* PieterBas meldt zichquote:
Van wanneer is diequote:Op woensdag 13 januari 2010 19:48 schreef Bootje84 het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
5 minuten geleden.quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:48 schreef Bootje84 het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Dacht eerst ook als jou. Na een tijdje ga je toch prestigequote:Op woensdag 13 januari 2010 20:46 schreef Karakatak het volgende:
Ben ik trouwens de enige die gewoon niet de prestige ingaat. Ik zie haast nooit anderen die lvl 70 zijn en niet in de prestige zitten...
niet prestige haalt het doel in het spel zo weg, het levellen motiveert mij om verder te spelen, ik vind het leuk om challenges te halen enzo. Dus ik ben bijna meteen prestige gaan doen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:46 schreef Karakatak het volgende:
Ben ik trouwens de enige die gewoon niet de prestige ingaat. Ik zie haast nooit anderen die lvl 70 zijn en niet in de prestige zitten...
Volgende keer mij invitenquote:Op woensdag 13 januari 2010 19:48 schreef Bootje84 het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Altijd leuk de reacties die je krijgt als je met zo'n groep aankomt.quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:48 schreef Bootje84 het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Hardcore zuigt keihard met MW2: alleen maar campers die in een hoekje wachten totdat er iemand voorbij komt lopen. Doordat je geen killcam meer hebt weet je dus ook niet waar ze precies zitten, dus kunnen ze lekker blijven campen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 08:14 schreef AlligatorNL het volgende:
We moeten een keer met z'n allen hardcore gaan spelen, HQ ofzo, want nonhardcore kan ik echt niet spelen met mijn hardcore instelling
Met HQ valt dat wel mee, dan campen ze alleen als je wasteland speelt ofzo.quote:Op donderdag 14 januari 2010 08:46 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hardcore zuigt keihard met MW2: alleen maar campers die in een hoekje wachten totdat er iemand voorbij komt lopen. Doordat je geen killcam meer hebt weet je dus ook niet waar ze precies zitten, dus kunnen ze lekker blijven campen.
Ik heb wel eens een potje gehad waarin ik de enige (!) was die bewoog, mijn hele team bewoog niet en de tegenstander al helemaal nietGingen ze achter bosjes liggen, of achter bomen, of helemaal in een hoekje achter dozen staan
Tres kansloos.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 08:46 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hardcore zuigt keihard met MW2: alleen maar campers die in een hoekje wachten totdat er iemand voorbij komt lopen. Doordat je geen killcam meer hebt weet je dus ook niet waar ze precies zitten, dus kunnen ze lekker blijven campen.
Ik heb wel eens een potje gehad waarin ik de enige (!) was die bewoog, mijn hele team bewoog niet en de tegenstander al helemaal nietGingen ze achter bosjes liggen, of achter bomen, of helemaal in een hoekje achter dozen staan
Tres kansloos.
True, bij MW1 was het nog wel te doen, maar dit is royal sadness.quote:Op donderdag 14 januari 2010 08:46 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Tres kansloos.
Eens, vooral bij Wastelandquote:Op donderdag 14 januari 2010 08:46 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Tres kansloos.
Dat heb ik dus ookquote:Op donderdag 14 januari 2010 08:14 schreef AlligatorNL het volgende:
We moeten een keer met z'n allen hardcore gaan spelen, HQ ofzo, want nonhardcore kan ik echt niet spelen met mijn hardcore instelling
Je spreekt jezelf een beetje tegenquote:Op donderdag 14 januari 2010 11:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ookAltijd als ik die mensen hier join doen ze alleen normale TDM
Alleen maar TDM iddquote:Op donderdag 14 januari 2010 11:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ookAltijd als ik die mensen hier join doen ze alleen normale TDM
Zeker de nieuwste Atiquote:Op donderdag 14 januari 2010 11:40 schreef Chocolatebear het volgende:
Eindelijk is mijn videokaart binnen! Na bijna 3 maanden wachten heb ik eindelijk MW2 kunnen spelen op mijn pc! 1920 x 1080 alles op zijn hoogst en hij draait als een zonnetje. Vanavond maar eens de multiplayer uitproberen
Hardcore bij mw1 speelde ik net zoveel als de gewone modus. Iedereen liep daar gewoon rond te rennen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:50 schreef Droathoah het volgende:
[..]
True, bij MW1 was het nog wel te doen, maar dit is royal sadness.
Idd, gisteren ook. Hoor ik een ruit sneuvelen voor mij, net achter een gebouwtje, ga ik op de grond liggen, word ik voor camper uitgemaakt.quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:10 schreef FrituurVetPet het volgende:
Wat zitten er veel whiners online zeg. Wat ik ook doe ik word of voor no recoil cheater of camper uitgemaakt. Gister het ergst van alles. Favela net begonnen, ik begon aan de hoge kant zeg maar met mijn team. Komt een rappe knifer om een hoekje, ik knal hem neer met een shotgun ben ik een noob camper
Dan nog de gast die ik opwachtte omdat ik hem achter een bak zag springen. Blijkbaar is iemand die zich heeft verstopt ineens geen fair game meer
Achja boeien. Alsof je in echte oorlog als een dwaas door een stad gaat rennenquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:10 schreef FrituurVetPet het volgende:
Wat zitten er veel whiners online zeg. Wat ik ook doe ik word of voor no recoil cheater of camper uitgemaakt. Gister het ergst van alles. Favela net begonnen, ik begon aan de hoge kant zeg maar met mijn team. Komt een rappe knifer om een hoekje, ik knal hem neer met een shotgun ben ik een noob camper
Dan nog de gast die ik opwachtte omdat ik hem achter een bak zag springen. Blijkbaar is iemand die zich heeft verstopt ineens geen fair game meer
Blijkbaar zijn sommige mensen van mening dat je niet mag schieten als hij jou niet gezien heeft. Ik ga niet ergens meer dan 10sec in een hoekje zitten maar als ik geluid hoor leg ik een hinderlaag jaquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:35 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Achja boeien. Alsof je in echte oorlog als een dwaas door een stad gaat rennen
Gisteren deed ik Capture The Flag en ik ownde ze hard. Echter zat ik bij 3 hollandse kneuzen in het team die in-game met de headset zaten te communiceren
En wat ze ook deden, ze verpestte alles.... Gingen ze toen onderling janken dat ze Hardcore gewend waren en dat ze ze anders wel een lesje hadden geleerd
Flikker op. Als je in Hardcore kunt schieten dan moet de normale mode al helemaal geen probleem zijn.
Veel te veel jankhoofden ja. Helaas. Speel de game en kop houden.
Ik vind whinen juist wel meevallen. Het hoge noob-gehalte is wat mij het meeste stoort. Met MW1 ging ik op een dedicated server spelen waar noobtubes uitstonden en dat soort regels. Dan speel je tenminste tegen mensen die gelijkwaardig zijn qua skills, niet van die point&click adventure gamers die achter een blokje beton blijven zitten zonder daarvandaan te komen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:10 schreef FrituurVetPet het volgende:
Jazeker, 5870 van Sapphire. It's huge!quote:
Ik had een sapphire 5870 vapor x besteld. Maar die dingen zijn niet of amper leverbaar. De verwachte leverdatum was verzet naar eind maart, heb hem gelijk geannuleerd.quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:44 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Jazeker, 5870 van Sapphire. It's huge!
Ik heb nog 2 8800 GTX kaarten in mijn PC zittenquote:Op donderdag 14 januari 2010 13:11 schreef Goldfoxx het volgende:
[..]
Ik had een sapphire 5870 vapor x besteld. Maar die dingen zijn niet of amper leverbaar. De verwachte leverdatum was verzet naar eind maart, heb hem gelijk geannuleerd.
K ga een dezer dagen maar s n normeale bestellen. Mn 2x 4850 worden oud.
http://www.infinityward.com/forum/viewtopic.php?f=24&t=248648&sid=0bbf5c2647348c88d52c11ff9738adabquote:We just released a PC patch (v 1.0.175), I have production uploading the patch notes to Steam now but for those looking for details, it included the following:
Fix for latest texture hacks
Fix to prevent players from getting inside geo by "wallrubbing"
Fix to prevent players with illegally pirated copies of Modern Warfare 2 from matchmaking with legitimate Modern Warfare 2 players
Connection improvements for NAT-PMP routers
Fix for “elevator” glitch that allows players to get out of playable area.
Das dan wel weer netjes, dat ze zo snel die glitches op kunnen lossen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:23 schreef Dibble het volgende:
[..]
http://www.infinityward.com/forum/viewtopic.php?f=24&t=248648&sid=0bbf5c2647348c88d52c11ff9738adab
Wat is dat voor glitch dan?quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:33 schreef LuckyLuQ het volgende:
misschien moeten ze de "sentry-gun-in-paal-glitch" op Underpass eens fixen. Gisteren zat er ook weer zo'n lul bij mij in het potje die dat had gedaan![]()
mee eens.quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:35 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Achja boeien. Alsof je in echte oorlog als een dwaas door een stad gaat rennen
Gisteren deed ik Capture The Flag en ik ownde ze hard. Echter zat ik bij 3 hollandse kneuzen in het team die in-game met de headset zaten te communiceren
En wat ze ook deden, ze verpestte alles.... Gingen ze toen onderling janken dat ze Hardcore gewend waren en dat ze ze anders wel een lesje hadden geleerd
Flikker op. Als je in Hardcore kunt schieten dan moet de normale mode al helemaal geen probleem zijn.
Veel te veel jankhoofden ja. Helaas. Speel de game en kop houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |