Ja, want de recoil, of beter gezegd, het gebrek aan recoil, is echt te nep.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:49 schreef FrituurVetPet het volgende:
Ondanks zijn, qua stats, lage damage?
Amenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:42 schreef sanakthe het volgende:
[..]
ACR is, voor mij, de beste wapen in het spel.
Nogmaals, bij mij is het dan zwart.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:23 schreef Dibble het volgende:
printscreen natuurlijk
Daar heb je dan je secondary voor. Akimbo ranger als je een huis in gaat ftwquote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:54 schreef Dibble het volgende:
ACR is close quarters useless. Verder is het natuurlijk een volautomatische sniper.
Waarvoor dank!quote:
Is de paus katholiek?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:24 schreef FrituurVetPet het volgende:
Hoe is de ACR als weapon. Net unlocked. Goed genoeg om mn scar voor in te ruilen?
Ik heb de ACR als primary en de Benelli M1014 als secondary. Knalt lekker wegquote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:58 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Daar heb je dan je secondary voor. Akimbo ranger als je een huis in gaat ftw
ja, die had ik ook al geradenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:46 schreef AlligatorNL het volgende:
Voor diegene die het nog niet weten, ik ben All[!]gator (duh)
De goedkoopste headset vind je bij de LIDL al voor een tientje ofzo. Je kan ook gewoon een losse microfoon nemen, aangezien je aan zo'n goedkope headset geen kut heb qua geluidskwaliteit.quote:Op woensdag 13 januari 2010 06:57 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Bootje = Bootje
Scorpz = Scorpie
Wat kost de goedkoopste headset dan?
http://www.informatique.nl/406111/logitech-clearchat-pro-usb.htmlquote:Op woensdag 13 januari 2010 06:57 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Bootje = Bootje
Scorpz = Scorpie
Wat kost de goedkoopste headset dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |