Aukjequote:Op woensdag 13 januari 2010 09:23 schreef Scorpie het volgende:
Gisteren wel weer gelachen met Bootje hoor, over die zus van Regtur
Ik gebruik sinds kort de http://www.informatique.n(...)g-headset-mkii.html.quote:Op woensdag 13 januari 2010 09:26 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
http://www.informatique.nl/406111/logitech-clearchat-pro-usb.html
¤38,-
Kost wel wat maar werkt ERG fijn. Solide headset, usb-aansluiting, microfoon is mutebaar, geen kastje op je draad voor volume (doe je met de oorschelp).
Als deze kapot gaat, ga ik voor de G35 (van Logitech) maar dat zie ik nog niet snel gebeuren..
Zo rijk is BoWa nou ook weer nietquote:Op woensdag 13 januari 2010 10:20 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Ik gebruik sinds kort de http://www.informatique.n(...)g-headset-mkii.html.
Zit heel lekker, is een analoge headset waardoor de geluidskwaliteit goed is en ik ben goed verstaanbaar in de mic. ¤50,- maar dan heb je ook zeker wat. Remote control op de kabel waar je de microfoon kan muten en het volume van je headset d.m.v. een wieltje harder en zachter kan zetten (als je ineens geroepen wordt
). De microfoon is nog los te koppelen ook.
Oh en je hoort helemaal niets van de buitenwereld als je geluid eenmaal aanstaat.
Ik ben een gerespecteerd (*kuch*) member van de WOS community op FOKquote:Op woensdag 13 januari 2010 10:34 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Zo rijk is BoWa nou ook weer niet
Tja, je moet kijken wat je ervoor over hebt. Ik gebruik mijn headset elke dag dus dat is geen twijfel een goede headset. Nogmaals, de volgende wordt een Logitech G35 met live stemvervormingquote:Op woensdag 13 januari 2010 11:13 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik ben een gerespecteerd (*kuch*) member van de WOS community op FOK
Daar derf ik mijn 2e bron van inkomsten uitDus qua rijkheid.... mwoh. Een setje kan er wel vanaf
Alleen ik weet niet wat ik ermee moet
Over 4 weken ligt dat ding weer stof te happen.
Mijn screenshot was misluktquote:Op woensdag 13 januari 2010 11:20 schreef Bootje84 het volgende:
Gisteren was btw wel briljant
Met 9 man met allemaal de [NL]-tag tegen 9 compleet vreemden.. Die hadden vast een "oh shit"-momentje
Alleen klote dat als je met meer dan 4 man bent met een NL tag ervoor dat het tig keren misgaat omdat hij geen servers kan vindenquote:Op woensdag 13 januari 2010 11:20 schreef Bootje84 het volgende:
Gisteren was btw wel briljant
Met 9 man met allemaal de [NL]-tag tegen 9 compleet vreemden.. Die hadden vast een "oh shit"-momentje
Iemand kon weer niet afblijven van de helium ofzo...quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:21 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Tja, je moet kijken wat je ervoor over hebt. Ik gebruik mijn headset elke dag dus dat is geen twijfel een goede headset. Nogmaals, de volgende wordt een Logitech G35 met live stemvervorming
Dat heb ik gemistquote:Op woensdag 13 januari 2010 09:23 schreef Scorpie het volgende:
Gisteren wel weer gelachen met Bootje hoor, over die zus van Regtur
Moet bekennen dat het gisteren redelijk goed ging. Na een keer of 2-3 zaten we er toch allemaal in.quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Alleen klote dat als je met meer dan 4 man bent met een NL tag ervoor dat het tig keren misgaat omdat hij geen servers kan vinden![]()
![]()
Ben vanavond rond half 9 ook wel beschikbaar voor een crewfight. Misschien leuk als we met een man of 9/10 zijn om in een eigen server een free for all of deathmatch tegen elkaar op te starten?
Your lossquote:
Kun jij trouwens nog iets in die OP fixen waar alle MW2 speelnamen zichtbaar zijn gelinkt met FOKnaam ?quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:32 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Moet bekennen dat het gisteren redelijk goed ging. Na een keer of 2-3 zaten we er toch allemaal in.
Moet btw nog maar 125 miles (___ ) rennen met lightweight.. Daarna ga ik maar eens werken om mijn sitrep te maxen. Dan heb ik al mijn perks behaald
Hoe? Een extra vakje erbij met de ingame naam?quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:35 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Kun jij trouwens nog iets in die OP fixen waar alle MW2 speelnamen zichtbaar zijn gelinkt met FOKnaam ?
Ik zou het dan eerder in een tabel zetten en dan posten. Overzichtelijkheid is nu al lastig.quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:38 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Hoe? Een extra vakje erbij met de ingame naam?
Pagina 2 of 3 vorige topicquote:Op woensdag 13 januari 2010 12:01 schreef Goldfoxx het volgende:
Ik denk dat ik ook maar s ga joinen binnenkort. Door mijn steeds drukker sociale leven kom ik alleen steeds minder toe aan cod.
Kan iemand de code van die NL tag even posten.
Dankz
Luie Donderquote:Op woensdag 13 januari 2010 12:09 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Pagina 2 of 3 vorige topic
(sorry, te lui om te zoeken)
ps. staat volgens mij ook nog in dit topic. heb ik gisteren als ik me niet vergis nog gepost.
Vorige topic dus.
Door die klote code past mijn naam niet helemaal ingamequote:
Ik zag dat je hardline gebruikt, vind jij dat een handige perk, en waarom?quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:13 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Door die klote code past mijn naam niet helemaal ingame
CoD of taart.. hmm tough choicequote:
Harrierstrike, chopper gunner, nuke. Met hardline is het net een tikkie sneller. Je moet wel 6 kills halen in het begin, maar daarna nog maar 4 kills voor chopper gunner. Dit is zo gedaan met een harrier. Als je chopper gunner eenmaal hebt, is de nuke zo gepiept. Moeilijkste is de eerste 6 kills.quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:16 schreef Goldfoxx het volgende:
[..]
Ik zag dat je hardline gebruikt, vind jij dat een handige perk, en waarom?
welke killstreaks gebruik je?
En ben benieuwd wat voor tactiek jij hebt gebruik voor die 42 en 49 killstreak.
mijn headset kostte een whooping 1,80 en doet het toch prima hoorquote:Op woensdag 13 januari 2010 08:17 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
De goedkoopste headset vind je bij de LIDL al voor een tientje ofzo. Je kan ook gewoon een losse microfoon nemen, aangezien je aan zo'n goedkope headset geen kut heb qua geluidskwaliteit.
Maar dan heb je ook niet bepaald hoge eisen aan een headsetquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:22 schreef bigbass het volgende:
[..]
mijn headset kostte een whooping 1,80 en doet het toch prima hoor
Heb zelf een open muziekkoptelefoon van Sennheisser, de HD555. Klinkt erg goed bij games, maar is toch niet helemaal hetzelfde.quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:38 schreef Lysdexie het volgende:
Ik heb een dure headset van Trust, weetniet meer welk type maar hij kostte 50 euro![]()
Geeft wel subliem geluid.
Trustquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:38 schreef Lysdexie het volgende:
Ik heb een dure headset van Trust, weetniet meer welk type maar hij kostte 50 euro![]()
Geeft wel subliem geluid.
Makkelijk communiceren met dat ding. Aansluiting in de mic doen en in een oor pratenquote:
QFTquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:57 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Trust![]()
Als er een kanker bestaat onder de hardware, is het Trust wel
quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:06 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Makkelijk communiceren met dat ding. Aansluiting in de mic doen en in een oor praten
[..]
QFT
niet echt, maar hij is ook verrassend goed voor die prijsquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:22 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Maar dan heb je ook niet bepaald hoge eisen aan een headset
Wil je zeggen dat Trust goed is danquote:Op woensdag 13 januari 2010 15:06 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Makkelijk communiceren met dat ding. Aansluiting in de mic doen en in een oor praten
[..]
QFT
Gisteren was de lag sowieso echt verschrikkelijk bij mij, heb 5 potjes geprobeerd, overal echt zieke lag.quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:10 schreef bigbass het volgende:
[..]
niet echt, maar hij is ook verrassend goed voor die prijs
Mooi voorbeeld van het geniale matchmaking systeem weer. Ik pwn hard, maar dit kon ik zelfs niet compenseren
[ afbeelding ]
Ik beaam je juist...quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:45 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat Trust goed is dan
Zo kunnen mensen je niet op steam toevoegen lieverdquote:Op woensdag 13 januari 2010 16:48 schreef Dibble het volgende:
^1[^7NL^4]^8Murcc^1ielago
Voeg me toe mensen!!! WIl zoveel mogelijk Fok! in me lijst hebben
Vaak als iemand mij QFT dan zeggen ze het gewoon om mijn stupidity in een quote in leven te latenquote:
Je pwnt helemaal niet. Moet je die ranks zien...quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:10 schreef bigbass het volgende:
[..]
niet echt, maar hij is ook verrassend goed voor die prijs
Mooi voorbeeld van het geniale matchmaking systeem weer. Ik pwn hard, maar dit kon ik zelfs niet compenseren
[ afbeelding ]
Quoted For Truth.......quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:51 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Vaak als iemand mij QFT dan zeggen ze het gewoon om mijn stupidity in een quote in leven te laten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |