* PieterBas meldt zichquote:
Van wanneer is diequote:Op woensdag 13 januari 2010 19:48 schreef Bootje84 het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
5 minuten geleden.quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:48 schreef Bootje84 het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Dacht eerst ook als jou. Na een tijdje ga je toch prestigequote:Op woensdag 13 januari 2010 20:46 schreef Karakatak het volgende:
Ben ik trouwens de enige die gewoon niet de prestige ingaat. Ik zie haast nooit anderen die lvl 70 zijn en niet in de prestige zitten...
niet prestige haalt het doel in het spel zo weg, het levellen motiveert mij om verder te spelen, ik vind het leuk om challenges te halen enzo. Dus ik ben bijna meteen prestige gaan doen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:46 schreef Karakatak het volgende:
Ben ik trouwens de enige die gewoon niet de prestige ingaat. Ik zie haast nooit anderen die lvl 70 zijn en niet in de prestige zitten...
Volgende keer mij invitenquote:Op woensdag 13 januari 2010 19:48 schreef Bootje84 het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Altijd leuk de reacties die je krijgt als je met zo'n groep aankomt.quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:48 schreef Bootje84 het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Hardcore zuigt keihard met MW2: alleen maar campers die in een hoekje wachten totdat er iemand voorbij komt lopen. Doordat je geen killcam meer hebt weet je dus ook niet waar ze precies zitten, dus kunnen ze lekker blijven campen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 08:14 schreef AlligatorNL het volgende:
We moeten een keer met z'n allen hardcore gaan spelen, HQ ofzo, want nonhardcore kan ik echt niet spelen met mijn hardcore instelling
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |