Dit heb ik nog nooit meegemaakt, zeg. Ben nu prestige 1 en ben in totaal ongeveer 5 hackers tegengekomen, maar voor de rest geen problemen gehad met serversquote:Op maandag 18 januari 2010 02:09 schreef DiviFilius het volgende:
Ik heb een probleem.
Ik heb het spel eergisteren pas gekocht en vind het enorm leuk om langzaamaan alles te unlocken. Nu kwam ik net via een 'host migration' ineens in een hacked server terecht en nu ben ik lvl 70. Probleem is dat ik dat helemaal niet relaxed vind en liefst weer terug zou gaan naar m'n oude level (21 dacht ik). Heb al een beetje gezocht op IW forums en daar staat alleenmaar dat er geen mogelijkheid is om dit terug te krijgen.
Klopt dit ?
Tja, dan moet je prestige 1 gaan...quote:Op maandag 18 januari 2010 02:09 schreef DiviFilius het volgende:
Ik heb een probleem.
Ik heb het spel eergisteren pas gekocht en vind het enorm leuk om langzaamaan alles te unlocken. Nu kwam ik net via een 'host migration' ineens in een hacked server terecht en nu ben ik lvl 70. Probleem is dat ik dat helemaal niet relaxed vind en liefst weer terug zou gaan naar m'n oude level (21 dacht ik). Heb al een beetje gezocht op IW forums en daar staat alleenmaar dat er geen mogelijkheid is om dit terug te krijgen.
Klopt dit ?
Lijkt me ook de enige oplossing. Je profiel word online gesynced. Volgens mij niks op de computer word achtergelaten.quote:Op maandag 18 januari 2010 08:47 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Tja, dan moet je prestige 1 gaan...
Heb het gelukkig nog niet meegemaakt.. Vind het wel kansloos hoor.. Hoe verneuk je een spelquote:Op maandag 18 januari 2010 08:54 schreef Scorpie het volgende:
De tering, die hacked servers verneuken het spel.
quote:Discussion Thread
---------------------------------------------------------------
Response (Thien Nguyen) - 01/17/2010 06:31 PM
Hello,
It is not possible to reset your stats for your game as your stats information can only be progressed forward. Unfortunately, we do not have a method available for you by which to reset your stats for your account.
Verwijder even jouw eigen naam..quote:Op maandag 18 januari 2010 10:30 schreef DiviFilius het volgende:
Net een reactie gehad van Costumer Support :
[..]
Dan maar weer alles deleten en op lvl 1 beginnen.
Misschien is dat de naam van die knakker van die helpdesk?quote:Op maandag 18 januari 2010 10:43 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Verwijder even jouw eigen naam..
En op level 1 beginnen..? In prestige 1 bedoel je..? Het spel verwijderen en opnieuw installeren zal nl. niet helpen...
Dat lijkt me sterk als er ook online bijgehouden wordt welk level je bent..quote:Op maandag 18 januari 2010 11:26 schreef DiviFilius het volgende:
Dat is inderdaad de knakker van de helpdesk.
En als je bepaalde bestanden in je local content verwijderd kom je weer terug op lvl 1 zonder prestige. Helaas kom je op deze manier niet terug op je oude rank echter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |