef Bootje84 het volgende:
Verder even een verzoekje voor de LaPo; laat mij een nieuw topic openen, dan kan ik de OP makkelijker bijwerken..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |